Avustajaklinikasta kokemuksia
Olen koittanut hakea avustajaksi ja pakko todeta, että avustajaklinikasta on jäänyt poikkeuksellisen huono kokemus. Sinne en kyllä itse enää suosittelisi hakemaan. Tuntuu, ettei heillä ole edes tarpeeksi töitä tarjolla, ja haastattelutkin ovat olleet vain sellaista näennäistä jutustelua, vähän turhan tekopirteällä äänellä vedettyä small talkia. Eikä siellä oikein tunnuta kuuntelevan, kun vastauksena tulee vain levoton joo ja sitten mennään kiireellä eteenpäin.
Puolet asioista menee ohi, kun työntekijä puhuu hirveällä vauhdilla ja melkein huutaa puhelimeen. Muutamalta tutultakin olen kuullut kuukauden takaa, että asiakaspalveluun soittaessa työntekijä kuulostaa turhautuneelta ja siltä, että haluaisi puhelun nopeasti pois alta, kun yrittää kysyä lisätietoja. Tulee itselle työnhakijana aika huono ja jopa vähän tyhmä olo, vaikka tarkoitus on vain osoittaa kiinnostusta työtä kohtaan.
Nettisivut antavat firmasta tosi hyvän kuvan, mutta omat ja muutaman tutun kokemukset kertovat valitettavasti ihan muuta. En osaa sanoa, millaisia muut alan firmat ovat tai millaisia kokemuksia muilla on tästä yrityksestä, mutta oma fiilis ei jäänyt kovin luottavaiseksi.
Samoja kokemuksia kyseisestä puljusta! Suosittelen hakemaan töitä avustajakeskuksesta, sieltä saa lämmintä kohtelua.