Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen löytäminen ilman Tinderiä?

Vierailija
15.06.2025 |

Kaikki vapaat naiset tuntuvat ooevan Tinderissä. Mutta samalla tuntuu, ettei Tinderissä ole ketään, ainakin jos yhteydenottojen määrää katsoo. Vai onko se vaan niin, ettei sen ilmaisen profiilin kanssa voi kerta kaikkiaan edetä tykkäyksestä pidemmälle? Kertokaa kokeneemmat uudelle käyttäjälle.

Olen itse tykännyt joistain profiilista ja minun profiilillani on tusìnan verran tykkäyksiä. Mutta tykkääjien kuvat on sumennettuja, enkä pääse lähettämään viestejä. Tässäkö tää oli? 

Kommentit (291)

Vierailija
61/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia se nainen pitäisi löytää? Elämä on paljon helpompaa kun ei ole naista riesana. Kyllä ne ruuan laitto, vaatteiden pesu ja siivous onnistuu poikamieheltäkin. Nainen vain sotkee miehen elämän, alkavat yleensä aina määräilemään uudet tavat, muovaavat miehen ulkoisen habituksen ja tavat, ja lopuksi suorittavat miehelle henkisen kastraation. Pääsääntöisesti aina toistuu tämä sama kaava. Pari ekaa kuukautta naisten kanssa on niin ruusuista ja muka onnellista, mutta kyllä se arki sieltä koittaa hyvin nopeasti kaikkine typerine kommervenkkeineen ja se totuus tosielämästä lävähtää hyvin äkkiä päin naamaa. Ja sitten ei naurata enää yhtään. Eikä se ole niin helppoa päästä niistä naisista edes eroon, vaikka äkkiseltään niin luulisi. Jos on pelkkä seksi mielessä, niin takuuvarmasti on halvempaa käyttää maksullisia.

Ja tämä tuli kahden avioliiton ja useiden seurustelu suhteiden kokemuksesta. Ja miehen on liian help

Koska, läheisyys, lämpö, kosketus, seksi, syvälliset keskustelut, yhteiset retket ja matkat, mahdollisuus antaa ja saada rakkautta, olla mies ja auttaa neitoa pulassa, joku joka pesee selän saunassa ja nukahtaa kainaloon päiväunille,....

Siinä vain muutama ensimmäiseksi mieleen tullut. Tai ehkä mä olen vain riippuvainen naisen läheisyydestä. 

Vierailija
62/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kaikki vapaat naiset tinderissä, siellähän on oikeita naisia todella vähän. Itse liikuskelen paljon kesäisin ulkona, käyn kahviloissa, museoissa, toreilla ja puutarhoissa, missään ei miehet juttele, paitsi jotkut ihan laitapuolen kulkijat saattaa kerjätä lanttia tai tupakkaa. Että onko miehet kaikki tinderissä? Räpläätte tinderiä, vaikka viereisessä pöydässä istuu sinkku nainen. 

Jutellaan luonnossa, ei normaalisti puhuminen mitään häirintää ole ja sen näkee kyllä jos toista ei yhtään kiinnosta jutella.

Pitäisi olla niitä sinkkupinssejä tms. Jossain K-Marketeissa taisi olla sinkkukoreja, mutta ei siellä kaupassa koko ajan voi notkua sinkkukori kädessä.

02940 Espoo

Yksikään heteromies ei ota käteensä tuollaista sinkkukoria. Se nähtiin jo silloin, kun tuo sin

Haukut sitten homoksi. Kiitti.

Upseeri ja herrasmies olen, mutta viisarini värähtää vain naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvapalstalta kysyy, niin naisia ei saa lähestyä harrastuksissa, kun siellä ollaan harrastamassa. Tapahtumissa ollaan kavereiden kanssa pitämässä hauskaa. Lenkillä halutaan olla rauhassa ja lähestyminen siellä olisi muutenkin pelottavaa... Joten jäljelle jää kaveripiiri, jossa kaikki kiinnostavat ovat sanomattakin varattuja. Työpaikka, jossa riskit on suuret ja sovellukset, joissa pärjää raflaavalla(rahakkaalla) työnimikkeellä ja hyvällä ulkonäöllä. 

Vierailija
64/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, kaverin kaveri, lapsen harrastuskaverin äiti,  ex-naapuri, fb-harrasteryhmä, tanssikurssi, Tinder, perinteinen yökerho. Esim. tuollaisia tapauksia tulee mieleen, kun muistelen 40-50 v. kavereideni tuoreita naisjuttuja, joista useimmat vakavia.

