Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan
Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.
Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?
Kommentit (267)
Sano sille miehellesi, että lähdet lätkimään, jos vielä lähettelee kuvia muille naisille. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 hölmö! Uskot tuollaisia höpinöitä.
Eli minkäslaisia:
Höpinöillähän ei ole sen puolesta merkitystä, että olen tosiaan ollut saman miehen kanssa parisuhteessa viimeiset reilu 20 vuotta ja aion olla jatkossakin 😊
ap
Eihän tuo mikään parisuhde ole? 🤔
Höpöhöpö.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sano sille miehellesi, että lähdet lätkimään, jos vielä lähettelee kuvia muille naisille. Se siitä.
Täh?
"Aina jaksaa ihmetyttää, miten nämä miesten kertomat uhritarinat uppoavat siihen seuraavaan olkapäänaiseen "
Aina jaksaa ihmetyttää miksi naisilla on niin palava tarve tehdä kunnianpalautusta suhteille joissa mies pitää sivussa muita naisia.
Hirmu tärkeää on painottaa että ei se kuule ole sitä vaimoaan jättämässä oikeasti. No mahtavaa. Vaimon kannalta kaikkihan on sitten vallan upeasti. Oma puoliso ei valitse toista naista kuin vain 10 kertaa päivässä virtuaalisesti ja pari kertaa viikossa fyysisesti. Loppu aika on vaimon omaa!!
Vierailija kirjoitti:
"Aina jaksaa ihmetyttää, miten nämä miesten kertomat uhritarinat uppoavat siihen seuraavaan olkapäänaiseen "
Aina jaksaa ihmetyttää miksi naisilla on niin palava tarve tehdä kunnianpalautusta suhteille joissa mies pitää sivussa muita naisia.
Hirmu tärkeää on painottaa että ei se kuule ole sitä vaimoaan jättämässä oikeasti. No mahtavaa. Vaimon kannalta kaikkihan on sitten vallan upeasti. Oma puoliso ei valitse toista naista kuin vain 10 kertaa päivässä virtuaalisesti ja pari kertaa viikossa fyysisesti. Loppu aika on vaimon omaa!!
Onpas siellä voimaantunut kakkonen tai kolmonen! Onneksi sinä saat tuosta luomakunnan kruunusta vain parhaimman osan ja sinun kannalta kaikki on vallan upeasti. Eikä se puhu pahaa sinun selkäsi takana kun on ihanan rehellinen ja luotettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas siellä voimaantunut kakkonen tai kolmonen! Onneksi sinä saat tuosta luomakunnan kruunusta vain parhaimman osan ja sinun kannalta kaikki on vallan upeasti. Eikä se puhu pahaa sinun selkäsi takana kun on ihanan rehellinen ja luotettava
Minä olen elävä todiste siitä että ne "uhritarinat" olivat todellinen tympääntyminen naiseen, jolla arvostus suhdettaan kohtaan heräsi vasta kun ero uhkasi tai sai kilpailijan. Millään määrällä "meillä on kaikki hyvin", "olet vain ikäkriisin ohimenevä olkapää" tai "meillä on vielä seksiäkin" -vakuutteluita ei suhde pysynyt kasassa ja minä puolestaan elän jo toistakymmentä vuotta miehen kanssa kenet voin sanoa tuntevani paremmin kuin exänsä koskaan.
Voithan olla 😂