Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan
Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.
Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Yhden vaimon ainakin tiedän saavan suhteen jatkumaan sillä, että uhkaa ettei mies näe lapsia eron jälkeen. Tervettä.
Ei se vaimo sitä pysty estämään ja mies tietää sen kyllä. Ei näillä äijillä ole aiettakaan erota.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin yhteistä matkaa odotettu ja toivottu puolisen vuotta. Matkalla sitten mies huomaa, että matkaseura on väärä..
ap
Ja sinä uskot tollaset sadut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on tylsää urautuneessa suhteessaan, ja sinä olet pientä hauskanpitoa siihen sivuun.
Se voi olla. Ilmeisesti tylsää matkalla.
ap
Ei se sitä tarkoita.
Olen omin silmin nähnyt kuinka äimistynyt se kontrolloiva ja manipuloiva kumppani on kun hänen omaisuutensa kuunteleekin jotakuta toista! Oli silmin havaittavissa se mureneminen ja sitä seuraava raivomyrsky kun momentum muuttui. Nainen jäi kiinni erohaluisen kumppanin manipuloimiseksi kehitetystä valheesta, ja puff, henkinen yliote oli kadonnut. Suomut putosi miehen silmiltä kerrasta ja seuraavat kuukaudet olivatkin oikeaa oivallusten sarjatulitusta. Se on hämmästyttävää miten ennen auktoriteettina pitämänsä puheet ja viestit muuttuu sellaiseksi "aha" reaktion ja olankohautuksen aiheuttaviksi turhiksi yrityksiksi saada jotain tunnereaktiota aikaan.
Mitä tekee manipuloiva henkilö kun remmi katkeaa tai panta irtoaa? Kuka arvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta:
1. On sinuun ihastunut/rakastunut
2. Yrittää heruttaa sinulta seksiä
Joko 1 tai 2 tai molemmat ovat totta.
Niin, ikävöi kuulemma minua, koska olen niin kaunis jne. En vain ymmärrä, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa tai esittää parisuhdetta ei-kauniin kanssa? Voisihan hän etsiä jonkun kauniimman. Ja lähteä matkalle hänen kanssaan.
ap
Jotkut miehet nyt vain tarvivat monta naista. Yhdeltä saa yhtä, toiselta toista. Tai jos toinen käy ärsyttämään tai kiukuttelee, saa sitten haettua sitä validaatiota siltä toiselta. Yksinkertaista.
Niinpä. Se nainen kuitenkin roikkuu hänessä ja vakavien keskustelujen jälkeen aina keksii
Höpöhöpö, se mies kyllä haluaa olla sen naisensa kanssa, muuten eroaisi, teki tai sanoi nainen mitä tahansa.
Hutsahtavilla naisilla on näitä täyspimeitä ,aina tietty varattuja, tuttavamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Yhden vaimon ainakin tiedän saavan suhteen jatkumaan sillä, että uhkaa ettei mies näe lapsia eron jälkeen. Tervettä.
Ei se vaimo sitä pysty estämään ja mies tietää sen kyllä. Ei näillä äijillä ole aiettakaan erota.
Keep telling yourself. Niin tämä nainen koitti mullekin väittää. Kunnes näin kaiken kirjallisena edessäni. Monen kuukauden eroväännön ja valheet ja emotionaalisen manipuloinnin. Ja lisää samanlaista yli vuoden takaa. Kumma juttu että siinä hetkessä minä en enää ollutkaan toinen narsistimiehen uhri, kuten olin aiemmissa yhteydenotoissa ollut. "meidän naisten pitää pitää yhtä" sävy katosi viesteistä välittömästi ja vaihtui sävyyn "häivy tai tulet kärsimään".
Onko Ap ajatellut, että mies vain esittää, että haluiaisi erota mutta vaimo ei. Todellisuudessa ei halua erota missään tapauksessa mutta kaipaa helposti huijattavaa ja huomionkipeää rakastajatarta, joka uskoo kaiken. Tyypillinen pettäjämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on tylsää urautuneessa suhteessaan, ja sinä olet pientä hauskanpitoa siihen sivuun.
Se voi olla. Ilmeisesti tylsää matkalla.
ap
Ei se sitä tarkoita.
No mitäs se tarkoittaa? 😆
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan odotettu matka. Mistä sinä tiedät kenenkään lomamatkojen odottamisesta vai onko sulls suhde ton miehen kanssa. Vähän ohi aiheen, mutta huonosti voivaa liittoa tai suhdetta ei kannata lähteä korjaamaan matkalle. Ne ongelmat tulee perässä ja helposti vielä kärjistyvät reissussa. Kun toisen naamakin ärsyttää, niin siinä menee ihanat illalliset pipariksi ja loma pilalle. Koettu on ja sitä katastrofia en enää ikinä halua kokea. Normaalisti kiltti mies pahoinpiteli mut oikein kunnolla. Täysin ilman syytä.
