Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs: kannattaako joskus harrastaa seksiä, vaikka ei tekisi mieli -eikö kaikki näin tee?

Vierailija
14.06.2025 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000011212534.html

Luin vain otsikon ja se pysäytti. Molen ollut kahdessa avioliitossa, joista eka kesti 21 v ja nykyinen 12 v menoillaan. Mitä elämästä tulisi, jos kaikkea tekisi vain silloin, kun tekee mieli? Enhän ikinä edes siivoaisi, jos halua odottaisin. 

Eikö kaikki harrasta joskus seksiä vain kumppanin iloksi? 

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä elämästä tulisi, jos kaikkea tekisi vain silloin, kun tekee mieli? Enhän ikinä edes siivoaisi, jos halua odottaisin. "

Tämä perustelu kuulostaa vähän siltä, että seksi on jonkinlainen velvollisuus. Mikä tuollaisen velvollisuusseksin pointti on? Onko se toinen sitten kiitollinen ja antaa yhtä ison vastapalveluksen? Vai alkaako kuvio olla itsestäänselvyys kun tuollaiseen muutaman kerran suostuu?

Jotenkin ajattelisin että olisi mielekkäämpää miettiä, miten haluja voisi saada samalle tasolle. Jos toinen haluaa että toinen haluaisi enemmän, miten hän voisi omalla toiminnallaan edistää tätä. Jos ei halua edistää, voisiko sitten vain elää asian kanssa.

Jotenkin inhottava ajatus että aika moni olisi valmis ottamaan vastaan jossain määrin vastahakoista seksiä, jos si

Onko täällä keskustelussa oikeasti aikuinen ihminen joka kuvittelee että parisuhteessa seksiä halutaan 24/7? Aina saa yllättyä

Vierailija
82/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan ala harrastamaan seksiä vaimoni iloksi. Hoidelkoot itse itsensä jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikilla teekkään mieli seksiä 24/7 ?

Vierailija
84/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö naisen joskus mieli?

Älä naurata

Vierailija
85/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pihtaajamuijat olette iso syy moksi suhteissa voidaan huonosti. 

M33

Vierailija
86/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ikinä puhuta siitä miten kirjaimellisesti joka nainen käyttää seksiä kiristyskeinona sopivan tilanteen tullen? Te naiset olette sairaita. 

M33

Vierailija
87/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin siihen innostuakin jos mies olisi joskus siihen itse aloitteellinen. Mutta kun ei ole niin seksiä on aina ja vain mun aloitteesta. Ja tämäkin on aika tylsää. 

Vierailija
88/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi sairasta, ettei suostu seksiin jos ei halua... se ei tietenkään ole sairasta että koko hyvinvointi rakentuu pipppelin ympärille

Vierailija
89/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ikinä puhuta siitä miten kirjaimellisesti joka nainen käyttää seksiä kiristyskeinona sopivan tilanteen tullen? Te naiset olette sairaita. 

M33

Anna homolle seksiä, vaikka et halua. Siinä vastaus kysymykseesi. 

Vierailija
90/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en todellakaan ala harrastamaan seksiä vaimoni iloksi. Hoidelkoot itse itsensä jos haluaa.

Niin? Noinhan se menee jos et halua seksiä.

Vierailija
91/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin ennen seksiä, vaikka ei tehnyt mieli. En tiedä johtuuko siitä, mutta nykyään en enää pysty siihen, vaikka seksi miehen kanssa ei olekaan epämiellyttävää. 

Vierailija
92/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella harmillista kuulla, että niin moni täällä ei välitä seksistä. Oletteko koskaan ajatellut, että miksi? Johtuuko se siitä, että seksi ei ole ollut hyvää? Vai onko seksiin liittyviä traumoja? 

Itse rakastan seksiä, mutta olen minäkin kokenut haluttomuuden kahden kumppanin kanssa. He eivät olleet minulle muutenkaan oikeita ja sen myötä seksikin heidän kanssansa alkoi ällöttämään. Se itsekkyys mitä heidän käytöksessään oli, oli niin jäätävää, etten vain kyennyt. Muuten haluaisin vaikka päivittäin. Se, että naiset haluaisivat vähemmän on aivan kakka puhetta. Haluttomia miehiä on myös paljon. Eikö tuollainen, miehet haluavat aina puhe auta heitä ollenkaan. 

Vierailija
93/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Seksiä tulee harrastaa vain halutessa. Toisen haluja voi toki yrittää herätellä, mutta suostumuksen puute ja kaikenlainen painostus ei ole millään tavalla suotavaa.

Vierailija
94/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se on kamalaa, jos mieli ei tee yhtään ja asiaa pahentaa vain se, jos kumppani harrastaa liian pitkiä lämmitys sessioita. Loppukin halu menee. 

Silloin, jos kumppanin ei tee mieli, niin homma pitää hoitaa edes mahdollisimman nopeasti ja antaa sen jälkeen toisen nukkua rauhassa 

Vierailija
95/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Noinhan se menee jos et halua seksiä.

Täällä keskustellaan asioista. 

Vastaatko samalla tavalla spermaviemärille joka laukoo totuuksia vai taputatko karvaisia käsiäsi innoissasi?

Vierailija
96/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo ketju.

- Todellakaan pitkässä suhteessa ei aina halut kohtaa. Väitän, että suurin osa seksistä menee niin, että toista haluttaa enemmän.

- kun toinen suostuu seksiin, ei siinä tarvita painostamista, sehän on mielen joustavuutta

Vierailija
97/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ehkä harrastaa seksiä, vaikka en sitä haluaisikaan vielä sillä hetkellä kun hoksaan puolisoni haluavan. Mutta sen hetken ja itse seksin välissä pitää omakin halu herätä, muuten tulisi todella käytetty ja inhottava olo.

Eli ei minusta tartte molempia maagisesti tahoillaan olla valmiiksi ihan kiimassa, vaan voi antaa halulle tilaisuuden herätä, jos haluaa sitä herättelyä kokeilla. Sit jos se herättely ei toimi (vaikkapa siksi että se on painostavaa), sitten ei edetä seksiin.

Miten kukaan voi edes haluta harrasta seksiä ihmisen kanssa joka ei halua sitä? Ajatuskin kuvottaa. 

Vierailija
98/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei koskaan sanonut, että rakastaa.

Vierailija
99/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän siitä, mitä tuo kenellekin tarkoittaa. Kyllä minä olen seksiä monesti harrastanut mieheni kanssa, vaikkei mulle erikseen tullut mieleen että olispa kiva. Joskus olen harrastanut sitä vaikka mulla on ollut paha mieli jostakin, koska tiedän että seksistä tulee parempi mieli. Seksi on kivaa ja sitä kannattaa harrastaa kun vielä voi, jos on hyvän partnerin sattunut löytämään. 

Vierailija
100/115 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä elämästä tulisi, jos kaikkea tekisi vain silloin, kun tekee mieli? Enhän ikinä edes siivoaisi, jos halua odottaisin. "

Tämä perustelu kuulostaa vähän siltä, että seksi on jonkinlainen velvollisuus. Mikä tuollaisen velvollisuusseksin pointti on? Onko se toinen sitten kiitollinen ja antaa yhtä ison vastapalveluksen? Vai alkaako kuvio olla itsestäänselvyys kun tuollaiseen muutaman kerran suostuu?

Jotenkin ajattelisin että olisi mielekkäämpää miettiä, miten haluja voisi saada samalle tasolle. Jos toinen haluaa että toinen haluaisi enemmän, miten hän voisi omalla toiminnallaan edistää tätä. Jos ei halua edistää, voisiko sitten vain elää asian kanssa.

Jotenkin inhottava ajatus että aika moni olisi valmis ottamaan va

Kaipa parisuhteet ovat erilaisia. Kyllä mun tekee lähes aina mieli. N30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan