Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miten kestän näitä katseita? (Mies 58v, minä 23v)

Vierailija
07.06.2025 |

Tapasin noin vuosi sitten aivan ihanan, karismaattisen ja menestyneen miehen. Hän on 58-vuotias, itse olen 23. Hänellä on oma menestyvä firma, ja hän sanoo, että minä olen tuonut hänen elämäänsä uutta virtaa ja iloa, "elämän toisen kevään", kuten hän itse asian ilmaisee.

Ongelma ei ole meidän suhteemme, se on täydellinen. Hän hemmottelee minua, matkustelemme (ensi kuussa Santorinille!), ja minun ei koskaan tarvitse murehtia raha-asioista. Hän pitää minusta huolta.

ONGELMA ovat muut naiset. Erityisesti ne keski-ikäiset, sanotaanko 45-60-vuotiaat.

Eilenkin olimme kivassa bistrossa syömässä ostereita ja juomassa samppanjaa, kun tarjoilija (joku ehkä 45v nainen) katsoi meitä koko ajan niin nyrpeästi ja tuomitsevasti. Kun mieheni tilasi meille toisen pullon samppanjaa ja sanoi vitsillä, että "prinsessalle vain parasta", sen naisen ilme oli ihan kauhea. Se oli niin selkeetä kateutta.

Tämä toistuu kaikkialla. Kaupassa, terassilla, kadulla. Saan jatkuvasti vihaisia ja sääliviä katseita naisilta, jotka selvästi ovat katkeroituneita omasta elämästään. Mieheni sanoo, että he ovat vain kateellisia, koska heidän oma elämänsä on jotain rivitalon pätkän maksamista ja sähkön hintojen vertailua, kun me elämme täysillä hetkessä.

Miten te muut, joilla on vanhempi menestynyt mies, kestätte tällaista? Onko kaikki keski-ikäiset naiset vaan näin katkeria, kun oma ukko istuu kotona kalsareissa ja juo kaljaa? 

Ihan uskomatonta. En jaksaisi tätä jatkuvaa tuomitsemista.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina aidosta rakkaudesta jota näkee niin harvoin enään nykyisin

Vierailija
2/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen satu tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa pidä teitä isänä ja tyttärenä ja kaikki muu on sun mielikuvitusta. Ehkä jossain syvällä sisimmässäsi et ihan ole sinut asian kanssa itse. 

PS. Kaikki näkee setämiesten provoyritysten läpi. 

Vierailija
4/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki omanikäinen mies :D t. Veera22

Vierailija
5/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kade?

Vierailija
6/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, kun tää on paljon parempi?

Vierailija
7/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kyllä mun miestä ja tytärtäkin tuijotetaan ikä ero heillä 20 vuotta. Minä lyllerrän harmaa varpusena jäljessä niin huomaan ihmisten katsovan heitä. Liekö miettivät ovatko pari vai  isä ja lapsi. Mitään nyrpeyttä en ole huomannut.

Vierailija
8/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt asiaa: kymmenen vuoden kuluttua mies on seitsenkymppinen, sinä kolmekymppinen. Jos haluat ryhtyä omaishoitajaksi, niin siitä vaan. Mutta muista: sinäkin vanhenet.

Vierailija
9/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, kun tää on paljon parempi?

Koska se on ihana herätä omanikäisen miehen vierestä.

Vierailija
10/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kateellinen rupsahtaneesta 58-vuotiaasta papparaisesta jolla on ap:n ikäisiä omia tyttäriä. Hyi saatana.

Vierailija
11/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku Peräpösilön Markku haaveilee.

Vierailija
12/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea incelin satua otsikkoa pidemmälle. Poistoon. 

Vierailija
14/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no kyllä mun miestä ja tytärtäkin tuijotetaan ikä ero heillä 20 vuotta. Minä lyllerrän harmaa varpusena jäljessä niin huomaan ihmisten katsovan heitä. Liekö miettivät ovatko pari vai  isä ja lapsi. Mitään nyrpeyttä en ole huomannut.

Joo en minäkään usko näihin juttuihin, että vanhemmat naiset katselisivat ja olisivat nyrpeitä.

Itse olin teininä ja parikymppisenä sellainen, että ällötti todella suuresti ajatuskin ikäeropareista, ja olisin todellakin katsonut halveksuen ja inhotuksen vallassa, jos olisin huomannut jossain jonkun nuoren mimmin vanhan papparaisen tai sedän kanssa. Mielestäni oli niin kuvottavaa, että joku nuori nainen voi alentua tuollaiseen. 

Nykyään kolmikymppisenä ajattelen, että jokaisen oma asia eikä kuulu mulle. 

Vierailija
15/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
16/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit, kituuta siinä kun olet siihen lähtenyt (*💩 provo muuten...)

Vierailija
17/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea incelin satua otsikkoa pidemmälle. Poistoon. 

Tämä on ihan tosi juttu. Voisitko olla ilmiantamatta minun ketjua, kiitos.

Vierailija
18/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, olen 55- vuotias nainen ja 58v miehet ovat setämiehiä, joihin en koskisi vaikka maksettaisiin.

Ehkä ymmärrät myöhemmin, että se "hemmottelu, suojelu ja yms." ovat hallintaa ja omistushalua. Maksan siis mielummin itse omat Santorinin- matkani.

Vierailija
19/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani Kansa laulaisi HUO...A.

Vierailija
20/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk, olen 55- vuotias nainen ja 58v miehet ovat setämiehiä, joihin en koskisi vaikka maksettaisiin.

Ehkä ymmärrät myöhemmin, että se "hemmottelu, suojelu ja yms." ovat hallintaa ja omistushalua. Maksan siis mielummin itse omat Santorinin- matkani.

Vähän kuin kolmekymppiset sinkkuäidit ovat jo rummoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän