Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla yli viisikymppisillä

Vierailija
11.10.2025 |

Varaa kaiken maailman kysihuoltoihin ja ripsihuoltoihin yms? Mun ainoa hupi on joskus käydä kampaajalla.  T. Valis 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en käy sellaisissa.

Kampaajalla käyn kerran kuussa värjäyttämässä hiukseni (~ 130e/kerta)

Vierailija
2/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Käyn kampaalla n. 2kk välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho.ap

Vierailija
4/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä ole tarvettakaan.

Vierailija
5/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen kateus sitten tällä kertaa...

Vierailija
6/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita edes kampaajalle mitään suuria summia. Hiukset voi esim. värjätä itse edullisemmin.

Vierailija
7/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että laitat sitten lähes pari tonnia vuodessa rahaa hiusten värjäämiseen. Voi tsiisus.

Vierailija
8/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen kateus sitten tällä kertaa...

Ei tämä kateutta ole. Katsoin vaan yhden videon. Mun edesmennyt anoppini kävi säännöllisesti kampaajalla, kynsihuolloissa ja kasvohoidossa.ap

Vierailija
9/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varaa, mutta en tarvitse manikyyriä enkä ripsihuoltoja. 

Vierailija
10/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt missään huolloissa. Paitsi kampaajalla kyllä.

Senkin  olen todennut turhaksi. Kymmenisen vuotta olen itse tai tyttäreni pätkinyt hiuksia.

Vierailija
11/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin varaa?  Käyn KYSissä huoltamassa hissejä juuri siksi että minulla olisi varaa vaikka mihin.  Saan niistä myös verottoman päivärahan palkan päälle ja yleensä vielä ylitöitä prosenttitunneilla.

Vierailija
12/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kateutta, mitä tunnet ihan kaikkia niitä kohtaan joilla on rahaa. Ihan itse teet tänne aloituksia, joissa iniset kun sait itse lahjaksi halppis sitä ja tätä. Ja tuolla on sen ja tuon hintainen talo tai tuolla on "ihana elämä". Itse kerrot, miten asut mörskässä, sulla on risat talvikengät, ei varaa kesävaatteisiin, keikoilla käymisiin ja ties mihin.

Sitten toisaalta mainostat, mitä herkkuja on taas ostettu, käyty kalliilla kampaajalla, ostettu teinille sitä ja tätä, on palju, kaikki kodin airfryerit sun muut. Nyt väität, että meinaatte mennä moneksi yöksi kylpylään. Mieti joskus, mihin käytät vähäiset rahasi jos ne ylipäänsä pitävät paikkansa.

Ei aikuisella ole varaa valittaa, ettei rahat riitä jos ostelee mitä sattuu. Väitit myös, että sun mies on "köyhä". Ei ole, jos on varaa kaikkeen edellä mainittuun.

Vierailija
13/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla 4 kertaa vuodessa raidat ja leikkaus, jalkahoidossa noin kuuden viikon välein ja samoin kasvohoidossa.

Vierailija
14/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn kuuden viikon välein kun lyhyet hiukset kasvavat vauhdilla. Kolmen kk välein laitetaan joitakin raitoja. Kynnet olen osannut hoitaa aina itse ja ovat kauniit edelleen, usein kysytään minulta ovatko rakennekynnet. Ei oo, myllään välillä kasvimaalla tietty hanskat kädessä. Mitään meikkejä en käytä ja joskus harvoin teen luonnontuotteilla kasvomaskin jos viitsin. En osta mitään turhaketuotteita enää, nuorena joskus niihin haksahti. Rahat kyl riittäisi mut mieluummin ostelen perennoja puutarhaan ja terassille, niistä on enemmän iloa kuin kaikenmaailman voiteista ja kynsihoidoista.

Vierailija
15/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että laitat sitten lähes pari tonnia vuodessa rahaa hiusten värjäämiseen. Voi tsiisus.

No, moni laittaa saman verran ja paljon enemmänkin baareissa käymiseen tai ulkomaan matkaan. 

Vierailija
16/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varaa enempäänkin, mutta käyn vaan 2-4 kuukauden välein kampaajalla ja kerran kuussa hierojalla. 

Vierailija
17/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarvitsee kynsi tai ripsihuoltoa? Eikö tuollaiset toimenpiteet onnistu itse kultakin omin käsin?

Vierailija
18/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olisi varaa, mutta käyn vain kampaajalla kuuden viikon välein.n60

Vierailija
19/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, moni laittaa saman verran ja paljon enemmänkin baareissa käymiseen tai ulkomaan matkaan. 

Mieluummin mä oon baarissa ja ulkomailla kuin teen ihan normaalin värisistä hiuksistani luonnottomat.

Mutta kukin toki valitsee juuri niin kuin tykkää.

Vierailija
20/21 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v, mutta vastaan silti.

Ei ole rahaa ja vaikka olisikin, en ikinä laittaisi mitään tekoripsiä, tekohiuksia tai tekokynsiä.

Mulla on pitkät ripset, hiukset ja kynnet ihan luonnostaan, joten en edes tarvi mitään tommosta.

Hiukset leikkaan itse, tasoittelen pari kertaa vuodessa. Hiuksissa on oma väri.

Olen viimeksi käynyt kampaajalla noin 20 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi