Eikö ihmiset usein ymmärrä saavansa paskaa kohtelua huolittelemattoman ulkonäön takia?
Sanon tämän ystävänä koska kuuluin ennen juuri tähän porukkaan. Sitten satsasin ulkonäkööni jonkun verran ja saamani kohtelu muuttui hurjasti. Monen tubettajan sanoin "Tämä ei ole oikein, mutta se on fakta". Eli jos koet koko ajan olevasi poljennan kohteena niin voit ehkä kokeilla tätä jos et vielä ole kokeillut. On mukavaa kun elämä paranee. Vaikka en edelleenkään halua olla mikään ylin ystävä kenenkään kanssa, joka syrjii ylipainoisia, vaatimattomissa vaatteissa kulkevia yms.
Kommentit (162)
Jopa omat lapset ja vanhemmat ja isovanhemmat ja muut sukulaiset arvostavat enemmän kuin näyttää hyvältä, samoin kaikki vieraat mukulat puistoissa yms eivät gigata ja juokse karkuun vaan saattavat oikein kertyä ympärille minun lasteni kanssa leikkimään. Vieraat ja tutut ihmiset. Kyllä se vapauttaa muutamasta traumasta.
Jaa. Mä olen läski, ruma ja totaalisen huolittelematon, en saa koskaan missään huonoa kohtelua, enkä ole saanutkaan.
Oikeasti ihmiset voivat joutua niin helvetillisiin ongelmiin pelkän huolittelemattoman ulkonäön takia, että ihan suru tulee. Todellakin tietää että jotakuta vaikkapa Sandra Bullockin näköistä ei koskaan kohdeltaisi noin.
"Monen tubettajan sanoin "Tämä ei ole oikein, mutta se on fakta". "
😂 Lopetin lukemisen tähän.
"Tämä on täysin totta, olisi kiva tietää mikä tuon alapeukuttajan kanta asiaan on ja millä perusteilla. "
Mä alapeukutin. Tämä on tätä samaa paskaa logiikkaa, kuin että ei saa antaa erikoisempia nimiä, pukeutua erilaisesti tms koska muuten kiusaajat kiusaa. Vaikka se kiusaaminen, samoin kuin myös ihmisten kohtelu paskasti koska ei ole hienosti pukeutunut ja laittautunut, on se mikä on väärin. Paskasti kohtelevien pitäisi korjata käytöksensä, muiden ei tarvi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Monen tubettajan sanoin "Tämä ei ole oikein, mutta se on fakta". "
😂 Lopetin lukemisen tähän.
Joo samaa sukua kuin se, että naisten pitäisi alkaa rajoittaa kulkemistaan koska ei ole oikein mutta fakta että voi joutua vaikka rais katuksi jos ihan yksin kulkee kylillä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä olen läski, ruma ja totaalisen huolittelematon, en saa koskaan missään huonoa kohtelua, enkä ole saanutkaan.
Hieno homma jos sinulla näin! Todella todella monelta olen kuitenkin kuullut päinvastaista joten uskon senkin.
Juuri näin. Naisvaltaisissa yhteiskunnissa on aina tämä sama ongelma.
Pinnallisia i d i o o t t e j a pitää nuijia lekalla kunnes ne on hiljaa.
Ulkonäköhullut on hulluja. Tyhmiä ja hulluja.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä on täysin totta, olisi kiva tietää mikä tuon alapeukuttajan kanta asiaan on ja millä perusteilla. "
Mä alapeukutin. Tämä on tätä samaa paskaa logiikkaa, kuin että ei saa antaa erikoisempia nimiä, pukeutua erilaisesti tms koska muuten kiusaajat kiusaa. Vaikka se kiusaaminen, samoin kuin myös ihmisten kohtelu paskasti koska ei ole hienosti pukeutunut ja laittautunut, on se mikä on väärin. Paskasti kohtelevien pitäisi korjata käytöksensä, muiden ei tarvi tehdä mitään.
Ei toki mutta entä jos niiden nilkkien käytöstä ei saada muuttumaan millään vaatimuksella? Pakko ei tietenkään kenenkään ole satsata ulkonäköönsä jos ei halua, mutta jos ei ole tietoinen tällaisesta keinosta, niin halusinpa vain kertoa että sellainen on olemassa niille joita kiinnostaa ja jotka haluavat että kaikki polkeminen loppuu.
Kukaan ei uskalla kohdella mua huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Trols ja lols, senkin suohirviö!
Tämähän on hauskaa, missä näit kuvani? 😄
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin totta, olisi kiva tietää mikä tuon alapeukuttajan kanta asiaan on ja millä perusteilla.
Sinun ääliömäinen kyvyttömyytesi kohdella ihmisiä hyvin. Tyypillinen persnatsi kun olet, olet sokea sille mikä ihmisessä on tärkeintä.
Se ei ole ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ihmiset voivat joutua niin helvetillisiin ongelmiin pelkän huolittelemattoman ulkonäön takia, että ihan suru tulee. Todellakin tietää että jotakuta vaikkapa Sandra Bullockin näköistä ei koskaan kohdeltaisi noin.
Mene vttu hoidattamaan latvasi.
Itsekkäät, pärstäkerrointa tuijottavat nilkit ovat usein asemissa joissa heillä on valtaa vaikuttaa toisten ihmisten elämään, joten siksi heille ei kannata antaa aseeksi sitä että näyttää jotenkin huolittelemattomalta.
Kasvoiltaan epäsuhtaiset saavat paskaa kohtelua joka tapauksessa, tai itseasiassa se on päinvastoin että silloin kannattaa olla ruokkoamaton ihmisten ilmoilla, jos ei kehdata sanoa suoraan niin löydetään kyllä jotain muuta huomauttamista.
En ole ollenkaan aina huoliteltu, mutta minua kohdellaan aina hyvin. Olen myös tukeva keski-ikäinen. Olen itse kaikille ystävällinen, mutta kun hoidan asioitani, olen rauhallinen, selkeä ja käyttäydyn, kuten ihminen, joka on tottunut kantamaan vastuuta. Saan kaikkialla hyvää palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vttu hoidattamaan latvasi.
😄 No sinä selvästi olet paljon parempi ihminen kuin nämä jotka tuijottavat toisten ulkonäköön 😃 kyllä tästä kuule enemmistö on minun kanssani samaa mieltä...
Tämä on täysin totta, olisi kiva tietää mikä tuon alapeukuttajan kanta asiaan on ja millä perusteilla.