Jos olisit sinkku, alkaisitko seurustelemaan 55-vuotiaan kahdesti eronneen miehen kanssa, jolla alakouluikäiset lapset?
Kommentit (129)
En todellakaan, tuollaiset ukot odottaa vaan että nainen hoitaisi hänen lapsiaan, ei kiitos.
Kyllä mahdollisesti. Olen 54-vuotias, lapseni yläkouluikäinen.
Yhteen en muuttaisi ainakaan lähivuosina.
Ainoa hyvä puoli noin vanhassa iskämiehessä, että lapset ovat maailmalla - paitsi eivät olekaan. En lähtisi tuommoiseen kuvioon, en halua peruuttaa tuohon elämänvaiheeseen. N45
No en todellakaan. Itsellä 17-vuotias lapsi, en katselisi enää yhtään muuta.
Kyllä, pidän lapsista, muistakin kuin omistani. En muuttaisi yhteen ainakaan ennen kuin oma kuopus olisi aikuinen ja muuttaisi pois.
N 53, lapset aikuisia ja yksi teini
Tuo mitä jo edellä sanottiin että ikää 55 ja lapset alakoulussa. Sitä ainakin itse haluaisi 60 korvilla jo asua ja elellä ilman teiniangstia.
En todellakaan. Selkeästi puhkikulutettu ja yksinkertainen.
Miksei? Mies on aina mies oli se sitten 55 v tai 25 v.
En vakavasti, koska en halua lapsia enkä lapsipuolia.
Tilanteesta riippuen saattaisin kevyesti tapailla lyhyen aikaa, niin ettei homma ikinä etene siihen saakka, että esiteltäisiin perheelle.
Minä olin samanikäinen ja minullakin oli alakouluikäinen lapsi, kun tapasin sellaisen samanlaisen miehen. Nyt olemme olleet naimisissa 10 vuotta. Mies oli kyllä poikkeuksellisen komea ja seksikäs, rumemman kanssa en olisi alkanut tapailla. Miehen lapset myös asuivat eri puolella maata, eli ei tarvinnut ryhtyä kenenkään äitipuoleksi.
En, kuolisin mieluummin. En halua lapsia elämääni enkä myöskään mitään ikäloppua pappaa.
N45
Vierailija kirjoitti:
En. Kaksi eksää. Jos molempien kanssa lapsia, hirveä säätö etä- ja lähiviikonlopuista ja lomista. Pahimmillaan molemmat eksät sanelemassa, miten lasten kanssa ollaan. Myös kaksi entistä sukua. Apua!
Minä en ole tavannut miehen sukua, ei se ole mitenkään pakollista. Jokaisella on omat sukulaisensa, miehellä omansa ja minulla omani.
T. Se joka ollut jo 10 v naimisissa tällaisen miehen kanssa
En, koska pienet lapset. Itsellä molemmat lapset täysi-ikäisiä samana vuonna kun täytän 42v. Ei mitään lapsia vastaan, mutta itse en vaan jaksaisi.
Mieluusti, olin ihastunutkin tälläiseen tapaukseen mutta hän ei minuun. En toki samaan talouteen haluaisi, ja mies hoitaa itse lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Kaksi eksää. Jos molempien kanssa lapsia, hirveä säätö etä- ja lähiviikonlopuista ja lomista. Pahimmillaan molemmat eksät sanelemassa, miten lasten kanssa ollaan. Myös kaksi entistä sukua. Apua!
Minä en ole tavannut miehen sukua, ei se ole mitenkään pakollista. Jokaisella on omat sukulaisensa, miehellä omansa ja minulla omani.
T. Se joka ollut jo 10 v naimisissa tällaisen miehen kanssa
Tuollainen ei olisi sellaista elämää jota itse haluaisin. Eikä tämä ole mikään arvovalinta, totean vain.
En. Itselläni kaksi jo kotoa muuttanutta lasta. Miesystävällä yksi aikuinen lapsi. Elämä on rentoa ja vapaata.
N48
Mulle voisi olla ok, jos olisin sinkku. Sinkkuna olisin yhden päiväkoti ikäisen lapsen 45 vuotias äiti.
Minulle plussaa olisi kyky pitkiin suhteisiin, ikä on vähän ylärajoilla, mutta ok ja pienehköt lapset menisi hyvin, kun omakin on vielä pieni.
Olis varmaan aika hankalaa löytää riittävästi yhteistä aikaa (ilman lapsia eka vuosi, pari) hyvän parisuhteen pohjan luomiseksi.. joten tuskinpa.
N40