Neljät tinderdeitit ja sama määrä ravintolalaskuja takana, tätäkö tää on?
Ei näin viiskymppisenä oiken tunnu kannattavalta yhtälöltä.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas piheyden huiput kommentoimassa.
Täällä ehdotettu hotellia ravintolan päälle. Ei pihin käytöstä!
Ei tuota anteliaanakaan voi pitää kun vastineeksi odotetaan seksipalvelua, jonka arvo markkinoilla on 500-1000 €/tunti.
No sitä ei ole tulossa. Jos kohtelet naisia kuin hu*ria, tapaile sitten hu*ria.
Hinta voi olla kovempikin jos duunari laskuttaa 2 x matkat taksilla ja menetetyn työajan. Olisko alkaen 2000 €?
Oliskohan kaikkien parempi vaan lopettaa tuo deittailu? Kuulostaa niin kovin vaikealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvästä seksistä kannattaa maksaa
Samaa mieltä. Siksi kannattaakin suoraan maksaa seksistä, eikä mitään kahvia tai ruokaa naiselle.
Mutta kun sillä ei saa ostettua kotiin äitiä huolehtimaan ruuanlaitosta, siivouksesta, ruuan hakemisesta (ja maksamisesta) kaupassa, kuuntelusta ja lohduttajasta.
Sitähän sinä haet + tietysti sitä seksiä.
Täydet palvelut maksamatta/panostamatta mistään mitään.
Palkintona olisist vain sinä. Ihana ymmärtäväinen, hyvä käytöksinen ja tervepäinen (sarkasmia)
Oman kokemukseni perusteella miehet HALUAA maksaa, mikä on näiden palstakeskustelujen perusteella yllättänyt, koska olin siinä uskossa ettei se oikein ole nykyaikaa.
Minut on viety hotelliaamiaiselle, on käyty kahvilassa, olen käynyt miehen luona, jossa on minulle jotain pientä välipalaa tehnyt ja naposteltavaa tarjonnut. Rentoa oleskelua, buffetissa ja pizzalla käymistä. Kahvilatreffit (toiset treffit saman tyypin kanssa) oli ainoat, jotka maksoin, ja kävi sen verran miehen egon päälle, että sen jälkeen en maksanut mistään mitään. Tarjouduin kyllä, mutta lähinnä sain kummaksuvia katseita, että miksi maksaisin, joten lakkasin vänkäämästä vastaan. Ainoa kerta, kun sain tarjota ruoat, oli kun tein ne itse :D
Toisen miehen kanssa käytiin myös ekatreffeillä kahvilassa, jossa maksoin omat ruokani, koska nuorempi mies ja oletin olevan vähän modernimpi. Tunnusti seuraavilla treffeillä, että jäi vaivaamaan, kun ei saanut maksaa ja sen jälkeen on maksanut jotakuinkin kaiken, mitä on syöty/juotu, mukaan lukien hienon terassiravintolan aterian, jonka lasku ei tosiaankaan ollut halpa. Piti jo huomauttaa hänellekin, että en odota/oleta miehen aina maksavan, vaan voidaan maksaa molemmat omat kulut silloin kun ollaan kalliimmassa paikassa ja muuten vaikka vuorotella sen kanssa, kuka tarjoaa. On kuulemma opetettu, että mies maksaa. Illanvieton jälkeen taksi minun kotiinikin olisi pitänyt saada maksaa mutta ehdin ensin.
Kai se ainoa keino saada tarjottua ruoat, on valmistaa sellainen itse omassa kodissa :D
En tosiaankaan valita. Pidän perinteisistä herrasmiehistä, mutta minua vaivaa, jos luullaan, että vain koska olen perinteisellä tavalla feminiininen nainen, etsisin elättäjää ja/tai olettaisin aina miehen maksavan kaiken. Olenkin tehnyt selväksi, että voin kyllä maksaa omatkin pöperöni tai vaikka miehenkin eväät vastavuoroisesti, jos/kun tarpeeksi pitkään tapaillaan, mutta tahtotila on miesten puolesta kallistunut tuohon, että haluavat maksaa, joten mikä minä olen väittämään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni perusteella miehet HALUAA maksaa, mikä on näiden palstakeskustelujen perusteella yllättänyt, koska olin siinä uskossa ettei se oikein ole nykyaikaa.
Minut on viety hotelliaamiaiselle, on käyty kahvilassa, olen käynyt miehen luona, jossa on minulle jotain pientä välipalaa tehnyt ja naposteltavaa tarjonnut. Rentoa oleskelua, buffetissa ja pizzalla käymistä. Kahvilatreffit (toiset treffit saman tyypin kanssa) oli ainoat, jotka maksoin, ja kävi sen verran miehen egon päälle, että sen jälkeen en maksanut mistään mitään. Tarjouduin kyllä, mutta lähinnä sain kummaksuvia katseita, että miksi maksaisin, joten lakkasin vänkäämästä vastaan. Ainoa kerta, kun sain tarjota ruoat, oli kun tein ne itse :D
Toisen miehen kanssa käytiin myös ekatreffeillä kahvilassa, jossa maksoin omat ruokani, koska nuorempi mies ja oletin olevan vähän modernimpi. Tunnusti seuraavilla treffeillä, että jäi vaivaamaan, kun ei saanut maksaa ja sen
Tottakai haluavat. Se on luonnollinen vietti kosiomenoissa, veri vetää. Tämä vain sopii kovin huonosti tasa-arvoiseen yhteiskuntaan varsinkin nuorten miesten tapauksessa jossa naiset tienaavat jo enemmän.
Feministit saavat mitä ansaitsevat.
Kävin yhdessä elämänvaiheessa paljon treffeillä, ja parhaita ekoja treffejä olivat aina kävelytreffit tai sitten rennosti kahville/drinkille. Näin ei myöskään tullut paljon kustannuksia, jos hommalle ei jatkoa tullut. En ikinä menisi kokemusteni perusteella enää ekoilla treffeillä leffaan tai pitkän kaavan mukaan syömään.
Jos sinusta kiinnostuvat alkoholistit, niin se on sinun tasosi. Kuulostat päihdeongelmaiselta, kun et edes tajua toisen ihmisen sukupuolta.