Varattu mies lähettää jatkuvasti viestejä lomamatkaltaan
Tuttavamies on puolisonsa kanssa kauan odotetulla Kreikan-matkalla ja pommittaa minua kaipaavilla viesteillään. Kirjoittaa toivovansa, että minä olisin siellä puolison sijasta.
Tiedän, että voin olla vastaamatta. Mutta, mikä saa miehen toimimaan näin?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostaako tämä viestittely jotenkin itsetuntoasi vai onko olosi ennemminkin ällöttävän rasvanäppinen?
Tuollainen tyyppi katoaisi äkkiä yhteystiedoistani.
Ei kumpaakaan. Toivon hänen saavan ihmissuhdeasiansa kuntoon.ap
...ai sun hyväksi vai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet antanut ko. miehen ymmärtää että ymmärrät antaa
Kyllä mies on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään.
ap
joko lähettää kikkelinkuvia ja kuinka pesee perhekalleuksiaan...en siis tarkoita perillisiä
Jep tämä eräs tuttava lähettelee. Oli kylpyhuoneremontti ja vanhempiensa luona peseytymässä. Toisaalla kumppani hehkuttaa sittemmin uutta kylpyhuonetta.
En haluaisi olla osallisena.
Ilmoitat seuraavien kuvien lähtevän poliisille tutkintaan häirinnästä.
Höpö höpö, poliisihan se nyt tuohon puuttuisi. Sitäpaitsi ap nauttii äijän huomiosta eikä
Alastonkuvien lähettäminen on rikos 😌
Vierailija kirjoitti:
"Teille naisille jotka näitä viestejä saatte. Hiveleekö itsetuntoa? Siksikö ei vaan saa sanottua että ei kiitos.
Ei käy mielessäkään että ette ole ainoita jolle tää ukkomies näitä lähettää?
Mun exällä ei muna vaan pysynyt housuissa. Selvisi onneksi lopulta että oli Tinderissä, sinkkumiehenä esiintyen. Lämmitteli samalla kunnolla yhtä sidechickiä.
Syy oli kuulemma että haki jännitystä elämään.
Erotiin minun alotuksesta."
Ei todellakaan hivelisi itsetuntoa, vaan melkeinpä hävettäisi, jos ukkomies kuvittelisi voivansa käyttää minua lohduttavana olkapäänä, koska ei itse osaa hoitaa omaa parisuhdettaansa, saatika että olisin hänen seuraava uhrinsa, josta motkottaa ympäri kyliä! Hyi, en ikimaailmassa sietäisi moista ongelmakimppua. 🤮
"sidechickille" mikä hiton...se on sivupano tai jalkavaimo tai syrjähyppy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostaako tämä viestittely jotenkin itsetuntoasi vai onko olosi ennemminkin ällöttävän rasvanäppinen?
Tuollainen tyyppi katoaisi äkkiä yhteystiedoistani.
Sivusta mutta itse olisin kauhuissani jos joku alkaisi lähettelemään minulle jotain epämääräisiä viestejä. Vastaisin, että viesti tuli toivottavasti varmaan väärään numeroon, blokkaisin ja sanoisin asiasta viestittelijän omalle puolisolle jos ei loppuisi siihen yhteen viestiin ja tietenkin kertoisin myös omalle puolisolleni. Lisäksi jos kyseessä olisi vapaa-ajan tuttava, lopettaisin yhteydenpidon ja jos työtuttu, valittaisin esimiehelle jos viestejä tulisi kiellosta huolimatta. Saattaisin myös vaihtaa työpaikkaa mahdollisimman nopeasti. En tosiaan kaipaa mitään vajaamielistä häirikköä elämääni ja tuskin olen ainoa. Nämä vain eivät ymmärrä omaa napaansa pidemmälle ja sitä haittaa muille, jonka it
Kovasti lähti tarinaa tulemaan.
Tässä tapauksessa kyseessä on tuttavamies, kuten aloituksessa mainittu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Teille naisille jotka näitä viestejä saatte. Hiveleekö itsetuntoa? Siksikö ei vaan saa sanottua että ei kiitos.
Mun exällä ei muna vaan pysynyt housuissa. Selvisi onneksi lopulta että oli Tinderissä, sinkkumiehenä esiintyen. Lämmitteli samalla kunnolla yhtä sidechickiä.
Erotiin minun alotuksesta.
Hmm. No jos on kyseessä vaikka työkaveri, niin homma alkaa silleen jollain lomakuvalla, vaikka kissasta, tyyliin "täällä on hirveästi kissoja, tää olisi sulle ihan paratiisi". No mitäpä tuohon vastaat? Ei kiinnosta, ei kiitos?
Sitten voi jossain kohtaa tulla jotain tyyliin "täällä mä silittelen mirriä ja mietin sinua". Ok, onko nyt ylittynyt kynnys vastata työkaverille, jonka kanssa istut samassa konttorissa 180 päivää vuodessa, että ei kiinnosta, ei kiitos?
Flirttailu työpaikalla on todella yleistä, enkä pidä sitä edes mitenkään haitallisena kun se pysyy sillä tasolla. Flirttaileviin viesteihin puuttuminen häirintäsyyttein taas uhkaa muuttaa työpaikan ilmpiiriä ikävästi. Eli ymmärrän kyllä miksi varatun viesteille ei tule pantua heti stoppia [kun niissä ei ole mitään suoraa vonkaamista].
Ehkä minä ennen kysyisin, että mikä pitää suhteessa missä toinen osapuoli näppäilee puhelinta koko yhteisen kauan odotetun lomamatkan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille naisille jotka näitä viestejä saatte. Hiveleekö itsetuntoa? Siksikö ei vaan saa sanottua että ei kiitos.
Erotiin minun alotuksesta.
Sieltä syyllistetään kätevästi kaikki muut paitsi se joka on tässä se ongelma. Ehkäpä ovat ystäviä ja ei halua olla tökerö vaan toivoo asioiden palautuvan raiteilleen.
Tökerö? Miten tökeröä on lähetellä tuollaisia viestejä omasta puolisostaan toiselle naiselle? Ei tökeröä vaan ällöttävää. Mitä ap tekisi kun hänen oma puolisonsa toimisi noin ap:n selän takana?
Entä jos varattu mies lähettelee viestejä matkoilta, kotoaan, juhlista, töistä, arjen keskeltä?
Dear Eki, send help. Mitä varattu mies haluaa? Miksi haluaa kertoa minulle kuinka onneton on liitossaan? Miksi haluaa jakaa minulle valtavasti asioitaan ja kysellä miten minulla menee?
Kuka nyt ei kauniimpaan vaihtaisi? Saitko tunnin jossain välissä huomiota?
Tässä tapauksessa siis nainen on ulkoiselta habitukseltaan epänaisellinen ja käytökseltäänkin jotenkin maskuliininen, määräilevä. Mies nyt puolitoista vuotta suhteessa oltuaan herännyt huomaamaan tämän ja valittaa nistä naisen ominaisuuksista..
ap
"Mietipä hetki mitä tapahtuu jos ilmoitat epävakaalle puolisolle tämän kumppanin kirjoittelusta sidechickille tai sivusuhteesta?"
Edelleen kokemuksesta:
se showdown on edessä jokatapauksessa ennemmin tai myöhemmin muodossa tai toisessa. Oma mies halusi puhua exänsä kanssa erohalustaan ja seurauksena oli jo tuosta joka kerran jotain vessaan lukkiutumista pilleripurkkien kanssa tai autolla kaahaamista pois pihasta. Eli eroaminen nätisti ei ole mahdollista. On aina olemassa se mahdollisuus että jätettävä tekee jotain hullua, mutta se on vaan pakko hyväksyä, toista ihmistä ei voi sillä tavalla hallita eikä se ole tarkoituksenmukaista edes yrittää kun tavoite on kerran lähteä eri teille. Miehen exän tapauksessa oli vielä erityisen hankalaa se, ettei hänen kavereilleen tai äidilleen saanut missään tapauksessa kertoa mitään, koska hän ei luottanut kavereihinsa ja äidillä oli omat haasteensa elämässä. Mies ei älynnyt tai kehdannut hakea ammattiapua, mutta lopulta se kuitenkin oli sairaalan kriisiosasto joka auttoi tuomaan tilanteeseen sellaisen selkeyden että tällä kertaa mies pystyi eroamaan lopullisesti eikä enää peruuttanut takaisin. Exäkin on vielä elossa ja hyvissä voimissa uudessa elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos varattu mies lähettelee viestejä matkoilta, kotoaan, juhlista, töistä, arjen keskeltä?
Dear Eki, send help. Mitä varattu mies haluaa? Miksi haluaa kertoa minulle kuinka onneton on liitossaan? Miksi haluaa jakaa minulle valtavasti asioitaan ja kysellä miten minulla menee?
Voi voi, koita nyt vaan ymmärtää onnetonta miestä. Hän kaipaa tukea ja ymmärrystä, rakkautta ja lämpöä. Vain sinä voit ymmärtää ja tukea kärsivää ja rakkautta janoavaa ihmistä. Rakasta mies taas terveeksi ja ehyeksi ja blaa blaa blaa. Työpaikan Terttukin tekee niin. 💋
Vierailija kirjoitti:
Oman pikantin lisänsä tähän tuo se, että minäkin olen parisuhteessa.
ap
Jaahas. Haen popparit.
Onkohan AP nyt katkera jostain? Esimerkiksi kun ei pääse lomalle miehen kanssa? Tämä voi olla todennäköisempää..
Vierailija kirjoitti:
Onkohan AP nyt katkera jostain? Esimerkiksi kun ei pääse lomalle miehen kanssa? Tämä voi olla todennäköisempää..
Miten voisin lähteä lomalle tämän miehen kanssa, kun olen juuri lomalla omani kanssa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin lähteä lomalle tämän miehen kanssa, kun olen juuri lomalla omani kanssa?
ap
Eihän se katkeruutta estä..
On naisia, joista moni mies on kiinnostunut samanaikaisesti ja sitten on naisia, joista kukaan ei ole juuri koskaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eihän se katkeruutta estä..
Toivoisitko, että tuntisin negatiivisia ja itseni kannata haitallisia tunteita?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
On teilläkin per*keleellinen loma miehesi kanssa, kun palstalla trollaat toisen pariskunnan kuvitteellisia ongelmia. Jospa kertoisit sille kuvitteelliselle miehellesi, niin hän voisi keskustella tuttavamiehelle kuin "mies miehelle". Pääsisit sitten sinäkin sen jälkeen miehesi kanssa katsomaan nähtävyyksiä, ravintolaan syömään, tai jos vaikka lämmittäisit roiskeläppäpitsan mikrossa, ja alat miettimään uutta draaman kaarta palstalle. ;D
Mietipä hetki mitä tapahtuu jos ilmoitat epävakaalle puolisolle tämän kumppanin kirjoittelusta sidechickille tai sivusuhteesta?