Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit sinkku, alkaisitko seurustelemaan 55-vuotiaan kahdesti eronneen miehen kanssa, jolla alakouluikäiset lapset?

Vierailija
10.06.2025 |

Miksi / Miksi et?

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toi joku läppä? En tietenkään.

Vierailija
42/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en alkaisi.

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska en vain jaksa enää uutta rundia edes tuon ikäisiä lapsia. Omat lapset ovat jo yläkoulussa ja lukiossa.

Vierailija
44/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kaksi eksää. Jos molempien kanssa lapsia, hirveä säätö etä- ja lähiviikonlopuista ja lomista. Pahimmillaan molemmat eksät sanelemassa, miten lasten kanssa ollaan. Myös kaksi entistä sukua. Apua!

Tämä erinomaisen oialtava kommentti nosti vilunväreet. Kaksi sukua, kaksi exää..säätöä sinne tänne loputtomiin. Kestämätön ajatus. 

Vierailija
45/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi kuvitella seurustevani lähes vanhempieni ikäisen miehen kanssa, joten vastaus on ei, mutta jos mies olisi noin 40 ja lapsellinen sinkkumies niin voisin kyllä. Minulle lapset tai se että on eronnut ei olisi este...

Vierailija
46/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en todellakaan. Mies olisi 10 v minua vanhempi ja oma lapseni on nyt ollut jo vuosia ollut maailmalla. Liikaa ikää ja vielä kaikki murkkurimpuilut edessä, ei kiitos.

Vierailija
47/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 55v ja omat lapset aikuisia.

Vierailija
48/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, mutta en alkaisi. Omat lapset jo aikuisia, en todellakaan alkaisi koko kasvatusrumbaa alusta, kun mitä todennäköisimmin se vaivihkaa kaatuisi minun hoidettavaksi. Lisäksi en pidä muiden lapsista kuin omistani. 

Vierailija
49/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never ever

Vierailija
50/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos eroihin olisi hyvä syy ja jos exät eivät ole elämässä. Haluaisin kokonaisen perheen, en mitään vuoroviikkojuttuja ja exien kanssa sumplimisia.

Vierailija
51/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never. Jotenkin täytyisi mielenterveyden pettää, että tuollaiseen ryhtyisi.

Vierailija
52/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen sinkku, mutta juuri saanut omat lapset aikuisiksi. Toi olisi mun painajainen h*lvetistä, alottaa alusta vieraiden lasten kanssa. Mun ikäiset miehet on myös usein laadultaan huonoja: piikaa etsivät itselleen ja ovat ongelmakimppuja, jotka ei hae apua.

Vierailija
53/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö kolmevitosesta tennareissaan?

Vierailija
54/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha ja liikaa lapsia. 1 lapsi vielä menisi.

Vierailija
55/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmat lapset samalle äidille, kuinka usein lapset ovat sulla, entäs äidillä?

Miksi erosit kaksi kertaa?

Miksi luulet, että vielä onnistuisit parisuhteessa pienten lasten kanssa?

Vierailija
56/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä seurustella, mutta olisin epäileväinen kahdesti eroamisen vuoksi. Enkä alkaisi lasten varaäidiksi. Olen itsekin eronnut kahdesti, joten ymmärrän, että vastaavat ennakkoluulot kohdistuvat myös minuun, mutta aika usein nainen on ollut se, joka on halunnut erota. 

Voisin siis ehkä seurustella siten, että tapaisimme silloin kun lapset eivät ole isällään.

Vierailija
57/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, jos eroihin olisi hyvä syy ja jos exät eivät ole elämässä. Haluaisin kokonaisen perheen, en mitään vuoroviikkojuttuja ja exien kanssa sumplimisia.

Harvassa on ne isät, jotka ovat yksinhuoltajia. Lasten äiti ei siis missään tekemisessä.

Vierailija
58/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä. En pidä lapsista, enkä halua niitä elämääni minkään ikäisinä.

Vierailija
59/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Lapsiperhearki ei enää kiinnosta kun omat lapset ovat jo aikuisia. Haluaisin elää kahden aikuisen arkea. Missään nimessä en suostuisi mihinkään perheenäidin/kotipiian rooliin, jos mies etsii lapsilleen ilmaista lastenhoitajaa ja kodinkonetta.

Iän puolesta 55v. kävisi ja voisin tapailla häntä hänen ei-lapsiviikoillaan. Mutta luulen, että 55v. mies ei etsi ikäistään naista, vaan paljon nuorempaa.

N55

Miksi pitäisi nuorempaa etsiä  ? Uusi satsi lapsia, kolmas erä ?

Vierailija
60/129 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos olisin sinkku en alkaisi seurustelemaan kenenkään kanssa. Olisin itse sinkku loppuelämäni.