alkanut oikeasti käymään hermon päälle todella pahasti yksi toistuva kaava
Minulla on jo sen verran kokemusta miehistä, että alan ymmärtämään asioita paljon enemmän, myös niitä, joita ei sanota suoraan. Taas yksi mies, jolle sanoin suoraan, etten aio olla mikään vaihtoehto (tarkennan pian), sanoi samalla tavalla kuten kaikki muutkin. Sellaista epämääräistä selittelyä ja lopuksi, että ehkä on parempi ettei jatketa tutustumista. Ei nyt suoranaisesti kirjaimellisesti noin sanonut, mutta ymmärrät pointin. Tarkennan nyt tuota aiempaa: Sanoin siis, että mikäli tilanne on x, niin toivon sinun kertovan sen minulle nyt eikä sitten joskus myöhemmin. Hyvin simppelisti, hyvin neutraalisti, ilman mitään voimasanoja tai mitään. Minulla ei ole edes mitään tunnesidettä tässä vaiheessa, joten se oli todellakin täysin neutraalisti sanottu.
Viimeisin miesystäväni oli s#iraalloisen (sensuroidaan varmuuden vuoksi :D) mustasukkainen ja heikkoitsetuntoinen. Ei ole omaa spekulaatiotani, vaan hän ihan itse puhui asiasta. Eikä hänkään ollut todellakaan ainoa laatuaan. Sanoisin, että miehiä elämässäni yhdistää ainakin heikko itsetunto. Epävarmuus. En ole aina osannut ajatella, että pinnan alla voi olla jotain muutakin mitä ei sanota ääneen, mutta tuo viimeisin antoi minulle sellaisen opetuksen, että nyt ymmärrän taas entistäkin enemmän.
Omaan silmääni tuo kyseinen mies (josta nyt tässä kirjoitan) ei vaikuta heikkoitsetuntoiselta, mutta enhän minä häntä tunne eikä kaikkea voi todellakaan nähdä ulospäin. Tuo täysin äkillinen äänen muuttuminen kellossa viittaa nimenomaan siihen, että tässä on taas vaihteeksi yksi heikkoitsetuntoinen yksilö, joka ylianalysoi kaiken ja yrittää sabotoida asiat ennen kuin mitään ehtii edes tapahtumaan. Olen itsekin joskus tehnyt niin, en yritä väittää muuta.
Lienee hyvä mainita, että vaikken ole mitenkään erityisen aktiivinen somettaja (esim. postailen selfieitä äärimmäisen harvoin), on niissä harvoissa selfieissäni miesten reaktioita ja kommentteja, kehuja... ja ylipäätään suurimmaksi osaksi miehet reagoivat somesisältööni. Minulla on yli tuhat näyttökertaa yhdessä videossani jne. eli joku somevalveutunut tyyppi kyllä huomaa helpostikin, että saan kyllä huomiota. Saan sitä myös livenä. Tämähän ei huonolla itsetunnolla varustetulle henkilölle oikein passaa...
Jotenkin olen vain niin äärettömän kyllästynyt saman kaavan toistumiseen. Mikä näitä tällaisia miehiä vaivaa?? Se epäilemäni heikko itsetunto nyt varmasti ainakin. Onko sinulla kokemusta tällaisista? Ovatko ikinä antaneet kunnollista selitystä että miksi esimerkiksi treffipyynnön jälkeen ääni kellossa muuttuu salamannopeasti?
Ilmiannan haukkumiskommentit ja sanon jo etukäteen, että säälittävää touhua. En ole tehnyt yhtään mitään muuta kuin aloittanut keskustelun täällä.
Kommentit (94)
On tollanen teksti melkonen redflag ja pistää miettiin onko järkee jatkaa.
Otan ilolla vastaan normaaleja kommentteja. Enempää en tuhlaa aikaani noihin helvetin jankkauksiin, joissa ei ole mitään totuutta mukana. Jos olen jo aloituksessa kertonut olevani enemmänkin passiivinen somessa, niin minkä takia se on niin sairaan vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
On tollanen teksti melkonen redflag ja pistää miettiin onko järkee jatkaa.
Oletko oikeasti noin tyhmä? Ymmärrätkö edes, että tämä on vauva.fi, eikä tänne kirjoitetut asiat mene tuon miehen puhelimeen? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jaarittelit miehelle kuten teit aloituksessa, niin se vähentää kiinnostusta.
Uskalla heittäytyä ja ottaa tilanteesta kiinni.
Jep, koska se miten kirjoitan täällä kertoo suoraan miten kirjoitan jossain muualla. Not. Ihan normaaleja viestejä olemme lähetelleet.
Kiitos selvennyksestä ja anteeksi typerä kommenttini. Toivottavasti löydät itsellesi sopivamman tyypin.
Joo mutta haluaisin kovasti ymmärtää miksi hemmetissä tämä sama kaava toistuu aina. Aivan käsittämätöntä. Kysyin (taas neutraalisti) samaa häneltä. Saas nähdä kertooko vai eikö kerro. Tällainen on aivan sairaan uuvuttavaa. Yhteenkään asiaan ei voi ikinä luottaa. Jos joku pyytää treffeille tänään, huomenna tilanne voi olla täysin
Kerro nyt prkl mikä se asia on. Se aihe. Ei tosta saa mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on joku tyrkky huomiota halajava nainen ja sitten ihmettelee ettei miehet kiinnostukaan treffien jälkeen? Niin, mistähän tämä voisi johtua.
Etkö sinä idiootti osaa tuon vertaa lukea ja ymmärtää lukemaasi? :'D Minusta ei saa tyrkkyä millään, enkä ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan siitä, että TREFFIEN JÄLKEEN asiat muuttuisivat. 🙄
Olet, ap, ikävä ja pas...kantärkeä ihminen. Siksi et pääse ekoja treffejä pidemmälle. Eikä tarvitse kiittää tästä hyvästä analyysistä. Muutat vain käytöstäsi täysin.
Siis jumalauta KOLMAS kerta kun sanon, ettei tässä ole EDELLEENKÄÄN kyse mistään TREFFIEN JÄLKEEN tapahtuvasta ilmiöstä. Mikä siinä ei mene ymmärrykseen?!
En tippaakaan ihmettele että miehet perääntyy 1. treffien jälkeen. Niin surkea ulosanti kirjoituksessa että jo sekin sai perääntymään suurimman osan lukijoista. Katso peiliin ja pyöri vähemmän sen oman napasi ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jaarittelit miehelle kuten teit aloituksessa, niin se vähentää kiinnostusta.
Uskalla heittäytyä ja ottaa tilanteesta kiinni.
Jep, koska se miten kirjoitan täällä kertoo suoraan miten kirjoitan jossain muualla. Not. Ihan normaaleja viestejä olemme lähetelleet.
Kiitos selvennyksestä ja anteeksi typerä kommenttini. Toivottavasti löydät itsellesi sopivamman tyypin.
Joo mutta haluaisin kovasti ymmärtää miksi hemmetissä tämä sama kaava toistuu aina. Aivan käsittämätöntä. Kysyin (taas neutraalisti) samaa häneltä. Saas nähdä kertooko vai eikö kerro. Tällainen on aivan sairaan uuvuttavaa. Yhteenkään asiaan ei voi ikinä luottaa. Jos joku pyytää tre
Siis mikä aihe?? Kaava on sama: jutellaan, kaikki on ok. Mies pyytää treffeille. Salamannopeasti kaikki muuttuu ja alkaa säälittävät selittelyt ja kliseiden jankkaukset. Riittää, että lähetän viestin, jossa olen selkeästi vakavissani jostain, kuten esimerkiksi yhdelle tein selväksi, etten ole mikään vaihtoehto muiden joukossa, ja haluan tietää millä mielellä hän minuun tutustuu. Samainen tyyppi jäi kiinni siitä, että oli sekoittanut minut toiseen. Tämän käytyä ilmi lähetin hänelle hyvin neutraalin viestin, jossa kerroin, että ymmärrän kokemuksesta että joskus voi sekoittaa vieraat tyypit keskenään, mutta haluan tietää tässä vaiheessa, että pitääkö hän minua vain jonain vaihtoehtona. Tämän jälkeen tuli taas sitä peruspaskaselitystä, jota saan aina osakseni. Joka ikinen kerta kun teen selväksi, etten ole tyhmä enkä suvaitse mitään ihmissuhdepelejä, muuttuu ääni kellossa. Vaikka sanoisin maailman neutraaleimmalla tavalla. Joka ikinen kerta sama lopputulos.
Totta kai tuosta voi vetää johtopäätöksen, ettei mies alun alkaenkaan etsi mitään vakavaa, ja kun hän huomaa ettei minua voi höynäyttää, hän luovuttaa ja siirtyy johonkin tyhmempään yksilöön. Toinen vaihtoehto on epävarmuus. Että tällaiset tyypit sabotoivat kaiken ennen kuin mitään ehtii tapahtumaan, koska ovat niin heikkoitsetuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on joku tyrkky huomiota halajava nainen ja sitten ihmettelee ettei miehet kiinnostukaan treffien jälkeen? Niin, mistähän tämä voisi johtua.
Etkö sinä idiootti osaa tuon vertaa lukea ja ymmärtää lukemaasi? :'D Minusta ei saa tyrkkyä millään, enkä ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan siitä, että TREFFIEN JÄLKEEN asiat muuttuisivat. 🙄
Olet, ap, ikävä ja pas...kantärkeä ihminen. Siksi et pääse ekoja treffejä pidemmälle. Eikä tarvitse kiittää tästä hyvästä analyysistä. Muutat vain käytöstäsi täysin.
Siis jumalauta KOLMAS kerta kun sanon, ettei tässä ole EDELLEENKÄÄN kyse mistään TREFFIEN JÄLKEEN tapahtuvasta ilmiöstä. Mikä siinä ei mene
😂😂😂😂😂😂 Ei jumalauta... Täällä toistuvasti syytellään minua aivan täysin absurdeista asioista, jotka eivät pidä paikkaansa alkuunkaan. Sitten kun sanon, että edelleenkään asia ei ole noin, tulee vähän lisää syyllistämistä. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
En tajua kuinka hemmetin huomaamaton pitäisi olla saadakseen edes joskus jotain aitoa. Heti kun saa vähän (tai vähän enemmän) huomiota myös muilta, ei mikään ikinä etene. Ihan kuin en osaisi keskittyä yhteen, jos kymmenen muuta on kiinnostuneita. Ihan kuin olisin niin vietävissä. 🙄🙄🥱
Vaikutat ylimieliseltä ja itseään täynnä olevalta naiselta, näiden kirjoitusten jälkeen en haluaisi tavata sinua.
Annat sellaisen kuvan että olet maailman-napa.
Hyvä miehet. Juoskaa jos tuohon törmäätte. Juoskaa!
Eli toisin sanoen minun täytyy vain kiltisti hiljaa hymyillä, kun ventovieraat täällä syyttelevät minua jostain helvetin herukuvista, joita en ole ikinä laittanut nettiin enkä ole laittamassa 😂😂😂 tai kun minua syytellään jostain helvetin somekäytöksestä, vaikka olen kymmeneen kertaan tuonut ilmi että olen PASSIIVINEN KÄYTTÄJÄ. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa ymmärtää?
Tiivistä. Noin tylsää tekstiä ei jaksa lukea noin pitkästi.
Olen hyvä lukija mutta puhti ei riitä kahlata paljoa paskaa läpi.
Siis jumalauta KOLMAS kerta kun sanon, ettei tässä ole EDELLEENKÄÄN kyse mistään TREFFIEN JÄLKEEN tapahtuvasta ilmiöstä. Mikä siinä ei mene ymmärrykseen?!
Pyydät varmaa mielipidettä jo ennen ekoja treffejä. Siksi varmaan moni kokee, että parempi vetäytyä, kun eivät vielä tiedä itsekään miten tilanne saattaa kehittyä.
Voi myös olla, että vedät puoleesi juuri sellaisia monen kanssa säätäjiä. Nämä sitten käyttäytyvät ihan loogisesti lähtemällä, kun kerrot, että sinua ei kiinnosta olla vaihtoehto.
En näe tuossa itsetunto-ongelmia miehillä.
Varmaan kymmenes kerta kun sanon, että olen P A S S I I V I N E N somen käyttäjä. Lisään selfieitä ehkä kerran vuodessa jos sitäkään. Minulla on yksi video, jossa on yli tuhat näyttökertaa. Minun naamaani siinä ei näy. Eikä näy yhtään mitään muutakaan osaa minusta. Edelleen vaikeuksia ymmärtää?
Ap, sä olet kuolettavan tylsä jaarittelija.
Mutta: Jos heti kättelyssä sanot, ettet ala mihinkään kevytsuhteisiin, eikö ole vain hyvä, että äijä häipyy? Huithapeleitahan nuo suurimmalta osalta ovat.
Vierailija kirjoitti:
Pyydät varmaa mielipidettä jo ennen ekoja treffejä. Siksi varmaan moni kokee, että parempi vetäytyä, kun eivät vielä tiedä itsekään miten tilanne saattaa kehittyä.
Voi myös olla, että vedät puoleesi juuri sellaisia monen kanssa säätäjiä. Nämä sitten käyttäytyvät ihan loogisesti lähtemällä, kun kerrot, että sinua ei kiinnosta olla vaihtoehto.
En näe tuossa itsetunto-ongelmia miehillä.
No siis viimeisin eksä oli ihan avoimesti todella heikkoitsetuntoinen ja myönsi itsekin, että se mustistelu oli jo sairaalloista. Ei ole edes mitenkään ruma mies kyseessä, mutta totta kai täysin päivänselvästi aikuisena ihmisenä ymmärrän, että ulkonäkö ei yksistään korreloi itsetunnon kanssa. Eikä välttämättä edes ollenkaan.
Kyllä tuo kaava on niin nähty... Sillä sekunnilla, kun teen selväksi etten ole mikään pelinappula, kaikki loppuu kuin seinään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kymmenes kerta kun sanon, että olen P A S S I I V I N E N somen käyttäjä. Lisään selfieitä ehkä kerran vuodessa jos sitäkään. Minulla on yksi video, jossa on yli tuhat näyttökertaa. Minun naamaani siinä ei näy. Eikä näy yhtään mitään muutakaan osaa minusta. Edelleen vaikeuksia ymmärtää?
Miten Some käyttösi liittyy siihen että vaikutat epämukavalta ihmiseltä? Tämäkin somejankkaus saa sinut vaikuttamaan hullulta ja miehet eivät halua hulluja naisia.
Tollaset psykoottiset muijat suoraan saunan taakse käymättä kotipesän kautta!
Mitä helvettiä minä olen siellä somessa tehnyt?! 😂😂 Lisään uuden selfien ehkä kerran vuoteen ja jaan jotain muiden juttuja siellä. Miten hemmetin monta kertaa minun täytyy sanoa että en ole edes aktiivinen somessa??