Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi ammatti miehellä on parempi psykologi vaiko sähkömies?

Vierailija
13.06.2025 |

Siinä ovat vaihtoehdot. Perustelut haluaisin kuulla.

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömies. Rakennusmies. Autonasentaja. Kampaaja. Kosmetologi ja Pankinjohtaja samassa paketissa.

Kyllä kelpaisi naisen olla Lokki.

Vierailija
82/125 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan sähkömies, koska oma puolisoni on sähkömies :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömiehen. Jos olisi miehellä muu akateeminen ammatti kuin psykologi, valitsisin hänet.  Oman alansa kunkku psykologi toki on.

Vierailija
84/125 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eikö palstanaiset haluakaan enään lentäjää ? Nopeasti muuttuu palstanaisten mieli olen pettynyt

Vierailija
85/125 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömiehen kanssa voisi nenä navat paremmin yhteen🤣

Vierailija
86/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamies tai asfalttimies etenkin näin kesällä! Kuumaa kuumaa!

Vierailija
87/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömies olisi parempi, hän osaisi korjata valot tms ja ei analysoisi kaikkea tekemistä tai kaikkia keskustelujamme liikaa. Psykologin kanssa voisi tuntua että osaako hän jättää työt töihin vai analysoisiko hän minua ja kaikkea tai manipuloisi minua salaa jotenkin. :D Emt. Lisäksi en tiedä jaksaisiko hän kuunnella minua niin paljon jos työkseen kuuntelisi kaikkea kauheaa ja surullista.

Vierailija
88/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eikö palstanaiset haluakaan enään lentäjää ? Nopeasti muuttuu palstanaisten mieli olen pettynyt

? Olen luullut että yleinen mielipide on täällä ollut että lentäjät ovat pettäjiä eikä heidän kanssaan kannata yrittää suhdetta.. :D Oletkohan lukenut eri palstaa kuin minä

Vierailija
89/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespsykologit on nepsyjä. Ehkä se sähkömies.

Vierailija
90/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hyviä ammatteja. Se on parempi, josta itse enemmän tykkää.

Vierailija
91/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömies. Käsistään kätevä ja osaava ja sellaista vielä ammatikseen tekevä mies on paljon seksikkäämpi. Ja varmasti tulisi sähkäritaidot tarpeeseen ja käyttöön!

Vierailija
92/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ollut vain inceleiden mieli, ei naisten. 

Vierailija
93/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkärin ottaisin. Molemmilla on töitä ja ahkeruus ratkaisee paljonko tekevät fyffeä. Psykologi kävisi ajan myötä rasittavaksi. Riippuu vähän minkä sortin psykologi on, mutta todennäköisesti kuitenkin ymmärtää hirveästi ihmisiä työssään. Kotona se heittäytyisi itse kiukuttelevaksi lapseksi ja kääntäisi työroolin toisinpäin. 

Vierailija
94/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi, mutta vain jos olisi menestynyt sellainen esim yrittäjä. Ei jaksa köyhiä ulisijoita.

Vierailija
95/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Olen luullut että yleinen mielipide on täällä ollut että lentäjät ovat pettäjiä eikä heidän kanssaan kannata yrittää suhdetta.. :D Oletkohan lukenut eri palstaa kuin minä

Rakentuuko käsitykset ihmisistä ja maailmasta täällä esitetyn perusteella? 

Vierailija
96/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin käsistään kätevän psykologin. Kai sellaisia on olemassa. En jaksaisi kuunnella tyhmää miestä. 

Vierailija
97/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyko sähkömies on paras.

Vierailija
98/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin käsistään kätevän psykologin. Kai sellaisia on olemassa. En jaksaisi kuunnella tyhmää miestä. 

Kelpaisiko käsistään kätevä eiralainen psykiatri?

Vierailija
99/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko käsistään kätevä eiralainen psykiatri?

Ei tosin pidä päästää auton rattiin...

Vierailija
100/125 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin kummallinen keskustelu. Olen itse miespuolinen erikoispsykologi ja psykoterapeutti. En ole hörhö enkä ole (kivassa) parisuhteessani analysoimassa puolisoani enkä ketään. En ole työssäni huijaamassa ketään ja näen, että monet saavat työni kautta konkreettista apua elämäntilanteisiinsa. Puolisona en ole sen huonompi tai parempi kuin sähkömies. Ei ole mahdollista yleistää koulutuksen ja ammatin perusteella ketkä ovat hyviä puolisoita. Uskon, että te kaikki lopulta ymmärrätte sen myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi