Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljät tinderdeitit ja sama määrä ravintolalaskuja takana, tätäkö tää on?

Vierailija
14.06.2025 |

Ei näin viiskymppisenä oiken tunnu kannattavalta yhtälöltä.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole ravintolatreffien jälkeen rönttönen levällään niin kyllä miehessä on jokin vialla! Ainakin jos tämä toistuu neljä kertaa peräkkäin 

Vierailija
62/88 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas piheyden huiput kommentoimassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdet ensimmäiset treffit nykyisen mieheni kanssa 0€. Ekoilla kävelylle, toisilla uimaan ja laiturille istuskelemaan. 

Mites jos ensitreffit on joulukuu-helmikuu välisenä aikana vaikka Oulun pohjoispuolella, kun on koko ajan kovat pakkaset? Onko se kivaa käydä kävelyllä 10 asteen pakkasessa? 

Sun ei kannata mistään treffeistä edes haaveilla.

Vierailija
64/88 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ehdotettu hotellia ravintolan päälle. Ei pihin käytöstä!

Vierailija
65/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdet ensimmäiset treffit nykyisen mieheni kanssa 0€. Ekoilla kävelylle, toisilla uimaan ja laiturille istuskelemaan. 

Mites jos ensitreffit on joulukuu-helmikuu välisenä aikana vaikka Oulun pohjoispuolella, kun on koko ajan kovat pakkaset? Onko se kivaa käydä kävelyllä 10 asteen pakkasessa? 

On.

Vierailija
66/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikl ihmiset käytä enää alkoholia?

Vierailija
67/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovinkaan älykäs

Ei nuo ole töissä moisesta valittaneet. Vuosipalkka kuitenkin kuusinumeroinen.

Onko iso perhe elätettävänä tai paljon velkaa lyhenneltävänä? Vai ulosottoko vie vuosi palkasta suurimman osan? Kun kolme tarjottua ruokaa noin harmittaa. 

Minulla kun on varaa paljon pienemmästä palkasta huolimatta varaa itkemättä tarjota ensi treffeillä. Toisellakin, jos deitti on kiinnostava.

Vierailija
68/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovinkaan älykäs

Ei nuo ole töissä moisesta valittaneet. Vuosipalkka kuitenkin kuusinumeroinen.

Aivan, aivan. Ja kuvittelet että se johtuu sun neroudesta eikä TES:stä.

Et ole nero, olet id ioot ti, joka kuvittelee saavansa pillua ravintola-aterian hinnalla.

Sen näkee sinusta, naisvihan.  Kuvittelet tuntemattomat naiset  ilmaisiksi huo riksi koska olet itse helppo, joten ilman jäät.

Jos olisit fiksu, jakaisitte laskun ja pääsisit toisillekin treffeille.

50 ja edelleen 12-vuotiaan kypsyystaso, yök.

Vierailija
69/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei ole ravintolatreffien jälkeen rönttönen levällään niin kyllä miehessä on jokin vialla! Ainakin jos tämä toistuu neljä kertaa peräkkäin 

Asenteet. Minäkuva. Ihmiskäsitys. Käytöstavat.

Nämä ainakin. Ap on ällötys. Nainen ei ole kulutushyödyke. Hän on sinua fiksumpi ja arvokkaampi ihminen. Tosin, kun et itse ole ihminen vaan mulkku,  et tiedä mikä ihminen edes on.

Vierailija
70/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä viihtymistä auttaa, jos treffeille pyytänyt osapuoli valitsee tekemiseksi jotain josta itse pitää ja josta tietääkin jotain. Tällöin karsiutuu nopeasti pois ne deitit jotka eivät tätä puolta sinussa arvosta. Ja on tärkeää, että ihminen osaa keskustella edes vähän syvällisemmin kuin vain siitä mitä sillä hetkellä näkee, kuten edessä olevan ravintola-annoksen. Treffeihin rahallinen panostaminen ei kerro sinusta juuri mitään, jos keskustelua ei synny. Siksi olisi hyvä olla liikkeellä ja nähdä ympärillä asioita joihin keskittyä jos treffikumppani ei vaikutakaan niin kiinnostavalta. Eikö ole paljon mukavampaa viedä ulos syömään joku josta jo kovasti pidät? :)

Itse olen helsingissä asuvana pyytänyt treffeille mm. lentokoneita kuvaamaan lentonäytökseen, kaupungin puutarhaan ihailemaan ruusutarhaa, museon geologisen kokoelman näyttelyyn koska olen kiinnostunut kivistä ja mineraaleista, syyskävelylle Nuuksioon, opastetulle Murhakävelylle Helsingin Punavuoreen, kesäpäiväksi Suomenlinnaan ja ihan vaan lähipuistoon koiraa ulkoiluttamaan upeana kesäpäivänä eväiden kera. Eräs ystäväni pyydettiin Tinder keskustelun kautta Ikeaan makutuomariksi, oli kuulemma todella hauskat treffit, puheenaiheita tuli vastaan koko ajan.

