Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sergey Hilman avoimena Ukkola-ohjelmassa: "Kukaan ei halua seurustella mun kaa"

Vierailija
12.06.2025 |

Kuka olisi arvannut? Julkisuustyrkky ja bimbo. Ja miksi ihmeessä joku homomies haluaisi seurustella miehen kanssa, joka näyttää naiselta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...

Vierailija
2/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan kanssasi, vaikka en ole julkkis, hauska enkä nätti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan. Nyt kun mietin, niin en edes itse seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa kuin minä.

Vierailija
5/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kans mietin että miks monet homot haluaa edustaa enemmän naista kuin miestä? Mikä järki siinä on kun luulisi että homot haluaa miehet miehinä.

Vierailija
6/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on laittautunut niin nätiksi. Isolla rahalla.

Vierailija
7/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä across ohjelmassa ihan kivan oloinen .

Vierailija
8/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kans mietin että miks monet homot haluaa edustaa enemmän naista kuin miestä? Mikä järki siinä on kun luulisi että homot haluaa miehet miehinä.

"Hottis"-Juha sentään tiedosti että suurin osa homomiehistä piti sitä ällöttävänä 😄

Vierailija
9/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ilmann kuin Hillmann...

Vierailija
10/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hottis"-Juha sentään tiedosti että suurin osa homomiehistä piti sitä ällöttävänä 😄

Nojuu, tuo näyttää olevan pahempi. En ymmärrä mikä ajaa ihmisen tekemään tollasta. En yhtään ihmettele miks homoja pidetään friikkeinä jos ne näyttää tuollaisilta eikä normaaleilta miehiltä. Ja nyt kun on vielä Pride-kuukausikin niin näitähän näkee joka paikassa. Saisi olla enemmän esillä normaaleja maskuliinisia homoja niin uskon että asenteet voisi muuttua paremmiksi. Tai jos multa kysytään niin ei mulle todellakaan homoseksuaalisuus ole mikään ongelma mutta kyllä sitä vähän vieroksuu jos mies on kuin nainen.

Vierailija
11/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojuu, tuo näyttää olevan pahempi. En ymmärrä mikä ajaa ihmisen tekemään tollasta. En yhtään ihmettele miks homoja pidetään friikkeinä jos ne näyttää tuollaisilta eikä normaaleilta miehiltä. Ja nyt kun on vielä Pride-kuukausikin niin näitähän näkee joka paikassa. Saisi olla enemmän esillä normaaleja maskuliinisia homoja niin uskon että asenteet voisi muuttua paremmiksi. Tai jos multa kysytään niin ei mulle todellakaan homoseksuaalisuus ole mikään ongelma mutta kyllä sitä vähän vieroksuu jos mies on kuin nainen.

Tai jos on nainen niin on sitä sitten kunnolla eikä ole sekamuotoisen näköinen. Henny Harjusola näyttää mun mielestä upeelta vaikka onkin trans.

Vierailija
12/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Sergey on nuori, joten löytää varmasti kumppaninkin vielä, vaikkei heti ehkä.

Eikö Englannissa ole Sergeyn kaltaisia paljon, jotka "leikkelee" itseään naismaiseksi.

Vierailija
13/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en mieti, antaa jokaisen olla mitä on kunhan ei tee toisille pahaa.

Vierailija
14/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako se oikeasti ahteriin?

Vierailija
15/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMO!

Vierailija
16/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitti ei kiitti. Miesmakuni ei ole Spitting Image -nukke tyyppinen kuminaama.

Pidän  luonnollisesta ja leikkelemättömästä ja mielellään myös ei niin "räväkästä" persoonallisuudesta. Huono huumorintaju ja itseironia on plussaa 

Vierailija
17/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttää ihminen, joka panostaa ulkonäköönsä rahallisesti kohtuuttomasti ja  peilaa itseään jatkuvasti. Muut asiat saattavat jäädä toissijaisiksi. Oli kyseessä nainen, mies, homo, lespo, tai mikä kombo vaan.  Useimmat haluavat suhteen tasapainoisen ja ulospäinkatsovan ihmisen kanssa.

Vierailija
18/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sergey ylioppilaskuvassaan:

https://www.instagram.com/p/DKUkzGqNQR9/

Onko nyt onnellisempi?

https://img.ilcdn.fi/29GtDvKI38vG2ko2EZSkdYeW3nE=/1200x630/top/filters:…

https://images.sanoma-sndp.fi/d8e6719a14ad580bf90f88f2d1953d22/some/is-…

Miksi ihmeessä tuo on mennyt leikkelemään itseään? Jotenkin surullista.

Vierailija
19/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mä olen aina ihmetellyt näissä leikkeilyissä yms. ulkonäön parannuksissa, että eihän ihmiset yleensä halua kumppanikseen jotain ulkonäöstä pakkomielteistä tyyppiä. Useimmat haluaa semmoisen tavallisen, rennon, maanläheisen ihmisen. Sellaisen, jonka kanssa saa itsekin olla rennosti oma itsensä, eikä tarvi pelätä että toinen arvostelee että tarttisi tuonkin leikkauttaa se ja se, laittaa laminaattihampaat jne. Nuo plastiikkakirurgia-ihmiset tuntuu lähinnä pariutuvan keskenään, muut ei heistä ole kiinnostuneita juurikaan, tai ainakin se on iso miinus se "paranneltu" ulkonäkö.

Vierailija
20/33 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole kertonut käyttäneensä leikkauksiin jo ainakin 20 000 €? Tuskin aikoo lopettaakaan. Luultavasti etsii rikasta ja komeaa miestä kustantamaan elämäntyylinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä