Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein hurmata joku varattu, saada hänet ihastumaan ja sitten hylätä?

Vierailija
27.07.2024 |

Joku voisi kysyä, että onko tämä edes mahdollista, mutta kuvitellaan että pelien pelaaja osaa tunnistaa oikean kohteen itselleen ja osaa vedellä oikeista naruista.

Varattu ihastuu, rakastuu ja alkaa harkita esim. eroa. 

Tässä kohtaa hurmuri pelästyy ja lähtee pois. Haluaa kuitenkin ihailua edelleen silloin tällöin.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se oikein ole, jos toisellee uskottelee, että olisi suunnitelmissa pysyvämpikin suhde. Jos tarkoitus on vain päästä panemaan niin olisi kohtuullista kertoa se rehellisesti. Eihän sitä tiedä, jos sillä varatullakaan ei ole sen kummempia suunnitelmia.

Vierailija
2/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tai ei, tuotahan tapahtuu jatkuvasti. Narsissit kukkii ihailun avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Mä tein tuota paljon sinkkuna. Olen siis mies. Yksi syy oli se että varatut harvemmin jää roikkumaan. Toinen syy oli haaste, sinkut olivat liian helppoa riistaa.

Jälkikäteen kaduttaa.

Vierailija
4/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä peluri välttämättä anna ymmärtää suhdetta, vaan saa varatun kiintymään itseensä. Tietää mitä sanoa ja mistä naruista vedellä, varattu siis luulee että hänestä ollaan aidosti kiinnostuneita ja välitetään. Ap

Vierailija
5/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on ap, miksi teet näitä aloituksia? Ota vastuu omista tekemisistäsi ja valinnoistasi äläkä inise ja uhriudu.

Ehkä hän oikeasti ihastui tai peräti rakastui, eikä aikonut "pelata mitään pelejä"? 

Vierailija
6/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein. Mä tein tuota paljon sinkkuna. Olen siis mies. Yksi syy oli se että varatut harvemmin jää roikkumaan. Toinen syy oli haaste, sinkut olivat liian helppoa riistaa.

Jälkikäteen kaduttaa.

Miksi teit niin? 

Vierailija
7/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä peluri välttämättä anna ymmärtää suhdetta, vaan saa varatun kiintymään itseensä. Tietää mitä sanoa ja mistä naruista vedellä, varattu siis luulee että hänestä ollaan aidosti kiinnostuneita ja välitetään. Ap

Kyllähän lirkuttelun aina tunnistaa. Hyi.

Vierailija
8/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkikäteen kaduttaa.

Miksi teit niin? 

Varatut ei jääneet roikkumaan minussa. Toinen oli haaste, sinkkuja sai kaadettua sänkyyn helposti, varatut vaikeampia.

Vierailija
9/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkikäteen kaduttaa.

Miksi teit niin? 

Varatut ei jääneet roikkumaan minussa. Toinen oli haaste, sinkkuja sai kaadettua sänkyyn helposti, varatut vaikeampia.

Pelkäsitkö varatun miestä? 

Vierailija
10/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apllä on kovat luulot itsestään. 

Jos oikeasti olisi mahiksia, et täältä kyselisi.

Vierailija
11/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin ällöttävää kun huomaan miesten yrittävän päästä tekrmään tarpeensa muhun ja lirkuttelevat sen mukaisesti.

Vierailija
12/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko varattu vai ei? Moraalisesti voisi kysyä, että onko se oikein ketään kohtaan jos vietellään vain ihailun vuoksi ja dumpataan heti kun voi? 

tuossa tilanteessa se varattu tekee väärin ja se varattu on omasta suhteestaan vastuussa. Hyvään parisuhteeseen ei mahdu kolmansia osapuolia. 

Vierailija
13/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkikäteen kaduttaa.

Miksi teit niin? 

Pelkäsitkö varatun miestä? 

En. Koin muutenkin että vastuu on pettäjän.

Vierailija
14/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on ap, miksi teet näitä aloituksia? Ota vastuu omista tekemisistäsi ja valinnoistasi äläkä inise ja uhriudu.

Ehkä hän oikeasti ihastui tai peräti rakastui, eikä aikonut "pelata mitään pelejä"? 

Eikö täällä ole monia aloituksia? Tämä aihe kiinnostaa itseäni? Tutkin narsismia myös.

Vierailija
15/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sähän sanoit siinä toisessa ketjussa, että sä sanoit suoraan sille miehelle, että sä et aio sun miestäsi jättää. Niin miksi uhriudut?

Ota vastuu omasta ihastumisestasi. Itse pidit tätä suhdetta yllä kahden vuoden ajan, vaikka olit ja olet yhä naimisissa. Eli sun ois silloin jo pitänyt ottaa vastuu, mitä teet. Nyt sitten oma avioliittosi on kriisissä ja se 2 vuoden sivujuttukin lopahti

Vierailija
16/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole monia aloituksia? Tämä aihe kiinnostaa itseäni? Tutkin narsismia myös.

On monia aloituksia, mutta tuo ap on jankannut viime päivinä nyt tätä samaa asiaa monessa eri aloituksessa. Aina sama valitus vähän eri sanoin. Uhriutumistekstin kyllä tunnistaa. 

Vierailija
17/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan mitään uhriudu vaan toisten käytöstä on lupa miettiä. Ja jokainen ottaa omasta käytöksestään vastuun myös. Ap

Miksi tulette tähän ketjuun, jos aihe ei kiinnosta?

Vierailija
18/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sähän sanoit siinä toisessa ketjussa, että sä sanoit suoraan sille miehelle, että sä et aio sun miestäsi jättää. Niin miksi uhriudut?

Ota vastuu omasta ihastumisestasi. Itse pidit tätä suhdetta yllä kahden vuoden ajan, vaikka olit ja olet yhä naimisissa. Eli sun ois silloin jo pitänyt ottaa vastuu, mitä teet. Nyt sitten oma avioliittosi on kriisissä ja se 2 vuoden sivujuttukin lopahti

Siis missä ketjussa?! :'D 

Vierailija
20/110 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa varatulla olla huono suhde. Ei noin muuten käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän