Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan
Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.
Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytä mies. Saat luotettavan puolison siitä itsellesi.
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Eli mies on siis onneton ja huonon kohtelun uhrina. Siten ymmärrettävää käytöstä. Aivan kuten olisi naiseltakin, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni mies on halunnut erota useamman kerran, mutta nainen on saanut jotenkin manipuloitua suhteen jatkumaan.
ap
Lue ja ymmärrä!
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että viestit loppuvat, kun ilmoitat asian hänen puolisolleen.
Melkein kannatan tätä oman kokemuksen pohjalta.
Monen kuukauden paineinen tilanne loppui viimein kun mies itse jätti paljonpuhuvan viestiketjun naisystävänsä nähtäville.
Sotahan siitä alkoi, mutta toisin kuin oli jo pari vuotta uhkailtu, ei ketään kuollutkaan.
Ne ketkä uhkailee, ei oikeasti mitään tee. Rohkeasti ero vaan kun on varma ettei suhteessa halua enää jatkaa. Ihan turhaa ajanhukkaa kaikille osapuolille tuommoinen vaiheilu salaa lomalta lähetettyine viesteineen ja muine piilotteluineen. Lopputulos on jokatapauksessa sama.Toisista ei vaan erota sovussa ja se on vaan hyväksyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta:
1. On sinuun ihastunut/rakastunut
2. Yrittää heruttaa sinulta seksiä
Joko 1 tai 2 tai molemmat ovat totta.
Niin, ikävöi kuulemma minua, koska olen niin kaunis jne. En vain ymmärrä, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa tai esittää parisuhdetta ei-kauniin kanssa? Voisihan hän etsiä jonkun kauniimman. Ja lähteä matkalle hänen kanssaan.
ap
Ehkä hän haluaa varmistaa uuden naisen ennen kuin eroaa nykyisestä. Näin ei tule kuivaa kautta seksin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet antanut ko. miehen ymmärtää että ymmärrät antaa
Kyllä mies on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään.
ap
joko lähettää kikkelinkuvia ja kuinka pesee perhekalleuksiaan...en siis tarkoita perillisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli mies on siis onneton ja huonon kohtelun uhrina. Siten ymmärrettävää käytöstä. Aivan kuten olisi naiseltakin, eikö niin?
Niin, no nainen on tässä ns. iskenyt kultasuoneen, eli suhde mieheen nostaa tässä tapauksessa naisen elintasoa huomattavasti. Lisäksi nainen vaikuttaa hyvin määräilevältä/ dominoivalta. Näyttää vähän siltä, että nainen on suhteessa enemmän saamapuolella kuin mies.
ap
Mun ex oli juuri tällainen. Meidän suhde oli siinä vaiheessa jo sillä mallilla, etten piitannut pätkääkään, vaan valmistelin jo tulevaa eron jälkeistä elämää. Mutta olihan se hauska kettuilla miehelle, että pitäisikö Mirkulle ja Jannicalle ilmoittaa, että mies kovasti viestittelee blondille Jessikalle. Naurattaa eronneena, kun sama peli jatkuu yhä vaan viiden vuoden jälkeenkin. Ai niin, yksi noista onnekkaista sai miehen omakseen. Pariterapiassa käyvät. Onneksi Nea-Ilona tukee ja ymmärtää, että mies on huonossa suhteessa, ja mies voi häneen tukeutua ja kaipaavat viestit sinkoilee. Sinä ap olet tosin eri asia. Nyt on rakkautta ilmassa. Ihanaa draamaa, nauti naiseudestasi. Nää on niin "once in lifetime". 🤣 Hihhih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset blokkaa?
Koska huomio imartelee ja kiihottaa ajatus vaimon voittamisesta.
Ap
ahah ei siis sullakaan puhtaita jauhoja...eli jos aikoo pettää vaimoa sun kanssa niin...kenen kanssa sitten pettää sua...kerran pettäjä-aina pettäjä, jotkut ei vaan pysy housuissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta:
Niin, ikävöi kuulemma minua, koska olen niin kaunis jne. En vain ymmärrä, miksi sitten haluaa olla parisuhteessa tai esittää parisuhdetta ei-kauniin kanssa? Voisihan hän etsiä jonkun kauniimman. Ja lähteä matkalle hänen kanssaan.
ap
No ei tuo mies siihen pysty, kunhan puhuu läpensä. Lirkutellut aikoinaan puolisolleen ja nyt lirkuttelee sinulle. Jos joku muu nainen sinun lisäksesi olisi hänestä kiinnostunut, mies lirkuttelisi tälle kolmannelle. Todennäköisesti sinä vaan olet ainut ketä hänen lirkutteluitaan suostuu kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta:
ap
No ei tuo mies siihen pysty, kunhan puhuu läpensä. Lirkutellut aikoinaan puolisolleen ja nyt lirkuttelee sinulle. Jos joku muu nainen sinun lisäksesi olisi hänestä kiinnostunut, mies lirkuttelisi tälle kolmannelle. Todennäköisesti sinä vaan olet ainut ketä hänen lirkutteluitaan suostuu kuuntelemaan.
Oman pikantin lisänsä tähän tuo se, että minäkin olen parisuhteessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua että ne loppuu. Tunnen olevani elossa, kun on salaisuus ja suhmurointia. Hih hih!
Ap
Ajatelkaa joku ei keksi muuta kirjoittaa kuin esiintyä ja trollata aloittajana täällä.
Fakta on se että ketään ei kiinnosta se "salaisuus ja suhmurointi" mitä yleensä liitetään siihen, että varattu alkaa etsiä seuraa suhteen ulkopuolelta.
Varattu haluaa erota, eikä halua olla yksin, joten etsii suoraa ns vaihtoa.
Miksi kaikki varatut ei sitten eroa? Koska haluavat vain vaihtelua.
Nämä jotka eivät eroa, ovat juuri näitä jotka ei saa koskaan yhdeltä ihmiseltä tarpeeksi, ja tarvivat aina monta ihmistä vahvistamaan egoaan ja toisaalta olemaan varalla jos jonkun kanssa meneekin sukset ristiin. Ja sitten on myös näitä, jotka eivät koskaan halua satuttaa ketään, eivätkä siksi uskalla erota, ja kuitenkin lopulta päätyvät tuottamaan kaikille massiivisen pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mahdollisuutta:
ap
Huvinsa kullakin. En kyllä ymmärrä miten jaksat nöyryyttää itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
joko lähettää kikkelinkuvia ja kuinka pesee perhekalleuksiaan...en siis tarkoita perillisiä
Jep tämä eräs tuttava lähettelee. Oli kylpyhuoneremontti ja vanhempiensa luona peseytymässä. Toisaalla kumppani hehkuttaa sittemmin uutta kylpyhuonetta.
En haluaisi olla osallisena.
Possu mies, joka pitää sinua helppona nakkina. Estäisin puhelut ja viestit.
Minä toivoisin miehen käyttävän lomansa parisuhteen hoitoon. Hän on kertonut minulle, mitä hänen parisuhteestaan puuttuu. Nainen pystyisi pienellä vaivalla *lukitsemaan* miehen itseensä, muttei kuulemma viitsi..
ap
Kauan odotettu matka. Mistä sinä tiedät kenenkään lomamatkojen odottamisesta vai onko sulls suhde ton miehen kanssa. Vähän ohi aiheen, mutta huonosti voivaa liittoa tai suhdetta ei kannata lähteä korjaamaan matkalle. Ne ongelmat tulee perässä ja helposti vielä kärjistyvät reissussa. Kun toisen naamakin ärsyttää, niin siinä menee ihanat illalliset pipariksi ja loma pilalle. Koettu on ja sitä katastrofia en enää ikinä halua kokea. Normaalisti kiltti mies pahoinpiteli mut oikein kunnolla. Täysin ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kannatan tätä oman kokemuksen pohjalta.
Monen kuukauden paineinen tilanne loppui viimein kun mies itse jätti paljonpuhuvan viestiketjun naisystävänsä nähtäville.
Sotahan siitä alkoi, mutta toisin kuin oli jo pari vuotta uhkailtu, ei ketään kuollutkaan.
Ne ketkä uhkailee, ei oikeasti mitään tee. Rohkeasti ero vaan kun on varma ettei suhteessa halua enää jatkaa. Ihan turhaa ajanhukkaa kaikille osapuolille tuommoinen vaiheilu salaa lomalta lähetettyine viesteineen ja muine piilotteluineen. Lopputulos on jokatapauksessa sama.Toisista ei vaan erota sovussa ja se on vaan hyväksyttävä.
Ei mitään järkeä jatkaa suhdetta väkisin, vaikka erosta tulisi millainen show. En ikipäivänä voisi pakottaa tai kiristää ketään suhteeseen kanssani, mitä iloa siitä olisi, kun tietäisin että kiristämisen vuoksi vain tuo ihminen tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Kauan odotettu matka. Mistä sinä tiedät kenenkään lomamatkojen odottamisesta vai onko sulls suhde ton miehen kanssa. Vähän ohi aiheen, mutta huonosti voivaa liittoa tai suhdetta ei kannata lähteä korjaamaan matkalle. Ne ongelmat tulee perässä ja helposti vielä kärjistyvät reissussa. Kun toisen naamakin ärsyttää, niin siinä menee ihanat illalliset pipariksi ja loma pilalle. Koettu on ja sitä katastrofia en enää ikinä halua kokea. Normaalisti kiltti mies pahoinpiteli mut oikein kunnolla. Täysin ilman syytä.
Mies on itse kertonut, että on kauan odotettu matka. Siitä tiedän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jep tämä eräs tuttava lähettelee. Oli kylpyhuoneremontti ja vanhempiensa luona peseytymässä. Toisaalla kumppani hehkuttaa sittemmin uutta kylpyhuonetta.
En haluaisi olla osallisena.
Ilmoitat seuraavien kuvien lähtevän poliisille tutkintaan häirinnästä.
Se voi olla. En haluaisi olla tuo nainen. Mies ilmeisesti vain odottaa tilaisuutta vaihtaa nainen lennosta.
ap