Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen löytäminen ilman Tinderiä?

Vierailija
15.06.2025 |

Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.

Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli? 

Kommentit (291)

Vierailija
181/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, uimisessa harrastuksena on se mahtava puoli, että näet altaalla kivan oloisia ja näköisiä ihmisiä paljonkin, mutta ei mitään mahdollisuutta aloittaa keskustelua, joka päätyisi yhteystietojen tallentamiseen puhelimeen.

Tarkoitatko kivan oloisella niin siis sellaisia, joiden vartalotyyppi miellyttää? Oma kokemukseni ainakin on se, ettei ihmisistä oikein muuta kösitystä siellä saa kuin sen, millainen kroppa on. Monella on uimalakki, ja koska uima-asut ovat kaikki samanlaisia, ei näe edes henkilön omaa tyyliä eikä siis saa mitään osviittaa persoonasta. Monen kohdalla ei näe edes naamaa, jos tämä kroolaa, ja muut kuntouimarit lähinnä näyttävät vähän poissaolevilta keskittyessään uimiseen omiin ajatuksiinsa vaipuneina. Mutta toki, jos se pelkkä vartalotyyppi riitää jollekin kiinnostuksen heräämiseen - itselleni ei riittäisi.

En tarkoittanut ensisijaisesti vartalotyyppiä, ja harva käyttää uimalakkia sen tason kuntouinnissa mitä itsekin harrastan. Ihmisestä näkee paljon uidessakin ja tauoilla, samalla tavalla kuin muutenkin, miten vaikkea katselee ympärilleen, millainen olemus on, miten vaikka antaa tilaa, tai ei anna, miten ollaan muiden kanssa. Itselleni se mikä sytyttää on aina se, miten ihminen on maailmassa. 

Vierailija
182/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keskusteluja syntyy, mutta minulle on selvinnyt, että nämä itseä kiinnostavat "viehettävät naiset" pelaavat peliä useammalla rintamalla samaan aikaan. Useamman viikon viestittelyt ja sopivan treffiaikataulun etsimiset ovat monesti kaatuneet ilmoitukseen, että "Sori, mulla on nyt yksi lupaavan tuntuinen juttu menossa..."

Se on helppoa poimia rusinat pullasta kun on vientiä moneen suuntaan...

Niin no, eihän tuossa vaiheessa kukaan ole sitoutunut tai lupautunut mihinkään, ei vaikka olisitte tavanneet. Yleisesti kannattaisi pitää viestittelyt mahdollisimman nopeana ja sopia tapaaminen käytännössä heti. 

Totta, mutta jos naisella on kovin monta rautaa tulessa samaan aikaan, niin se mahdollisimman nopea voi olla aika suhteellinen käsite, eikä ollenkaan miehen päätettävissä.&n

Juu, eiköhän kyse ole siitä klassisesta että naista ei kiinnosta, muttei "hyväsydämisyyttään" kehtaa suoraan sanoa, vaan odottaa että lukisit rivien välistä, näin tuhlaten molempien aikaa. 

Sama mikä ympäri maailman seminaareissa lentelevä asiantuntija on, saa kyllä buukattua aikaa sinulle enintään viikon sisään, jos oikeasti kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tapaa ihmisiä missään? Minä olen löytänyt seurustelukumppaneita tuttujen kautta, harrastuksista, matkoilta, opinnoista, töistä, ravintolasta ja kerran jopa lentokoneestakin.

On löytynyt nuorempana kaveripiiristä ja töistäkin. Vaan enää ei, kun kaikki ovat siellä Tinderissä. Kannattaa kyllä se parikymppiä maksaa siitä käytöstä, jotta näkyisi edes joillekin. Pieni raha, jos et ole totaalisen PA!

Vierailija
184/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin töistä.

Some ei sytytä.

Kuormasta ei syödä! Suhde työkaverin kanssa pitäisi olla irtisanomisperuste. Niin paljon 9askaa olen joutunut selvittämään, kun työkaveripariskunnan rakkauteen tulee ryppyjä, että ei oo tosikaan. 

T. Esihenkilö

Keskity sinä esimiehenä omiin töihisi!

Sinulle ei kuulu työntekijöiden suhde asiat. Niin kauan, kun työpaikalla ei muhinoida. Ja  työt hoituu. 

Sivusta 

Muutenkaan en ymmärrä tuota kuormasta ei syödä tässä asiayhteydessä, kun eihän se työntekijä työnantajan omaisuutta ole. 

Mutta jos työajalla käydään pikaisilla siivouskomerossa, niin kyllä se työnantajan asia on!

Eri

Vierailija
185/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kirjastoon tai kävelylle, naisia tulee vastaan jatkuvasti 

Ja sinä mielelläsi haluat miesten lähestyvän iskumielessä noissa tilanteissa?

Vierailija
186/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin töistä.

Some ei sytytä.

Kuormasta ei syödä! Suhde työkaverin kanssa pitäisi olla irtisanomisperuste. Niin paljon 9askaa olen joutunut selvittämään, kun työkaveripariskunnan rakkauteen tulee ryppyjä, että ei oo tosikaan. 

T. Esihenkilö

Keskity sinä esimiehenä omiin töihisi!

Sinulle ei kuulu työntekijöiden suhde asiat. Niin kauan, kun työpaikalla ei muhinoida. Ja  työt hoituu. 

Sivusta 

Muutenkaan en ymmärrä tuota kuormasta ei syödä tässä asiayhteydessä, kun eihän se työntekijä työnantajan omaisuutta ole. 

Mutta jos työajalla käydään pikaisilla siivousk

Kyllä se työnantajaa koskettaa silloinkin, jos työkavereiden parisuhteen kariutumisen seurauksena toinen tai molemmat ovat nuppipuolen saikulla vaikka 6 tai 12 kk. Tai että eivät enää riitaisan eron jälkeen kykene tulemaan edes samaan työpalaveriin yhtä aikaa. 

Vierailija
187/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se työnantajaa koskettaa silloinkin, jos työkavereiden parisuhteen kariutumisen seurauksena toinen tai molemmat ovat nuppipuolen saikulla vaikka 6 tai 12 kk. Tai että eivät enää riitaisan eron jälkeen kykene tulemaan edes samaan työpalaveriin yhtä aikaa. "

Mitähän asianomaiset olisivat mieltä, jos tietäisivät että huutelet heidän "nuppipuolen saikuista" julkisella keskustelufoorumilla? :)

Vierailija
188/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pillua nyt tarkoitit, pitempikäyttöistä?

Vierailija
189/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se työnantajaa koskettaa silloinkin, jos työkavereiden parisuhteen kariutumisen seurauksena toinen tai molemmat ovat nuppipuolen saikulla vaikka 6 tai 12 kk. Tai että eivät enää riitaisan eron jälkeen kykene tulemaan edes samaan työpalaveriin yhtä aikaa. "

Mitähän asianomaiset olisivat mieltä, jos tietäisivät että huutelet heidän "nuppipuolen saikuista" julkisella keskustelufoorumilla? :)

Kai täällä itse kukin voi huudella ja huutelee vaikka mitä, niin ettei se ole yhdistettävissä henkilöön. Niinhän minäkin omista asioistani ja parisuhteistani. Sehän on pelkästäön positiivista, jos tällaisista nettikeskusteluista "joku ottaa onkeensa" ja ymmärtää toimia toisin tai parantaa tapansa.

Vierailija
190/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pillua nyt tarkoitit, pitempikäyttöistä?

Mihin viestiin tällä viitataan?

Vierailija
191/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai täällä itse kukin voi huudella ja huutelee vaikka mitä, niin ettei se ole yhdistettävissä henkilöön. Niinhän minäkin omista asioistani ja parisuhteistani. Sehän on pelkästäön positiivista, jos tällaisista nettikeskusteluista "joku ottaa onkeensa" ja ymmärtää toimia toisin tai parantaa tapansa.

Hieman eri asia oletettuna esimiehenä huudella alaistensa saikuista, joiden ei pitäisi olla julkista tietoa edes firmassa vs. se, että kertoo omia asioita. :D

Vierailija
192/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi ensin saada ap siihen tilanteeseen, että esimies tai joku voisi tuntea tarvetta kommentoida suhdetta.

Vierailija
193/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri asia oletettuna esimiehenä huudella alaistensa saikuista, joiden ei pitäisi olla j

Kyllä nämä asiat ovat usein tiedossa ihan koko työyhteisössä, eivät vain esihenkilöillä. Mikko avautuu omasta tilanteestaan Matille ja Jussille, Minna taas Päiville ja Sirpalle. Ja hetken kuluttua kaikki tietävät, missä mennään. Ja työsuojeluvaltuutetulle riittää hommaa...

Vierailija
194/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä nämä asiat ovat usein tiedossa ihan koko työyhteisössä, eivät vain esihenkilöillä. Mikko avautuu omasta tilanteestaan Matille ja Jussille, Minna taas Päiville ja Sirpalle. Ja hetken kuluttua kaikki tietävät, missä mennään. Ja työsuojeluvaltuutetulle riittää hommaa..."

Ei se silti tarkoita että se on oikein ja ettei siitä voisi tulla seuraamuksia. Kuitataanko seksuaalinen härintäkin sillä, että todetaan "no kyllähän me kaikki, pojat on poikia heheh!" 

Vierailija
195/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhoa itsetuntoasi Tinderillä.. tee niin kuin suurin osa nykymiehistä ja vähät välitä edes suomalaisten naisten olemassaolosta, eivät nekään välitä sinusta. Tee asioita joista pidät, harrasta.

Entä jos sattuu pitämään naisista, läheisyydestä, kosketuksesta, yhteisestä ajanvietosta ja harrastuksista oman kumppanin kanssa? Puuttuu vain se kumppani eron jälkeen. Nyt eivät harrastukset kiinnosta pätkääkään, kun on niin yksinäinen ja surullinen olo. Parisuhteesta olen saanut virtaa elämään, nyt on virransäästötila päällä.

Olen ollut sinkkuna vuosikausia. Tideriin en koskaan liity enkä ole käynyt baareissa pariin vuosikymmeneen. Minut löytää nimenomaan niistä harrastuksista. En varsinaisesti etsi ketään, mutta harrastuksissa tutustuu ja lyöttäytyy luontevasti juttusille erilaisten ihmisten kanssa ja saattaapa jopa todeta, että toinen vaikuttaa mukavalta. Harrastuksissa on ollut useita mukavia sinkkumiehiä, mutta itse nyt satun olemaan vähän marginaalityppi ja siksi kumppanin löytyminen on neulan etsimistä heinäsuovasta. Tavallisille naisille ja miehille toimisi hyvänä paikkana tutustua ikään kuin ohimennen. On ainakin yksi yhteinen kiinnostuksen kohde.

Vierailija
196/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin töistä.

Some ei sytytä.

T. Esihenkilö

Kyllä se työnantajaa koskettaa silloinkin, jos työkavereiden parisuhteen kariutumisen seurauksena toinen tai molemmat ovat nuppipuolen saikulla vaikka 6 tai 12 kk. Tai että eivät enää riitaisan eron jälkeen kykene tulemaan edes samaan työpalaveriin yhtä aikaa. 

Nämä parisuhdeongelmien vuoksi saikuttelijat ovat ihan oma lajinsa, jonka kohdalle sattuessa voi rekrytoija katsoa kyllä peiliin. Ei kukaan normaali sairastu päästään tällaisista tavallisista elämän vastoinkäymisistä. Vähän sama kuin olla puoli vuotta saikulla koska hamsteri kuoli. Nämä erityisherkät pitää oppia tunnistamaan tai tulee jatkossakin ongelmia työntekijöiden kanssa.

Vierailija
197/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kirjastoon tai kävelylle, naisia tulee vastaan jatkuvasti 

Tulee toki. Mutta mitä sitten? Vaikka ekstrovertti olenkin, niin varmaan vähän pitkään katsovat, jos alan tuosta vaan puheille vastaantulijoiden kanssa. Teininä asiat olivat mutkattomampia, kun suunnilleen kaikista tytöistä tiesi, ovatko vapaita tai varattuja. Minuakin on aikanaan tyttö lähestynyt kioskin kulmalla sanoen "Alakko nää mua?" Ymmärrettävästi näin ei voi tehdä "aikuisena", eikä 5-kymppisistä vastaantulijoista ei tiedä parisuhdestatusta, eikä vasenta nimetöntäkään aina pääse tarkastamaan.

M52

Tämä on yksi asia suomalaisista naisista mitä en ymmärrä. Sosiaalista statusta piilotellaan viimeiseen ellei satuta olemaan naimisissa jonkin kuuluisan ja hyvännäköisen miehen kanssa. Sen varattu/vapaa/karannut statuksen saa kiskoa pihdeillä irti (kuvaannollisesti) naisesta keskustelujen yhteydessä. Vaikka oltaisiin ollut perhelomalla ukon ja ja viiden mukulan kanssa Kanarialla niin työpaikan miehille puhutaan tyyliin "...kun kävin..." ilman mitään mainintaa puolisosta tai lapsista.

Sitten ihmetellään mikseivät miehet lähesty tai tee aloitteita. No siksi kun ei voi tietää oletko vapaa vai varattu tai jotain muuta.

Vierailija
198/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalta, siis joku Tallinnan tai Tukholman risteily. Kuntosalilta. Töistä. 

Vierailija
199/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri asia oletettuna esimiehenä huudella alaistensa saikuista, joiden ei pitäisi olla j

Joo, aika sinisilmäisiä olette, jos kuvittelette, että kukaan työyhteisössä ei tiedä mitään toisten henkìlökohtaisista asioista. Kun itse liityin yhtenä lauantaina Tinderiin, niin tiistaina ruokiksen aikaan koko 18 henkilön tiimi tiesi että "Tiina on eronnut ja sillä on haku päällä."

Vierailija
200/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostavat vain kauniit naiset. Sellaiset nuoren Janina Frostellin näköiset. Mutta aina kun olen koittanut lähestyä, juoksevat suurinpiirtein karkuun. Vinkkejä tarvitaan.

M53