Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen löytäminen ilman Tinderiä?

Vierailija
15.06.2025 |

Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.

Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli? 

Kommentit (291)

Vierailija
101/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta miestä auttaisi aivan suunnattomasti, jos ottaisivat naisten kanssa keskusteluun saman asenteen kuin miesten kanssa keskusteluun. Ihan normaalia keskustelua toisen ihmisen kanssa. Ei miehet toisten tuntemattomien miesten kanssa jutellessa mieti muna tutisten, että tuleekohan tästä nyt mitään, mitähän toi tyyppi ajattelee musta, no onko nyt tsäänssit tähän mieheen, nähdäänköhän me vielä, pitääkö tarjota, onko sopivaa flirttailla jne.

Tutustuminen on se avain sana, ei heti kylmiltään soidinkutsu. Soitimelle ehtii, kun tutustutaan ensin edes jotenkin.

Itse nimenomaan haluan tutustua siksi, että se toinen kiinnostaa "siinä mielessä". Siksihän se juttelu näissä asioissa aloitetaan, kun toinen kiinnostaa eri tavalla kuin muut, eikö? 

Vierailija
102/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kirjastoon tai kävelylle, naisia tulee vastaan jatkuvasti 

Mutta ei kannata puhua niille, tai saat syytteen ahdistelusta

Jos ei osaa puhua naisille ilman, että saa ahdistelusyytteen, niin on ihan viisasta kyllä pitäytyä vaan poikaporukoiden seurassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut esim bussipysäkillä, kun sama nainen tulee usein samalta kotipysäkiltä kyytiin. Vaan eipä se small talk muutaman pysäkinvälin matkalla ole mihinkään johtanut.

Vm-73

Mutta sentään yritit! Pisteet siitä :)

Keskustelujen tarkoituksena on löytää se kumppani ja kumppani löytyy todennäköisimmin siten, että puhuu mahdollisimman paljon ihmisille ja on mahdollisimman paljon erilaisten ihmisten/ryhmien seurassa. Keskustelun avaus ja ylläpito ei tarkoita, että jokainen nainen muuttuu automaattisesti tyttöystäväksi, kun sille puhuu tarpeeksi pitkään. Mutta, se avaa mahdollisuuden, että ehkä tämä nainen on se etsimäni.

Vierailija
104/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoa ostettaessa ei osteta sitä ekaa asuntoa, kunhan vaan jossain sais asua, vaan etsitään itselle sopiva. 

Autoa ostaessa ei marssita autoliikkeeseen ja osoiteta satunnaisesti sormella, että tuo auto, koska kunhan vaan on auto ja auto pitäis saada. 

Ravintolassa ei sormella tökätä menua sokkona että tilaan tätä tai sanota tarjoilijalle, että tuo pöytään mitä vaan, ruokaa pitäis vaan saada.

Netflixistä ei pistetä summamutikassa jotain vaan pyörimään ja oleteta, että tästä tulee mun suosikkisarja ikinä, sattuipa siihen sitten kauhuleffa tai Pipsa Possu. Kunhan on katsottavaa.

Kumppania etsiessä ei mennä satunnaisesti juttelemaan naisen/miehen kanssa sillä ajatuksella, että tämä yksilö tästä nyt mukaan, kunhan on mies/nainen ja semmonen pitäis nyt saada.

Sokea hakuammunta antaa harvoin pysyviä tai sopivia lopputuloksia.

Vierailija
105/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa puhua naisille ilman, että saa ahdistelusyytteen, niin on ihan viisasta kyllä pitäytyä vaan poikaporukoiden seurassa. 

Tuo ahdistelusyyte on aina vähän vertauskuvallinen juttu. Ajattelen näin erinä, että tuo naisille keskellä kirkasta päivää jutteleminen koetaan yleisesti ahdistelevana käytöksenä. Ajattele nyt, jos kaikki miehet käyttäytyisivät samalla tavalla, että menisivät aina puhumaan naisille joka paikassa? Sehän olisi melko hirveää.

106/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri, kaverin kaveri, lapsen harrastuskaverin äiti,  ex-naapuri, fb-harrasteryhmä, tanssikurssi, Tinder, perinteinen yökerho. Esim. tuollaisia tapauksia tulee mieleen, kun muistelen 40-50 v. kavereideni tuoreita naisjuttuja, joista useimmat vakavia.

Tanssikursseille, jotta ap osaa tanssia ja tutustuu suureen joukkoon naisia ja tanssii heidän kanssaan. Sitten lavatansseihin. Tästä on palstalla kirjoitettu ennenkin.

Itse olin syksyn ja kevään tanssikursseilla ja nyt kesän alussa seurustelen lavatansseissa pariin kertaan kohtaamani jo kursseilta tutun naisen kanssa.

M60

Vierailija
107/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta miestä auttaisi aivan suunnattomasti, jos ottaisivat naisten kanssa keskusteluun saman asenteen kuin miesten kanssa keskusteluun. Ihan normaalia keskustelua toisen ihmisen kanssa. Ei miehet toisten tuntemattomien miesten kanssa jutellessa mieti muna tutisten, että tuleekohan tästä nyt mitään, mitähän toi tyyppi ajattelee musta, no onko nyt tsäänssit tähän mieheen, nähdäänköhän me vielä, pitääkö tarjota, onko sopivaa flirttailla jne.

Tutustuminen on se avain sana, ei heti kylmiltään soidinkutsu. Soitimelle ehtii, kun tutustutaan ensin edes jotenkin.

Mies miehelle keskustelu on turvallista koska siinä ei joudu pelkäämään metoota.

Vierailija
108/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taannoin tapasin erään vanhan kumppanini verenluovutuksen kautta. Kivan näköinen mimmi, jonka kanssa juttelimme siinä verta luovuttaessa. Sormusta ei ollut nimettömässä ja jo tieto siitä, ettei toisella ole ollut uutta seksikumppania viimeiseen neljään kuukauteen (edellytys verenluovutukselle) sai kiinnostukseni heräämään. Harmi vain, että hän lähti aika pian työn perässä ulkomaille.

Vierailija
109/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntoa ostettaessa ei osteta sitä ekaa asuntoa, kunhan vaan jossain sais asua, vaan etsitään itselle sopiva. 

Autoa ostaessa ei marssita autoliikkeeseen ja osoiteta satunnaisesti sormella, että tuo auto, koska kunhan vaan on auto ja auto pitäis saada. 

Ravintolassa ei sormella tökätä menua sokkona että tilaan tätä tai sanota tarjoilijalle, että tuo pöytään mitä vaan, ruokaa pitäis vaan saada.

Netflixistä ei pistetä summamutikassa jotain vaan pyörimään ja oleteta, että tästä tulee mun suosikkisarja ikinä, sattuipa siihen sitten kauhuleffa tai Pipsa Possu. Kunhan on katsottavaa.

Kumppania etsiessä ei mennä satunnaisesti juttelemaan naisen/miehen kanssa sillä ajatuksella, että tämä yksilö tästä nyt mukaan, kunhan on mies/nainen ja semmonen pitäis nyt saada.

Sokea hakuammunta antaa harvoin pysyviä tai sopivia lopputuloksia.

Kun ostaa asioita, niin siinä on yleensä iso valikoima mistä asiakas voi valita haluamansa. Kauppiaat suorastaan liehittelevät asiakasta ja yrittävät saada tämän ostamaan sen kalleimman (eli yleensä parhaan) tuotteen.

Sama ei päde parisuhdemarkkinoilla. Tavallisella miehellä on valinnanvaraa naisten suhteen hyvin vähän tai ei ollenkaan. Siinä on käytännössä vain huolittava sen jonka saa, jollei sitten halua jäädä ikineitsyeksi ja vaille jälkikasvua.

Vierailija
110/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tapaa ihmisiä missään? Minä olen löytänyt seurustelukumppaneita tuttujen kautta, harrastuksista, matkoilta, opinnoista, töistä, ravintolasta ja kerran jopa lentokoneestakin.

Jep, minä myös! Olen ollut kohta 15 vuotta naimisissa miehen kanssa jonka tapasin lentokoneessa ollessani matkalla ystävän häihin. 

Vierailija
111/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aikanaan koitin avata keskusteluja tuntemattomien naisten kanssa. Lopetin sen, koska ynseistä vastauksista ja torjuvasta kehonkielestä oli helppo päätellä, että lähestymiseni olivat ei-toivottuja. 

