Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs: kannattaako joskus harrastaa seksiä, vaikka ei tekisi mieli -eikö kaikki näin tee?

Vierailija
14.06.2025 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000011212534.html

Luin vain otsikon ja se pysäytti. Molen ollut kahdessa avioliitossa, joista eka kesti 21 v ja nykyinen 12 v menoillaan. Mitä elämästä tulisi, jos kaikkea tekisi vain silloin, kun tekee mieli? Enhän ikinä edes siivoaisi, jos halua odottaisin. 

Eikö kaikki harrasta joskus seksiä vain kumppanin iloksi? 

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas juuri päinvastoin,  hereillä ollessani haluan aina seksiä, no korkea kuume ja mahatauti ehkä voisi asiaan vaikuttaa. Vasta tältä palstalta opin, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät seksistä pidä. Outoa, seksihän auttaa kaikkeen ja orgasmi on kuulemma lähinnä nirvanaa, mitä ihminen voi tässä maailmassa kokea.

N66

Vierailija
22/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Just eilen annoin aviomiehen tulla suuhuni, kun katseli telkkaria saunan jälkeen. 

22 vuotta oltu naimisissa. Sehän on vaan kivaa kun toinen nauttii, ei sitä niin vakavasti tarvi ottaa. Me touhutaan paljon, mutta saan myös katsoa pokea jos en ole heti moodissa.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on nainen joka sitä tahtomattaan harrastaa. Jos mies ei halua, ei sillä myöskään seiso. 

Joten vastaan että ei, kenenkään ei tarvitse antaa ellei halua.

Vierailija
24/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Just eilen annoin aviomiehen tulla suuhuni, kun katseli telkkaria saunan jälkeen. 

22 vuotta oltu naimisissa. Sehän on vaan kivaa kun toinen nauttii, ei sitä niin vakavasti tarvi ottaa. Me touhutaan paljon, mutta saan myös katsoa pokea jos en ole heti moodissa.

N41

No kivat sulle että tykkäät. Mulle tuollainen olisi painajaismaista. 

N46

Vierailija
25/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas juuri päinvastoin,  hereillä ollessani haluan aina seksiä, no korkea kuume ja mahatauti ehkä voisi asiaan vaikuttaa. Vasta tältä palstalta opin, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät seksistä pidä. Outoa, seksihän auttaa kaikkeen ja orgasmi on kuulemma lähinnä nirvanaa, mitä ihminen voi tässä maailmassa kokea.

N66

No jo olet tynnyrissä elänyt. Ehdit siis vähintään n. 45-vuotiaaksi (jos huomioidaan palstan ikä) kuulematta missään seksuaalisesta haluttomuudesta. 

Vierailija
26/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N66

Voin mä omin käsin tuottaa orgasmin, seksi miehen kanssa sen sijaan on pelkästään vastenmielistä. 

Vierailija
27/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä mitään sängyssä mikä tuntuu epämukavalta, sillä voi olla yllättävän negatiivinen vaikutus itselle.

Vierailija
28/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä vastentahtoisesti harrastavat, mutta ei mahda mitään, nainen on pidettävä tyytyväisenä.

Vierailija
29/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole parisuhteessa niin ei ole mikään pakko seksiä harrastaa. Inhoan seksiä, enkä meinaa sitä tässä elämässä enää tehdäkään. En jaksa, edes linkkiä avata, media on täynnä roskaa ja tätä seksipaskaa päivästä toiseen. Minusta yhdyntä on oikeesti vaan lastentekohommaa, en ole koskaan ymmärtänyt mitä iloa nainen saa muutoin yhdynnästä. Miesten hupiahan se on ja lasti lentää. 

Koen täysin samoin. Olen tehnyt aloitteen seksiin tasan kerran elämässäni, silloin oli ovulaatio tulossa ja halusin lapsen. 

Luojan kiitos enää ei tarvitse seksiä harrastaa, ikinä. 

N46

Tämä. 

