Kumpi ammatti miehellä on parempi psykologi vaiko sähkömies?
Siinä ovat vaihtoehdot. Perustelut haluaisin kuulla.
Kommentit (125)
Vastaan sähkömies, koska oma puolisoni on sähkömies :D
Sähkömiehen. Jos olisi miehellä muu akateeminen ammatti kuin psykologi, valitsisin hänet. Oman alansa kunkku psykologi toki on.
Mitä eikö palstanaiset haluakaan enään lentäjää ? Nopeasti muuttuu palstanaisten mieli olen pettynyt
Sähkömiehen kanssa voisi nenä navat paremmin yhteen🤣
Raksamies tai asfalttimies etenkin näin kesällä! Kuumaa kuumaa!
Sähkömies olisi parempi, hän osaisi korjata valot tms ja ei analysoisi kaikkea tekemistä tai kaikkia keskustelujamme liikaa. Psykologin kanssa voisi tuntua että osaako hän jättää työt töihin vai analysoisiko hän minua ja kaikkea tai manipuloisi minua salaa jotenkin. :D Emt. Lisäksi en tiedä jaksaisiko hän kuunnella minua niin paljon jos työkseen kuuntelisi kaikkea kauheaa ja surullista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eikö palstanaiset haluakaan enään lentäjää ? Nopeasti muuttuu palstanaisten mieli olen pettynyt
? Olen luullut että yleinen mielipide on täällä ollut että lentäjät ovat pettäjiä eikä heidän kanssaan kannata yrittää suhdetta.. :D Oletkohan lukenut eri palstaa kuin minä
Miespsykologit on nepsyjä. Ehkä se sähkömies.
Molemmat hyviä ammatteja. Se on parempi, josta itse enemmän tykkää.
Sähkömies. Käsistään kätevä ja osaava ja sellaista vielä ammatikseen tekevä mies on paljon seksikkäämpi. Ja varmasti tulisi sähkäritaidot tarpeeseen ja käyttöön!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ollut vain inceleiden mieli, ei naisten.
Sähkärin ottaisin. Molemmilla on töitä ja ahkeruus ratkaisee paljonko tekevät fyffeä. Psykologi kävisi ajan myötä rasittavaksi. Riippuu vähän minkä sortin psykologi on, mutta todennäköisesti kuitenkin ymmärtää hirveästi ihmisiä työssään. Kotona se heittäytyisi itse kiukuttelevaksi lapseksi ja kääntäisi työroolin toisinpäin.
Psykologi, mutta vain jos olisi menestynyt sellainen esim yrittäjä. Ei jaksa köyhiä ulisijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Olen luullut että yleinen mielipide on täällä ollut että lentäjät ovat pettäjiä eikä heidän kanssaan kannata yrittää suhdetta.. :D Oletkohan lukenut eri palstaa kuin minä
Rakentuuko käsitykset ihmisistä ja maailmasta täällä esitetyn perusteella?
Ottaisin käsistään kätevän psykologin. Kai sellaisia on olemassa. En jaksaisi kuunnella tyhmää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin käsistään kätevän psykologin. Kai sellaisia on olemassa. En jaksaisi kuunnella tyhmää miestä.
Kelpaisiko käsistään kätevä eiralainen psykiatri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko käsistään kätevä eiralainen psykiatri?
Ei tosin pidä päästää auton rattiin...
Tämä on hyvin kummallinen keskustelu. Olen itse miespuolinen erikoispsykologi ja psykoterapeutti. En ole hörhö enkä ole (kivassa) parisuhteessani analysoimassa puolisoani enkä ketään. En ole työssäni huijaamassa ketään ja näen, että monet saavat työni kautta konkreettista apua elämäntilanteisiinsa. Puolisona en ole sen huonompi tai parempi kuin sähkömies. Ei ole mahdollista yleistää koulutuksen ja ammatin perusteella ketkä ovat hyviä puolisoita. Uskon, että te kaikki lopulta ymmärrätte sen myös.
Sähkömies. Rakennusmies. Autonasentaja. Kampaaja. Kosmetologi ja Pankinjohtaja samassa paketissa.
Kyllä kelpaisi naisen olla Lokki.