Vierailija
65/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vauvapalstalta kysyy, niin naisia ei saa lähestyä harrastuksissa, kun siellä ollaan harrastamassa. Tapahtumissa ollaan kavereiden kanssa pitämässä hauskaa. Lenkillä halutaan olla rauhassa ja lähestyminen siellä olisi muutenkin pelottavaa... Joten jäljelle jää kaveripiiri, jossa kaikki kiinnostavat ovat sanomattakin varattuja. Työpaikka, jossa riskit on suuret ja sovellukset, joissa pärjää raflaavalla(rahakkaalla) työnimikkeellä ja hyvällä ulkonäöllä. 

Lähestymisen järkevyys on sataprosenttisesti ulkonäköperusteinen. Jos saat miehenä jatkuvasti naisten ihailevia kommentteja ulkonäöstäsi, niin voit lähestyä naisia periaatteessa missä vain. Tällöin olet todennäköisesti nuori ja lähes mallimaisen komea. Muissa tapauksissa ne lähestymiset kannattaa jättää hyväksyttyihin tilanteisiin, eli paikkoihin, missä ollaan humalassa tai nettisovelluksiin.

Vierailija
66/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kaikki vapaat naiset tinderissä, siellähän on oikeita naisia todella vähän. Itse liikuskelen paljon kesäisin ulkona, käyn kahviloissa, museoissa, toreilla ja puutarhoissa, missään ei miehet juttele, paitsi jotkut ihan laitapuolen kulkijat saattaa kerjätä lanttia tai tupakkaa. Että onko miehet kaikki tinderissä? Räpläätte tinderiä, vaikka viereisessä pöydässä istuu sinkku nainen. 

Jutellaan luonnossa, ei normaalisti puhuminen mitään häirintää ole ja sen näkee kyllä jos toista ei yhtään kiinnosta jutella.

Sama täällä! Liikun todella paljon itsekseni ja istun kahvilassa tai musiikkikonsertissa itsekseni. Ei ole sormusta. Muttei kukaan mies ota mitään kontaktia. Olen hoikka ja pitkähiuksinen. Yleensä en ole tapahtumissa kovin myöhään eli jos mies jää vetelemään useammat rohkaisuryypyn niin mä olen jo kerennyt mennä menojani ja kontaktointi jää. Juu, ne laitapuolen kulkijat saan kyllä seurakseni myös! Olisipa ihanaa jos joku mies tulisi joskus pelastamaan mut tälläisestä tilanteesta jossa joku kännihörhö tulee seuraani. Mulle ei jää ratkaisuksi kuin poistua tilanteesta kun näin käy ja usein menetän esim hyvän istumapaikan konsertissa:/

Vierailija
67/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla niitä sinkkupinssejä tms. Jossain K-Marketeissa taisi olla sinkkukoreja, mutta ei siellä kaupassa koko ajan voi notkua sinkkukori kädessä.

02940 Espoo

Harvemmin noissa mitään yllätyksiä tulee. Enemmän sellainen "yllättikö? Ei." efekti, kun näkee jonkun löntystämässä sinkkukori tms. Eikä läheskään kaikki käyttäisi niitä, vaikka olisivat sinkkuja, juuri niiden kiusallisten kohtaamisten välttämiseksi. 

Vierailija
68/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa Tinderissä käytännössä yhtään mätsejä. En myöskään ole valmis lähestymään tuntemattomia naisia ruokakaupassa, kirjastossa tai puistossa. 

Olen hyväksynyt sen että pelini on pelattu, mitä kumppanin saamiseen tulee. 

- oletko työelämässä? Siellä voi lykästää, vähintäänkin opit keskustelemaan naisten kanssa

- onko kavereita? Hyödynnä heidän apuaan. Kysy vaikka suoraan, tuntevatko kivoja sinkkuja ja pyydä järjestämään kekkerit porukalla.

- harrastuksia? Nykyään syntyy pareja jopa verkkopelien yhteydessä.

Vierailija
69/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naisena ollut tinderissä moneen vuoteen. Olen ollut myös yksin vuosia. Miehiä näkee töissä, kaupassa, pyöräilemässä jne.. 

Uskon siihen, että se sopiva ihminen tulee vastaan muualla, kun netissä. Baareissakaan en käy. 

Vierailija
70/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole naisena ollut tinderissä moneen vuoteen. Olen ollut myös yksin vuosia. Miehiä näkee töissä, kaupassa, pyöräilemässä jne.. 

Uskon siihen, että se sopiva ihminen tulee vastaan muualla, kun netissä. Baareissakaan en käy. 

No missä ajattelit, että se sopiva mies "tulee vastaan"?

Vierailija
71/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat t-posessa että tuntemattomat miehet alkavat juttelemaan, muttet itse aloita juttelua? Pitäisikö niiden miesten telepaattisesti tietää että olet sinkku ja vieläpä kiinnostunut juttelemaan, kun nykypäivänä saa jatkuvasti lukea pönkitystä siitä, miten naisia häiritään siellä täällä, kun haluaisivat vaan olla rauhassa? 

