Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan
Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.
Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta:
1. On sinuun ihastunut/rakastunut
2. Yrittää heruttaa sinulta seksiä
Joko 1 tai 2 tai molemmat ovat totta.
Niin, ikävöi kuulemma minua, koska olen niin kaunis jne. En vain ymmärrä, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa tai esittää parisuhdetta ei-kauniin kanssa? Voisihan hän etsiä jonkun kauniimman. Ja lähteä matkalle hänen kanssaan.
ap
No ei tuo mies siihen pysty, kunhan puhuu läpensä. Lirkutellut aikoinaan puolisolleen ja nyt lirkuttelee sinulle. Jos joku muu nainen sinun lisäksesi olisi hänestä kiinnostunut, mies lirkuttelisi tälle kolmannelle. Todennäköisesti sinä vaan olet ainut ketä hänen lirkutteluitaan suostuu
Ai, sinä kokisit nöyryyttävänä, jos saisit joltain viestin?
Vierailija kirjoitti:
Että naiset jos teillä on mies joka yhtäkkiä viihtyy enemmän puhelimellaan, ja suojelee tai piilottelee puhelinta, ja te olette se joka järjestää ja varailee kaikki matkat ja yhteiset tekemiset, niin suosittelen melkein ratsaamaan sen puhelimen.
Olen mies ja viihdyn puhelimella, se on myös aina lukittuna. Minulla ei ole toista naista enkä koskaan viestittele muille naisille kuin omalle puolisolle. Jos puoliso ratsaisi puhelimeni, ottaisin sen sellaisena epäluottamuslauseena että hakisin eroa.
Nostaako tämä viestittely jotenkin itsetuntoasi vai onko olosi ennemminkin ällöttävän rasvanäppinen?
Tuollainen tyyppi katoaisi äkkiä yhteystiedoistani.
Vierailija kirjoitti:
Nostaako tämä viestittely jotenkin itsetuntoasi vai onko olosi ennemminkin ällöttävän rasvanäppinen?
Ei kumpaakaan. Toivon hänen saavan ihmissuhdeasiansa kuntoon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Eli mies on siis onneton ja huonon kohtelun uhrina. Siten ymmärrettävää käytöstä. Aivan kuten olisi naiseltakin, eikö niin?
Onnettomasta ja varsinkin huonoa kohtelua sisältävästä suhteesta voi ja kannattaa lähteä, niin mies kuin nainenkin. Muu on ihan turhaa pelleilyä. Ei mitään ymmärrettävää siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet antanut ko. miehen ymmärtää että ymmärrät antaa
Kyllä mies on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään.
ap
joko lähettää kikkelinkuvia ja kuinka pesee perhekalleuksiaan...en siis tarkoita perillisiä
Jep tämä eräs tuttava lähettelee. Oli kylpyhuoneremontti ja vanhempiensa luona peseytymässä. Toisaalla kumppani hehkuttaa sittemmin uutta kylpyhuonetta.
En haluaisi olla osallisena.
Ilmoitat seuraavien kuvien lähtevän poliisille tutkintaan häirinnästä.
Höpö höpö, poliisihan se nyt tuohon puuttuisi. Sitäpaitsi ap nauttii äijän huomiosta eikä aiokaan blokata tyyppiä. Kaiken lisäksi koko juttu haiskahtaa pahasti maanantain aamusadulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Anna sille srkdiä lohduksi kun palaa.
Oletkohan maailman sinisilmäisin ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
joko lähettää kikkelinkuvia ja kuinka pesee perhekalleuksiaan...en siis tarkoita perillisiä
Jep tämä eräs tuttava lähettelee. Oli kylpyhuoneremontti ja vanhempiensa luona peseytymässä. Toisaalla kumppani hehkuttaa sittemmin uutta kylpyhuonetta.
Höpö höpö, poliisihan se nyt tuohon puuttuisi. Sitäpaitsi ap nauttii äijän huomiosta eikä
En ole saanut mitään arkaluontoisia kuvia.Ne ovat mielikuvituksenne tuotetta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset blokkaa?
Koska huomio imartelee ja kiihottaa ajatus vaimon voittamisesta.
Ap
Mitäs voitettavaa tossa on jos muutenkin haluaa erota siitä?
Vierailija kirjoitti:
Sivusta mutta itse olisin kauhuissani jos joku alkaisi lähettelemään minulle jotain epämääräisiä viestejä. Vastaisin, että viesti tuli toivottavasti varmaan väärään numeroon, blokkaisin ja sanoisin asiasta viestittelijän omalle puolisolle jos ei loppuisi siihen yhteen viestiin ja tietenkin kertoisin myös omalle puolisolleni. Lisäksi jos kyseessä olisi vapaa-ajan tuttava, lopettaisin yhteydenpidon ja jos työtuttu, valittaisin esimiehelle jos viestejä tulisi kiellosta huolimatta. Saattaisin myös vaihtaa työpaikkaa mahdollisimman nopeasti. En tosiaan kaipaa mitään vajaamielistä häirikköä elämääni ja tuskin olen ainoa. Nämä vain eivät ymmärrä omaa napaansa pidemmälle ja sitä haittaa muille, jonka itsekkyyttään aiheuttavat olemalla pahimmillaan helvetillinen riesa. Ei kiitos.
Teille naisille jotka näitä viestejä saatte. Hiveleekö itsetuntoa? Siksikö ei vaan saa sanottua että ei kiitos.
Ei käy mielessäkään että ette ole ainoita jolle tää ukkomies näitä lähettää?
Mun exällä ei muna vaan pysynyt housuissa. Selvisi onneksi lopulta että oli Tinderissä, sinkkumiehenä esiintyen. Lämmitteli samalla kunnolla yhtä sidechickiä.
Syy oli kuulemma että haki jännitystä elämään.
Erotiin minun alotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Anna sille srkdiä lohduksi kun palaa.
Oletkohan maailman sinisilmäisin ihminen?
Ehkäpä yksinkertaisin?
Luultavasti sillä naisella on enemmän rahaa kuin miehellä, kun mies roikkuu hänessä. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun sellainen mies antaa ihmisten luulla, että asia on päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että viestit loppuvat, kun ilmoitat asian hänen puolisolleen.
Melkein kannatan tätä oman kokemuksen pohjalta.
Monen kuukauden paineinen tilanne loppui viimein kun mies itse jätti paljonpuhuvan viestiketjun naisystävänsä nähtäville.
Sotahan siitä alkoi, mutta toisin kuin oli jo pari vuotta uhkailtu, ei ketään kuollutkaan.
Ne ketkä uhkailee, ei oikeasti mitään tee. Rohkeasti ero vaan kun on varma ettei suhteessa halua enää jatkaa. Ihan turhaa ajanhukkaa kaikille osapuolille tuommoinen vaiheilu salaa lomalta lähetettyine viesteineen ja muine piilotteluineen. Lopputulos on jokatapauksessa sama.Toisista ei vaan erota sovussa ja se on vaan hyväksyttävä.
Ei mitään järkeä jatkaa suhdetta väkisin, vaikka erosta tulisi millainen show. En ikipäivänä voisi pakottaa tai k
no, sen verran olen yrittänyt ymmärtää tuota miehen exää ja miehen kanssa ollaan tilannetta pohdittu, että ei se sellaista tietoista toimintaa olekaan uhkailla ja kiristää, ettei toinen eroaisi. Se on täysin paniikkiohjattua tiedostamatonta (lähinnä) itsesabotaasia. Kun ihmisellä on traumaattista taustaa ja siitä kumpuavaa epävakautta ja hyläytksi tulemisen pelkoa, niin reaktiot esim eron uhkaan lähtee sieltä epävakaudesta, ei se ole rationaalista toimintaa ollenkaan. Tottakai jokaisen pitäisi hakea ammattiapua eikä tukeutua kohtuuttoman vaativasti läheisiin. Mutta tilanne nyt jokatapauksessa oli mikä oli ja tällä pariskunnalla sellainen holhoaja-holhottava suhde muodostunut, jossa roolit oli aika syvässä. Vaikeaa lähteä vaikkei yhtään enää ole tunnetta jäljellä, kun koet olevasi vastuuasemassa toisen henkisestä hyvinvoinnista ja pahimmillaan elämästä.
Mut joo, melkein neuvoisin ilmoittamaan selän takana touhuavasta miehestä. Jos tilanne on tuollainen kuin edellä kerron, se johtaa joko lopultakin eroon molemmat sairastuttavasta suhteesta, tai sitten se vaan sitoo tiukempaan kontrolliin puolintoisin. Mutta jotain kuitenkin siirtyy jämähtäneestä asemasta. Joku pieni lumipallo lähtee pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Höpö höpö, poliisihan se nyt tuohon puuttuisi. Sitäpaitsi ap nauttii äijän huomiosta eikä aiokaan blokata tyyppiä. Kaiken lisäksi koko juttu haiskahtaa pahasti maanantain aamusadulta.
Ei ap ollut saanut mitään kuvia. Joku toinen oli. Koettakaa nyt pysyä mukana. Ei mikään yllätys että näitä varattuja satusetiä on enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Teille naisille jotka näitä viestejä saatte. Hiveleekö itsetuntoa? Siksikö ei vaan saa sanottua että ei kiitos.
Ei käy mielessäkään että ette ole ainoita jolle tää ukkomies näitä lähettää?
Mun exällä ei muna vaan pysynyt housuissa. Selvisi onneksi lopulta että oli Tinderissä, sinkkumiehenä esiintyen. Lämmitteli samalla kunnolla yhtä sidechickiä.
Syy oli kuulemma että haki jännitystä elämään.
Erotiin minun alotuksesta.
Sieltä syyllistetään kätevästi kaikki muut paitsi se joka on tässä se ongelma. Ehkäpä ovat ystäviä ja ei halua olla tökerö vaan toivoo asioiden palautuvan raiteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sori nyt mutta kyllä se eroaisi, jos oikeasti haluaisi. Joskus itselleni lirkutteli tuollainen mies, joka ei muka mitenkään pystynyt kuitenkaan eroamaan (huom. olin täysin passiivinen siinä, ja neutraali tätä hurmuria kohtaan, mutta viestejä sateli silti). Mutta minuun rakastui myös mies joka oli silloin sanojensa mukaan eroamassa, _ja erosi myös_. Oli rehellinen ja tosissaan. Menimme yhteen kun erosta oli tarpeeksi aikaa. Eli mies eroaa kyllä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta mutta itse olisin kauhuissani jos joku alkaisi lähettelemään minulle jotain epämääräisiä viestejä. Vastaisin, että viesti tuli toivottavasti varmaan väärään numeroon, blokkaisin ja sanoisin asiasta viestittelijän omalle puolisolle jos ei loppuisi siihen yhteen viestiin ja tietenkin kertoisin myös omalle puolisolleni. Lisäksi jos kyseessä olisi vapaa-ajan tuttava, lopettaisin yhteydenpidon ja jos työtuttu, valittaisin esimiehelle jos viestejä tulisi kiellosta huolimatta. Saattaisin myös vaihtaa työpaikkaa mahdollisimman nopeasti. En tosiaan kaipaa mitään vajaamielistä häirikköä elämääni ja tuskin olen ainoa. Nämä vain eivät ymmärrä omaa napaansa pidemmälle ja sitä haittaa muille, jonka it
No johan jollain meni tunteisiin. Hyvä tavaton sentään, olisi suorastaan kauhuissaan !Turhat viestit poistetaan ja ilmoitetaan lähettäjälle, että haaskaa turhaan aikaansa. Sitten blokkaa tyypin. Next.
Nainen ilmeisesti ei halua. Miksiköhän :-D On kuitenkin ottanut miehen lompakon mukaan lomareissulle.