Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies elää kuin olisi sinkku

Vierailija
14.06.2025 |

Teen perheessä kaiken metatyön ja suurimman osan kotitöistä ylipäätään. Mies laukkaa harrastuksissa, festareilla ja muissa sosiaalisissa riennoissa mielensä mukaan ja pitää selviönä, että minä huolehdin lapsesta ja lemmikeistä. Eniten loukkaa, että se on pariin kertaan riidan yhteydessä kehdannut vielä kuittailla, miten nolife meikäläinen on kun en töiden ja parin harrastuksen ohella käy enää paljon missään tai tapaa ketään. No onko ihme. Jokin aika sitten se viihteeltä tullessaan kehaisi, miten hauskan oloinen tyyppi hänen kaverinsa tyttöystävä on. Tällä kaveripariskunnalla on siis parisuhdehistoriaa joku puoli vuotta, ei lapsia ja ovat vielä elämässään ja keskinäisessä suhteessaan siinä pisteessä että on energiaa ja aikaa laukata yhdessä kylillä. Tuntui vähän siltä että sieltä tuli rivien välistä että mikset sä voi olla enemmän tuollainen iloluontoinen ja menevä bileprinsessa. Olin siinä just pyykkäämässä hänen kalsareitaan, et kiva kiitti. Pitäiskö ottaa äkkilähtö Ibizalle yksin? Voisin pistää tekstarin kentältä että hei kato miten jännittävä ja spontaani olen. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon, ei tuommoinen miksikään muutu.

Vierailija
82/82 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"makaan paskapalstalla uikuttamassa, miksi en ole mieheni mielestä hottis?" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä