Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit sinkku, alkaisitko seurustelemaan 55-vuotiaan kahdesti eronneen miehen kanssa, jolla alakouluikäiset lapset?

Vierailija
10.06.2025 |

Miksi / Miksi et?

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Olen 52 ja lapseni ovat lähes kolmikymppisiä. Olisin hullu, jos sotkisin itseni taas johonkin lapsiperhe-elämään.

Vierailija
82/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen mies, jolla on pienet lapset on kyllä parisuhdemarkkinoiden aitoa pohjasakkaa. En tajua, kuka tuollaisen huolisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "jos olisit", eli kysymys on varatuille

En ja en 

Vierailija
84/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, aivan liian vanha enkä halua elämääni mutkistamaan mitään toisten perhesotkuja. N35

Vierailija
85/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ikä on kyllä sopiva, mutta en todellakaan itse 5-kymppisenä haluaisi mihinkään suhteeseen, mihin kuuluu alaikäisiä lapsia. Oma kun on jo täysi-ikäinen ja omillaan.

Vierailija
86/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kaksi kertaa eronnut kuulostaa pahalta. 

Näinpä. Jo yksin tuo olisi riittävä varoitusmerkki. Sitten vielä tuossa iässä pienet lapset. Ei ei ja ei. 

Vierailija
87/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Kaksi kertaa eronnut kuulostaa pahalta. 

Näinpä. Jo yksin tuo olisi riittävä varoitusmerkki. Sitten vielä tuossa iässä pienet lapset. Ei ei ja ei. 

Ei minulta.

En ole kommentoinut tätä postia.

🍀

Vierailija
88/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi naapuri on kyllä tuollainen, 55v. isä, joka pyörittää vuoroviikoin parivuotiasta lastaan ja asuu teininsä kanssa. Löytyy vielä ekasta liitosta jo aikuinen lapsikin.

Aika isolla aikavälillä tehty 2-3 naisen kanssa lapset, en tarkkaan tiedä. Mies on kyllä reippaan toimelias ja tienannut hyvin, miehekäs. Mutta silti, omani käyvät jo kolmattakymppiä. Onneksi olen onnellisesti varattu.

Vierailija
89/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi naapuri on kyllä tuollainen, 55v. isä, joka pyörittää vuoroviikoin parivuotiasta lastaan ja asuu teininsä kanssa. Löytyy vielä ekasta liitosta jo aikuinen lapsikin.

Aika isolla aikavälillä tehty 2-3 naisen kanssa lapset, en tarkkaan tiedä. Mies on kyllä reippaan toimelias ja tienannut hyvin, miehekäs. Mutta silti, omani käyvät jo kolmattakymppiä. Onneksi olen onnellisesti varattu.

Onneksi olet onnellisesti varattu? Meinaatko että jos et olisi niin tuo uusi naapuri tulisi ja pakottaisi suhteeseen kanssaan? 

Vierailija
90/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v ja ALAkouluikäiset lapset?! Mä oon 54v ja kuopus kirjoittaa ylioppilaaksi ensi keväänä. Ja minä en tosiaan mitenkään nuorena noita lapsiani hankkinut. Eli miehen iän puolesta voisinkin, mutta onhan noi lapset todella nuoria tähän kokonpanoon mikä itsellä on. Tuolla avioliittojen määrällä ei ole väliä, itse en ole enää etsimässä aviopuolisoa. En edes avopuolisoa. 

Vierailija
91/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit olla eräs tuttava, jos hän on eronnut. Lähti vela-parisuhteesta ja perusti perheen hieman nuoremman naisen kanssa, eron hoiti todella huonosti ja sitä tuskin kukaan hänen entinen tuttavansa unohtaa.

Mutta asiaan. Omat lapset ovat kolmekymppisiä, en ole halukas hoitamaan vieraiden lapsia, kun kohta luultavasti saan hoitaa omia lapsenlapsia. Vaikka pidänkin lapsista kovasti, ei houkuta kuusikymppisenä olla teinien bonusvanhempi. Lisäksi ex-vaimon kanssa joutuisi olemaan paljon tekemisissä lasten asioissa. 

Monta isoa miinusta. Mutta ehkä joku nuorempi nainen voi kiinnostua, jos hänellä on sama elämäntilanne. Toki riippuu siitäkin montako noita lapsia on. Vähintään kaksi, kun puhut monikossa, mutta jos useampi, miettii siinä varmaan yksi ja toinen ryhtyäkö niin isoon savottaan.

Olen itse onneksi varattu, niin ei tartte tällaisia miettiä, mutta jos pitäisi, haluaisin yhden lapsen isän tai lapsettoman miehen. Mitä vähemmän uusia sukulaisia, sitä parempi.

Vierailija
92/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 ja lapseni 22 ja 26. Ikänsä puolesta 55-vuotias mies olisi mulle sopiva, mutta en todellakaan haluaisi enää perhe-elämää alakouluikäisten lasten kanssa. Mulla voi sitä paitsi olla muutaman vuoden päästä jo lapsenlapsikin, ja mieluummin käyttäisin silloin aikani läheisen suhteen rakentamiseen lapsenlapsen kanssa. Eli en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on noin vanhana noin pienet lapset.

Vierailija
93/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
94/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku enkä ikinä edes harkitsisi tuota miestä.

1. Liian vanha

2. En halua elämääni kenenkään lapsia, edes omia

Vierailija
95/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian vanha, liian isä.

Vierailija
96/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eikiinnosta uusperhesotkut. Lisäksi jo pelkästään se, että on kaksi kertaa eronnut, niin osoittaa, ettei ole kykenevä pysyvään parisuhteeseen.

Vierailija
97/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. 

Parempaakin on tarjolla. 

Tässä näkyy naisten todellinen luonne. Miehenä etsi itselleni sopivinta naista, en "parasta" naista. 

Vierailija
98/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastuisin niin kyllä.

Vierailija
99/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana on lapsensa saanut. Itsellä tuossa iässä jo lastenlapsi, joten ei kiitos, liian erilaiset elämänvaiheet ja -tavat.

Vierailija
100/129 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. 

Parempaakin on tarjolla. 

Tässä näkyy naisten todellinen luonne. Miehenä etsi itselleni sopivinta naista, en "parasta" naista. 

Miksi kaksi kertaa eronnut mies olisi kenenkään mielestä itselleen sopivin mies?