Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs: kannattaako joskus harrastaa seksiä, vaikka ei tekisi mieli -eikö kaikki näin tee?

Vierailija
14.06.2025 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000011212534.html

Luin vain otsikon ja se pysäytti. Molen ollut kahdessa avioliitossa, joista eka kesti 21 v ja nykyinen 12 v menoillaan. Mitä elämästä tulisi, jos kaikkea tekisi vain silloin, kun tekee mieli? Enhän ikinä edes siivoaisi, jos halua odottaisin. 

Eikö kaikki harrasta joskus seksiä vain kumppanin iloksi? 

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio-ongelmista kärsivän puolisona totean että elämässä ei aina saa kaikkea sitä mitä haluaa. Ainakaan siinä määrin kuin haluaisi. Pätee myös seksiin parisuhteessa. 

Ei mulla muuta. 

Vierailija
42/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Just eilen annoin aviomiehen tulla suuhuni, kun katseli telkkaria saunan jälkeen. 

22 vuotta oltu naimisissa. Sehän on vaan kivaa kun toinen nauttii, ei sitä niin vakavasti tarvi ottaa. Me touhutaan paljon, mutta saan myös katsoa pokea jos en ole heti moodissa.

N41

Ai saat katsoa? Aikamoinen tossukkamies olet, älä viitsi esiintyä täällä naisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas juuri päinvastoin,  hereillä ollessani haluan aina seksiä, no korkea kuume ja mahatauti ehkä voisi asiaan vaikuttaa. Vasta tältä palstalta opin, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät seksistä pidä. Outoa, seksihän auttaa kaikkeen ja orgasmi on kuulemma lähinnä nirvanaa, mitä ihminen voi tässä maailmassa kokea.

N66

No jo olet tynnyrissä elänyt. Ehdit siis vähintään n. 45-vuotiaaksi (jos huomioidaan palstan ikä) kuulematta missään seksuaalisesta haluttomuudesta. 

...joka mulla johtuu miehen töykeästä käytöksestä ja itsekeskeisyydestä.

Hän, hänen tarpeensa, hänen on pakko saada jne, viis minusta. Viimeiset 4 kk olin täysin haluton ja harrastin velvollisuusseksiä saadakseni sen kitinän loppumaan.

Sitten kiehui kuppi yli ja pistin äijän pois. Oli helppo heittää se mäkeen kun se ei virallisesti asunut tässä, vaikka vesimaksun maksoin hänestä kyllä (huom, MINÄ MAKSOIN, hän ei edes sitä).

Kuvioon kuuluu että se jäi mulle kolmen kuun sovitut vuokrat velkaa.

Oli selittänyt tutuilleen olevansa "hyvinkin vakavassa suhteessa" joten oli nautinto kopauttaa hänet siitä puusta alas.

Häätönsä jälkeenkin kinusi seksiä. Hyvin helppo kieltäytyä kun hän hävitti mun halut kokonaan. Erosta on 8 kk eikä edelleenkään tee mieli minkäänlaista miestä.

Uuden seksuaalirikoslain perusteella hän syyllistyi kymmeniin rikoksiin minua kohtaan, eikä ne näy missään tilastoissa.

Valkoinen Jussi Suomesta.

Vierailija
44/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Sirpa Selänne toimii juuri näin.

Vierailija
45/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa oli tuo ongelma, ei huvittanut. Rakastajan kanssa ihan päinvastoin, en saa kyllikseni. Onnellisia ovat he, joilla vielä 30-30 v jälkeen on avioseksiä ihan omasta halusta.

Vierailija
46/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on joku seksiaddikti. Just viime vuonna harrastimme seksiä ja heti perään tänä vuonna on jo vongannut.

Vierailija
47/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että pitkässä parisuhteessa olisi lainkaan seksiä, jos molempia pitäisi aina haluttaa samalla hetkellä tasan yhtä paljon. Meillä on ollut ruuhkavuosina jo vuosikausia se tilanne, että ainoa, mitä kumpikaan ensisijaisesti haluaa sängyssä tehdä, on nukkuminen. Joten varsinkin lasta yrittäessä sitä panemista sitten harrastettiin silloinkin, kun ei olisi aluksi huvittanut pätkääkään. Maaliin päästiin aina kuitenkin.

Teitte sitten vielä lapsen noin kuivahtaneeseen tilanteeseen. Voi hyvä Luoja. Mitäpä heidän tunteistaan.

Vierailija
48/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että pitkässä parisuhteessa olisi lainkaan seksiä, jos molempia pitäisi aina haluttaa samalla hetkellä tasan yhtä paljon. Meillä on ollut ruuhkavuosina jo vuosikausia se tilanne, että ainoa, mitä kumpikaan ensisijaisesti haluaa sängyssä tehdä, on nukkuminen. Joten varsinkin lasta yrittäessä sitä panemista sitten harrastettiin silloinkin, kun ei olisi aluksi huvittanut pätkääkään. Maaliin päästiin aina kuitenkin.

Teitte sitten vielä lapsen noin kuivahtaneeseen tilanteeseen. Voi hyvä Luoja. Mitäpä heidän tunteistaan.

Ai lapsetko kärsii pahastikin siitä jos vanhemmat ei harrasta seksiä?

Vierailija
49/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kun tuossa oikeasti vaan rikkoo itseään. Vihaan itse miehiä ja yritän vältellä miehiä. Jos saisin valita en olisi miesten kanssa missään tekemisissä. Olen aikuinen neitsyt nainen ja aseksuaali ja tämä on hyvä näin. Toivon myös, että miehet jättäisivät kokonaan rauhaan. Olen ruma ja lihava keski-ikäinen nainen ja yritän pukeutua peittävästi, enkä meikkaa. Valitettavasti olen kuitenkin isorintainen ja rintojen peittely on vaikeaa. En provosoi, en halua huomiota, enkä ota kontaktia miehiin. Kuitenkin joku mies yrittää aina välillä ottaa kontaktia ja puhua. Viimeksi näin tapahtui pari päivää sitten kaupassa. En edes katsonut tuohon mieheen päin. En vastannut tai puhunut mitään ja lähdin tilanteesta pois mahdollisimman nopeasti.

Keskiverto suomalainen nainen! Keskiverto suomalainen nainen!

Vierailija
50/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut, vaikka alkuun on ehkä väsyttänyt tms., mutta lopulta se on aina kuitenkin ollut kivaa.

En ole ollut sellaisessa parisuhteessa, jossa kokisin kumppanin niin vastenmieliseksi, ettei hänen kanssaan seksi kiinnosta yhtään. Toki on eri asia, jos on sairaana tms.

Vierailija
51/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä vastentahtoisesti harrastavat, mutta ei mahda mitään, nainen on pidettävä tyytyväisenä.

Miten se miehellä onnistuu ilman erektiota?

Vierailija
52/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys (tai ohje) oli vissiin vain naisille? Miesten kai on vähän vaikeampi harrastaa seksiä, jos ei tee mieli.

Vierailija
53/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole parisuhteessa niin ei ole mikään pakko seksiä harrastaa. Inhoan seksiä, enkä meinaa sitä tässä elämässä enää tehdäkään. En jaksa, edes linkkiä avata, media on täynnä roskaa ja tätä seksipaskaa päivästä toiseen. Minusta yhdyntä on oikeesti vaan lastentekohommaa, en ole koskaan ymmärtänyt mitä iloa nainen saa muutoin yhdynnästä. Miesten hupiahan se on ja lasti lentää. 

Koen täysin samoin. Olen tehnyt aloitteen seksiin tasan kerran elämässäni, silloin oli ovulaatio tulossa ja halusin lapsen. 

Luojan kiitos enää ei tarvitse seksiä harrastaa, ikinä. 

N46

Toivottavasti tuli tyttö

Vierailija
54/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tehdä mitään sängyssä mikä tuntuu epämukavalta, sillä voi olla yllättävän negatiivinen vaikutus itselle.

MUlla on käynyt nyt näin. Eli olen suostunut useita kertoja vuosien aikana tuolla mentaliteetilla että kyllä se sitten itseäkin alkaa innostamaan ja että kyllä voi, vaikka itse ei haluaisi ja pitääkin antaa toiselle. Nyt tilanne on sellainen että en halua enää ollenkaan ja tämä keskustelu on käytävä miehen kanssa. Tavallaan vika ei ole kummankaan meidän, mutta tilanne on nyt tämä eikä se tästä muutu miksikään sillä uskon että minulle on jäänyt päällekkäisiä traumoja joka kerrasta kun olen harrastanut vaikka en ole sitä todellisuudessa halunnut. en myöskään koe tarvitsevani asiaan terapiaa sillä en edes ajattele seksiä oikeastaan koska joten minulla ei ole mitään tarvetta terapialle. Toisaalta pelkään että mies ehdottaa jotainseksi terapiaa koska hänhän tästä tilanteesta nyt kärsii. Itse kärsin aikaisemmin jolloin hän sai mitä halusi, nyt tilanne on toisinpäin eli on ikään kuin hänen vuoronsa kärsi. En toki kummallekaan kärsimystä halua mutta en myöskään halua että haluttomuudenlleni mitään olen jo 45 vuotiaskin, enkä vain enää halua.

Vierailija
55/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lapsetko kärsii pahastikin siitä jos vanhemmat ei harrasta seksiä?

Nykyään kuulemma näin. Ero pitää ottaa välittömästi jos ei parisuhde ole jatkuvasti täydellinen koska lapset kärsivät enemmän kuulemma siitä parisuhteesta kuin erosta.

Vierailija
56/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kun tuossa oikeasti vaan rikkoo itseään. Vihaan itse miehiä ja yritän vältellä miehiä. Jos saisin valita en olisi miesten kanssa missään tekemisissä. Olen aikuinen neitsyt nainen ja aseksuaali ja tämä on hyvä näin. Toivon myös, että miehet jättäisivät kokonaan rauhaan. Olen ruma ja lihava keski-ikäinen nainen ja yritän pukeutua peittävästi, enkä meikkaa. Valitettavasti olen kuitenkin isorintainen ja rintojen peittely on vaikeaa. En provosoi, en halua huomiota, enkä ota kontaktia miehiin. Kuitenkin joku mies yrittää aina välillä ottaa kontaktia ja puhua. Viimeksi näin tapahtui pari päivää sitten kaupassa. En edes katsonut tuohon mieheen päin. En vastannut tai puhunut mitään ja lähdin tilanteesta pois mahdollisimman nopeasti.

Sinulla onkin huomattava mielenterveysongelma. Normaaleilla ihmisillä ei ole. Normaali nainen pitää miehistä ja seksistä. Ja haluaa, sekä sitä omaa miestä,että seksiä. Halut  nyt ei tietenkään aina käy yksiin. Kuvaamaasi käytös on todella epänormaalia ja häiriintynyttä 

Vierailija
57/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tuosta tiedä, mutta kys. uutisen kommenttikentässä on taas sen yhden "korkealibidoisen" naisen viestejä, ikään kuin jotakuta kiinnostaisi hänen panetuksensa. Voisi opetella pitämään näppinsä välillä pyllynsä alla tai vaikka housuissaan.

Vierailija
58/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Minulta on vogattu vuosikymmeniä päivin öin, enkä ole kertaakaan antanut. Ei ole tehnyt mieli.

Puolisosi kannattaisi käydä vieraissa.

Vierailija
59/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettei mies halunnut vain kysyä, mistä siitä kaupasta löytää koiranruokaa? Olen itse aseksuaali, mutta en jaa ihmisiä miehiin ja naisiin. Kaikki ovat vain ihmisiä, yhtä paljon tai vähän kiinnostavia. En kuvittele, että kukaan minua haluaa lähestyä, jos juttelee. Voin jutustella niitä näitä niin miesten kuin naistenkin kanssa. Seksi ei ole minulla mielessä - ilmeisesti sinulla kuitenkin sittenkin on?

Vierailija
60/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. En lukenut juttua, mutta ei kannata. Siinä myy itsensä ja jälkikäteen tulee kurja olo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä