Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ammatti miehellä on parempi psykologi vaiko sähkömies?

Vierailija
13.06.2025 |

Siinä ovat vaihtoehdot. Perustelut haluaisin kuulla.

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömies tekee oikeita töitä. Psykologi puhuu vain paskaa, jos edes jaksaa puhua, kunhan istuu ja esittää kuuntelevansa.

ps. suurin osa naisista tarvisi oikeasti jotain terapiaa, eikä vain uutta parisuhdetta

Vierailija
62/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään tekevistä eli sähkäri. Toisille on taas tärkeämpää henkinen höpinä. Onneks molempia on niin ei tule tappelua. 

Mitä tarkoitat henkisellä höpinällä? Henkisestä yhteydestä olen kuullut puhuttavan mutten koskaan henkisestä höpinästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologien empatia on teeskentelyä.  Jos haluat oikeaa empatiaa, hanki koira tai hyvä ystävä.  Psykologia kiinnostaa lähinnä rahasi.

Ja sen kyllä asiakkaana aistii kun mikäkin koira

Vierailija
64/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkömies on hyödyllinen , psykologi jauhaa paskaa ja nostaa siitä palkkaa, kai etuliite psyko jo kertoo pervosta kusipäästä joka utelee ihmisten asioita.

Joo mun terapeutti uteli multa kaikkea mikä ei sille kuulu sukulaisten raha-asioita myöten, en tiedä mikä pakkomielle sillä oli. Antoi ihan sairaan huonoa neuvoa talouden suhteen ja aluksi vielä luotin siihen ja kuuntelin.

Vierailija
65/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söhkömies on oikea työ ja ammatti. Psykologit on yhteiskunnallisesti aika turhaa kuluerä eivätkä kuulu välttämättömiin tai kovin tarpeellisiin.

Vierailija
66/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palais varmaan käämi psykologin kanssa, eli sähkömies.

Vierailija
67/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkäri.

Kauheaa, jos mies joutuisi kuuntelemaan kaiket päivät muiden murheita.

Jahas, vai sillä lailla. Sinun mielestä naisella on oikeus vaatia, että miehen pitää kuunnella vain _hänen_ murheita?

Ilman muuta, parisuhteessa. Ei ole kohtuuton toive.

Vierailija
68/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkömies. Haluan puolison enkä terapeuttia.

Pelkäätkö joutuvasi psykologin analysoitavaksi?

Ei ne mitään analysoi vaan selittää bulshittiä

Vierailija
69/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kokemus psykologi miehestä läheltä. En todellakaan suosittele. Monesti siinä on syynsä eli omat ongelmat taustalla, miksi ala kiinnostaa. Empaattisia eivät välttämättä ole siviilissä.

Vierailija
70/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykologimiehen potilaana vai mistä tiedät hänen empaattisuudestaan, kiltteydestään, sydämen sivistyneisyydestään tai mistään ylipäänsä?  Kuten sanoin aiemmin, osaavat teeskennellä empatiaa hyvin, mutta todellisuudessa lopputulema on se, että kukkarosi on kevyempi ja saman "palvelun" olisit voinut saada ilmaiseksi vaikka joltain hihhulipapilta.  Palveluna siis kuuntelemisen.  Koirakin osaa kuunnella.  Ei, kyllä välttäisin psykologeja kuin ruttoa, sillä olen ollut liikaa niiden kanssa tekemisissä ja tiedän ettei heistä ole mitään oikeaa hyötyä mihinkään.  Buumi on nyt ja se menee ohi.  Sähkömiehelle on aina käyttöä.

Täysin samaa mieltä! Kukaan toinen ihminen ei voit tietää mikä parhaaksi juuri sulle.

Vierailija
71/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkömies tekee oikeita töitä. Psykologi puhuu vain paskaa, jos edes jaksaa puhua, kunhan istuu ja esittää kuuntelevansa.

ps. suurin osa naisista tarvisi oikeasti jotain terapiaa, eikä vain uutta parisuhdetta

Minulla terapeutti vaan puhua kälkätti omista mielenkiinnon kohteistaan, laskuttaen sen sata euroa per istunto. Oksettava tyyppi.

Vierailija
72/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söhkömies on oikea työ ja ammatti. Psykologit on yhteiskunnallisesti aika turhaa kuluerä eivätkä kuulu välttämättömiin tai kovin tarpeellisiin.

Jep, ilman heitä ei kukaan kuolisi, ehkä saisi itkupotkuraivarit, mutta se aikuisen pitäisi itse osata käsitellä ilman apua.

Vierailija
73/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähkäri ilman muuta. Psykologit ovat koulutettuja hörhöjä musta tuntuu -alalta, joka ei ole tiedettä nähnytkään. 

Melkein sama kun menisi kysymään horoskooppihörhöltä omasta luonteestaan ja kaverin sopivuudesta ja mitä huomenna tapahtuu ja sovellunko tähän ammattiin. Saa hyvässä lykyssä paremmat neuvot, jos antajana sattuu olemaan vaikkapa vanhempi, ihmistuntemusta runsaasti omaava (huijari)korteistakatsoja ja/tai tähtimerkkejä tutkiva. Hakkaa mennen tullen pitkät ja lyhyet terapiat. 

Vierailija
74/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tittelit menevät iloisesti sekaisin. Terapeutti, mentori, psykologinen valmentaja, mitä näitä nyt on.

Ja ihan voi vapaasti seurustella kenen tahansa kanssa. Psykologimiehiä on tosin niin vähän että todennäköisesti ap:n kuvaama tilanne ei usein konkretisoidu.

Vierailija
75/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kahdesta valitsisin kyllä sähkärin. 

Montakin syytä tälle. Kotona kätevämpi, parempi palkka ja työtilanne, sekä älykkäämpi 

Vierailija
76/125 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika monta psykologia, koska olen aikoinaan työskennellyt samoissa työpaikoissa (en siis itse ole psl). Yksi parhaimmista ystävistäni on myös psykologi. En usko, että haluaisin kuitenkaan parisuhteeseen psykologin kanssa. Arvostan heidän osaamistaan ja tunnistan heidän tarkkanäköisyytensä ihmisten suhteen, mutta itse olen enemmän käytännön ihminen kuin pohdiskelija (vaikka olenkin akateemisesti koulutettu). Stereotyyppisten mielikuvien perusteella valitsisin siis sähköasentajan. 

Vierailija
77/125 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään tekevistä eli sähkäri. Toisille on taas tärkeämpää henkinen höpinä. Onneks molempia on niin ei tule tappelua. 

Mitä tarkoitat henkisellä höpinällä? Henkisestä yhteydestä olen kuullut puhuttavan mutten koskaan henkisestä höpinästä.

Naisten keksimää puppua se meinaa.

Vierailija
78/125 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkömies osaa korjaa sun vibraattorin.

Psykologin kanssa et tarvitse vibraattoria.

Vierailija
79/125 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palais varmaan käämi psykologin kanssa, eli sähkömies.

Miksi? Onko sinulla tapana hermoilla useinkin?

Vierailija
80/125 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista kahdesta valitsisin kyllä sähkärin. 

Montakin syytä tälle. Kotona kätevämpi, parempi palkka ja työtilanne, sekä älykkäämpi 

Juuri tuon takia en enää yhtään akkaa kotiini ota, koska ärsyttää naisten tapa ajatella kuinka voisi hyötyä minusta ammattiini vedoten. Hoidan työkseni sähköhommia, mutta sen jälkeen lähetän laskun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi