Ilta-Sanomat: Sugar daddy Markku maksaa 400€ tapaamisesta 18 vuotiaiden kanssa - laukoo suoran kommentin "äiti-ihmisistä
https://www.is.fi/viihde/art-2000011287892.html
Markku, noin keski-ikäinen mies, kertoo Ilta-Sanomien podcastissa sokerideittailusta, johon hän koukuttui avioeronsa jälkeen. Hän maksaa naisille 200-400 euroa per tapaaminen, ja tarjoaa lisäksi lahjoja kuten laukkuja ja koruja. Hän kokee, ettei kyse ole pelkästä seksin ostamisesta, vaan sokerisuhteet tarjoavat myös "henkistä yhteyttä". Hänen suhteensa ovat pääasiassa nuorten, 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.
Markku puhuu suoraan seksistä ja rahasta, mutta yrittää samalla korostaa, ettei hänen toimintansa ole prostituutiota, koska mukana on "luontevuutta ja mentoruutta". Hän kertoo saaneensa paljon mielihyvää, ja jopa ystäviään mukaan samaan touhuun.
Kommentit (1425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla jokainen alkaisi tuolla hinnalla sugarbeibeksi jos vain olisi kysyntää.
200-400€? Kyllä se paljon enemmän vaatisi, että alkaisin huoraamaan. Muutamasta satasesta en edes liikahtaisi.
Jeps. Tuo on hinta että raahaudun lähikahvilaan katsomaan Markun naamaa 10 minuutiksi. Edustaminen jossakin Markun kaltaisen kanssa maksaisi viitisen tonnia. Seksi joku viisi miltsiä.
Niin. Sulle ei ole kysyntää koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstan vanhoilla naisilla on niin kova tarve yrittää selittää nuorten naisten puolesta mistä nuoret naiset tykkäävät tai eivät tykkää? Ettekö te pidä vaikka 25-vuotiasta naista kykenevänä tekemään itsellisiä päätöksiä sen suhteen, että mitä hän haluaa tai ei halua tehdä?
Pidetään. Sen sijaan ne 18-vuotiaat eivät ole kykeneväisiä tekemään itsellisiä päätöksiä noin isoista asioista ja Markun pitäisi se keski-ikäisenä miehenä myös ymmärtää.
Kuinka tuhlata valtavasti rahaa hukkaan? Näin. Jotkut jopa veronmaksajien rahoilla tekee tätä.
Vierailija kirjoitti:
Markku vain kuvittelee että on jotain henkistä yhteyttä ja mentorointia, mitä ikinä se on tarkoittavinaan. Ne nuoret naiset tekee sitä vain rahan takia ja jos ne ei saisi sitä muutamaa satasta niin ne ei vanhaa kurttuista ukkoa deittailisi. Kyllä se on prostituutiota, vaikka Markku ei sitä halua myöntää.
Mikä siinä on, että palstanaiset ovat järjestään niin tyhmiä, etteivät ymmärrä kumpaa osapuolta se huoraamisen stigma oikeasti haittaa? Markku sanoo noin, koska se on naisten parhaaksi. Täällä ei ole varmaan yhtään ainutta älykästä naista keskustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstan vanhoilla naisilla on niin kova tarve yrittää selittää nuorten naisten puolesta mistä nuoret naiset tykkäävät tai eivät tykkää? Ettekö te pidä vaikka 25-vuotiasta naista kykenevänä tekemään itsellisiä päätöksiä sen suhteen, että mitä hän haluaa tai ei halua tehdä?
Me ollaan itsekin oltu joskus nuoria, niin kyllä sen aikalailla tietää mitä nuoret naiset tollasista mentori-markuista ajattelee. Olen myös yhden nuoren naisen äiti, sekä teinitytön täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku vain kuvittelee että on jotain henkistä yhteyttä ja mentorointia, mitä ikinä se on tarkoittavinaan. Ne nuoret naiset tekee sitä vain rahan takia ja jos ne ei saisi sitä muutamaa satasta niin ne ei vanhaa kurttuista ukkoa deittailisi. Kyllä se on prostituutiota, vaikka Markku ei sitä halua myöntää.
Mikä siinä on, että palstanaiset ovat järjestään niin tyhmiä, etteivät ymmärrä kumpaa osapuolta se huoraamisen stigma oikeasti haittaa? Markku sanoo noin, koska se on naisten parhaaksi. Täällä ei ole varmaan yhtään ainutta älykästä naista keskustelemassa.
Kukahan tässä nyt tyhmä on. 🤣
Vai on Markku jo oikein sankari, kun uhraa itsensä naisten kunnian hyväksi. 😂
Mentorimarkku ja pähkinämiika, nämä valiourokset varmaan käy usein thaimaaseessa.
Mistä lähtien keski-ikäinen mies, joka rahalla ostaa teinien seuraa on mitään muuta kuin luuseri ja hyypiö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan miesten äly tässä keskustelussa loistaa kuin majakka yössä 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kuningas Stagala sanoisi, te naiset olette tämän itse itsellenne aiheuttaneet.
Perinteinen seurustelusuhde ja etenkin avioliitto on miehelle niin paska diili, että nyt etsitään muita vaihtoehtoja.
Tehän sen avioliiton olette keksineet, kun muutoin ette voi jälkeläisiä saada. On se vaikeeta olla mies. 😢
Jeps tämä nykyinen lainsäädäntö että mies omistaa lapsen pelkän geenin perusteella on aivan absurdi. Jos ei elätä naista, niin ei ole millään tasolla oikeutettu tämän kohdun tuotoksiin. Pelkkää riistoa ja hyväksikäyttöä, ei-niin-yllättäen.
Onhan sitten ok, ettei miehellä ole velvollisuuksiakaan?
Lienee selvää, että jos miehellä ei ole "omistusta" lapseen, sitten ei tarvitse maksaa elare
Tämä kuvaa järkyttävällä tavalla näitten miesten asenteita muihin ihmisiin. Naiset on pilluja, joita voi rahalla ostaa. Lapset voi omistaa kuin esineet, kunhan maksaa elatusmaksut. Mitä näille miehille on lapsena tapahtunut? Mikä on tehnyt heistä hirviöitä?
Eli mies on varakas ja rahalla saa nuoria naisia kun ostaa heille laukkuja yms. JA
Nuoret naiset sokerideittaavat mielellään, kun varakas Markku pitää nuorista naisista jolta saa rahaa ja laukkuja.
RAHALLA JA HEVOSELLA PÄÄSEE...
Vierailija kirjoitti:
Ne luulee, että asia on epäselvä. Että te uskotte nuorten naisten oikeasti nauttivan setämiesten seurasta eikä vaan rahasta.
Ne luulee, että te ette tajua, mitä vahinkoa aiheutatte nuorille naisille.
Ne ei ymmärrä, että se on teille yhdentekevää, ettekä te edes ajattele naisten tunteita. Naiset ei ole teille ihmisiä vaan pillunkantotelineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En voi kyllä itse nuorehkona naisena kuin ihmetellä tätä miesten viehtymystä tyttäriensä ikäisiin naisiin"
Eli sinä tunnet vetoa veljesi ikäisiin miehiin? Auttaako tuo ymmärtämään? Miehet pitävät kauneimpana 23-vuotiaita naisia riippumatta miehen iästä. Miehiin vetoaa nuoruus ja kauneus, ei siinä ole sen kummemmin ihmettelemistä
M27
Toivon että pysyt jatkossakin erossa parisuhteista ja käytät maksullisia.
Ikävä tuottaa pettymys mutta olen ensimmäise
Otan ihan vilpittömästi osaa vaimosi puolesta. En toivoisi parhaimmalle vihamiehellenikään kaltaista miesroskaa.
Lol et varmaan edes ymmärrä kuinka tyhmästi kirjoitit 😅
Täällä vanhat lihavat mummot hakkuu nuoria naisia vaikka ovat itse vielä tyhmempiä.
Nuoret naiset osaavat käyttää varakkaita miehiä hyväkseen, ei siinä mitään. Markku kertoo, että sokerideittailussa nuorilla naisilla ja hänellä on yhteys eikä ole huoraamista.
Jos nuori nainen alkaa sokerideittailemaan, tuskin hän ensimmäisenä ajattelee henkistä yhteyttä vanhempaan mieheen, kyllä nuoren naisen henkinen yhteys liittyy rahan ansaisemiseen deittailulla.
Valitettavasti olen Markulle liian vanha, enkä pääse enää ansaitsemaan tällaisellä hienolla henkisellä yhteydellä vanhempiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kuningas Stagala sanoisi, te naiset olette tämän itse itsellenne aiheuttaneet.
Perinteinen seurustelusuhde ja etenkin avioliitto on miehelle niin paska diili, että nyt etsitään muita vaihtoehtoja.
Tehän sen avioliiton olette keksineet, kun muutoin ette voi jälkeläisiä saada. On se vaikeeta olla mies. 😢
Ei lasten saamiseen avioliittoa tarvitse, kuinka pihalla olet.
Mä oon kohta 50 ja mä saan rahaa omanikäisiltä ja nuoremmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetään. Sen sijaan ne 18-vuotiaat eivät ole kykeneväisiä tekemään itsellisiä päätöksiä noin isoista asioista ja Markun pitäisi se keski-ikäisenä miehenä myös ymmärtää.
Kyllä minä olin jo 16vuotiaana valmis päättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps tämä nykyinen lainsäädäntö että mies omistaa lapsen pelkän geenin perusteella on aivan absurdi. Jos ei elätä naista, niin ei ole millään tasolla oikeutettu tämän kohdun tuotoksiin. Pelkkää riistoa ja hyväksikäyttöä, ei-niin-yllättäen.
Onhan sitten ok, ettei miehellä ole velvollisuuksiakaan?
Lienee selvää, että jos miehellä ei oleNe nyt vaan on alempia olioita, sen kertoo jo reikien määrä.
On se ok, kunhan ette inise että "avioliitto on miehille huono diili", kun te sen huonon diilin olette itse keksineet ja jatkuvasti siihen diiliin naisia vonkaatte, koska muutoin ette omia lapsia voi saada.
Nainen voi perustaa perheen ilman avioliittoa tai vaikka ilman parisuhdettakin, koska nainen saa lapsia ilman diilejäkin.