Nythän seksiä pakkotuputetaan jopa mun ikäisille, ja ihan vanhuksillekin. Aivan käsittämätöntä touhua. Irvokasta suoraan sanoen. 🤢

N53 

Vierailija
30/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa. Kun olisin naimisissa, tietysti harrastin seksiä vaimoni kanssa vaikkei olisi samalla hetkellä itseä huvittanut. Kun siihen lähtee, niin useimmiten alkaa itseäkin tehdä mieli.

Vierailija
31/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehto parisuhteelle on mulla se, että saan ottaa kun haluan. 

Vierailija
32/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin alistumisesta haluttomana tulee vain likainen ja halpa olo. Pilaa suhteen ennen pitkää. 

Vierailija
33/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N66

Voin mä omin käsin tuottaa orgasmin, seksi miehen kanssa sen sijaan on pelkästään vastenmielistä. 

Juu sama mullakin. En ole ikinä kokenut mitään orgasmiin viittaavaakaan kun minua on pantu. Oma, sormi sensijaan ja mielikuvitus ovat tuottaneet sen aina kun olen halunnut.  En tarvitse seksiä mihinkään. Harrastin sitä vain kun toivoin lasta. Viimein onneksi sainkin. Ei ole tarvinnut olla yhdynnässä onneksi enää 20 vuoteen. 😊

Vierailija
34/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehto parisuhteelle on mulla se, että saan ottaa kun haluan. 

Ja siksipä oletkin yksin. 

Vierailija
35/115 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä vastentahtoisesti harrastavat, mutta ei mahda mitään, nainen on pidettävä tyytyväisenä.

Juu varmaan jossain woken käänteismaailmassa, jossa naisella on penis ja miehen himot ja mies synnyttää. 

Vierailija
36/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin alistumisesta haluttomana tulee vain likainen ja halpa olo. Pilaa suhteen ennen pitkää. 

Ei joustavuus ole alistumista eikä toivomus pakottamista.

Mistä moinen yksioikoisuus? 

Vierailija
37/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se riippuu aika paljon kumppaninkin käytöksestä. Kumppani voi omalla toiminnallaan saada halut heräämään tai sammumaan. Ahdistavinta on painostaminen. 

Painostettuna kun suostuu, sen jälkeen on vaikea enää ikinä haluta sitä ihmistä. Raivo nousee hänen itsekkyydestään.

Vierailija
38/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt seksistä. - Naisen yllätykseksi kiinnostukseni ja haluni ei erityisesti lisääntynyt tivaamsiella siitä, että olenko oikeasti homo tai olisin pettänyt jäntä eivät lsinneet innokkuuttani. Ei edes häne uhriutumsiensa tai väitteensä siitä, että olisin kyllä suostunut ja ollut valmis jos hän olisi ollut jotain muuta kuin oli eli ns. uhriutumisensa ei tuottanut tulosta, eikä myöskään hänen väitteesä siitä, ettei kukaan muu olisi koskaan aiemmin kieltäytynyt. Ja tai kuinka ei kukaan normaalin libidon omaava mies terve ja älykäs mies kieltäydy seksistä, jos saa siihen mahdollsiuuden. - Ei ainakaan jos nainen on kuten hän oli ja on varmasti edelleen sekä ulkosiesti että sisäisesti objektiivisestikin arvioiden "aika hyvä paketti". mutta jonka arvoa minä en nyt vain ymmärtänyt ja jolla loukkasin häntä torjumsellani, 

Vierailija
39/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten painostus seksiin on vastenmielistä. Onneksi olen sinkku, joten miehet etsikööt jonkun muun mastu r baatioalustaksi kuin minut. 

Vierailija
40/115 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N66

Juu sama mullakin. En ole ikinä kokenut mitään orgasmiin viittaavaakaan kun minua on pantu. Oma, sormi sensijaan ja mielikuvitus ovat tuottaneet sen aina kun olen halunnut.  En tarvitse seksiä mihinkään. Harrastin sitä vain kun toivoin lasta. Viimein onneksi sainkin. Ei ole tarvinnut olla yhdynnässä onneksi enää 20 vuoteen. 😊

Teillä on tainnut olla ihan kammottavia kumppaneita. Eihän se oma sormi muuten pääse lähellekään samaa kuin toinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme