Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan

Vierailija
09.06.2025 |

Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.

Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?

Kommentit (267)

Vierailija
181/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

176: tiedätkö että on olemassa miehiä, joilla on ollut useampi parisuhde, joku jopa hyvin pitkä, missä vastaavia ongelmia ei ole ollut. Ja sitten siellä muiden välissä se yksi parisuhde "jota ei osannut hoitaa".

Kumpi on todennäköisempää; vika on miehessä, jolla ei ole ollut ennen, eikä jälkeen tuollaisen suhteen minkäänlaisia ihmissuhdeongelmia, vai naisessa, jolla täydelliseen välirikkoon päättyneitä suhteita on useita, sekä seurustelusuhteissa että ystävyyksissä?

Vierailija
182/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että viestit loppuvat, kun ilmoitat asian hänen puolisolleen. 

En halua että ne loppuu. Tunnen olevani elossa, kun on salaisuus ja suhmurointia. Hih hih!

Ap

Tiesithän silti että kyseessä on paljon ajettu ori?

Tuo viesti ei ole minun kirjoittamani.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hutsahtavilla naisilla on näitä täyspimeitä ,aina tietty varattuja, tuttavamiehiä.

Niin, ajatella, jonkun kanssa nämä "täyspimeät" ovat kuitenkin naimisiin päätyneet. Ennemmin pysyn tuttavatasolla. Saat minua haukkua toki mielin määrin varatun miehen tekemistä valinnoista. Itse en menisi naimisiin ja ripustaisi elämääni ja talouttani noin epäluotettavan henkilön kannateltavaksi mistään hinnasta.

Vanhatpiiat ovat aina virheettömimmät.

ap

Vierailija
184/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naimisissa oleva "akateeminen ammattihenkilö" näkee näin paljon vaivaa tuttavamiehen parisuhteesta? Herra varjele minua näistä Pirkoista ja Anskuista. 😉 Joka soppaan lusikkansa työntämässä, kun ovat niin "empaattisia ja auttavaisia". "Mutku en mä voi mitään, mutku mies vaan laittaa viestiä, mutku ihan hyvää mä tarkoitan". 😄

Tämä. Ja mikä heille kelpaa vastaukseksi. Ei mikään todennäköinen, eli se, että mies haluaa jännitystä, eikä se, että se haluaa helppoa pimperoa, eikä se, että mies tekee samaa monelle muullekin, eikä se, että mies ei aio eikä halua erota. Vain ruusunpunainen tarina noita-akkavaimonsa vankina pitämästään miehestä, miehestä joka jostain mystisestä syystä kaipaa vain ja ainoastaan ap:ta, tuttavanaista, kelpaa.

No kovin helppoa pimperoa ei ole tiedossa kun välimatka kotiemme välillä on yli 500km 😊.

ap

Vierailija
185/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä tapauksiahan riittää. Mulla ollut muutama, jotka vonkuvat seksiä ja haukkuvat vaimonsa synnytyksessä levinnyttä alapäätä (niin kuin minua kiinnostaisi). On sit loppunut siihen, kun olen lähettänyt viestit miesten puolisoille. Tosin onhan niitä naisia, jotka silti jäävät miehen luokse, ja siinä vaiheessa on kyllä pakko ihmetellä, eikö sulla nainen ole mitään itsekunnioitusta. Lisäksi ihmettelen suuresti, minkä ihmeen takia miehet oikeasti haluavat sen perheen ja vaimon, kun eivät sitten kuitenkaan tyydy siihen tai eivät selvästikään halua perhe-elämää? Ihan oikeasti, pysykää sinkkuina älkääkä varsinkaan hankkiko lapsia, kun ette niitä halua. Me ei eletä enää missään 1950-luvulla, jolloin perheen hankkiminen oli joku status symboli. 

Vierailija
186/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.

Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.

ap

Yhden vaimon ainakin tiedän saavan suhteen jatkumaan sillä, että uhkaa ettei mies näe lapsia eron jälkeen. Tervettä.

Ei se vaimo sitä pysty estämään ja mies tietää sen kyllä. Ei näillä äijillä ole aiettakaan erota.

Ne on taitavia pyörittämään näitä kakkosnaisia. Olen aina ihmetellyt, eikö kakkonen tajua, että vaimo varmaan tietää miehen touhut ja viettää ehkä itsekin samankaltaista elämää. Vain omaisuus ja lapset pitää kumpaakin y

Tämä. Vaimo kyllä tajua. Jos kohtaisit hänet, sanotaan nyt vaikka työpaikan käytävällä, niin ilmeestä näkisit hänen tietävän.

Vierailija
187/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mulla on tosi korkea kynnys ottaa kakkosmiestä. Omen ollut saman miehen kanssa yli 20 vuotta. Toki tämän pitkän parisuhteen aikana on monenlaista tapahtunut.

ap

Vierailija
188/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP varmaan uskottelee sille miehelle että sen vaimokin toimii samalla tavalla ja saa sillä tavalla miestä manipuloitua?

Taitaa mies olla tässä se manipuloija.

Vierailija
189/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä tapauksiahan riittää. Mulla ollut muutama, jotka vonkuvat seksiä ja haukkuvat vaimonsa synnytyksessä levinnyttä alapäätä (niin kuin minua kiinnostaisi). On sit loppunut siihen, kun olen lähettänyt viestit miesten puolisoille. Tosin onhan niitä naisia, jotka silti jäävät miehen luokse, ja siinä vaiheessa on kyllä pakko ihmetellä, eikö sulla nainen ole mitään itsekunnioitusta. Lisäksi ihmettelen suuresti, minkä ihmeen takia miehet oikeasti haluavat sen perheen ja vaimon, kun eivät sitten kuitenkaan tyydy siihen tai eivät selvästikään halua perhe-elämää? Ihan oikeasti, pysykää sinkkuina älkääkä varsinkaan hankkiko lapsia, kun ette niitä halua. Me ei eletä enää missään 1950-luvulla, jolloin perheen hankkiminen oli joku status symboli. 

Jännä. Mulle ei ole koskaan kukaan mies lähetellyt alatyylisiä viestejä, ei vaikka olin erottuani hetken tinderissäkin. Kauneushan on katsojan silmässä toki, mutta sanotaan näin, että saamani palautteen mukaan en ole ihan vastenmielinen katsoa. Olen työssäkävyä, korkeakoulutettu. Miesvaltaisessa työpaikassa ja muinoin suhteellisen aktiivisesti yöelämässäkin.

Nykyinen puolisoni toki lähetteli minulle viestejä vaikka oli varattu. Mutta eivät ne olleet alatyylisiä, eivätkä sisältäneet silloisen naisystävän haukkumista.

Vierailija
190/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

176: tiedätkö että on olemassa miehiä, joilla on ollut useampi parisuhde, joku jopa hyvin pitkä, missä vastaavia ongelmia ei ole ollut. Ja sitten siellä muiden välissä se yksi parisuhde "jota ei osannut hoitaa".

Kumpi on todennäköisempää; vika on miehessä, jolla ei ole ollut ennen, eikä jälkeen tuollaisen suhteen minkäänlaisia ihmissuhdeongelmia, vai naisessa, jolla täydelliseen välirikkoon päättyneitä suhteita on useita, sekä seurustelusuhteissa että ystävyyksissä?

Aivan sukupuolesta riippumatta, jos on useampi parisuhde päättynyt, niin on paljon vielä opittavaa. Tilannetta ei ollenkaan paranna, sukupuolesta riippumatta, jos alkaa vongata muita puolison selän takana. Onko se ihan mahdoton ymmärtää? 

Vierailija
191/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia naimisissa oleva "akateeminen ammattihenkilö" näkee näin paljon vaivaa tuttavamiehen parisuhteesta? Herra varjele minua näistä Pirkoista ja Anskuista. 😉 Joka soppaan lusikkansa työntämässä, kun ovat niin "empaattisia ja auttavaisia". "Mutku en mä voi mitään, mutku mies vaan laittaa viestiä, mutku ihan hyvää mä tarkoitan". 😄

Tämä. Ja mikä heille kelpaa vastaukseksi. Ei mikään todennäköinen, eli se, että mies haluaa jännitystä, eikä se, että se haluaa helppoa pimperoa, eikä se, että mies tekee samaa monelle muullekin, eikä se, että mies ei aio eikä halua erota. Vain ruusunpunainen tarina noita-akkavaimonsa vankina pitämästään miehestä, miehestä joka jostain mystisestä syystä kaipaa vain ja ainoastaan ap:ta, tuttavanaista, kelpaa.

No kovin hel

Mun teoria on että sinä olet se vaimo ja esiinnyt täällä sun miehesi viestien saajanaisena. Sulla on traumoja, ja ne purkautuu näin.

Vierailija
192/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sukupuolesta riippumatta, jos on useampi parisuhde päättynyt, niin on paljon vielä opittavaa. Tilannetta ei ollenkaan paranna, sukupuolesta riippumatta, jos alkaa vongata muita puolison selän takana. Onko se ihan mahdoton ymmärtää? 

Minä luulen että meillä kaikilla on opittavaa vaikka olisikin kerrasta onnistunut löytämään sen loppuelämän puolison. Minusta ihminen ei tule koskaan täysin valmiiksi olemaan hyvä kumppani ja kanssaeläjä kaikissa mahdollisissa olosuhteissa ja tilanteissa ja aina sekä iäti. Ainakaan minä en ole täysin virheetön, vaikka petetyksi tulinkin aiemmassa pitkässä suhteessani, joka katkesi lopulta miehen päihteiden käytön vuoksi. Ja vaikka tässäkin ketjussa esiintyy monta virheetöntä naista, heidänkin kohdalleen todennäköisesti osuu niitä tavallisia kuolevaisia, jotka joskus käyttäytyvät ajattelemattomasti tai kohtuuttomasti. Kaikki ei aina ole omasta erinomaisuudesta kiinni.

Kumpi on kuitenkin todennäköisempää: parisuhteen ruman lopun syy on ennemmin naisessa, jolla ei yksikään ihmissuhde ole kestänyt ilman totaalista välirikkoa ja siltojen polttamista, vai miehen, jolla on toki katkenneita tai hiipuneita pari/ystävyyssuhteita, joiden toiseen osapuoleen on kuitenkin yhä asialliset välit?

Vierailija
193/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hutsahtavilla naisilla on näitä täyspimeitä ,aina tietty varattuja, tuttavamiehiä.

Niin, ajatella, jonkun kanssa nämä "täyspimeät" ovat kuitenkin naimisiin päätyneet. Ennemmin pysyn tuttavatasolla. Saat minua haukkua toki mielin määrin varatun miehen tekemistä valinnoista. Itse en menisi naimisiin ja ripustaisi elämääni ja talouttani noin epäluotettavan henkilön kannateltavaksi mistään hinnasta.

Mistähän tässä nyt puhutaan?

ap

Vastaus tuohon yllä olevaan lainaukseen jossa nimitellään naisia joille varatut miehet lähettelee viestejä. Ja mainitaan vielä, että oltaisiin mieluummin tuttava tällaiselle miehelle kuin vaimo jonka selän takana niitä viestejä lähetellään. Avioliittohan on ennenkaikkea taloudellinen sopimus.

Vierailija
194/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tällainen mies, tavattiin salilla muutama vuosi sitten, puolen vuoden päästä alkoi viestittely ja jatkunut jo vuosia ollaan ikäänkuin kavereita, mutta kerran ollaan suudeltu. Minä olen vapaa ja kun mulla ei ole muuta niin vastaan miehelle. Oli muuten myös Kreikassa just lomalla.

Vierailija
195/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhatpiiat ovat aina virheettömimmät.

ap

Lainaamassasi viestissä ei kai mainittu kirjoittajan siviilisäätyä? Kirjoittaja tunnustautui vain henkilönä jolle joku varattu mies viestejä lähetteli.

Vierailija
196/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän että synnytyksessä ei alapää leviä. Jumppa se on joka kannattaa. 

Vierailija
197/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, mitä sinä minusta haluat?

Sano, että pidät tätä häirintänä ettet ole kiinnostunut varatuista miehistä ja että etsit parisuhdetta ja että jos kaipaat minua niin paljon,että käytät mukavaa, kauan odotettua Kreikan matkaa siihen, että viestittelet minulle ja toivon minun olevan kanssasi vaimonsa sijaan niin jätä parisuhteesi niin vietitellään sen jälkeen lisää.

Vierailija
198/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.

Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.

ap

Yhden vaimon ainakin tiedän saavan suhteen jatkumaan sillä, että uhkaa ettei mies näe lapsia eron jälkeen. Tervettä.

Ei se vaimo sitä pysty estämään ja mies tietää sen kyllä. Ei näillä äijillä ole aiettakaan erota.

Ne on taitavia pyörittämään näitä kakkosnaisia. Olen aina ihmetellyt, eikö kakkonen tajua, että vaimo varmaan tietää miehen touhut ja viettää ehkä itsekin samankaltaista elelämää. Vain omaisuus ja lapset pitää kumpaakin yhdessä..

Tämä. Vaimo kyllä tajua. Jos kohtaisit hänet, sanotaan nyt vaikka työpaikan käytävällä, niin ilmeestä näkisit hänen tietävän.

3 000 % varmuudella tiedän että omassa tapauksessani vaimo ei todellakaan tiedä. Tai ehkä näin viiden vuoden jälkeen vihdoin tietää. On halannut minua ja yrittänyt kaveerata kerrankin vain tunti sen jälkeen kun miehensä kanssa olimme lempineet ja mies toi minut lounaan jälkeen töihin ja siinä työpaikalla tähän rouvaan törmäsin. JA korostan, en tunne kyseistä naista oikeasti lainkaan.

Vierailija
199/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se auttaa, että haukkuu vaimonsa synnytyksessä levinnyttä pillua. Jos minä haluan oikeasti jonkun miehen, haluan myös lapsia ja samalla tavalla se minun pilluni leviää synnytyksessä.

Minä haluan olla miehelle muutakin aina valmis seuraneiti ja aina valmis pillu.

Vierailija
200/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä useat hienot ja täydelliset suhteet ovat sitten kuitenkin päättyneet? Pitkiäkin vielä ja monta 🧐