Mies elää kuin olisi sinkku
Teen perheessä kaiken metatyön ja suurimman osan kotitöistä ylipäätään. Mies laukkaa harrastuksissa, festareilla ja muissa sosiaalisissa riennoissa mielensä mukaan ja pitää selviönä, että minä huolehdin lapsesta ja lemmikeistä. Eniten loukkaa, että se on pariin kertaan riidan yhteydessä kehdannut vielä kuittailla, miten nolife meikäläinen on kun en töiden ja parin harrastuksen ohella käy enää paljon missään tai tapaa ketään. No onko ihme. Jokin aika sitten se viihteeltä tullessaan kehaisi, miten hauskan oloinen tyyppi hänen kaverinsa tyttöystävä on. Tällä kaveripariskunnalla on siis parisuhdehistoriaa joku puoli vuotta, ei lapsia ja ovat vielä elämässään ja keskinäisessä suhteessaan siinä pisteessä että on energiaa ja aikaa laukata yhdessä kylillä. Tuntui vähän siltä että sieltä tuli rivien välistä että mikset sä voi olla enemmän tuollainen iloluontoinen ja menevä bileprinsessa. Olin siinä just pyykkäämässä hänen kalsareitaan, et kiva kiitti. Pitäiskö ottaa äkkilähtö Ibizalle yksin? Voisin pistää tekstarin kentältä että hei kato miten jännittävä ja spontaani olen.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Miehiin ei ole mitään luottamista.
Joihinkin mukaviin miehiin voi luottaa ja joihinkin ikäviin naisiin taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi sulle ihan suoraan, mitä sun kannattaa tehdä. Olen samaa mieltä. Ala elää omaa, hauskaa elämää. Vietä oikein menokesä! Mies saa sillä välin hoitaa huushollin. On sinun vuorosi. Pidä hauskaa! Saattaa löytyä parempi mieskin.
Olen eri mieltä.
Ero.
Ei tuo ole parisuhde.
Mun ex elää nyt tuota ihanaa sinkkuelämää, en ole mahdollistamassa parisuhdetta sen lisäksi kotona.
Toivottavasti hän ei ota uutta naista kärsimään.
En ole päivääkään katunut eroa.
Olisi pitänyt lähteä vuosia aiemmin.
En ymmärrä teitä naisia jotka olette tuollaisten miesten kanssa. Tuedät itsekin mitä pitäisi tehdä. Hukkaat elämäsi ja vuotesi tuohon äijään.
Usko minua, kun tapaat vertaisesi tasapainoisen ja hyvän miehen, et joudu tekemään näitä aloituksia ikinä.
Lapseton osapuoli saa bilettää niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä teitä naisia jotka olette tuollaisten miesten kanssa. Tuedät itsekin mitä pitäisi tehdä. Hukkaat elämäsi ja vuotesi tuohon äijään.
Usko minua, kun tapaat vertaisesi tasapainoisen ja hyvän miehen, et joudu tekemään näitä aloituksia ikinä.
Tämä on niin totta. Ap Lähde. Ei selityksiä. Lähde.
Itse olin tuollaisen miehen kanssa ja masennuin. Nykyään upean miehen kanssa joka kohtelee tasaveroisesti, ja Mirellan sanoin Palvoo mun ihoo. Tuntuu muuten kivalta! Terve parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Trolli tai ei, mutta moni hyväkin suhde menee pilalle siinä kohtaa, kun ollaan vaan äityleitä/isyleitä. Oma elämä saa ja pitää olla.
Miksi tää olisi trolli? Tällaisia tapauksia on pilvin pimein. Yleensä miehen vapaamatkustaminen ei näy kovin räikeästi vielä sillon kun ollaan lapsettomia, mutta jälkikasvun myötä tämä alkaa olla tilanne erittäin monella. Naisen elämässä muuttuu kaikki, mies taas olettaa että ainakaan hänen elämässään ei pitäisi muuttua mikään.
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikkei tapaisikaan, sekin on parempi kuin tuo todellisuus.
Olet velkaa itsellesi, sille pienelle tytölle joka joskus olit ja olet edelleen osaksi että lähdet. Meitä on monia naisia jotka ovat olleet noita perseennuolijoita miehiä varten. Et saa pokaalia siitä. Mene mielummin hommaamaan se pokaali itsellesi jostain asiasta jolla on väliä ja jonka voit saavuttaa. Tuota miestä et saa muutettua etkä saa häntä rakastamaan sinua enempää siksi että paapot. Hän käyttää sinua vain hyväkseen. Usko. Minä en joskus uskonut ennen kuin melkein henki lähti.
Lapsenteko tuollaiselle äijälle on viho viimeinen virhe minkä voi tehdä naisena. Nyt on aika lähteä ap.
Miehille ei pidä antaa mitään valtaa perheissä. He eivät osaa käyttää sitä.
Onko tästä ollut aiemmin puhetta?
Vierailija kirjoitti:
Miehiin ei ole mitään luottamista.
Sanoo demarifemakko käärme. Kohtuu ironista huudella tuollaista :D
Voin lähteä kaveriksi Ibizalle. 😉😎
Ja sinä mahdollistat sen aivan itse. Mikset itse laukkaa ja jätä lasta miehen kanssa? Perus insel mamma
Miehet pois perheistä. Ovat vastuuttomia kakaroita.
Naiset haluaa näitä äitien paapomia miehiä, mutta itkevät sitten, kun huomaavat, että mies ei osaakaan pitää perheestään huolta. No, sehän ei ole varsinaisesti miehen vika. Äitinsä on hänet sellaiseksi kasvattanut.
Sinkkuna mies on parhaimmillaan, ei huolet paina eikä rasitu polla.
Kauhen baby-trappi, eli vauva-ansa. Mies ryöstää potentiaalisisi ja mahdollisuutesi löytää parempi mies ja onnellisempi elämä, kun sai sinut raskaaksi. Varokaa naiset tälläistä kohtaloa.