Vanhempani eivät rakastaneet minua
Yritän nyt hyväksyä tämän faktan.
Kohtalotovereita?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole kohtalontovereita. Me muut osaamme mennä elämässä eteenpäin. Sinä et osaa. Yyyhyyhyyyy
Jos eteenpäin meneminen tarkoittaa muiden lyttäämistä ja tunteiden pilkkaamista, niin ole rauhassa edellä. Minä valitsen toisenlaisen ihmisyyden.
Unohdit panna kommettisi loppuun - huoris
Kiitos että paljastit, ettei sinulla ollut mitään sanottavaa alun perinkään.
terveisin huoris unohtui taas.
Ei unohtunut mitään. Sanon sitten kyllä, kun unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole kohtalontovereita. Me muut osaamme mennä elämässä eteenpäin. Sinä et osaa. Yyyhyyhyyyy
Jos eteenpäin meneminen tarkoittaa muiden lyttäämistä ja tunteiden pilkkaamista, niin ole rauhassa edellä. Minä valitsen toisenlaisen ihmisyyden.
Ihmisyys on kuule hieman eri asia kuin omissa ruikutuksissa kylpeminen. Te olette traumaruikutuksella ympäristöä saastuttavia ihmisiä.
tutustupa termiin trauma dumpingMiten sitten jostain asiasta voi mennä eteenpäin, jos siitä ei saa edes puhua? Sinäkin kannat sukusi vaiettuja traumoja dna:ssasi, alitajunnassasi, käytöstavoissasi ja ajattelutavoissasi. Et edes tiedosta niitä, kun et suostu edes ajattelemaan niitä,
Lue joskus muutakin kuin niitä paskoja self help -opuksia.
Keskustelu huoris- jankkaajan kanssa loppuu tähän. Pidä sinä vain ala-arvoinen käytöksesi.
Eivät minunkaan vanhempani. Tämä oli heidän kohdallaan niin ilmeistä, ettei minun tarvinnut yrittää hyväksyä tätä, vaan kasvoin siihen asiaan. Varmasti paljon helpompaa näin päin, ettei ole tarvinnut koskaan herätä mihinkään todellisuuteen tuon asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Jotkut ovat niin pahoin vaurioituneita että sisimmässään halveksuvat ja vihaavat itseään, halveksuvat vähintään salaa kaikkia muita ja varsinkin omia lapsiaan. Kesti kauan tajuta että tuon tason nuppivika ei koskaan parane, eikä tietynikäiset mitään apuakaan hae vaikka olisikin sillä tasolla että olisi mahdollista kehittyä ja oppia ymmärtään itseään + mitä se oma käytös läheisille tekee, ja miksi muutenkin elämä on niin vaikeaa
Mieleltään sairaat ahneen sukupolven edustajat paneskelivat eivätkö osanneet/halunneet hoitaa tai edes rakastaa lapsiaan.
Heillähän oli vähän lapsia. Mitä sää sekoilet?
Vai tarkoitatko sodan käynyttä ikäpolvea joka synnytti suuret ikäluokat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastailet omiin kommentteihisi? Mitähän sun vanhemmatkin siitä tuumaa? Pyörähtää haudoissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovinistivanhemmat teki minusta perheen syntipukin, olin kiltti ja helppo tyttölapsi. Liekö kohtalon ironiaa, pojat suorittivat koulunsa erityisluokalla kumpikin. Itse olen nykyään lukiossa hyvin arvosanoin, vanhemmat yrittivät estää opiskelemasta, heidän mielestään minun roolini olisi ollut suvun piikana ja jonkun juntin synnytyskoneena. En ole tekemisissä heidän kanssaan, välien katkaisu huonosti kohteleviin kusipäihin oli elämäni voimaannuttavin teko.
Mikähän sepustus tämä oli jos on kerran ihan nykypäivää. Olisiko vanhempasi laittaneet sinut amikseen lukion sijaan? Samat kolme vuotta sekin.
Anna kun arvaan, jostain pohjanmaan ökötaloista ja naapurin poika katsottu sulle kun on yhteinen leikkuupuimuri muutenkin?
En kyll oo kuullut täällä maalikylillä.että nykyisin 16-vuotiaita oltaisiin jo naittamassa.
Savosta pikkukylältä. Ihmisen arvo on siellä monilla vielä tänäkin päivänä se, miten ihmisestä voi hyötyä. Minusta olisi hyödytty alistuvana piikana enemmän,kuin opiskelleena omista oikeuksista tietoisena ihmisenä. Lapsen tehneenä olisin ollut kontrolloitavissa helpommin.
Ai ihmisyys on muka määritelty valmiiksi? Kenen toimesta ja kenen ehdoilla? Jos se olisi niin selkeetä, sä et kokis mun sanoja näin voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Äidinrakkaus jäi kokematta, tajusin sen vasta tässä keväällä. Siitä johtuu juureton oloni, etten riitä. Mutta nyt kun sen on tiedostanut, on mahdollista alkaa rakentaa tulevaisuutta aivan erilaiseksi. Kun tajusin, ettei äitini rakastanut mua, koin helpotuksen. Mun ei tarvitse olla hänelle enää lojaali, totella hänen käskyjään tai välittää hänen mielipiteistään. Jos hän ohjaa mua johonkin suuntaan, tiedän ettei se välttämättä ole rakkaudesta vaan manipuloinnista tulevaa johdattelua. Ja siksi SAAN itse päättää, mitä teen missäkin tilanteessa. Olo on vapautunut! Työstettävää riittää kyllä, mutta jokin sisäinen kahle irtosi ja annoin itselleni luvan miettiä asioita omasta näkökulmasta (ne eivät ole vääriä, vaikka äiti niin sanoisikin!). En enää mieti, mitä äiti sanoisi, vaan mietin, mikä on MINULLE oikein ja parhaaksi, ei hänelle! Toivottavasti saat ap tästä voimaa.
Normaalisti lapset irtautuvat "äidin päätöksistä" viimeistään parikymppisinä. Oletko joku myöhäisheränneenä aikuistunut?
Vierailija kirjoitti:
Sovinistivanhemmat teki minusta perheen syntipukin, olin kiltti ja helppo tyttölapsi. Liekö kohtalon ironiaa, pojat suorittivat koulunsa erityisluokalla kumpikin. Itse olen nykyään lukiossa hyvin arvosanoin, vanhemmat yrittivät estää opiskelemasta, heidän mielestään minun roolini olisi ollut suvun piikana ja jonkun juntin synnytyskoneena. En ole tekemisissä heidän kanssaan, välien katkaisu huonosti kohteleviin kusipäihin oli elämäni voimaannuttavin teko.
Lukiolainen av-palstalla? Ei Herrajjumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastailet omiin kommentteihisi? Mitähän sun vanhemmatkin sii
Sulla on psykoosit tulilla. Koen hankalaksi keskustella sellaisten ihmisten kanssa, ei sillä että haluaisin dissata. Sulle ei vaan mene mikään jakeluun, kun sulla on sun harhainen todellisuutesi. Parempi että lopetellaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sepustus tämä oli jos on kerran ihan nykypäivää. Olisiko vanhempasi laittaneet sinut amikseen lukion sijaan? Samat kolme vuotta sekin.
Anna kun arvaan, jostain pohjanmaan ökötaloista ja naapurin poika katsottu sulle kun on yhteinen leikkuupuimuri muutenkin?
En kyll oo kuullut täällä maalikylillä.ett
Savo. No sitten en ihmettele yhtään. Venäläisiä luonteeltaan.
Kun ei enää pärjää ajatuksilla, siirrytään verenperintöön. Klassinen siirto niiltä, joilla ei ole mitään sisältöä, mutta suuri tarve tuntea ylemmyyttä. Savolaiset ovat suomalaisia, mutta kiitos, että paljastit kuka ei osaa olla ihminen, riippumatta maakunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyll oo kuullut täällä maalikylillä.ett
Sun tekstis ei ole 18-vuotiaan. Älä viitsi ees yrittää. Miehen suku on savosta ja kyllä siellä kaikki alle 60-vuotiaat, niin naiset kuin miehet, on hyvin koulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole perheestä kiinni, kuinka kohdellaan.
Tuo aloittaja jankkaa niin kauan ja loputtomiin kun kukaan ei ole hänen kanssaan samaa mieltä.
YHYYYYYYYY
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloittaja jankkaa niin kauan ja loputtomiin kun kukaan ei ole hänen kanssaan samaa mieltä.
YHYYYYYYYY
Jos rehellisyys kuulostaa jankilta, ehkä sun korvat on tottuneet pelkkään pintaääneen.
Lopeta vollottaminen, uliseminen ja ruikuttaminen. Sun ongelmat ei ole vanhempiesi syytä. Sun naisettomuus ei ole sun vanhempien syytä.
Syy löytyy itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta vollottaminen, uliseminen ja ruikuttaminen. Sun ongelmat ei ole vanhempiesi syytä. Sun naisettomuus ei ole sun vanhempien syytä.
Syy löytyy itsestäsi.
XD on hauskaa kun tällaisella tasolla olevat ihmiset eivät edes tajua että miten yksinkertaisen kuvan antavat itsestään
#sunnuntai
#naiset
#psykoosi