Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan
Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.
Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Päivän paras!
Ihan samaa sarjaa kuin ystäväni nyt jo ex väitti ystävälleni, että hänen ex puolisonsa harhautti hänet kahteen kertaan isäksi.
Ystäväni oli myötätuntoinen ja paheksui tätä exää. Pyöräytti kuitenkin miehelle vielä kolmannenkin lapsen. En kysynyt väittikö mies tätäkin lasta huijaukseksi.
Mies osoittautui alkoholistiksi ja niin heille tuli ero ystävästänikin.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Oi Laura sua kaipaan niin kauheesti kaipaan.
Etärakkaus on niin vaivatonta ja turvallista.
Sen kun lurittelee menemään, mitä näppäimet sattuvat tuottamaan. Ei maksa mitään, ei tarvitse osallistua kotiöihin. Kyllä nainen ne lapset hoitaa, pyykit pesee, ruoka kävelee pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun lurittelee menemään, mitä näppäimet sattuvat tuottamaan. Ei maksa mitään, ei tarvitse osallistua kotiöihin. Kyllä nainen ne lapset hoitaa, pyykit pesee, ruoka kävelee pöytään.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo näitä tapauksiahan riittää. Mulla ollut muutama, jotka vonkuvat seksiä ja haukkuvat vaimonsa synnytyksessä levinnyttä alapäätä (niin kuin minua kiinnostaisi). On sit loppunut siihen, kun olen lähettänyt viestit miesten puolisoille. Tosin onhan niitä naisia, jotka silti jäävät miehen luokse, ja siinä vaiheessa on kyllä pakko ihmetellä, eikö sulla nainen ole mitään itsekunnioitusta. Lisäksi ihmettelen suuresti, minkä ihmeen takia miehet oikeasti haluavat sen perheen ja vaimon, kun eivät sitten kuitenkaan tyydy siihen tai eivät selvästikään halua perhe-elämää? Ihan oikeasti, pysykää sinkkuina älkääkä varsinkaan hankkiko lapsia, kun ette niitä halua. Me ei eletä enää missään 1950-luvulla, jolloin perheen hankkiminen oli joku status symboli.
Jännä. Mulle ei ole koskaan kukaan mies lähetellyt alatyylisiä viestejä, ei vaikka olin erottuani hetken tinderiss
Mullekaan ei ole kukaan mies alatyylisiä viestejä lähetellyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille naisille jotka näitä viestejä saatte. Hiveleekö itsetuntoa? Siksikö ei vaan saa sanottua että ei kiitos.
Ei käy mielessäkään että ette ole ainoita jolle tää ukkomies näitä lähettää?
Mun exällä ei muna vaan pysynyt housuissa. Selvisi onneksi lopulta että oli Tinderissä, sinkkumiehenä esiintyen. Lämmitteli samalla kunnolla yhtä sidechickiä.
Syy oli kuulemma että haki jännitystä elämään.
Erotiin minun alotuksesta.
Hmm. No jos on kyseessä vaikka työkaveri, niin homma alkaa silleen jollain lomakuvalla, vaikka kissasta, tyyliin "täällä on hirveästi kissoja, tää olisi sulle ihan paratiisi". No mitäpä tuohon vastaat? Ei kiinnosta, ei kiitos?
Sitten voi jossain kohtaa tulla jotain tyyliin "täällä mä silittelen mirriä ja mietin sinua". Ok, onko nyt ylittynyt kynnys vastata työkaverille, jonka kans
Hupaisa tuo kissaesimerkki, kun aina varoitetaan niitä lämpimien maiden katukissoja koskemasta: voi saada syyhyn, kirppuja, punkkeja ties mitä. Sit joku kiimainen idiootti vertaa työkaveriaan tällaiseen tautiseen eläinparkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan AP nyt katkera jostain? Esimerkiksi kun ei pääse lomalle miehen kanssa? Tämä voi olla todennäköisempää..
Miten voisin lähteä lomalle tämän miehen kanssa, kun olen juuri lomalla omani kanssa?
ap
Avautuuko hänkin vauvapalstalla vai tekstaileeko työkaverinaiselle?
Kadehdittava lemmenloma teillä.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen ammattihenkilö :D
Ylioppilastutkinnon suorittanut koulun keittiön täti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös tällainen mies, tavattiin salilla muutama vuosi sitten, puolen vuoden päästä alkoi viestittely ja jatkunut jo vuosia ollaan ikäänkuin kavereita, mutta kerran ollaan suudeltu. Minä olen vapaa ja kun mulla ei ole muuta niin vastaan miehelle. Oli muuten myös Kreikassa just lomalla.
Ehkä sillä ap:n tuttavamiehellä onkin ns. monta rautaa tulella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan AP nyt katkera jostain? Esimerkiksi kun ei pääse lomalle miehen kanssa? Tämä voi olla todennäköisempää..
