Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan

Vierailija
09.06.2025 |

Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.

Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?

Kommentit (267)

Vierailija
121/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä päätä, minkälainen loma meillä on.

Kukaanhan ei oikeasti petä, aio jättää tai tunne kiintymystä. Kaikki tällaiset emootiot ovat väistämättä trollausta.

ap

Joo, mäkin yleensä palstailen vaan kun lähden miehen kanssa lomailemaan. Kyllähän säkin saat sellaisen loman viettää miehesi kanssa. Eikö me kaikki niin tehdä? ;D

No ei kai ole jotain työväenluokkaisia vuokra-asujia, kuten sinä. Ihmisellä on vastuunsa, treeninsä ja lapsensa lomallakin. Puhelimet soi mua lomalla. Kaikki meistä eivät käytä työaikaansa palstailuun, vaan se on enemmänkin vapaa-ajan asia.

ap

Vastuut, treenit ja lapset lomallakin. Puhelimet soi, ja silti vaan jaksat kantaa huolta tuttavamiehenkin asioista yhdessä meidän muiden kanssa. Multitaskaaja?

Vierailija
122/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset blokkaa? 

Koska huomio imartelee ja kiihottaa ajatus vaimon voittamisesta.

Ap

Olet osasyyllinen, osaksi vastuussa asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa siis nainen on ulkoiselta habitukseltaan epänaisellinen ja käytökseltäänkin jotenkin maskuliininen, määräilevä. Mies nyt puolitoista vuotta suhteessa oltuaan herännyt huomaamaan tämän ja valittaa nistä naisen ominaisuuksista..

ap

Mieskään ei kuulosta yhtään miehekkäältä, vaan puolisonsa selän takana ruikuttajalta, joka ei ota vastuuta omasta suhteestaan. Sen sijaan hän ruikuttaa henkilölle, joka vielä uskoo kaiken. Ehkä siinä suhteessa pitää olla edes yksi äijä... nyt se vaimoparka joutuu yksinään kantamaan kaiken vastuun... ja ap henkäilee myötätuntoisesti... herätys ap 🤪

En ole mielestäni kovin myötätuntoisesti suhtautunut, enkä aktiivisesti vastaillut, josta mies lienee pettynyt.

ap

Vierailija
124/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset blokkaa? 

Koska huomio imartelee ja kiihottaa ajatus vaimon voittamisesta.

Ap

Olet osasyyllinen, osaksi vastuussa asiasta

Minä en ole kirjoittanut tuota.

ap

Vierailija
125/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä päätä, minkälainen loma meillä on.

Kukaanhan ei oikeasti petä, aio jättää tai tunne kiintymystä. Kaikki tällaiset emootiot ovat väistämättä trollausta.

ap

Joo, mäkin yleensä palstailen vaan kun lähden miehen kanssa lomailemaan. Kyllähän säkin saat sellaisen loman viettää miehesi kanssa. Eikö me kaikki niin tehdä? ;D

No ei kai ole jotain työväenluokkaisia vuokra-asujia, kuten sinä. Ihmisellä on vastuunsa, treeninsä ja lapsensa lomallakin. Puhelimet soi mua lomalla. Kaikki meistä eivät käytä työaikaansa palstailuun, vaan se on enemmänkin vapaa-ajan asia.

ap

Vastuut, treenit ja lapset lomallakin. Puhelimet soi, ja silti vaan jaksat kantaa huolta tuttavamiehenkin asioista yhdessä meidän muiden kanssa. Multitaskaaja?

Niin? Puolisolla puhelimet soi ja on monenlaista aktiviteettia. Minä jaksan hyvin.

ap

Vierailija
126/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet antanut ko. miehen ymmärtää että ymmärrät antaa

Kyllä mies on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään.

ap

Ja sinä omastasi.

Sano, että adios. Laitat samantien eston numeroon.

Vai kerjäätkö huomiota?

Ihan itse pystyt poistumaan tuosta.

Vierailija
127/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta miehestä tulee lähinnä kärpäspaperi mieleen, ne kannattaa kiertää kaukaa. Muuten olet lopulta niihen takertuneena ihan kunnolla... kärpästen kanssa.

Vierailija
128/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet antanut ko. miehen ymmärtää että ymmärrät antaa

Kyllä mies on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään.

ap

Ja sinä omastasi.

Sano, että adios. Laitat samantien eston numeroon.

Vai kerjäätkö huomiota?

Ihan itse pystyt poistumaan tuosta.

Ap voi lukea molempien viestit ääneen omalle puolisolleen ja kysyä mitä ajatuksia omassa puolisonsa herää? 😌

Vierailija
129/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä aapee varsinainen äimistelevä lapanen.

Onhan sulla välineet poistua tuosta kuviosta, mutta pidät vaan sitä yllä. 

Kyllä tuohon kaksi tarvitaan. Ei se äijä yksin sitä tee. Miksi sillä on sun numero ja miten voi siihen viesteillä, jos sä kerran et halua?

Kyllä sä voit laittaa rajat, JOS SÄ HALUAT.

Vierailija
130/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on nähty

Etelän rannat täynnä, äijät vetää viinaa tuskaansa ja haaveilee jostain ihan muusta kuin tuosta omasta läskiperseestä.

Vierailija
131/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa siis nainen on ulkoiselta habitukseltaan epänaisellinen ja käytökseltäänkin jotenkin maskuliininen, määräilevä. Mies nyt puolitoista vuotta suhteessa oltuaan herännyt huomaamaan tämän ja valittaa nistä naisen ominaisuuksista..

ap

Miehellä on alkuhuuma ohi. Se nainen oli tosi ihana ja kaunis ja seksikäs ennen kuin hormoonihuuru hellitti. Kaikki uudet naiset on tosi ihania. Muista, miehet pettää lähes poikkeuksetta rumemman naisen kanssa kuin mitä heidän puoliso on. Sen takia, että ulkonäöllä ei ole mitään väliä kun lirkuttelee. Mies valitsee tasan tarkkaan sen perusteella kuka niitä juttuja jaksaa kuunnella. Onneksi olkoon, sinä olet valikoitunut. 

Vierailija
132/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi että ahdisteleeko hän sinua vai oletko juonessa mukana ihan vapaaehtoisesti odottaen miestä? Et ole itse yhtään parempi ihminen. Sano että kysyit vauva.filtä mielipiteitä niin jättää sinut rauhaan:D

Vierailija
133/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle että lopettaa viestit. Tai ottaa eron vaimostaan jos oikeesti haluaa olla kanssasi. Et rupea mihkään 3 osapuolen rooliin. Selvä se.

Miehet luulee että he voi pitää jotain Bordellia ympärillään. 🤣

Vierailija
134/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mieskään ei kuulosta yhtään miehekkäältä, vaan puolisonsa selän takana ruikuttajalta, joka ei ota vastuuta omasta suhteestaan. Sen sijaan hän ruikuttaa henkilölle, joka vielä uskoo kaiken. Ehkä siinä suhteessa pitää olla edes yksi äijä... nyt se vaimoparka joutuu yksinään kantamaan kaiken vastuun... ja ap henkäilee myötätuntoisesti... herätys ap 🤪

Niin? Ei miehetkään ole aina miehekkäitä vastuun kantajia, ei kaikista jokaisessa tilanteessa ole siihen.

Nyt kun ollaan niin tasa-arvon puolella ja toksista maskuliinisuutta vastaan, niin miten sinä koet itse vaikuttavasi ilmapiiriin? Onko miehellä lupa olla heikko jos on vaikka päihdeongelma tai traumaattista taustaa kuten kommentissa 113?

Vai saako miehen mielenterveyden haasteita, tai surua, hyväksikäyttää ja painostaa sen avulla vaikkapa jäämään suhteeseen jota ei enää halua? Onko mieheltä väärin hakea jostain tukea päätökselleen päättää suhde?

Eihän se paras mahdollinen eroapu ole etsiä sitä voimaa uudesta ihastuksesta, mutta inhimillistä se on. Ap voisi ohjata miehen hakemaan keskusteluapua. Jos näköalan luo vain ja ainoastaan se kotona oleva erohaluton puoliso, niin se näköala on juuri sellaiseksi maalattu kuin tämä puoliso haluaa sen maalata. Horisontti laajenee kun asiasta keskustelee jonkin muunkin kanssa kuin sen puolison.

Vierailija
135/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet idiootti, jos uskot miehen selostukset siitä, että hän on muka ehdottanut eroa, mutta nainen keksii syitä pysyä yhdessä. Nainen tuskin tietää koko kuviosta mitään. Pettävän miehen sanoilla ei ole mitään arvoa, teot ja todelliset valinnat kertoo enemmän.

Vierailija
136/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi epäselväksi että ahdisteleeko hän sinua vai oletko juonessa mukana ihan vapaaehtoisesti odottaen miestä? Et ole itse yhtään parempi ihminen. Sano että kysyit vauva.filtä mielipiteitä niin jättää sinut rauhaan:D

Ei kumpaakaan. Tunnen hänet ja nyt hän on alkanut lähettää kaipaavia viestejä. Ennen ei lähetellyt.

ap

Vierailija
137/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet idiootti, jos uskot miehen selostukset siitä, että hän on muka ehdottanut eroa, mutta nainen keksii syitä pysyä yhdessä. Nainen tuskin tietää koko kuviosta mitään. Pettävän miehen sanoilla ei ole mitään arvoa, teot ja todelliset valinnat kertoo enemmän.

Tottakai uskon. Asioilla on kuitenkin usein enemmän kuin vain se kuuluisa kaksi puolta. Olen akateeminen ammattihenkilö, josta syystä hän on alunperin kanssani tekemisissä.

ap

Vierailija
138/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen ammattihenkilö :D

Vierailija
139/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen ammattihenkilö :D

En matalakoulutettu, enkä vanhapiika myöskään :D

ap

Vierailija
140/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä aivan noinkaan. Jos ei toisen puheisiin kykene luottamaan niin aina toisella voi olla näyttää ihan evidenssiä siitä että erosta on puhuttu ja keskustelu menee välittömästi rumaksi..

Eli jos sinä manipuloit ja kiristät miestäsi jatkamaan kanssasi, niin suosittelen tekemään sen vain suusanallisesti. Muuten tuolta kontrolloivien naisten vakiolaululta menee vähän pohja kun mies kaivaakin esiin painostavat viestit ja kirjeet.

t. kokemusta tästäkin, että pyhääkin pyhempi nainen ei arvannut että minä vaadin tietenkin näyttöä sille että tästä tätistä ei noin vaan erotakaan. Ja voin sanoa että ne kirjeet ja viestit mitä sain nähtäväkseni karistivat sen vähäisenkin myötätunnon rippeen mitä oisin muuten saattanut tuntea. Ihan silkkaa henkistä väkivaltaa, julmaa oman edun ajamista latistamalla toiselta kaiken uskon itseensä, omaan inhimillityyteensä ja siihen että hän on olisi joskus jonkin toisenkin ihmisen rakkauden arvoinen. Usein manipuloinnin kohteena on ne kaikkein kilteimmmät ja hyväntahtoisimmat ihmiset, joiden kipeimmät elämäntapahtumat tarjoaa oivan työkalun häikäilemättömälle ihmiselle joka haluaa niitä käyttää omaksi edukseen.