En kuitenkaan ikinä noissa tilanteissa pelännyt ahdistelysyytöksiä, koska olin kohtelias, enkä puhunut mitään epäasiallista. 

En siis lopettanut lähestymisiä, koska olisin pelännyt syytöksiä. Lopetin, koska kävi ilmiselväksi, että naiset eivät yksinkertaisesti halua, että lähestyn heitä. Joten miksi jatkaa? Jatkaminenhan olisi tarkoittanut vain pahaa mieltä sekä minulle, että naisille. 

Vierailija
112/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tapaa ihmisiä missään? Minä olen löytänyt seurustelukumppaneita tuttujen kautta, harrastuksista, matkoilta, opinnoista, töistä, ravintolasta ja kerran jopa lentokoneestakin.

Jep, minä myös! Olen ollut kohta 15 vuotta naimisissa miehen kanssa jonka tapasin lentokoneessa ollessani matkalla ystävän häihin. 

Kokeile elämää rumana. Edes arjessa säännöllisesti tavattavia ei kiinnosta tuntea sinua, kuulla mitä teit lomalla tmv. joten todennäköisyys sille, että joku ventovieras esim. lentokoneessa alkaisi tekemään itseään tykö, tai että homma ylipäätään etenisi jostain säästä puhumista pidemmälle, on 0. 

Vierailija
113/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut esim bussipysäkillä, kun sama nainen tulee usein samalta kotipysäkiltä kyytiin. Vaan eipä se small talk muutaman pysäkinvälin matkalla ole mihinkään johtanut.

Vm-73

Minun kohdallani tupakan pummiminen bussipysäkillä johti nyt jo melkein 30 vuotta kestäneeseen avioliittoon. Oltiin kyllä teinejä silloin. 

Vierailija
114/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies miehelle keskustelu on turvallista koska siinä ei joudu pelkäämään metoota.

Jos naisille juttelee samalla tavalla kuin miehille, niin ei tarvitse pelätä silloinkaan.

Vierailija
115/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivinen mies saa naisia vain, jos hänellä on ystävälliset kasvot ja sopivasti karismaa. Viettelee ns. silmillään.

M-73

Vierailija
116/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissäni naiset ovat pitkälti joko lähteneet tinderistä tai eivät ole koskaan siellä olleetkaan. 

Olen ymmärtänyt, että suhteellisen tervepäisen, sitoutumishaluisen-ja kykyisen miehen löytäminen sieltä on käytännössä mahdotonta. 

Itse päätin jättää koettelemuksen väliin, koska olen se tavallinen, keski-ikäinen nainen. En mikään malli, en ikäistäni nuoremman näköinen, enkä rikaskaan. Ihan vaan tavallinen. 

Vierailija
117/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisille juttelee samalla tavalla kuin miehille, niin ei tarvitse pelätä silloinkaan.

Kyllä tarvitsee. Herkästi nainen tulkitsee miehen tavallisenkin ystävällisyyden kiinnostuksenosoituksena ja pahastuu tai ahdistuu siitä.

Toisekseen jos koko ajan pysyttelee neutraalilla vyöhykkeellä ja juttelee naiselle kuin miespuoliselle henkilölle, niin silloin ei koskaan päästä eteenpäin esimerkiksi treffipyyntöön saakka.

Vierailija
118/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile elämää rumana. Edes arjessa säännöllisesti tavattavia ei kiinnosta tuntea sinua, kuulla mitä teit lomalla tmv. joten todennäköisyys sille, että joku ventovieras esim. lentokoneessa alkaisi tekemään itseään tykö, tai että homma ylipäätään etenisi jostain säästä puhumista pidemmälle, on 0. 

Mistä sä tiedät miltä mä näytän? 

Vierailija
119/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät miltä mä näytän? 

Jos ventovieras mies hieroo tuttavuutta ilman että on kännissä tai aineissa, niin tuskin ainakaan ruma olet. 

Vierailija
120/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin oikeasti miettimään, mistä mut löytäisi. Ei löytyisi tinderistä tai muustakaan. Mut löytyisi, jos tulisi livenä pussaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi