Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan

Vierailija
09.06.2025 |

Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.

Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?

Kommentit (267)

Vierailija
101/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan AP nyt katkera jostain? Esimerkiksi kun ei pääse lomalle miehen kanssa? Tämä voi olla todennäköisempää.. 

Miten voisin lähteä lomalle tämän miehen kanssa, kun olen juuri lomalla omani kanssa?

ap

On teilläkin per*keleellinen loma miehesi kanssa, kun palstalla trollaat toisen pariskunnan kuvitteellisia ongelmia. Jospa kertoisit sille kuvitteelliselle miehellesi, niin hän voisi keskustella tuttavamiehelle kuin "mies miehelle". Pääsisit sitten sinäkin sen jälkeen miehesi kanssa katsomaan nähtävyyksiä, ravintolaan syömään, tai jos vaikka lämmittäisit roiskeläppäpitsan mikrossa, ja alat miettimään uutta draaman kaarta palstalle. ;D

Et sinä päätä, minkälainen loma meillä on.

Kukaanhan ei oikeasti petä, aio jättää tai tunne kiintymystä. Kaikki tällaiset emootiot ovat väistämättä trollausta.

ap

Vierailija
102/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi mahdollisuutta:

1. On sinuun ihastunut/rakastunut

2. Yrittää heruttaa sinulta seksiä

Joko 1 tai 2 tai molemmat ovat totta.

Niin, ikävöi kuulemma minua, koska olen niin kaunis jne. En vain ymmärrä, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa tai esittää parisuhdetta ei-kauniin kanssa? Voisihan hän etsiä jonkun kauniimman. Ja lähteä matkalle hänen kanssaan.

ap

Jotkut miehet nyt vain tarvivat monta naista. Yhdeltä saa yhtä, toiselta toista. Tai jos toinen käy ärsyttämään tai kiukuttelee, saa sitten haettua sitä validaatiota siltä toiselta. Yksinkertaista.

Niinpä. Se nainen kuitenkin roikkuu hänessä ja vakavien keskustelujen jälkeen aina keksii

Niin - tai sitten mies haluaa vain pitää sinut sivussa piristämässä itseään, mutta haluaa tehdä näitä matkoja ja elää yhteistä elämää avopuolisonsa kanssa, koska kuitenkin jostain syystä rakastaa tätä. Jos he eivät edes asu yhdessä niin eihän siitä pitäisi olla vaikea lähteä - jos haluaisi. Miksi sanot että tuo "vaimoke" manipuloi jäämään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan AP nyt katkera jostain? Esimerkiksi kun ei pääse lomalle miehen kanssa? Tämä voi olla todennäköisempää.. 

Miten voisin lähteä lomalle tämän miehen kanssa, kun olen juuri lomalla omani kanssa?

ap

Eihän se katkeruutta estä..

Toivoisitko, että tuntisin negatiivisia ja itseni kannata haitallisia tunteita?

ap

Miksi toivoisin? Toivoisin sinulle kaikkea hyvää elämässäsi. 

Vierailija
104/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen vaimoke kuka on saanut toisen manipuloitua. Ettet itse harrasta tällaista? Oletko mieheltäsi kysellyt kenen kanssa ja mitä viestittelee? 

Vierailija
105/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viestejä minkälaisen seksisession olet pitänyt jonkun miehen kanssa ja kaikkea muuta härskiä. Ihan itsellesi viihteeksi ja huviksi. Älä ole vain objekti, räväytä vähän.

Vierailija
106/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostaako tämä viestittely jotenkin itsetuntoasi vai onko olosi ennemminkin ällöttävän rasvanäppinen? 

Tuollainen tyyppi katoaisi äkkiä yhteystiedoistani.

Sivusta mutta itse olisin kauhuissani jos joku alkaisi lähettelemään minulle jotain epämääräisiä viestejä. Vastaisin, että viesti tuli toivottavasti varmaan väärään numeroon, blokkaisin ja sanoisin asiasta viestittelijän omalle puolisolle jos ei loppuisi siihen yhteen viestiin ja tietenkin kertoisin myös omalle puolisolleni. Lisäksi jos kyseessä olisi vapaa-ajan tuttava, lopettaisin yhteydenpidon ja jos työtuttu, valittaisin esimiehelle jos viestejä tulisi kiellosta huolimatta. Saattaisin myös vaihtaa työpaikkaa mahdollisimman nopeasti. En tosiaan kaipaa mitään vajaamielistä häirikköä elämääni ja tuskin olen ainoa. Nämä vain eivät ymmärrä omaa na

No johan jollain meni tunteisiin. Hyvä tavaton sentään, olisi suorastaan kauhuissaan !Turhat viestit poistetaan ja ilmoitetaan lähettäjälle, että haaskaa turhaan aikaansa. Sitten blokkaa tyypin. Next.

Kyllä olisin koska en kaipaa mitään lisäriesaa elämääni. Edes yhden typerän viestin vertaa. Ystäväni "pääsi" jonkun itsekkään häirikön kohteeksi. Kilttinä ihmisenä yritti olla loukkaamatta ja tekemättä asiasta numeroa. Se ei auttanut ja asia teki hänet onnettomaksi. Lopulta oli otettava komemmat keinot käyttöön ja se onneksi toimi. Todellakin menee tunteisiin, että jotkut ovat niin sokeita omalle egolleen, että kuvittelevat muiden haluavan näitä viestejä. Kuka helvetissä niitä haluaisi?

Vierailija
107/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.

Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.

ap

Ota ihmeellä se. Saat helposti manipuloitavissa olevan miehen.

Vierailija
108/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi mahdollisuutta:

1. On sinuun ihastunut/rakastunut

2. Yrittää heruttaa sinulta seksiä

Joko 1 tai 2 tai molemmat ovat totta.

Niin, ikävöi kuulemma minua, koska olen niin kaunis jne. En vain ymmärrä, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa tai esittää parisuhdetta ei-kauniin kanssa? Voisihan hän etsiä jonkun kauniimman. Ja lähteä matkalle hänen kanssaan.

ap

Jotkut miehet nyt vain tarvivat monta naista. Yhdeltä saa yhtä, toiselta toista. Tai jos toinen käy ärsyttämään tai kiukuttelee, saa sitten haettua sitä validaatiota siltä toiselta. Yksinkertaista.

Niinpä. Se nainen kuitenkin roikkuu hän

No tottakai olen sivussa, koska olen naimisissa. Manipulointi on lähinnä sitä kun tämä nainen muistuttaa miehen riippuvuudesta ja uudelleen ratkeamisesta siihen. Mies ei ilman tätä naista selviäisi, tämä nainen on pelastanut miehen siltä, tämän naisen ansiosta miehen elämä on ihan ok hyvää nyt.

Ainoa ongelma on, että tämä nainen ei ole viehättävä, ts. haluttava.

ap

Vierailija
109/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sp:n olemaan blokkaamatta miestä. Kusipäisyys vai oman egon hively? Ap, olet yksi esine miehelle lisää, et mitenkään erityinen. Nuo on niin nähty.

Vierailija
110/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei oikeasti petä, aio jättää tai tunne kiintymystä. Kaikki tällaiset emootiot ovat väistämättä trollausta.

ap

Joo, mäkin yleensä palstailen vaan kun lähden miehen kanssa lomailemaan. Kyllähän säkin saat sellaisen loman viettää miehesi kanssa. Eikö me kaikki niin tehdä? ;D

Vierailija
111/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

On teilläkin per*keleellinen loma miehesi kanssa, kun palstalla trollaat toisen pariskunnan kuvitteellisia ongelmia. Jospa kertoisit sille kuvitteelliselle miehellesi, niin hän voisi keskustella tuttavamiehelle kuin "mies miehelle". Pääsisit sitten sinäkin sen jälkeen miehesi kanssa katsomaan nähtävyyksiä, ravintolaan syömään, tai jos vaikka lämmittäisit roiskeläppäpitsan mikrossa, ja alat miettimään uutta draaman kaarta palstalle. ;D

Mulla ainakin mies joutuu valitettavasti usein vastailemaan työposteihin lomiltakin. Sillä aikaa minä vaikka palstailen jos en muuta keksi. 10 min on liian lyhyt aika lähteä yksinkään mihinkään, mutta liian pitkä aika vieressä odottaa tuijottaen seinää. Tavaksi on tullu myös selata nettiä ennen nukahtamista.

Vierailija
112/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sp:n olemaan blokkaamatta miestä. Kusipäisyys vai oman egon hively? Ap, olet yksi esine miehelle lisää, et mitenkään erityinen. Nuo on niin nähty.

Ei minua haittaa, mikä sinun mielestä jollekin olen. Minulle riittää, kuka olen itselleni. Lisäksi olen naimisissa.

ap

Vierailija
113/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.

ap

Mistä sinä tiedät miten helposti kukakin on manipuloitavissa?

Kuulosti olevan miehen päihderiippuvuuden hyväksikäyttämistä miehen hallitsemiseksi. Suomessa (ainakin) tuo on valitettavan yleistä.

Minun mieheni on jollain tasolla uskossa, varmaan taustalla hänen oma vaikea perussairautensa ja se että hän menetti toisen vanhempansa nuorena. Exänsä, jolla myös oli taustallaan sekä krooninen sairaus, että nuorena menetetty vanhempi, osasi vedellä noista naruista virtuoosimaisesti. Vetosi miehen uskoon siitä että sekä naisen edesmennyt vanhempi että hänen omat vanhempansa ovat tuonpuoleisessa ja toivoisivat ettei heidän ainoa poikansa aiheuttaisi muille kärsimystä vaan auttaisi heikompaa. Viesti oli erityisen tehokas, koska miehen vanhempi oli ollut vaikeasti sairas ennen menehtymistään ja mies on kärsinyt koko aikuiselämänsä syyllisyydestä kun ei esiteini-ikäisenä osannut vanhempaansa auttaa ja lohduttaa vaan oli tyypillinen melko itsekeskeinen esiteini.

Vierailija
114/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Joo, mäkin yleensä palstailen vaan kun lähden miehen kanssa lomailemaan. Kyllähän säkin saat sellaisen loman viettää miehesi kanssa. Eikö me kaikki niin tehdä? ;D

No ei kai ole jotain työväenluokkaisia vuokra-asujia, kuten sinä. Ihmisellä on vastuunsa, treeninsä ja lapsensa lomallakin. Puhelimet soi mua lomalla. Kaikki meistä eivät käytä työaikaansa palstailuun, vaan se on enemmänkin vapaa-ajan asia.

ap

Vierailija
115/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei kai ole jotain työväenluokkaisia vuokra-asujia, kuten sinä. Ihmisellä on vastuunsa, treeninsä ja lapsensa lomallakin. Puhelimet soi mua lomalla. Kaikki meistä eivät käytä työaikaansa palstailuun, vaan se on enemmänkin vapaa-ajan asia.

ap

* kaikki

* myös

Vierailija
116/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan edelliseen, että mies on itse tullut lisäksi petetyksi ja jätetyksi ja tiesi kuinka se sattuu kun menettää jonkun ketä rakastaa. Hän koki ihan aiheellisesti pelkoa, että hänen halunsa erota tuhoaa tämän exän henkisesti.

No ei tuhonnut. melkein 2 vuotta lähes mielenterveyden järkkymiseen johtanutta erorimpuilua ja aivan turhaan. Eukko kiukutteli aikansa ja keksi kaikkea jäynää, jonka jälkeen pyyhki tomut ja jatkoi seuraavaan suhteeseen.

Vierailija
117/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mistä sinä tiedät miten helposti kukakin on manipuloitavissa?

Kuulosti olevan miehen päihderiippuvuuden hyväksikäyttämistä miehen hallitsemiseksi. Suomessa (ainakin) tuo on valitettavan yleistä.

Minun mieheni on jollain tasolla uskossa, varmaan taustalla hänen oma vaikea perussairautensa ja se että hän menetti toisen vanhempansa nuorena. Exänsä, jolla myös oli taustallaan sekä krooninen sairaus, että nuorena menetetty vanhempi, osasi vedellä no

Tästä kyse ja myös usko mukana kuviossa.

ap

Vierailija
118/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai ihmekö siihen tarvitaan? Miten otetaan ihmeellä?

Vierailija
119/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niinhän ne aina sanoo

Vierailija
120/267 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa siis nainen on ulkoiselta habitukseltaan epänaisellinen ja käytökseltäänkin jotenkin maskuliininen, määräilevä. Mies nyt puolitoista vuotta suhteessa oltuaan herännyt huomaamaan tämän ja valittaa nistä naisen ominaisuuksista..

ap

Mieskään ei kuulosta yhtään miehekkäältä, vaan puolisonsa selän takana ruikuttajalta, joka ei ota vastuuta omasta suhteestaan. Sen sijaan hän ruikuttaa henkilölle, joka vielä uskoo kaiken. Ehkä siinä suhteessa pitää olla edes yksi äijä... nyt se vaimoparka joutuu yksinään kantamaan kaiken vastuun... ja ap henkäilee myötätuntoisesti... herätys ap 🤪