Jos olisit sinkku, alkaisitko seurustelemaan 55-vuotiaan kahdesti eronneen miehen kanssa, jolla alakouluikäiset lapset?
Kommentit (129)
En. Koska en vain jaksa enää uutta rundia edes tuon ikäisiä lapsia. Omat lapset ovat jo yläkoulussa ja lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
En. Kaksi eksää. Jos molempien kanssa lapsia, hirveä säätö etä- ja lähiviikonlopuista ja lomista. Pahimmillaan molemmat eksät sanelemassa, miten lasten kanssa ollaan. Myös kaksi entistä sukua. Apua!
Tämä erinomaisen oialtava kommentti nosti vilunväreet. Kaksi sukua, kaksi exää..säätöä sinne tänne loputtomiin. Kestämätön ajatus.
En osaisi kuvitella seurustevani lähes vanhempieni ikäisen miehen kanssa, joten vastaus on ei, mutta jos mies olisi noin 40 ja lapsellinen sinkkumies niin voisin kyllä. Minulle lapset tai se että on eronnut ei olisi este...
Apua, en todellakaan. Mies olisi 10 v minua vanhempi ja oma lapseni on nyt ollut jo vuosia ollut maailmalla. Liikaa ikää ja vielä kaikki murkkurimpuilut edessä, ei kiitos.
En. Olen 55v ja omat lapset aikuisia.
Olen sinkku, mutta en alkaisi. Omat lapset jo aikuisia, en todellakaan alkaisi koko kasvatusrumbaa alusta, kun mitä todennäköisimmin se vaivihkaa kaatuisi minun hoidettavaksi. Lisäksi en pidä muiden lapsista kuin omistani.
Voisin, jos eroihin olisi hyvä syy ja jos exät eivät ole elämässä. Haluaisin kokonaisen perheen, en mitään vuoroviikkojuttuja ja exien kanssa sumplimisia.
Never. Jotenkin täytyisi mielenterveyden pettää, että tuollaiseen ryhtyisi.
En todellakaan. Olen sinkku, mutta juuri saanut omat lapset aikuisiksi. Toi olisi mun painajainen h*lvetistä, alottaa alusta vieraiden lasten kanssa. Mun ikäiset miehet on myös usein laadultaan huonoja: piikaa etsivät itselleen ja ovat ongelmakimppuja, jotka ei hae apua.
Meneekö kolmevitosesta tennareissaan?
Liian vanha ja liikaa lapsia. 1 lapsi vielä menisi.
Onko molemmat lapset samalle äidille, kuinka usein lapset ovat sulla, entäs äidillä?
Miksi erosit kaksi kertaa?
Miksi luulet, että vielä onnistuisit parisuhteessa pienten lasten kanssa?
Voisin ehkä seurustella, mutta olisin epäileväinen kahdesti eroamisen vuoksi. Enkä alkaisi lasten varaäidiksi. Olen itsekin eronnut kahdesti, joten ymmärrän, että vastaavat ennakkoluulot kohdistuvat myös minuun, mutta aika usein nainen on ollut se, joka on halunnut erota.
Voisin siis ehkä seurustella siten, että tapaisimme silloin kun lapset eivät ole isällään.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, jos eroihin olisi hyvä syy ja jos exät eivät ole elämässä. Haluaisin kokonaisen perheen, en mitään vuoroviikkojuttuja ja exien kanssa sumplimisia.
Harvassa on ne isät, jotka ovat yksinhuoltajia. Lasten äiti ei siis missään tekemisessä.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. En pidä lapsista, enkä halua niitä elämääni minkään ikäisinä.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Lapsiperhearki ei enää kiinnosta kun omat lapset ovat jo aikuisia. Haluaisin elää kahden aikuisen arkea. Missään nimessä en suostuisi mihinkään perheenäidin/kotipiian rooliin, jos mies etsii lapsilleen ilmaista lastenhoitajaa ja kodinkonetta.
Iän puolesta 55v. kävisi ja voisin tapailla häntä hänen ei-lapsiviikoillaan. Mutta luulen, että 55v. mies ei etsi ikäistään naista, vaan paljon nuorempaa.
N55
Miksi pitäisi nuorempaa etsiä ? Uusi satsi lapsia, kolmas erä ?
En. Jos olisin sinkku en alkaisi seurustelemaan kenenkään kanssa. Olisin itse sinkku loppuelämäni.
Oliko toi joku läppä? En tietenkään.