Miten voisin lähteä lomalle tämän miehen kanssa, kun olen juuri lomalla omani kanssa?
ap
Avautuuko hänkin vauvapalstalla vai tekstaileeko työkaverinaiselle?
Kadehdittava lemmenloma teillä.
Oletko yksinäinen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Päivän paras!
Ihan samaa sarjaa kuin ystäväni nyt jo ex väitti ystävälleni, että hänen ex puolisonsa harhautti hänet kahteen kertaan isäksi.
Ystäväni oli myötätuntoinen ja paheksui tätä exää. Pyöräytti kuitenkin miehelle vielä kolmannenkin lapsen. En kysynyt väittikö mies tätäkin lasta huijaukseksi.
-ohis
Jonkun pitäisi ehkä vihdoinkin kertoa tuolle hyväksikäytetylle miesparalle, mistä ne lapset saa alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen ammattihenkilö :D
Ylioppilastutkinnon suorittanut koulun keittiön täti.
Ihan maisterin tutkinto Hgin yliopistosta -05. Entäs itselläsi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös tällainen mies, tavattiin salilla muutama vuosi sitten, puolen vuoden päästä alkoi viestittely ja jatkunut jo vuosia ollaan ikäänkuin kavereita, mutta kerran ollaan suudeltu. Minä olen vapaa ja kun mulla ei ole muuta niin vastaan miehelle. Oli muuten myös Kreikassa just lomalla.
Ehkä sillä ap:n tuttavamiehellä onkin ns. monta rautaa tulella...
Ihan hyvin mahdollista. Haittaako se sinua jotenkin?
ap
Hah, kaikkea apkin uskoo. Tuttavamies kertoi sivusuhteelleen, että on "pakkoavioliitossa" velkajärjestelyn&talon vuoksi. Kun jäi kiinni sivusuhteestaan, niin valehteli vaimolle, että oli "panttivankina" ollut sivusuhteessa. Siis sivunainen kiristänyt...
Vierailija kirjoitti:
Hah, kaikkea apkin uskoo. Tuttavamies kertoi sivusuhteelleen, että on "pakkoavioliitossa" velkajärjestelyn&talon vuoksi. Kun jäi kiinni sivusuhteestaan, niin valehteli vaimolle, että oli "panttivankina" ollut sivusuhteessa. Siis sivunainen kiristänyt...
Eli mitä uskon? Toipuva alkoholisti pelkää retkahtavansa uudelleen, mikäli tulee suuria elämänmuutoksia. Nainen tykkää kun mies on suurituloinen. Nainen itse puolipäivätyössä. Haluaa pitää miehen itsellän.
app
Ap lukee varatun tolvanamiehen viestejä kylmän koto-Suomen vesisateessa.
Varattu mies tuhlaa Kreikan lomamatkansa kirjoittelemalla tyhmiä viestejä jollekin böönalle.
Varatun miehen aviovaimo nautiskelee ihanasta aurinkolomastaan Kreikassa.
Ketkä kaksi tässä stoorissa ovat häviäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Suomeksi: Miehellä ei ole koti/lomaoloissa muuta tekemistä kuin lähetellä viestejä vieraille, kun on asettunut naisensa teinilapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Päivän paras!
-ohis
Jonkun pitäisi ehkä vihdoinki
Oli mielenkiintoista nähdä miten ystäväni oli ihan kuplassa paheksumaan Miehen exän "harhautuksia". Ei auttanut, kun kysyin että eikö tuo ole törkeästi sanottu omista lapsista? Olivat kuitenkin isällän aina välillä. Eikä auttanut ihmettely, miten kakkosharhautus onnistui, kun oli jo yksi petoksella saatu aikaan. 🙄
miten ne nyt sitten yleensä päättyy? Jompaakumpaa ei enää hotsita ja sitten sovitaan että erotaan. En minä tiedä mistä täydellisistä suhteista sinä puhut, meillä taviksilla ei yleensä ole joko täydellistä sitä tai täysin epäonnistunutta tätä. On vaan ihmissuhteita, joista toiset kestää, toiset päättyy, osa vaan hiipuu pois kun vaikkapa yhteinen harrastus loppuu.
Suhteen tullessa päätökseen ei yleensä tarvitse uhkailla itsemurhalla, levittää ikäviä juttuja toisesta osapuolesta tämän läheisille ja työtovereille, särkeä toisen omaisuutta, haukkua niin ettei sanojaan enää voi laittaa pelkän suuttumuksen piikkiin. Sillä tavalla saa jätettyä taakseen ne poltetut sillat.
Kumpi on tödennäköisempää: mies ei osaa "hoitaa suhteitaan" jos kerran yhdestä suhteesta, kaikkien suhteiden joukossa, lähtee dramaattisesti laittamalla lennosta kumppanin vaihtoon vai että tuosta poisvaihdetusta naisesta ei kukaan kykene eroon ilman draamaa ja välien lopullista rikkoutumista? Se track record..