Mies on itse kertonut, että on kauan odotettu matka. Siitä tiedän.ap
Mies valehtelee puolisolleen joten kyllä se valehtelee myös sulle, et voi luottaa sanomisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Monesti nämä jotka on mukana tällä tavalla toisten asioissa selän takana on itse niitä jotka yrittää kaikin tavoin vaikuttaa toisten elämään huonosti.. Tuskin tässä se vaimo on vaan joku muu.. teot kertoo enemmän kuin sanat!
Eli tämä mies, joka nyt viestittelee mieheni selän takana, on siis paha.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lähetä v.tun kuva. Kyllä se siitä. Pistä joku soittaa sille naiselle tuntemattomana puhelimessa ja kertomaan. Vanha ja toimiva keino.
Vierailija kirjoitti:
Onko Ap ajatellut, että mies vain esittää, että haluiaisi erota mutta vaimo ei. Todellisuudessa ei halua erota missään tapauksessa mutta kaipaa helposti huijattavaa ja huomionkipeää rakastajatarta, joka uskoo kaiken. Tyypillinen pettäjämies.
ootko sinä ajatellut että parisuhteita on monenlaisia ja myös nainen voi olla se joka käyttää suhteessa manipulaatiota ja [henkistä] väkivaltaa? Mies voi myös olla se joka pelkää. Ootko tullut ajatelleeksi että myös miehiä on turvakodeissa lapsineen? Mies voi myös tuntea itsensä maailman alhaisimmaksi ja kamalimmaksi ihmiseksi jos jättää naisen joka häntä niin kovasti tarvitsee ja rakastaa. Ja etsiä tilanteesta jotain ulospääsyä, jotain vastakaikua jostain joka kertoisi ettei hän olekaan maailman epäonnistunein luuseri.
Okei, noniin. Eli varattu limaukkeli lähettelee viestejä varatulle kiimamuikkelille, joka tietää, että "voisi olla vastaamatta", mutta ei ilmeisesti ole, ja ihmettelee, miksi mies pommittaa viesteillä. Hmm, miksi ihmeessä, kun ap on tehnyt selväksi olevansa onnellisessa parisuhteessa oleva kunnon nainen, joka ei anna ymmärtää, on käyttäytynyt kaikin puolin siveellisesti ja niin että häntä ei voi kukaan mistään syyttää, ja puolisolleenkin hän on täysin avoin ja rehellinen. Eiku...
Voihan sitä noinkin itselleen selitellä, vaimon vika tietysti ;) Kun ei pysty itse käsittelemään omia ongelmiaan
Vierailija kirjoitti:
Mullakin tämmönen tuttavamies, puolisonsa lapsella oli eilen rippijuhlat niin sieltä juhlavalmisteluista ja juhlien jälkeen vain pukkaa viestiä tulemaan pitkin iltaa.
Tai kerran puolisonsa oli järjestänyt hänelle syntymäpäiväjuhlat, nelikymppiset niin mies viestittää, että olisitpa täällä yms.
Ja lomamatkoilta samaa ja että odottaa vain että pääsee pois sieltä puolison järjestämältä matkalta ja voitaisko tavata sitten.
Että naiset jos teillä on mies joka yhtäkkiä viihtyy enemmän puhelimellaan, ja suojelee tai piilottelee puhelinta, ja te olette se joka järjestää ja varailee kaikki matkat ja yhteiset tekemiset, niin suosittelen melkein ratsaamaan sen puhelimen.
Minä suosittelen takaamaan selustan ja jättämään miehen.
Minkä takia naimisissa oleva "akateeminen ammattihenkilö" näkee näin paljon vaivaa tuttavamiehen parisuhteesta? Herra varjele minua näistä Pirkoista ja Anskuista. 😉 Joka soppaan lusikkansa työntämässä, kun ovat niin "empaattisia ja auttavaisia". "Mutku en mä voi mitään, mutku mies vaan laittaa viestiä, mutku ihan hyvää mä tarkoitan". 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ne on taitavia pyörittämään näitä kakkosnaisia. Olen aina ihmetellyt, eikö kakkonen tajua, että vaimo varmaan tietää miehen touhut ja viettää ehkä itsekin samankaltaista elämää. Vain omaisuus ja lapset pitää kumpaakin yhdessä.
Feminismi on joillekin siitä outo ismi, että se ei niinkään huomioi sitä mitä tehdään, yksin sillä kuka tekee on merkitystä.
Näiden kanssa ei saa minkäänlaista objektiivista keskustelua aikaan.
Helena Koivu, I rest my case.
Monesti nämä jotka on mukana tällä tavalla toisten asioissa selän takana on itse niitä jotka yrittää kaikin tavoin vaikuttaa toisten elämään huonosti.. Tuskin tässä se vaimo on vaan joku muu.. teot kertoo enemmän kuin sanat!