Kannattaako hyvästä suhteesta erota nelivitosena?
Meillä on pitkä suhde. Lapsistamme nuorinkin ihan kohta 18 v.
Meillä on tasaista, leppoista, mukavaa yhdessä. Paljon mennään erikseen, töissämme (vuorotyöt) ja harrastuksissamme, mutta vietetään aikaa myös yhdessä, mökkeillään, katsotaan leffoja, jutellaan kuulumiset ja lähipiirin päivänpolttamat ja "juorut" ja hyvät vitsit mitä ollaan kuultu. Nauretaan yhdessä. Se k siäkin on silloin tällöin, ihan hyvää.
Arki yhdessä on turvallista ja sujuvaa, taloudellisesti väljää. Emme riitele koskaan. Nuorena riideltiin, mutta kulmat on hiottu, enää ei olla riidelty kunnolla varmaan 10 vuoteen. Toki nyt välillä jotain huokailua ja silmienpyörittelyä "aina vaan nää sun sukat on lattialla" mutta ei muuta.
Vaikka sinänsä oon onnellinen ja kiitollinen parisuhteestani ja miehestäni, oon kuitenkin kauhean kateellinen kaikille sinkuille. Varsinkin näin kesäisin. Haaveilen siitä että saisin ihastua vapaasti muihin, treffailla uusia miehiä, kokea jännitystä, ihastusta, ensihuumaa. Perhosia vatsassa.
Katsoin taannoin sivusta, kun eräs ystäväni suuteli uutta komeaa miesystäväänsä. Se intohimo ja ensihuuma, olin ihan mielettömän kateellinen (siis EN sillä lailla ilkeämielisesti, olen oikeasti onnellinen ystäväni puolesta), mutta kaipaus saada kokea vielä tuota samaa väänsi sisuskaluni solmuun.
Maksaisin mitä vaan, jos voisin vielä suudella jotakuta niinkuin ensimmäisiä kertoja ihastuneena suudellaan. Muistan vielä, että se tunne on parasta, mitä tiedän. Parempi kuin iloinen nousuhumala.
Kannattaako erota? Miksi, miksi ei? Keski-ikäiset sinkut, kertokaa kokemuksianne? Millaista on olla 40-50-vuotiaana sinkku?
Kommentit (111)
Noup. Jos teillä ei ole draamaa tai ongelmia niin jatka samaa rataa. Ja mene ETEENPÄIN, pyhitä itsesi, älä lankea takaisin pillu-kikkeli-leikkeihin. Kun on perhe tehty niin voit jatkaa kehittymistä ylöspäin. Panojutut voit omankin miehen kanssa jo lopettaa, siinä ei ole mitään järkeä.
Mitä jos ihan oikeasti kysyisit mieheltäsi, että haittaako tätä jos vähän menet kesämekko päällä terassille ja suutelet toista miestä?
Ei niin hyvän kuuloista suhdetta kannata heittää romukoppaan, mitä vanhemmaksi tulee sitä hankalampaa deittailu on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata erota. Opettele löytämään se ensihuuma uudelleen miehesi kanssa.
Ei sitä enää löydy, ei kertakaikkiaan onnistu. Kokeiltu on, ihan kaikki mahdolliset vinkit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noup. Jos teillä ei ole draamaa tai ongelmia niin jatka samaa rataa. Ja mene ETEENPÄIN, pyhitä itsesi, älä lankea takaisin pillu-kikkeli-leikkeihin. Kun on perhe tehty niin voit jatkaa kehittymistä ylöspäin. Panojutut voit omankin miehen kanssa jo lopettaa, siinä ei ole mitään järkeä.
En oo vielä ihan pystyykuollut, enkä haluais vielä ollakaan. Tuota ehtii sitten olla useamman kymmenen vuotta, esim 30 vuotta ikävuodet 70-100, jos niin kauan elää.
Ap
Kannattaa, mutta sitten on turha haikailla enää takaisin.
Hankit rakastajan, miehet on tehneet sitä läpi vuosisatojen ja ihan syystä. Miehelle et kerro tietenkään, saattaa päästä hyötymäänkin jos seksielämänne piristyy.
Ja moralisoivat huutajat täällä jätät omaan arvoonsa.
Jostain voisi löytyä nuorempi ja jännä mies, ehkä mustaakin unelmaa. Eikun uutta kierrosta vaan. Voimaannu!
Ap, vastaustesi perusteella olet täysin valmis eroamaan. Joten eroa.
Onhan se ensihuuma tietysti ihanaa, mutta väittäsin, että suurimmalle osalle deittailu ei ole ihanaa vapautta kun hetken. Sitten iskee realiteetit-deittimaailma on suurimmaksi osaksi perseestä ja ihania, täysipäisiä miehiä ei todellakaan ole tarjolla rajattomasti. Eli sanoisin, että älä tukahduta tunteitasi vaan mieti mistä ne tarkalleen ottaen kumpuavat. Ja päätöksiä tehdessä muista tämä deittailun toinen puoli-lue vaikka sinkkuthreadsia.
Mitä mieltä miehesi on huuma-asioista? Haluaako hänkin pussailla muitten kanssa? Minäkin suosittelen pysymään hyvässä suhteessa. Hetken huuman voit löytää, mutta et toista hyvää suhdetta tuskin. Tuo luvan kanssa pussailu muitten kanssa on hyvä idea. Ehkä jokin viikon reissu, jolla saa tehdä mitä vaan ja sitten palataan tyytyväisinä oman kotiin ja arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Millä vit...ulla. Mies oksettaa. Ei se tästä enää ensihuumaksi lämpene. Yäk!
Elämä on elämistä varten. Ja sun pitää tehdä päätöksiä mitä haluat ja mitä et. Joku muu pysyisi ehkä liitossa ja joku ei. Eri asia mikä miestarjonta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman huonoin parisuhdeneuvo. Mies on ruma ja mitään vetovoimaa Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa, mutta sitten on turha haikailla enää takaisin.
En haikaile koskaan exien perään.
Ehdottomasti kannattaa erota nyt heti kun kaikki on hyvin. Kohta voi olla myöhäistä!
Kadehdit ihan turhaan sinkkuja. Pysy yhdessä, jos elämä ei ole yhtä helvettiä. Miten olisi tanssiharrastus? Kun näet miehesi kelpaavan muille naisille, saatat kokea jotain.
Deittailu tässä iässä on perseestä. Kaikilla on omaa elämää, lastenhoitoviikkoja, joillain lapsia ja jotkut vielä sellaisista unelmoi.
Etsi haluamastasi somepalvelusta videoita naisista, jotka katuvat eroaan ja mieti onko se sen arvoista, kun miehesi lähtee toiselle kierrokselle ja itsellesi jää kissa kumppaniksi.
Kuvitteletko tosiaan että tuossa iässä löytyy ihania miehiä suhteeseen? Komeita, seksikkäitä, viriilejä, ja hyviä sängyssä, luotettavia ja uskollisia, tasa-arvoisia, hyviä keskustelemaan ja jotka haluavat jakaa arkensa kanssasi.
Kyllä tipahdat ja kovaa alas totuuteen. Olen yrittänyt nyt kohta 10 v löytää hyvää miestä Pk seudulla, mutta ei löydy. Komeat lentää kukasta kukkaan, ja muutoinkin paljastuu miehestä jokin ikävä asia, seksi huonoa, alkoholiongelmaa, peliriippuvaisia, vastuuttomia mieslapsia, epäsosiaalisia ym ym lista on loputon. Hyvät miehet on pitkissä liitoissa. Jos markkinoille tulee leskimies se viedään heti, siis heti
Niin, mä olen myös tyytymätön. Yli 25v yhdessä, aikuiset lapset, yhteinen velka ja omaisuus. Oltiin 1v erossa, ei ollut herkkua se sinkkuilu. En löytänyt ketään, tai ehkä kukaan ei vaan huolinut. Nyt jos joutuisin sinkuksi opettelisin ensin omat rajani ja yksinolon. Mutta en sun tapauksessa suosittele. Miehet on kranttuja. Mua häiritsee eniten että ollaan aika erilaisia. Miestä ei kiinnosta matkailu eikä missään käyminen. Esim konsertti tai ravintola. Tykkää möllöttää kotona koneellaan. Välillä on olo kuin ois yksi lapsi liikaa. Ei osta uusia vaatteita tai huolehdi juurikaan itsestään. Ei tarvii olla hoikka mutta olis hyvä että olis sopivat vaatteet ja siisti. Mä en jaksa olla äitinä ja vaatia tai hankkia. En tiiä mitä pitäis tehdä. Ei mekään riidellä, oon vaan muuten tympääntynyt mutta sitten en kaipaa sinkkuilua. Ennemmin viihdyn seurassa kuin yksin. Ollaan 47 ja 48v