Vierailija
71/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismillä aivonsa tuhonneet maksakoot itse ruokansa.

Vierailija
72/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ehdotettu hotellia ravintolan päälle. Ei pihin käytöstä!

Kunhan on omat huoneet. Hyvää yötä, halpa miesh**ra. Mä en ole h**ra ollenkaan. Jos et kunnioita, ei tule toisia treffejä. Mene kuolaamaan vaikka OnlyFansille.

Vierailija
73/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortiston pojat.

Vierailija
74/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikl ihmiset käytä enää alkoholia?

Juopot käyttää.

Vierailija
75/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinismilla aivonsa surkastuttaneet vetäköön käteen.

Vierailija
76/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vaan ovat tylyjä varsinkin ne femakkoaatteeseen uskovat. Haluavat kaikki rusinat pullista.

Sori, mutta mitkä rusinat? Ei ole näkynyt rusinoita, pelkkiä pullia vaan. Miehet luuleevat itsestään ihan liikoja, niinkuin ilmeisesti sinäkin. Mies tulee treffeille vanhalle viinalle haisevana jota on yritetty peittää liialla partavedellä, ja ainut puheenaihe on että millainen p@ska exä oli.

No, saat sellaisia miehiä kuin ansaitset.

Vierailija
77/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä viihtymistä auttaa, jos treffeille pyytänyt osapuoli valitsee tekemiseksi jotain josta itse pitää ja josta tietääkin jotain. Tällöin karsiutuu nopeasti pois ne deitit jotka eivät tätä puolta sinussa arvosta. Ja on tärkeää, että ihminen osaa keskustella edes vähän syvällisemmin kuin vain siitä mitä sillä hetkellä näkee, kuten edessä olevan ravintola-annoksen. Treffeihin rahallinen panostaminen ei kerro sinusta juuri mitään, jos keskustelua ei synny. Siksi olisi hyvä olla liikkeellä ja nähdä ympärillä asioita joihin keskittyä jos treffikumppani ei vaikutakaan niin kiinnostavalta. Eikö ole paljon mukavampaa viedä ulos syömään joku josta jo kovasti pidät? :)

Itse olen helsingissä asuvana pyytänyt treffeille mm. lentokoneita kuvaamaan lentonäytökseen, kaupungin puutarhaan ihailemaan ruusutarhaa, museon geologisen kokoelman näyttelyyn koska olen kiinnostunut kivistä ja mineraaleista, syyskävelylle Nuuksioon, opastetulle M

Toiv. et ole se amuse bouche-tyyppi, joka esiintyy keittiössä ja rupattelee kolmen viinipullon ajan kun deitti nukahtaa istualleen eikä saa edes siivota sotkujasi koska sinulla menee hyvä narsisti-show pilalle.

Vierailija
78/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinismilla aivonsa surkastuttaneet vetäköön käteen.

He eivät sentään julkea vaatia treffikumppaniaan kustantamaan liukuvoiteensa.

Vierailija
79/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena kun vielä treffailin ennen nykyistä kumppania niin kyllä se omassakin kukkarossa tuntui jos kävi syömässä (molemmat maksoi aina omat) ja otti päähän se ns. turha rahanmeno sit jos seura ei natsannut. Usein treffit olikin kävelylle, puistoon, Sipoonkorpeen, jäätelölle, kahville, terassille...

Vierailija
80/88 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vaan ovat tylyjä varsinkin ne femakkoaatteeseen uskovat. Haluavat kaikki rusinat pullista.

Sori, mutta mitkä rusinat? Ei ole näkynyt rusinoita, pelkkiä pullia vaan. Miehet luuleevat itsestään ihan liikoja, niinkuin ilmeisesti sinäkin. Mies tulee treffeille vanhalle viinalle haisevana jota on yritetty peittää liialla partavedellä, ja ainut puheenaihe on että millainen p@ska exä oli.

No, saat sellaisia miehiä kuin ansaitset.

Saan jos huolin. En huoli ja sehän sua ärsyttää etten huoli esim sua XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän