Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako hyvästä suhteesta erota nelivitosena?

Vierailija
11.06.2025 |

Meillä on pitkä suhde. Lapsistamme nuorinkin ihan kohta 18 v. 

Meillä on tasaista, leppoista, mukavaa yhdessä. Paljon mennään erikseen, töissämme (vuorotyöt) ja harrastuksissamme, mutta vietetään aikaa myös yhdessä, mökkeillään, katsotaan leffoja, jutellaan kuulumiset ja lähipiirin päivänpolttamat ja "juorut" ja hyvät vitsit mitä ollaan kuultu. Nauretaan yhdessä. Se k siäkin on silloin tällöin, ihan hyvää.

Arki yhdessä on turvallista ja sujuvaa, taloudellisesti väljää. Emme riitele koskaan. Nuorena riideltiin, mutta kulmat on hiottu, enää ei olla riidelty kunnolla varmaan 10 vuoteen. Toki nyt välillä jotain huokailua ja silmienpyörittelyä "aina vaan nää sun sukat on lattialla" mutta ei muuta.

Vaikka sinänsä oon onnellinen ja kiitollinen parisuhteestani ja miehestäni, oon kuitenkin kauhean kateellinen kaikille sinkuille. Varsinkin näin kesäisin. Haaveilen siitä että saisin ihastua vapaasti muihin, treffailla uusia miehiä, kokea jännitystä, ihastusta, ensihuumaa. Perhosia vatsassa.

Katsoin taannoin sivusta, kun eräs ystäväni suuteli uutta komeaa miesystäväänsä. Se intohimo ja ensihuuma, olin ihan mielettömän kateellinen (siis EN sillä lailla ilkeämielisesti, olen oikeasti onnellinen ystäväni puolesta), mutta kaipaus saada kokea vielä tuota samaa väänsi sisuskaluni solmuun.

Maksaisin mitä vaan, jos voisin vielä suudella jotakuta niinkuin ensimmäisiä kertoja ihastuneena suudellaan. Muistan vielä, että se tunne on parasta, mitä tiedän. Parempi kuin iloinen nousuhumala. 

Kannattaako erota? Miksi, miksi ei? Keski-ikäiset sinkut, kertokaa kokemuksianne? Millaista on olla 40-50-vuotiaana sinkku? 

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erota noin hyvässä suhteessa.

Minäkään en eronnut. Suhde on juurikin tuollainen tasainen ja rauhallinen. Hankin muutamat irtosuhteet ja se on ollut ihanaa. Suosittelen!

Tätä minäkin suosittelen, ihan paras ratkaisu ja kun hoidat hommat siististi, nobody gets hurt

Vierailija
62/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin miehiä..ihania ja rikkaita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en eronnut. Suhde on juurikin tuollainen tasainen ja rauhallinen. Hankin muutamat irtosuhteet ja se on ollut ihanaa. Suosittelen!

Tätä minäkin suosittelen, ihan paras ratkaisu ja kun hoidat hommat siististi, nobody gets hurt

Joo, ei tarvita muuta ku moraaliton mieli ja nilviäisen selkäranka. 

Vierailija
64/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka tällä nauratte ettei keski-ikäiselle sinkkunaiselle enää ole vientiä, niin onko tosiaan noin?

Itse olen varattu 44 v. ja kyllä mulle vaikuttais edelleen olevan hyvinkin vientiä, eikä tosiaan pelkkiä 60+ miehiä. (itseasiassa kukaan 60+ ei oo lähestynyt.. Vanhin minusta kiinnostunut taisi olla 58 v.) 

Taannoin yks oikeasti komea 46 v. mies osoitti kiinnostuksen merkkejä, laitteli viestejä jne mutta lopetti tietysti kun kuuli että olen varattu. Parina viime vuotena mulle laitellut viestejä esim itseäni 7vuotta nuorempi mies, olisi kovasti ollut kiinnostunut suhdemielessä, ja muutama muu ikäiseni mies. Yks 51-vuotias ihan kovastikin ihastui minuun työpaikalla ja sen huomasi kyllä jo koko työyhteisö, oli jo hieman noloa.

Mutta olenko siis muka joku harvinainen poikkeus sääntöön? En jaksa uskoa? 

Vierailija
65/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mieltä, asialla ei ole mitään tekemistä ainakaan selkärangan kanssa - eihän se siinä mitenkään taivu kun tekee juuri mitä itse haluaa. 

mitä hiton väliä sillä on jos vähän irrottelee välillä, ei yhtään mitään, te ootte niin väsynyttä porukkaa

Vierailija
66/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noup. Jos teillä ei ole draamaa tai ongelmia niin jatka samaa rataa. Ja mene ETEENPÄIN, pyhitä itsesi, älä lankea takaisin pillu-kikkeli-leikkeihin. Kun on perhe tehty niin voit jatkaa kehittymistä ylöspäin. Panojutut voit omankin miehen kanssa jo lopettaa, siinä ei ole mitään järkeä.

Sinullapa outoja  neuvoja, panojutut voit.... Hoh hoijaa, mahtaa mies  olla tyytyväinen ja parisuhde kukoistaa, jos lopettaa. Eikä kyseinen henkilö ilmoittanut  lopettavansa seksiä

Vierailija
67/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mieltä, asialla ei ole mitään tekemistä ainakaan selkärangan kanssa - eihän se siinä mitenkään taivu kun tekee juuri mitä itse haluaa. 

mitä hiton väliä sillä on jos vähän irrottelee välillä, ei yhtään mitään, te ootte niin väsynyttä porukkaa

Sano tuo itsekkyyden monologi toki muillekin paskiaisille jotka haluaa toteuttaa itseään muista piittaamatta, esim.pedofiileille, murhanhimoisille, nakkikiskan aggrepelleille, raiskausfantasioiville, kaikenlaisille sadisteille. Jos hyö vaan vähä irrottelis! Vai mihin ajattelit rajan vetää? Ja onko pahempi jos loukkaa läheisiään vai tuntemattomia?

Vierailija
68/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka tällä nauratte ettei keski-ikäiselle sinkkunaiselle enää ole vientiä, niin onko tosiaan noin?

Itse olen varattu 44 v. ja kyllä mulle vaikuttais edelleen olevan hyvinkin vientiä, eikä tosiaan pelkkiä 60+ miehiä. (itseasiassa kukaan 60+ ei oo lähestynyt.. Vanhin minusta kiinnostunut taisi olla 58 v.) 

Taannoin yks oikeasti komea 46 v. mies osoitti kiinnostuksen merkkejä, laitteli viestejä jne mutta lopetti tietysti kun kuuli että olen varattu. Parina viime vuotena mulle laitellut viestejä esim itseäni 7vuotta nuorempi mies, olisi kovasti ollut kiinnostunut suhdemielessä, ja muutama muu ikäiseni mies. Yks 51-vuotias ihan kovastikin ihastui minuun työpaikalla ja sen huomasi kyllä jo koko työyhteisö, oli jo hieman noloa.

Voi olla vientiä, tyypistä riippuen, ihan hyvin ja palkonkin. Mutta ei siellä vonkaajissa yleensä mitään mahtivonkaleita ole, näissä nelikymppisissä vapaissa on yleensä melkoisesti vikoja, ja niitä ei enää korjaa erkkikään vaan piintynyttä on. Toki esim apn tapauksessa todennäköisesti hyvä mies vapautuisi, jolloin jollekin toiselle voisi käydä elämänsä tuuri. 

Vierailija
69/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vanhempia nuo kertomasi on kaikki olleet.  Minulla  on  sen ikäinen kun sinun tuo vanhin tarjokas, olen itse  8  v  häntä vanhempi

Vierailija
70/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se menee ohi(olet vaan kyllästynyt, siksi koet asiat nyt noin)

Ei mennyt minulla ainakaan ohi. Erosin 15 vuoden jälkeen. Tuosta on aikaa jo 25 vuotta. Sen jälkeen erosin myös seuraavasta 20v suhteesta. Kumpaakaan en ole päivääkään ikävöinyt.

Vierailija
71/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti heittää elämänkumppanuus ja hyvä parisuhde menemään, koska haluat suudella jotain toista miestä. Anna mennä, AP.

Vierailija
72/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista lukea narsistin vuodatusta 

Vierailija
73/111 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusallista lukea narsistin vuodatusta&nbs

Tää on kyllä kummallinen palsta. En ole tuo 44 v. mutta suunnilleen saman ikäinen ja kyllä mullakin vientiä on, ilmeisesti sitä ei vaan saa "ääneen" sanoa tai on "narsisti" (heh) ja saa heti pelkkiä alanuolia. Keski-ikäisten naisten on ilmeisesti sallittua vaan voivotella menetettyä nuoruutta ja valitella ettei kukaan enää kiinnostu, vaikkei se olisikaan totta. 

Vierailija
74/111 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota. Mutta jos niin tekee miestä mieli, niin menkää tyttöporukalla Turkkiin lomalle tai talvella Leville levittelemään.

Vierailija
75/111 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sillä ensihuumalla pidemmän päälle teet? Se on vain illuusio sun korvien välissä.

Vierailija
76/111 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi uudesta rakkauselämästä näet ja kuulet vain ne huippuhetket. Alkuhuuma on sen ihastumisen tilan kiva puoli. Ikävä puoli on: et oikeasti tunne sitä ihmistä. Saattaa paljastua mitä vaan ikävää. Juttu saattaa lopahtaa milloin vain, jolloin jäät yksin. Jos molemmilla lapsia, tulee käytännön elämän järjestelyissä hirveästi säätöä.

Jos eroat tehdäksesi tilaa mahdollisille ihastumisen tunteille, voi olla ettet silti pääse niitä koskaan kokemaan, koska ei tule vastaan sellaista henkilöä, jonka kanssa ihastuminen olisi vastavuoroista. Silti joudut miettimään koko elämäsi uusiksi, esim. asumisen, suhteen exään, lapsiin, sukulaisiin, raha-asiat. 

Mitä oikeasti arvostat elämässä? Unelmoidahan aina saa, ja unelmat ovat usein todella paljon parempia kuin todellisuus, koska todellisuudessa saat ehkä ne suudelmat, mutta aivan varmasti saat myös ne hetket, joissa yllätyt huonolla tavalla: kuorsaamiset, työssäkäynti. tiskaaminen jatkuu entisellään. 

Vierailija
77/111 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin 43-v., mutta oli huono liitto, ja olin miettinyt eroa jo 10 vuotta. Löysin uuden ja minulle sopivamman miehen. Alkuhuumaa oli alle vuoden, sen jälkeen suhde arkistui. Minusta arkistuminen on hyvä asia. Ei sellaista huuman kautta pidemmän päälle jaksaisi henkisesti, eikä kestäisi fysiikkakaan.

Vierailija
78/111 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelivitoselle naiselle löytyy miesehdokkaat sieltä 60+ ikäryhmästä, nuorempia ei tädit ja mummot kiinnosta. Ne harlekiiniunelmat nuoren salskean Romeon kanssa rakastelusta napolilaisen huvilan kattoterassilla kannattaa unohtaa saman tien.

No sori nyt vaan mutta moni nainen ei kiinnostu myös itseään paljon vanhemmista miehistä. Ehkä niitäkin on silti. Jospa moni ihminen haluaisi olla vielä nuorempi kuin kroppa näyttää. Pitäisikö naisten mennä ulkomaille jossa on miehiä vapaana ja avarakatseisia.

Rahan ja viisumin perässä ne on. Aika harhainen täytyy olla jos kuvittelee muuta.

Vierailija
79/111 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta ne ottaa yhteyttä? Onko sulla jotain heruttelukuvia somessa jonka perusteella kuvittelevat että olet helppo nakki? Suurin osa vapaista miehistä tuossa ikäluokassa on joko deekuja tai pettäjiä, jotka on heitetty perheestä ulos. Ja nuo nuoret miehet haluavat oppia seksitaitoja vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
80/111 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä eroaisi, jos on hyvä ja toimiva suhde. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi