Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkanut oikeasti käymään hermon päälle todella pahasti yksi toistuva kaava

Vierailija
11.06.2025 |

Minulla on jo sen verran kokemusta miehistä, että alan ymmärtämään asioita paljon enemmän, myös niitä, joita ei sanota suoraan. Taas yksi mies, jolle sanoin suoraan, etten aio olla mikään vaihtoehto (tarkennan pian), sanoi samalla tavalla kuten kaikki muutkin. Sellaista epämääräistä selittelyä ja lopuksi, että ehkä on parempi ettei jatketa tutustumista. Ei nyt suoranaisesti kirjaimellisesti noin sanonut, mutta ymmärrät pointin. Tarkennan nyt tuota aiempaa: Sanoin siis, että mikäli tilanne on x, niin toivon sinun kertovan sen minulle nyt eikä sitten joskus myöhemmin. Hyvin simppelisti, hyvin neutraalisti, ilman mitään voimasanoja tai mitään. Minulla ei ole edes mitään tunnesidettä tässä vaiheessa, joten se oli todellakin täysin neutraalisti sanottu.

Viimeisin miesystäväni oli s#iraalloisen (sensuroidaan varmuuden vuoksi :D) mustasukkainen ja heikkoitsetuntoinen. Ei ole omaa spekulaatiotani, vaan hän ihan itse puhui asiasta. Eikä hänkään ollut todellakaan ainoa laatuaan. Sanoisin, että miehiä elämässäni yhdistää ainakin heikko itsetunto. Epävarmuus. En ole aina osannut ajatella, että pinnan alla voi olla jotain muutakin mitä ei sanota ääneen, mutta tuo viimeisin antoi minulle sellaisen opetuksen, että nyt ymmärrän taas entistäkin enemmän. 

Omaan silmääni tuo kyseinen mies (josta nyt tässä kirjoitan) ei vaikuta heikkoitsetuntoiselta, mutta enhän minä häntä tunne eikä kaikkea voi todellakaan nähdä ulospäin. Tuo täysin äkillinen äänen muuttuminen kellossa viittaa nimenomaan siihen, että tässä on taas vaihteeksi yksi heikkoitsetuntoinen yksilö, joka ylianalysoi kaiken ja yrittää sabotoida asiat ennen kuin mitään ehtii edes tapahtumaan. Olen itsekin joskus tehnyt niin, en yritä väittää muuta.

Lienee hyvä mainita, että vaikken ole mitenkään erityisen aktiivinen somettaja (esim. postailen selfieitä äärimmäisen harvoin), on niissä harvoissa selfieissäni miesten reaktioita ja kommentteja, kehuja... ja ylipäätään suurimmaksi osaksi miehet reagoivat somesisältööni. Minulla on yli tuhat näyttökertaa yhdessä videossani jne. eli joku somevalveutunut tyyppi kyllä huomaa helpostikin, että saan kyllä huomiota. Saan sitä myös livenä. Tämähän ei huonolla itsetunnolla varustetulle henkilölle oikein passaa...

Jotenkin olen vain niin äärettömän kyllästynyt saman kaavan toistumiseen. Mikä näitä tällaisia miehiä vaivaa?? Se epäilemäni heikko itsetunto nyt varmasti ainakin. Onko sinulla kokemusta tällaisista? Ovatko ikinä antaneet kunnollista selitystä että miksi esimerkiksi treffipyynnön jälkeen ääni kellossa muuttuu salamannopeasti? 

Ilmiannan haukkumiskommentit ja sanon jo etukäteen, että säälittävää touhua. En ole tehnyt yhtään mitään muuta kuin aloittanut keskustelun täällä.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Alkanut oikeasti käymään hermon päälle todella pahasti" oli jo otsikossa ja näkyyhän se näissä ap:n viesteissäkin. Ei kukaan jaksa tapailla moista hermorauniota. Rauhoitu ja unohda ne miehet joksikin aikaa.

Voisi olla parasta unohtaa ihan kokonaan, palata ns isän kotiin takaisin. Ymmärtäköön kuka ymmärtää. 

Vierailija
82/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jaarittelit miehelle kuten teit aloituksessa, niin se vähentää kiinnostusta. 

Uskalla heittäytyä ja ottaa tilanteesta kiinni. 

Jep, koska se miten kirjoitan täällä kertoo suoraan miten kirjoitan jossain muualla. Not. Ihan normaaleja viestejä olemme lähetelleet.

Kiitos selvennyksestä ja anteeksi typerä kommenttini. Toivottavasti löydät itsellesi sopivamman tyypin. 

Joo mutta haluaisin kovasti ymmärtää miksi hemmetissä tämä sama kaava toistuu aina. Aivan käsittämätöntä. Kysyin (taas neutraalisti) samaa häneltä. Saas nähdä kertooko vai eikö kerro. Tällainen on aivan sairaan uuvuttavaa. Yhteenkään asiaan ei voi ikinä luottaa. Jos joku pyytää treffeille tänään, huomenna tilanne voi olla täysin

No mutta juuri tuollaistahan deittailu tänä päivänä on. Alkaa kummasti yksin oleminen olemaan (loistava) vaihtoehto, eikö? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normipoisto.

Tää on vähän kuin perusanaali.

Vierailija
84/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet pitävät sinua ulkonäön puolesta viehättävänä ja pääset heidän kanssaan treffeille, mutta niiden aikana he ilmaisevatkin aina, että eivät olekaan sinusta kiinnostuneita? Jokin persoonassasi tai käytöksessäsi siis ajaa heidät pois.

Kertomasi perusteella vaikutat aika ehdottomalta ja huumorintajuttomalta ihmiseltä. Treffeille mennään tutustumaan toiseen ja vasta sen myötä syntyy käsitys siitä, onko treffikumppania kohtaan kiinnostusta, kemiaa tai muunlaista yhteensopivuutta. Nyt kuitenkin esität miehelle jo heti kättelyssä vaatimuksen, että hänen on oltava varma tunteistaan sinua kohtaan ja tapailtava ainoastaan sinua, vaikka hän ei vielä edes tunne sinua! Totta kai miehet poistuvat äkkiä takavasemmalle tuollaisesta epäluottamuksen osoituksesta ja koittavat vielä pehmittää pakkeja jollain liirum laarumilla,  kun vaikutat siltä, että saatat vielä suuttuakin. 

Vierailija
85/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sheivannut pimppisi? Muuten koko keskustelu on aika turha alkujaankin :)

Vierailija
86/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen kaksi ajatusta, joista voisi olla sulle apua.

1. Koska olet passiivinen somenkäyttäjä, kannattaisiko sinun piilottaa kokonaan profiilisi esim. muutamaksi viikoksi, jotta ehtisit saada treffailun alkamaan ja samalla voisit olla varma siitä, että sinun somessa saamat tykkäykset eivät ole ongelma, koska niitä ei treffikumppanit silloin näkisi.

2. Toisen tarkoitusperiä ja sitoutumista ei kannata penätä oikeastaan lainkaan ENNEN kuin on muutamat treffit käyty. Ihmisten tarkoitusperät riippuvat osittain myös siitä vastapuolesta. On ihan normaalia kirjoitella useamman kanssa samaan aikaan, ja silloin saattaa henkilöt sekoittua toisiinsa. Vasta, kun olet tavannut henkilön muutaman kerran, tiedät itsekin, viihdytkö edes hänen seurassa.

Jos pysty nämä kaksi potentiaalista ongelmaa eliminoimaan alussa, (ymmärsin, että nämä tapahtumat ovat olleet läsnä aiemmissa treffailuyrityksissä)  jos edelleen sama kaava toistuu, tiedät, että ongelma on jossain muualla kuin näissä kahdessa asiassa.

Vierailija
87/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että aina toistuu sama kaava. Oletko miettinyt, mitä voisit itse tehdä toisin. Sellaista, jolla tuo kaava muuttuisi erilaiseksi? 

Vierailija
88/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen minun täytyy vain kiltisti hiljaa hymyillä, kun ventovieraat täällä syyttelevät minua jostain helvetin herukuvista, joita en ole ikinä laittanut nettiin enkä ole laittamassa 😂😂😂 tai kun minua syytellään jostain helvetin somekäytöksestä, vaikka olen kymmeneen kertaan tuonut ilmi että olen PASSIIVINEN KÄYTTÄJÄ. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa ymmärtää?

KUKAAN ei ole "syyttänyt" mistään herukuvista tai somekäytöksestä. Et osaa kirjoittaa ymmärrettävästi etkä näköjään osaa lukeakaan, vaan luet rivien välistä ja teet omia täysin päättömiä johtopäätöksiä. Toivon, että olet trolli, ei noin tyhmää ihmistä voi olla. 

Vierailija
89/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kymmenes kerta kun sanon, että olen P A S S I I V I N E N somen käyttäjä. Lisään selfieitä ehkä kerran vuodessa jos sitäkään. Minulla on yksi video, jossa on yli tuhat näyttökertaa. Minun naamaani siinä ei näy. Eikä näy yhtään mitään muutakaan osaa minusta. Edelleen vaikeuksia ymmärtää?

KUKA ON PUHUNUT YHTÄÄN MITÄÄN MISTÄÄN SOMESTA? Itse tuot asian koko ajan esiin, vaikkei kukaan ole puhunut somesta sanallakaan. 

Vierailija
90/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla todella nuori. Ulosantisi on niin poukkoilevaa ja epäselvää, että on todella vaikea ymmärtää mitä tarkoitat. Sinun näyttää myös olevan vaikea ymmärtää mitä muut kommentoijat tarkoittavat. Tunnut sekä omassa tekstissäsi että vastauksissasi, takertuvan yksittäisiin sanoihin, hahmottamatta viestien varsinaista sisältöä.

Kertoo nykyajan lukemisen ymmärtämisestä. Tähän on tultu, nuoret ei enää ymmärrä lukemaansa eivätkä osaa itse kirjoittaa ymmärrettävästi. 

Vierailija
91/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset on vaan niin omistushaluisia että pitäs melkein sielunsa luvata eka treffeillä.  Eikä sekään ehkä olisi riittävästi.

Vierailija
92/94 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aivan varmasti se latvalaho joka on täällä skitsoillut italialaisesta miehestä. 

Vierailija
93/94 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tollanen teksti melkonen redflag ja pistää miettiin onko järkee jatkaa.

Oletko oikeasti noin tyhmä? Ymmärrätkö edes, että tämä on vauva.fi, eikä tänne kirjoitetut asiat mene tuon miehen puhelimeen? 😂😂

Etkö ymmärrä toi teksti on menny suoraan miehen korvaan. Kuten sanoo kertoneensa.

Vierailija
94/94 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uittu mitä pskaa. Taidat olla läski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme