Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan
Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.
Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että viestit loppuvat, kun ilmoitat asian hänen puolisolleen.
Niinhän sitä luulisi. Ei loppuneet ainakaan omassa tapauksessani. Hetkeksi juu. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua että ne loppuu. Tunnen olevani elossa, kun on salaisuus ja suhmurointia. Hih hih!
Ap
Se on ap.
Sun pitää olla paljon tarkempi.
T. ap
Sillä on tylsää urautuneessa suhteessaan, ja sinä olet pientä hauskanpitoa siihen sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on tylsää urautuneessa suhteessaan, ja sinä olet pientä hauskanpitoa siihen sivuun.
Se voi olla. Ilmeisesti tylsää matkalla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua että ne loppuu. Tunnen olevani elossa, kun on salaisuus ja suhmurointia. Hih hih!
Ap
Se on ap.Sun pitää olla paljon tarkempi.
T. ap
Vastaa kysymykseen miksi et blokkaa miestä? Vastasin jo siihen, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Mies on siis valehteleva tossu, ota siitä hyvä mies itsellesi. Ps. Eron saa yksin hakemalla.
Eivät ole naimisissa. Eivät edes su yhdessä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ajatelkaa joku ei keksi muuta kirjoittaa kuin esiintyä ja trollata aloittajana täällä.
Fakta on se että ketään ei kiinnosta se "salaisuus ja suhmurointi" mitä yleensä liitetään siihen, että varattu alkaa etsiä seuraa suhteen ulkopuolelta.
Varattu haluaa erota, eikä halua olla yksin, joten etsii suoraa ns vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi. Ei loppuneet ainakaan omassa tapauksessani. Hetkeksi juu. 🤭
Siis nimenomaan oppivat vain salaamaan nämä säätönsä paremmin vaimolta.
Kaksi mahdollisuutta:
1. On sinuun ihastunut/rakastunut
2. Yrittää heruttaa sinulta seksiä
Joko 1 tai 2 tai molemmat ovat totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Mies on siis valehteleva tossu, ota siitä hyvä mies itsellesi. Ps. Eron saa yksin hakemalla.
ap
* asu
Vierailija kirjoitti:
Hor*ja on aina käytetty tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Anna tuntomerkkejä miehestä? Saatan tuntea ko tapauksen. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hor*ja on aina käytetty tällaiseen.
Ja eläkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
😂
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta:
Niin, ikävöi kuulemma minua, koska olen niin kaunis jne. En vain ymmärrä, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa tai esittää parisuhdetta ei-kauniin kanssa? Voisihan hän etsiä jonkun kauniimman. Ja lähteä matkalle hänen kanssaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta:
Niin, ikävöi kuulemma minua, koska olen niin kaunis jne. En vain ymmärrä, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa tai esittää parisuhdetta ei-kauniin kanssa? Voisihan hän etsiä jonkun kauniimman. Ja lähteä matkalle hänen kanssaan.
ap
Jotkut miehet nyt vain tarvivat monta naista. Yhdeltä saa yhtä, toiselta toista. Tai jos toinen käy ärsyttämään tai kiukuttelee, saa sitten haettua sitä validaatiota siltä toiselta. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ajatelkaa joku ei keksi muuta kirjoittaa kuin esiintyä ja trollata aloittajana täällä.
Fakta on se että ketään ei kiinnosta se "salaisuus ja suhmurointi" mitä yleensä liitetään siihen, että varattu alkaa etsiä seuraa suhteen ulkopuolelta.
Varattu haluaa erota, eikä halua olla yksin, joten etsii suoraa ns vaihtoa.
Miksi kaikki varatut ei sitten eroa? Koska haluavat vain vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta:
ap
Jotkut miehet nyt vain tarvivat monta naista. Yhdeltä saa yhtä, toiselta toista. Tai jos toinen käy ärsyttämään tai kiukuttelee, saa sitten haettua sitä validaatiota siltä toiselta. Yksinkertaista.
Niinpä. Se nainen kuitenkin roikkuu hänessä ja vakavien keskustelujen jälkeen aina keksii jonkun yhteisen tekemisen tai menemisen, jolla saa miehen jälkeen hetkeksi kiinnittymään suhteeseen.
ap
Tässäkin yhteistä matkaa odotettu ja toivottu puolisen vuotta. Matkalla sitten mies huomaa, että matkaseura on väärä..
ap