Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ammatti miehellä on parempi psykologi vaiko sähkömies?

Vierailija
13.06.2025 |

Siinä ovat vaihtoehdot. Perustelut haluaisin kuulla.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespsykologit on nepsyjä. Ehkä se sähkömies.

Nepsy?

Vierailija
102/125 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi olla psykologin kanssa, eli mieluiten sähkömies. Muttei sellainen Jim Carreyn hahmo x)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkömies osaa korjaa sun vibraattorin.

Psykologimiehen kanssa et tarvitse vibraattoria. Älykkäät rakastelevat paremmin. 

Vierailija
104/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkömies osaa korjaa sun vibraattorin.

En omista laitetta.

Niin niin, niinhän te kaikki masturoijat sanotte...

Vierailija
105/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkärin ottaisin. Molemmilla on töitä ja ahkeruus ratkaisee paljonko tekevät fyffeä. Psykologi kävisi ajan myötä rasittavaksi. Riippuu vähän minkä sortin psykologi on, mutta todennäköisesti kuitenkin ymmärtää hirveästi ihmisiä työssään. Kotona se heittäytyisi itse kiukuttelevaksi lapseksi ja kääntäisi työroolin toisinpäin. 

Sitä paitsi, se psykopaatti jossain kohtaa ajaisi koko konklaavin autolla kolera-altaaseen tai kajauttaisi hengettömäksi jollain tylpällä esineellä ja rullaisi akan raadon mattoon lopulta kuitenkin.

Vierailija
106/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi ei ole ammatti.Arvailua voi tehdä kuka tahansa.

Vierailija
107/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi puolisoiden ammatti ei ole parisuhteen menestymismhdollisuuksien kannalta tärkeää. Mummoni oli työssä seurakunnan taloushallinnossa ja hän avioitui vaarini kanssa, joka oli pientä yritystä pyörittävä remonttireiska. Heidän avioliittonsa kesti yli viisikymmentä vuotta ja oli kaikesta päätellen erittäin onnellinen.

Mummoni jäi leskeksi muutama vuosi sitten ja menehtyi itsekin noin kolme vuotta sitten. Mutta eläessään hän kertoi minulle toisestakin perheestä, jonka onnellisuuteen puolisoiden ammatit eivät vaikuttaneet vähän vähää.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
108/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi puolisoiden ammatti ei ole parisuhteen menestymismhdollisuuksien kannalta tärkeää. Mummoni oli työssä seurakunnan taloushallinnossa ja hän avioitui vaarini kanssa, joka oli pientä yritystä pyörittävä remonttireiska. Heidän avioliittonsa kesti yli viisikymmentä vuotta ja oli kaikesta päätellen erittäin onnellinen.

Mummoni jäi leskeksi muutama vuosi sitten ja menehtyi itsekin noin kolme vuotta sitten. Mutta eläessään hän kertoi minulle toisestakin perheestä, jonka onnellisuuteen puolisoiden ammatit eivät vaikuttaneet vähän vähää.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet hu

Fiksusti toimittu mummoltasi. Kaikesta päätellen hän oli jo lapsena erittäin terävä.

Vierailija
109/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se rumempi sana, jota mummo sen naapuriperheen parisuhteesta käytti?

Vierailija
110/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ottaisi kumpaakaan mutta jos jostain syystä pitäisi valita niin ottaisin sähkärin.

Ajattelu ja tulkintojen tekeminen ei todellakaan sovi miehille. Yksinkertaiset mekaaniset räpellykset sopivat.

Vierailija
111/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo sanoi, että sen naapuriperheen vanhemmat olivat huorintekijöitä. Mummo oli vanhan kansan ihminen eikä alkuunkaan hyväksynyt uskottomuutta.

Vierailija
112/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo sanoi, että sen naapuriperheen vanhemmat olivat huorintekijöitä. Mummo oli vanhan kansan ihminen eikä alkuunkaan hyväksynyt uskottomuutta.

Kunmatkohan sitten ovat uskollisempia, sähkömiehet vai psykologit

Vierailija
113/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ap:n mummon tarinasta (vai oliko se ap:n mummo, en lukenut koko ketjua), voi ottaa opiksi sen, että kannattaa tosiaan vähän vältellä sellaisia paikkoja, asioita ja ihmisiä, jotka saavat tuntuvat epämukavilta.

Tuo kissanlihakeiton vaikutus parisuhdeuskollisuuteen on kyllä aika kaukaa haettu ajatus. En usko sen vaikuttavan sitä enkä tätä. En kyllä suostuisi edes maistamaan kissanlihakeittoa, ellei olisi ihan pakko.

Vierailija
114/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava mummo 👵🏻💪

Vierailija
115/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidellessä jäisi psykologin kanssa aina alakynteen.

Vierailija
116/125 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologimiehessä mua ahdistaisi ajatus että hän kokoajan analysoi kaikkea mun tekemisiä ja sanomisia. Plus mun unelma on asua ok-talossa maalla, sähkäri osaisi todennäköisemmin korjailla kaikenlaista talossa (ja myös opettaa mua korjailemaan)

N36

Vierailija
117/125 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän sattui sopivaan saumaan sillä kävin tänään treffeillä sähkärin kanssa.

Vierailija
118/125 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologimiehessä mua ahdistaisi ajatus että hän kokoajan analysoi kaikkea mun tekemisiä ja sanomisia. Plus mun unelma on asua ok-talossa maalla, sähkäri osaisi todennäköisemmin korjailla kaikenlaista talossa (ja myös opettaa mua korjailemaan)

N36

Joo jokainenhan meistä haluaisi tehdä vielä toisen työpäivän kotona.

Vierailija
119/125 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi, koska mielestäni psykologin työ on kiinnostavampi, joten siksi pidän myös sitä miestä todennäköisesti kiinnostavampana. Toki kumppanin valintaa vaikuttavat kymmenet muutkin asiat kuin työ.

Vierailija
120/125 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän sattui sopivaan saumaan sillä kävin tänään treffeillä sähkärin kanssa.

Liittyykö tämä Vantaan sähkökatkoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi