Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan

Vierailija
09.06.2025 |

Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.

Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?

Kommentit (267)

Vierailija
161/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hutsahtavilla naisilla on näitä täyspimeitä ,aina tietty varattuja, tuttavamiehiä.

Niin, ajatella, jonkun kanssa nämä "täyspimeät" ovat kuitenkin naimisiin päätyneet. Ennemmin pysyn tuttavatasolla. Saat minua haukkua toki mielin määrin varatun miehen tekemistä valinnoista. Itse en menisi naimisiin ja ripustaisi elämääni ja talouttani noin epäluotettavan henkilön kannateltavaksi mistään hinnasta.

Vierailija
162/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vielä enemmän ihmetyttää aapeen käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Ap ajatellut, että mies vain esittää, että haluiaisi erota mutta vaimo ei. Todellisuudessa ei halua erota missään tapauksessa mutta kaipaa helposti huijattavaa ja huomionkipeää rakastajatarta, joka uskoo kaiken. Tyypillinen pettäjämies.

ootko sinä ajatellut että parisuhteita on monenlaisia ja myös nainen voi olla se joka käyttää suhteessa manipulaatiota ja [henkistä] väkivaltaa? Mies voi myös olla se joka pelkää. Ootko tullut ajatelleeksi että myös miehiä on turvakodeissa lapsineen? Mies voi myös tuntea itsensä maailman alhaisimmaksi ja kamalimmaksi ihmiseksi jos jättää naisen joka häntä niin kovasti tarvitsee ja rakastaa. Ja etsiä tilanteesta jotain ulospääsyä, jotain vastakaikua jostain joka kertoisi ettei hän olekaan maailman epäonnistunein luuseri.

Nimenomaan näin.

Vierailija
164/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.

Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.

ap

Yhden vaimon ainakin tiedän saavan suhteen jatkumaan sillä, että uhkaa ettei mies näe lapsia eron jälkeen. Tervettä.

Ei se vaimo sitä pysty estämään ja mies tietää sen kyllä. Ei näillä äijillä ole aiettakaan erota.

Ne on taitavia pyörittämään näitä kakkosnaisia. Olen aina ihmetellyt, eikö kakkonen tajua, että vaimo varmaan tietää miehen touhut ja viettää ehkä itsekin samankaltaista elämää. Vain omaisuus ja lapset pitää kumpaakin y

Niin meinaat et kukaan tyytyisi tilanteeseen jossa olisi yhdessä vain omaisuuden ja lasten takia? Surullista jos näin olisi :( 

Vierailija
165/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naimisissa oleva "akateeminen ammattihenkilö" näkee näin paljon vaivaa tuttavamiehen parisuhteesta? Herra varjele minua näistä Pirkoista ja Anskuista. 😉 Joka soppaan lusikkansa työntämässä, kun ovat niin "empaattisia ja auttavaisia". "Mutku en mä voi mitään, mutku mies vaan laittaa viestiä, mutku ihan hyvää mä tarkoitan". 😄

Tämä. Ja mikä heille kelpaa vastaukseksi. Ei mikään todennäköinen, eli se, että mies haluaa jännitystä, eikä se, että se haluaa helppoa pimperoa, eikä se, että mies tekee samaa monelle muullekin, eikä se, että mies ei aio eikä halua erota. Vain ruusunpunainen tarina noita-akkavaimonsa vankina pitämästään miehestä, miehestä joka jostain mystisestä syystä kaipaa vain ja ainoastaan ap:ta, tuttavanaista, kelpaa.

Vierailija
166/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet idiootti, jos uskot miehen selostukset siitä, että hän on muka ehdottanut eroa, mutta nainen keksii syitä pysyä yhdessä. Nainen tuskin tietää koko kuviosta mitään. Pettävän miehen sanoilla ei ole mitään arvoa, teot ja todelliset valinnat kertoo enemmän.

Tämä.

Vierailija
167/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.

ap

Yhden vaimon ainakin tiedän saavan suhteen jatkumaan sillä, että uhkaa ettei mies näe lapsia eron jälkeen. Tervettä.

Ei se vaimo sitä pysty estämään ja mies tietää sen kyllä. Ei näillä äijillä ole aiettakaan erota.

Ne on taitavia pyörittämään näitä kakkosnaisia. Olen aina ihmetellyt, eikö kakkonen tajua, että vaimo varmaan tietää miehen touhut ja viettää ehkä itsekin samankaltaista elämää. Vain omaisuus ja lapset pitää kumpaakin yhdessä.

Millainen ihminen pitää olla että olisi tyytyväinen kulissielämään, jossa kaikki valehtelee ja pettää toisiaan mennen tullen, ja vielä ylpeilee sillä? Että minkähänlainen omaisuus olisikaan sellainen joka saisi myymään moraalinsa? Millä nimellä näitä rahasta itsensä myyviä kutsuttiinkaan? Muistaakseni sillä samalla nimellä näitä varattujen miesten häiriköimiä toisia naisia on usein myös tällä palstalla tunnekuohuissa kutsuttu. 😉 Ja jos avoimesta suhteesta olisi kyse, silloinhan oltaisiin yhdessä rakkaudesta ja oltaisiin kaikille osapuolille rehellisiä, mihin vastaamassani viestissä ei siis viitattu vaan ihan molemminpuolisesta petoksesta puhui tuossa.

Vierailija
168/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että tämä oli keskustelupalsta, jossa saa ihmetellä asioita näennäisesti anonyymisti. Ymmärrän ettei kehtaa välttämättä kysyä kaikkea kaverilta.

Vierailija
169/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Päivän paras!

Vierailija
170/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset blokkaa? 

Koska huomio imartelee ja kiihottaa ajatus vaimon voittamisesta.

Ap

Tätä mä oon just ounastellutkin kakkosten toimien takana olevan. Voin sanoa, että se ei edes ole mikään kilpailu. Olet jo voittanut joten voit rauhoittua.

Vierailija
171/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että viestit loppuvat, kun ilmoitat asian hänen puolisolleen. 

En halua että ne loppuu. Tunnen olevani elossa, kun on salaisuus ja suhmurointia. Hih hih!

Ap

Tiesithän silti että kyseessä on paljon ajettu ori?

Vierailija
172/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin yhteistä matkaa odotettu ja toivottu puolisen vuotta. Matkalla sitten mies huomaa, että matkaseura on väärä..

ap

Menkää te matkalle. Kukaan ei aavista mitään. Vaikka Tukholman risteilylle. Siellä se yks rouvakin käytti naapuriaan.

Vierailija
173/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli mies on siis onneton ja huonon kohtelun uhrina. Siten ymmärrettävää käytöstä. Aivan kuten olisi naiseltakin, eikö niin?

Niin, no nainen on tässä ns. iskenyt kultasuoneen, eli suhde mieheen nostaa tässä tapauksessa naisen elintasoa huomattavasti. Lisäksi nainen vaikuttaa hyvin määräilevältä/ dominoivalta. Näyttää vähän siltä, että nainen on suhteessa enemmän saamapuolella kuin mies.

ap

Miten se sulle kuuluu? Ukko on vakkansa valinnut.

Vierailija
174/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostaako tämä viestittely jotenkin itsetuntoasi vai onko olosi ennemminkin ällöttävän rasvanäppinen? 

Tuollainen tyyppi katoaisi äkkiä yhteystiedoistani.

Sivusta mutta itse olisin kauhuissani jos joku alkaisi lähettelemään minulle jotain epämääräisiä viestejä. Vastaisin, että viesti tuli toivottavasti varmaan väärään numeroon, blokkaisin ja sanoisin asiasta viestittelijän omalle puolisolle jos ei loppuisi siihen yhteen viestiin ja tietenkin kertoisin myös omalle puolisolleni. Lisäksi jos kyseessä olisi vapaa-ajan tuttava, lopettaisin yhteydenpidon ja jos työtuttu, valittaisin esimiehelle jos viestejä tulisi kiellosta huolimatta. Saattaisin myös vaihtaa työpaikkaa mahdollisimman nopeasti. En tosiaan kaipaa mitään vajaamielistä häirikköä elämääni ja tuskin olen ainoa. Nämä vain eivät ymmärrä omaa napaansa pidemmälle ja sitä haittaa muille, jonka it

Jotenkin vainoharhaista. Kyllä ne viestit loppuu kun ei reagoi  niihin tai vastaa suoraan että lopeta. Kokemusta on.

Vierailija
175/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP varmaan uskottelee sille miehelle että sen vaimokin toimii samalla tavalla ja saa sillä tavalla miestä manipuloitua?

Vierailija
176/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Teille naisille jotka näitä viestejä saatte. Hiveleekö itsetuntoa? Siksikö ei vaan saa sanottua että ei kiitos.

Ei käy mielessäkään että ette ole ainoita jolle tää ukkomies näitä lähettää?

Mun exällä ei muna vaan pysynyt housuissa. Selvisi onneksi lopulta että oli Tinderissä, sinkkumiehenä esiintyen. Lämmitteli samalla kunnolla yhtä sidechickiä.

Syy oli kuulemma että haki jännitystä elämään.

Erotiin minun alotuksesta."

Ei todellakaan hivelisi itsetuntoa, vaan melkeinpä hävettäisi, jos ukkomies kuvittelisi voivansa käyttää minua lohduttavana olkapäänä, koska ei itse osaa hoitaa omaa parisuhdettaansa, saatika että olisin hänen seuraava uhrinsa, josta motkottaa ympäri kyliä! Hyi, en ikimaailmassa sietäisi moista ongelmakimppua. 🤮

Näitä ne rassukat on. Ei kyetä syvempiin tunteisiin. Tulee sitten uudelle mammallekin pikku hiljaa selväksi.

Vierailija
177/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hutsahtavilla naisilla on näitä täyspimeitä ,aina tietty varattuja, tuttavamiehiä.

Niin, ajatella, jonkun kanssa nämä "täyspimeät" ovat kuitenkin naimisiin päätyneet. Ennemmin pysyn tuttavatasolla. Saat minua haukkua toki mielin määrin varatun miehen tekemistä valinnoista. Itse en menisi naimisiin ja ripustaisi elämääni ja talouttani noin epäluotettavan henkilön kannateltavaksi mistään hinnasta.

Mistähän tässä nyt puhutaan?

ap

Vierailija
178/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten minä sinun mielestäsi olen käyttäytynyt? Mikä pientä ihmetyttää?

ap

Vierailija
179/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Päivän paras!

Kiitos :)

ap

Vierailija
180/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset blokkaa? 

Koska huomio imartelee ja kiihottaa ajatus vaimon voittamisesta.

Ap

Tätä mä oon just ounastellutkin kakkosten toimien takana olevan. Voin sanoa, että se ei edes ole mikään kilpailu. Olet jo voittanut joten voit rauhoittua.

Ei ole minun kirjoittamani.

ap