Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljät tinderdeitit ja sama määrä ravintolalaskuja takana, tätäkö tää on?

Vierailija
14.06.2025 |

Ei näin viiskymppisenä oiken tunnu kannattavalta yhtälöltä.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen lueskelin sanomalehdestä jonkun deittailukouluttajan pohdintoja, ja hän suositteli ihmisiä kohtaamaan kasvotusten ja unohtamaan tinderit ja muut nettideitti sivustot.

Mikä lehti oli kyseessä?

Vierailija
42/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdet ensimmäiset treffit nykyisen mieheni kanssa 0€. Ekoilla kävelylle, toisilla uimaan ja laiturille istuskelemaan. 

Mites jos ensitreffit on joulukuu-helmikuu välisenä aikana vaikka Oulun pohjoispuolella, kun on koko ajan kovat pakkaset? Onko se kivaa käydä kävelyllä 10 asteen pakkasessa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hölmöä viede ekalle treffeille ravintolaan. Se on Suomessa aina satasen per naama, niin ei todellakaan järkeä. Kokeile ens kerralla tarjota joku kuuden euron jäätelöannos kahvilassa. 

Riippuu mihin menee syömään. Jos menee vaikka Rossoon tai Via Tribunaliin, niin loppusumma on usein Max 30€/hlö

Vierailija
44/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla AP vielä matkaa mun tilastoihin:

mä olen reilun 2,5 vuoden aikana tavannut 46 miestä. Näistä kaksi oli kävelytreffit, joissa rahaa meni minulla vain bussilippuihin ja limuun, sitten ehkä neljät kahvilatreffit, neljät lounastreffit, kolme sunnuntaibrunssia ja loput eli 33 kertaa olen käynyt illalla syömässä miehen kanssa. Vain muutaman kerran mies on halunnut tarjota minulle ensitreffeillä, itse olen kahdesti tarjonnut miehelle ja loput olen maksanut vain omista ruuista.

Neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut noista ja suurin osa miehistä antoi minulle pakit viimeistään 3. Treffien jälkeen.

Kyllä on mennyt aika ja rahat hukkaan. 

Vierailija
45/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä toisten ruokia maksele?

Jokaisella on vastuu omasta ruoastaan.

Vierailija
46/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi pitää käyttää Tinderiä? Se on vain luusereille.

Vierailija
47/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse Ravintola Savoy ja Hotelli The Maria. Hotellihuoneeseen hieromapöytä ja eteerisiä öljyjä. Nainen tulee hierottavaksi ja ehkä saat lempeä palkkioksi.

Vierailija
48/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae seuraa kirjastosta, älä sähköisistä sutenööripalveluista.

Vierailija
49/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovinkaan älykäs

Ei nuo ole töissä moisesta valittaneet. Vuosipalkka kuitenkin kuusinumeroinen.

Mullakin, 8450,25€.

Vierailija
50/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko lopettaa aisankannattajana oleminen? Olen käynyt useammalla tinder-treffillä, joista suurin osa on ollut onnistuneita, eikä ole koskaan tullut mieleen tarjota illallinen jossain ravintolassa. Korkeintaan olen jonkun drinkin ostanut, ihan omasta halustani. Mutta ei tuokaan tarpeellista ollut. 

Vierailija
51/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies maksaa ensimmäisillä treffeillä.

Paikka sitten sen mukaan mitä oma kukkaro kestää.

Näin ainakin itse aina tehnyt. En tiedä sitten ovatko naiset sitä odottaneet.

Monet miehet ehdottavat ilmaisia kävelytreffejä. Ilmeisesti heillä ei ole fyrkkaa.

Vierailija
52/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet ekalle treffille ravintolaan? Kahvila riittää. Vai oletko niin pihi ette voi naiselle kahvia tarjota?

Kahvista keksii paljon vähemmän keskusteltavaa kuin ruoasta.

Osta keskustelupakka. Voitte keskustella niiden avulla kahvilassa. Keskustelupakkoja on myös erikseen treffeille räätälöitynä. Ainakin Amazonista saa sellaisen englanniksi.

Vierailija
53/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Tinderiä lähinnä kesällä, yht. 13kk. Kesäaikaan oli hyvä tavata puistoissa ja pistäytyä kahvilla, jos siltä tuntui. Talvipakkasilla treffit tuppasivat lykkääntymään ja oli muutenkin hankalampaa. Talvitreffeistä jäi mieleen yksi kahvila ja hampparipaikka. Kumpikin maksoi omansa, ei ollut edes puhetta siitä että minun piikkiin.

Löysin lopulta Tinder-naisen naapurikaupungista. Menin kylään junalla. Hän oli valinnut kahvilan. Maksettiin omat laskut. Seuraavana viikonloppuna matka uusiksi ja mentiin hänen suosittelemaansa raflaan. Maksoin molemmat, reilut 130€.

Nyt yhdessä 3 vuotta.

m51

Vierailija
54/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuff said

Vierailija
55/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvästä seksistä kannattaa maksaa

Vierailija
56/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä toisten ruokia maksele?

Jokaisella on vastuu omasta ruoastaan.

Jokaisella on vastuu omasta mahastaan

Vierailija
57/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvästä seksistä kannattaa maksaa

Samaa mieltä. Siksi kannattaakin suoraan maksaa seksistä, eikä mitään kahvia tai ruokaa naiselle.

Vierailija
58/88 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tinderissä naisen Klaukkasta, sanoi hänellä olevan Klaukkalan parhain perse. Hän todella osasi heiluttaa sitä asiaa.

Vierailija
59/88 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein viikonloppuna tinder naisen huoltoaseman buffettiin, illalla saunottiin ja pantiin! Maksoi 13,50€ per henkilö.

Vierailija
60/88 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viet aina ravintolaan? Ekat treffit kahvilaan, toiset ravintolaan, kolmannet voi olla patikointi laavulle keittämään sumpit jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi