Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

150 nuorta kerääntyi päiväkodin pihalle Vaasassa – Taustalla hurja suunnitelma, epäilee poliisi(IL)

Vierailija
01.10.2026 |

Aikuiset näyttää häkeissään ,että on ihan oikein tapella,hakata,potkia ja nuoret seuraavat ulkona perässä. Sairasta siis todella sairasta, että lyömisestä ja potkimisesta on tehty urheilua.Mitä haluatte opettaa lapsillenne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee tämä tarve väkivaltaan? tarve näyttää hirviöltä(tatuoinnit ja lävitykset)niin, ``miks kaikki kaunis tahtoo kuolla``

Vierailija
2/8 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan, mitä puhut

Vierailija
4/8 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluan opettaa lapseni kirjoittamaan.

Vierailija
5/8 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ollenkaan, mitä puhut

Ei ymmärrä moni muukaan näköjään.Normaali on muuttunut minun ymmärryksestäni.Lapset matkivat kaikkea mitä näkevät ja oppivat kokeilemalla.En vaan pidä vapaaotteluita urheiluna.Minkäänlainen väkivalta eii ole urheilua.

ap

Vierailija
6/8 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin haluan opettaa lapseni kirjoittamaan.

Se onkin hyvä asia.

Vierailija
7/8 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos kymmenen aikuista menisi tuntemattoman mummon asuntoon yöllä niin tuskinpa olisi hyvät mielessä.  Poliisikin varmaan epäilisi tarkoitusperiä.

Vierailija
8/8 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppailutreeneissä harjoitellaan hallitusti. Treeneissä harjoitellaan tekniikoita jolla kamppailu-urheillaan toista tappamatta.

Jokainen osaa mätkiä ja runnoa mutta ottelujossa hallitsee tekniikat ja voimankäytön on aivan eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi