Oletko koskaan flirtannut palveluchatissa?
Se on entistäkin houkuttelevampaa, kun vastauksia kirjoittaa joku ihqu Iida tai Mirka...
Kommentit (15)
On siellä bottien lisäksi aitojakin asiakaspalvelijoita. Niin pitkällä tekoäly ei sentään vielä ole.
Olen koittanut flirtata Sirille, Alexalle ja Google assistentille, mutta ne ei tajua flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailet botille?
Ja sinnekö on ohjelmoitu se aika, jolloin näkyy että vastausta kirjoitetaan? Botti tuottaa vastauksen mikrosekunneissa. 😊
Kyllä olen. Puhelut loppuu yllättäen nopeasti. Tv: Jaska59
Kyllä kyllä. Pyysin Siriä näyttämään tissit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Puhelut loppuu yllättäen nopeasti. Tv: Jaska59
😂
En ole, mutta kerran harrastin puhelinseksiä minulle soittaneen puhelinmyyjämimmin kanssa.
Sanoin ettei mua just nyt mikään e-epa kuukausitilaus kiinnosta, mutta....
Vierailija kirjoitti:
Olen koittanut flirtata Sirille, Alexalle ja Google assistentille, mutta ne ei tajua flirttiä.
Likat ei sitte vielä läpäise Turingin testiä. 😁
Miksi chatteja on niin paljon vaikka kirjoittaminen on hitaampaa kuin puhuminen?
Minä kännipäissäni kyselin joltain robotilta chatissa neuvoa johonkin. Se oli tosi ystävällinen niin kirjoitin sille että "olet kiltti pikku robotti" johon se vastasi jotain "mitä asiaa?". Koko ilta pilalla :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi chatteja on niin paljon vaikka kirjoittaminen on hitaampaa kuin puhuminen?
Nuoriso ei uskalla puhua ääneen. Sehän on vanhanaikaistakin.
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole. Kirjoittamalla saa paljon nopeampaa vastauksen ja sen voi tallentaa. Itse ainakaan muista puhelinkeskestulusta mitään jos useita kysymyksiä. Puhelimessa myös unohtaa puolet mitä piti sanoa.
Chatissa aika on myös hyvä voi vaikka googlettaa välissä kun puhelut ovat kiireisiä ja puhutaan päälle jne
Aika epätoivoista yrittää lämmitellä tekoälyä.