Vierailija
72/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin logaritmi toimii silleen, että sun on oltava kokonaisuus.

Linkitetty kaikki muut somet, joiden oltava aktiivisia ja täynnä tuoreita päivityksiä ja paljon seuraajia niissä.

Facebookissa oltava kavereina naisia ja ryhmäkuvissa kanssasi useita naisia.

Bion kuvissa tulee näkyä "huomaamattomasti" korkea tulotaso esim Porschen avaimenperä kuvan nurkassa, missä nautit lattea kahvilan terassilla.

Jos sulla on pelkästään kaksi kuvaa missä yrmyilet ja tekstinä "ota selvää", eikä minkäänlaista somehistoriaa, ei matcheja tule.

Useat naiskaverit ja useat ryhmäkuvat missä pääosin naisia on kyllä red flag.

Red flag sinulle, mutta tinderin algoritmi päättelee niistä että olet sosiaalinen ja suosittu naisten keskuudessa, mikä johtaa siihen että Tinder tarjoaa paremmin miehen profiilia naisille.

Vierailija
73/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymisen järkevyys on sataprosenttisesti ulkonäköperusteinen. Jos saat miehenä jatkuvasti naisten ihailevia kommentteja ulkonäöstäsi, niin voit lähestyä naisia periaatteessa missä vain. Tällöin olet todennäköisesti nuori ja lähes mallimaisen komea. Muissa tapauksissa ne lähestymiset kannattaa jättää hyväksyttyihin tilanteisiin, eli paikkoihin, missä ollaan humalassa tai nettisovelluksiin.

Niin, siis eihän tuo yllätä. Tietysti lähes jokainen on otettu, jos joku entuudestaan tuntematon mallipoitsu tai muuten omaan silmään miellyttävä tulee heittämään jerryä, oli se sitten suunnilleen missä vaan. Tuskin moni mieskään pahastuisi, jos heidän mielestä mukiinmenevä yhtäkkiä tekee tikusta asiaa. Muutenkin tuntuu että jo yksinkertainen juttelu on jotenkin seksualisoitu ja sen pitää tarkoittaa, että se juttelun aloittaja on yrittämässä housuihisi. 

Vierailija
74/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta miksi se mies alkaisi jutella just sinulle? Tinderissä saattaa toisesta kuitenkin saada jotain tietoa, esim. harrastuksista, kiinnostuksenkohteista, yms. mutta siellä kahvilassa viereisessä pöydässä istuvasta tietää vain sukupuolen ja ulkonäön. Toivoisitko todella, että sen perusteella joku tulee juttelemaan sinulle, eli olisitko its

En minäkään kaikista miehistä kiinniostu. Mutta potentiaalia voi olla jos kohtaamisesta tulee kiva, vaikkei mies ulkomuodoltaan olisi silmääni.Ja tämä selviää vaan avaamalla sen sanaisen arkun. Joka on siis live-tapaamisessa mahdollista. Mulle riittää ihan että mies juttelee kivoja tai aloittaa juttelun jostain tyhjänpäiväisestä jolloin näen heti onko hänellä huumoria ja miten toimii tilanteessa. Esim jos mulla on painava iso kassi niin voi avata oven ja sanoa jotain mukavaa tai humorista. Tästä voi lähteä kiva kohtaaminen aikaiseksi ja kenties jotain pidempää. Avulias mies on herrasmies ja ulkomailla huomaa kuinka miehet ovat siellä avuliaita ja tämän varjolla sitten tutustuvat paremmin. Nainen kyllä näyttää heti jos kiinnostusta ei ole ja se sitten siitä. Mies voi myös ujuttautua naisen seuraan pyytämällä naiselta apua johonkin. 

Vierailija
75/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset juttelemaan heti kun mätsäät. Eli sinä ja nainen molemmat tykkäätte toisistanne. Ne sumennetut ovat sellaisia, joista sinä et ole tykännyt.

Naisilla noita sumennettuja tykkääjiä on helposti tuhansia. 

Tinder on paskaa. 

Ne sumennetut "tykkääjät" on pelkkää kusetusta ja tinderin tapa houkutella sua ostamaan maksullinen versio, nähdäksesi ketä siellä "sumennetun tykkääjän" takana on.

Kokeile vaikka, päivitä maksulliseen versioon ja katso, löytyykö sumennetun profiilin takaa joku, vai tuleeko "hups nyt jokin meni vikaan" tyylinen ilmoitus ja tykkäys katoaa 😆

Vierailija
76/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

02940 Espoo

Harvemmin noissa mitään yllätyksiä tulee. Enemmän sellainen "yllättikö? Ei." efekti, kun nä

Tässä sinkku joka ei koskisi pitkällä tikullakaan sinkkukoreihin :D N

Vierailija
77/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis eihän tuo yllätä. Tietysti lähes jokainen on otettu, jos joku entuudestaan tuntematon mallipoitsu tai muuten omaan silmään miellyttävä tulee heittämään jerryä, oli se sitten suunnilleen missä vaan. Tuskin moni mieskään pahastuisi, jos heidän mielestä mukiinmenevä yhtäkkiä tekee tikusta asiaa. Muutenkin tuntuu että jo yksinkertainen juttelu on jotenkin seksualisoitu ja sen pitää tarkoittaa, että se juttelun aloittaja on yrittämässä housuihisi. 

Kuulostaa piilokameralta, että mallimaisen kaunis nainen tulisi tekemään tikusta asiaa. En pahastuisi siitä, mutta en uskoisi vilpittömäksi.

Vierailija
78/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa Tinderissä käytännössä yhtään mätsejä. En myöskään ole valmis lähestymään tuntemattomia naisia ruokakaupassa, kirjastossa tai puistossa. 

Olen hyväksynyt sen että pelini on pelattu, mitä kumppanin saamiseen tulee. 

- oletko työelämässä? Siellä voi lykästää, vähintäänkin opit keskustelemaan naisten kanssa

- onko kavereita? Hyödynnä heidän apuaan. Kysy vaikka suoraan, tuntevatko kivoja sinkkuja ja pyydä järjestämään kekkerit porukalla.

- harrastuksia? Nykyään syntyy pareja jopa verkkopelien yhteydessä.

Olen työelämässä, ja tulen hyvin toimeen naispuolisten kollegoiden kanssa (ovat kaikki naimisissa). 

On suhteellisen laaja ystäväpiiri. Kaikki ovat naimisissa tai pitkässä parisuhteessa. En halua pyytää ystäviäni toimimaan "match makerina", eikä kukaan ole tarjoutunut.

Harrastuksina on tavoitteellinen voimaharjoittelu, avoin yliopisto, retkeily ja veneily. 

Vierailija
79/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minäkään kaikista miehistä kiinniostu. Mutta potentiaalia voi olla jos kohtaamisesta tulee kiva, vaikkei mies ulkomuodoltaan olisi silmääni.Ja tämä selviää vaan avaamalla sen sanaisen arkun. Joka on siis live-tapaamisessa mahdollista. Mulle riittää ihan että mies juttelee kivoja tai aloittaa juttelun jostain tyhjänpäiväisestä jolloin näen heti onko hänellä huumoria ja miten toimii tilanteessa. Esim jos mulla on painava iso kassi niin voi avata oven ja sanoa jotain mukavaa tai humorista. Tästä voi lähteä kiva kohtaaminen aikaiseksi ja kenties jotain pidempää. Avulias mies on herrasmies ja ulkomailla huomaa kuinka miehet ovat siellä avuliaita ja tämän varjolla sitten tutustuvat paremmin. Nainen kyllä näyttää heti jos kiinnostusta ei ole ja se sitten siitä. Mies voi myös ujuttautua naisen seuraan pyytämällä naiselta apua johonkin. "

En ole kuullut yhdestäkään parista, jonka suhde olisi alkanut tuolla tavalla. Yksikään tuntemani pari ei ole tavannut siten, että tuntematon suomalainen mies on tullut juttelemaan selvinpäin keskellä kirkasta päivää. Ja varsinkaan nykyään, kun Tinder sekoittaa pakan täysin, eli sinkkunaisilla voi olla 100-200 muuta miestä, joiden kanssa lähteä deiteille silloinkin, kun tuollainen livelähestyjä tulee kuvioihin.

Vierailija
80/291 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toisaalta miksi se mies alkaisi jutella just sinulle? Tinderissä saattaa toisesta kuitenkin saada jotain tietoa, esim. harrastuksista, kiinnostuksenkohteista, yms. mutta siellä kahvilassa viereisessä pöydässä istuvasta tietää vain sukupuolen ja ulkonäön. Toivoisitko todella, että sen perusteella joku tulee juttelemaan sinulle, eli olisitko itse kiinnostunut miehestä, joka kiinnostuu sinusta pelkän sukupuolen ja ulkonäön perusteella? Tai sitten miehestä, joka lähestyy hakuammuntana kaikkia naisia sillä ajatuksella, että melkein kuka tahansa käy?"

Oletus tai toive on, että se lähestyjä on JUURI sitä hänen tyyppiä ja jos ei ole, niin sitten se lähestyjä oli joku outo epätoivoinen hyypiö joka alkaa puhumaan ventovieraille, josta voi sitten laittaa OUMAIKAAD päivityksen someen ja kertoa kavereille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme