Vanhempani eivät rakastaneet minua
Yritän nyt hyväksyä tämän faktan.
Kohtalotovereita?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että menisit elämässäsi eteenpäin, kieriskelet itsesäälissäsi. Kerjäät muiltakin sääliä ja päänsilitystä. Mene terapiaan.
Hyh mikä kommentti. Älä projisoi minuun hirveitä piirteitäsi.
Minä olen aloittanut täällä asiallisen keskustelun. Jos et ole aiheesta kiinnostunut niin älä vastaa.
Ruikuttaminen ja uhriutuminen ei ole asiallista vaan ihan sitä itteään 💩
Selkeä provo. Kolisee tyhjyyttä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että menisit elämässäsi eteenpäin, kieriskelet itsesäälissäsi. Kerjäät muiltakin sääliä ja päänsilitystä. Mene terapiaan.
Minä olen aloittanut täällä asiallisen keskustelun. Jos et ole aiheesta kiinnostunut niin älä vastaa.
YHYYY HIRVEITÄ PIIRTEITÄ YHYYY😩
Aloittaja haluaa nyt opettaa meitä kaikkia. On opetustuokio. Hän vuodattaa manifestiaan ja panee meidät kaikki ojennukseen sekä ruotuun.
Ap ei hyväksy eriäviä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun argumentointi loppuu, alkaa irvistely. Lapsellinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Aloitus houkutteli lähes kaikki palstakiusaajat paikalle. Läskihullu puuttuu.
Se on tuo yksi ja sama multipeukuttaja-jankkaajahullu, ignooratkaa. Tyypillä on aina nuo samat setit
Ja kukas sinun laadukasta kommenttiasi multipeukutti viisi kertaa??
Sovinistivanhemmat teki minusta perheen syntipukin, olin kiltti ja helppo tyttölapsi. Liekö kohtalon ironiaa, pojat suorittivat koulunsa erityisluokalla kumpikin. Itse olen nykyään lukiossa hyvin arvosanoin, vanhemmat yrittivät estää opiskelemasta, heidän mielestään minun roolini olisi ollut suvun piikana ja jonkun juntin synnytyskoneena. En ole tekemisissä heidän kanssaan, välien katkaisu huonosti kohteleviin kusipäihin oli elämäni voimaannuttavin teko.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja haluaa nyt opettaa meitä kaikkia. On opetustuokio. Hän vuodattaa manifestiaan ja panee meidät kaikki ojennukseen sekä ruotuun.
Ah, nyt ollaan siinä vaiheessa keskustelua, jossa asiallinen viesti tulkitaan manifestiksi ja puolustautuminen vallankäytöksi. Ei siksi että niin olisi, vaan koska totuus sattuu.
Tämä aihe selvästi triggeröi ihmisiä.
Ehkä osa näistä ihmisistä jotka täällä halveksuvat aloitustani ovat itse asiassa ihmisiä joilla on samankaltainen kokemus - mutta jotka eivät ole jollain tasolla sitä kyenneet kohdata ja hyväksyä?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruikuttaminen ja uhriutuminen ei ole asiallista vaan ihan sitä itteään 💩
Se mitä kuvailet ruikuttamiseksi ja uhriutumiseksi, on kokemusten käsittelyä. Jos sitä ei tee koskaan, jää siihen uhrin asemaan eikä koskaan kehity niin, että pääsisi asian yli. Pitää kohdata ne haavat, jotka tänään estävät elämästä täyttä elämää. Ja vertaistuki on tärkeää! Joku joka on pidemmällä näissä asioissa, pystyy tsemppaamaan ja antamaan uusia näkökulmia, joiden avulla ne haavat voivat alkaa parantua.
Ap ei ole kohtalontovereita. Me muut osaamme mennä elämässä eteenpäin. Sinä et osaa. Yyyhyyhyyyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun argumentointi loppuu, alkaa uhriutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe selvästi triggeröi ihmisiä.
Ehkä osa näistä ihmisistä jotka täällä halveksuvat aloitustani ovat itse asiassa ihmisiä joilla on samankaltainen kokemus - mutta jotka eivät ole jollain tasolla sitä kyenneet kohdata ja hyväksyä?
-ap
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun argumentointi loppuu, alkaa uhriutuminen.
Ehkä olisi rehellisempää myöntää, että jokin sanomani meni ihon alle, sen sijaan, että yrittää peittää sen kyynisyyden alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, nyt ollaan siinä vaiheessa keskustelua, jossa asiallinen viesti tulkitaan manifestiksi ja puolustautuminen vallankäytöksi. Ei siksi että niin olisi, vaan koska totuus sattuu.
Et kuule jankuttamalla saa mustaa valkoiseksi. Etkä uhriutumista asialliseksi tekstiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole kohtalontovereita. Me muut osaamme mennä elämässä eteenpäin. Sinä et osaa. Yyyhyyhyyyy
Jos eteenpäin meneminen tarkoittaa muiden lyttäämistä ja tunteiden pilkkaamista, niin ole rauhassa edellä. Minä valitsen toisenlaisen ihmisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa ahneen sukupolven eläkkeet.
Äiti on kyllä vasta 49v, eikä eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset eivät vain ole rakastettavia persoonia.
Hohhohoh, tuliko nyt parempi mieli sulle? Aikuinen ihminen
Mielikuva, jonka tuosta kommentistasi sain, on sellainen että kiireen vilkkaan, silmät kiiluen, kirjoitit tämän "mukahauskan" heiton ja sait pienen ahh-tyydytyksen, kun painoit enteriä. Ehkä hetken tunsit olosi nokkelaksi tai jopa ylivertaiseksi.
Kun ihminen sanoo, ettei ole koskaan tuntenut vanhempiensa rakkautta, se ei ole mikään keskustelun punchline. Se on suru, joka ei kaipaa pisteliäitä analyysejä, vaan jotain, mikä on nykyään harvinaista: kykyä pysähtyä toisen kivun äärelle ilman että tekee siitä vitsin.
Amen!
Menikö keharilla tunteisiin :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuule jankuttamalla saa mustaa valkoiseksi. Etkä uhriutumista asialliseksi tekstiksi.
Sillä ei ole mitään tekemistä valkoisen tai mustan kanssa, kun toinen ei edes katso, vaan huutaa suuntaan, jota ei ymmärrä.
Aina nuo samat? Kuinka monta tuntia vietät palstalla päivittäin?