Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miten kestän näitä katseita? (Mies 58v, minä 23v)

Vierailija
07.06.2025 |

Tapasin noin vuosi sitten aivan ihanan, karismaattisen ja menestyneen miehen. Hän on 58-vuotias, itse olen 23. Hänellä on oma menestyvä firma, ja hän sanoo, että minä olen tuonut hänen elämäänsä uutta virtaa ja iloa, "elämän toisen kevään", kuten hän itse asian ilmaisee.

Ongelma ei ole meidän suhteemme, se on täydellinen. Hän hemmottelee minua, matkustelemme (ensi kuussa Santorinille!), ja minun ei koskaan tarvitse murehtia raha-asioista. Hän pitää minusta huolta.

ONGELMA ovat muut naiset. Erityisesti ne keski-ikäiset, sanotaanko 45-60-vuotiaat.

Eilenkin olimme kivassa bistrossa syömässä ostereita ja juomassa samppanjaa, kun tarjoilija (joku ehkä 45v nainen) katsoi meitä koko ajan niin nyrpeästi ja tuomitsevasti. Kun mieheni tilasi meille toisen pullon samppanjaa ja sanoi vitsillä, että "prinsessalle vain parasta", sen naisen ilme oli ihan kauhea. Se oli niin selkeetä kateutta.

Tämä toistuu kaikkialla. Kaupassa, terassilla, kadulla. Saan jatkuvasti vihaisia ja sääliviä katseita naisilta, jotka selvästi ovat katkeroituneita omasta elämästään. Mieheni sanoo, että he ovat vain kateellisia, koska heidän oma elämänsä on jotain rivitalon pätkän maksamista ja sähkön hintojen vertailua, kun me elämme täysillä hetkessä.

Miten te muut, joilla on vanhempi menestynyt mies, kestätte tällaista? Onko kaikki keski-ikäiset naiset vaan näin katkeria, kun oma ukko istuu kotona kalsareissa ja juo kaljaa? 

Ihan uskomatonta. En jaksaisi tätä jatkuvaa tuomitsemista.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanki omanikäinen mies :D t. Veera22

Miksi, kun tää on paljon parempi?

Koska se on ihana herätä omanikäisen miehen vierestä.

Mut miehenä en halua enää ikinä herätä omanikäisen mummon vierestä. Pitää olla ainakin parikymmentä vuotta nuorempi nainen joka on kiinteäkroppainen, hoikka, sileäihoinen ja joka ei varsinkaan sairasta mummotautia.. Kyllä näin on, jos haluaa tosissaan nauttia elämästä. Mulla on parikytvuotta nuorempi hani ja upeesti sujuu..

Upeaa, että sinä olet kiinteäkroppainen, hoikka ja sileäihoinen, jonka vierestä hanisi saa herätä... 

Toivottavasti myös varakas ja isohkomunainen (ja komea!).

Vierailija
62/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttö-pieni. Emme me keski-ikäiset naiset kadehdi sinua, ei sitten ollenkaan. Ajatuskin yli 30v vanhemmasta miehestä "pitämässä minusta huolta" on suorastaan koominen. Oma menestyvä firma ja Santorinin matka, osterit ja shamppanjat....mitä typykkä sinulla on muuta kuin ukon rahat? Vanha mies. 

Ainakin mun miehellä on jotain tarjottavaa. Nuorilla miehillä ei mitään. Viina ja pilluralli karvanoppa hondalla on ne heidän jutut. Ei kiinnosta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v ja mieheni 47 v. Ei tulisi mielenkään olla kenellekään kateellinen vielä vanhemmasta papparaisesta. 😄 Monen keski-ikäisen naisen naama on vaan jo sen verran roikkuva, että perusilme voi näyttää nyrpeältä tai tympeältä, vaikkei tarkottaisi. Susta vaan tuntuu, että joku vastaantulija teitä tuijottaa. Mistä kukaan edes miehesi varallisuutta tietää, että voisi kadehtia? Saatikka että te tietäisitte jonkun random vastaantulijan varallisuutta ja elämää? 

Vierailija
64/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakkaana miehenä ymmärrän hyvin tilanteesi. Täällä kateiden ihmisten maassa elämä on vaikeata menestyjänä.

Älä kuuntele tän ketjun katkeria naisia, ne on vaan kateellisia siitä että olet löytänyt hyvän miehen.

Aivan. Se varakkuus ja menestys vetää nuoria mimmejä puoleensa, ei itse papparainen. Tämän nyt ymmärtää jokainen. 

Se "papparainen" ja hänen menestys ovat erottamaton yksi ja sama juttu.

Mutta joo, miksette mammat samalla koskaan mieti että teillä oli ne jännät miesystävät silloin aikoinaan vain koska olitte nuoria ja (semi)kauniita. Eivät he oikeasti teistä olleet kiinnostuneita, pussien tyhjennys se vaan heitä kiinnosti.

Tietenkin :D Enhän minäkään kiinnostu miehestä ellei se ole (nuori ja) komea, joten miksi odottaisin miehiltä muuta!

Naurattaa kun täällä aina oletetaan, että naisia kauheasti kiinnostaa kaikenmaailman miesten mielipiteet tai että naiset kuvittelisivat miesten olevan kovin syvällisesti heistä kiinnostuneita, tai että naisia itseään kiinnostaisi joku Syvä Yhteys miesten kanssa... ei kiinnosta, eikä kiinnosta nuita vanhempien varakkaiden miesten kanssa oleviakaan - heitä kiinnostaa ihan muut jutut eli juuri se varakkuus ja toisaalta myös vanhemmuus, sillä silloin nainen voi pitää rimaa matalammalla oman käytöksen, vastuullisuuden ja henkisen kehityksen suhteen..

Joku sellainen syvempi yhteys ja AITO kokonaisvaltainen kiinnostus kahden ihmisen välillä on niin äääääärimmäisen harvinaista, että moni eläisi koko elämänsä ilman munaa/pillua/parisuhdetta jos siihen ripustautuisi.

Vierailija
65/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tottakai kestät rakkaasi takia urheasti katseet, naureskelun ja jos joku mokomasta kateellinen on, niin senkin! Mitä et tekisi suuren rakkauden eteen! Teet kaikkesi!

Kuten Helmi Dannyn kanssa!

Vierailija
66/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttö-pieni. Emme me keski-ikäiset naiset kadehdi sinua, ei sitten ollenkaan. Ajatuskin yli 30v vanhemmasta miehestä "pitämässä minusta huolta" on suorastaan koominen. Oma menestyvä firma ja Santorinin matka, osterit ja shamppanjat....mitä typykkä sinulla on muuta kuin ukon rahat? Vanha mies. 

Ainakin mun miehellä on jotain tarjottavaa. Nuorilla miehillä ei mitään. Viina ja pilluralli karvanoppa hondalla on ne heidän jutut. Ei kiinnosta.

Ap

No tämä paljasti sinut joksikin 80-luvulla nuoruutensa viettäneeksi entiseksi amismieheksi :DDDDDD En tunne KETÄÄN nuorta miestä kenellä olisi tuollainen elämä. En yhtäkään.

Tuollaisia höpisee vain jotkut vanhat miehet netissä, sellaiset joiden omassa nuoruudessa oli siistiä ajella Corollalla karvanopat heiluen ja juoda viinaa. Sellaiset tyhmät miehet.

Vierailija
67/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tämä paljasti sinut joksikin 80-luvulla nuoruutensa viettäneeksi entiseksi amismieheksi :DDDDDD En tunne KETÄÄN nuorta miestä kenellä olisi tuollainen elämä. En yhtäkään.

Tuollaisia höpisee vain jotkut vanhat miehet netissä, sellaiset joiden omassa nuoruudessa oli siistiä ajella Corollalla karvanopat heiluen ja juoda viinaa. Sellaiset

😄😄😄😄 ennalta arvattavaa.

Vierailija
68/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne katseet on -jos mitään, niin sääliviä. 

Tiiäkkö, jos tää ei olisi provo, sä olet kaulsasi myöten siinä itsessään 10-20 vuoden kuluttua. Onnea valinnastasi. 

Vierailija
69/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli siis jonkun vähän varttuneemman miehen fantasiaa.

Jos oikeasti tuollaisesta elämästä unelmoit, niin ei muuta kuin esim. Thaikkuihin tai Filippiineille prinsessaa metsästämään :) Se on win-win-tilanne, kun prinsessa saa samalla sellaisen elintason, mitä ei muuten saisi. Myös Etelä-Amerikasta voi löytyä sopivia, vaikka mitä olen niiden kanssa jutellut niin niitä ei aidosti kiinnosta vanhemmat miehet eli tekevät sen puhtaasti elintason vuoksi samalla muusta haaveillen.

Vierailija
70/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuollaisia höpisee vain jotkut vanhat miehet netissä, sellaiset joiden omassa nuoruudessa oli siistiä ajella Corollalla karvanopat heiluen ja juoda viinaa. Sellaiset

Totta muuten. 😂 Ei nykypäivän kaksikymppinen tiedä mitään pilluralleista ja karvanopista! Ei kukaan enää harrasta sellaista! 😂 

Vierailija
71/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan keimolan nesteelle te jotka luulette ettei nuoret ole enää tuollaisia.

Tai varmaan mihin tahansa kylään kehä kolmosen ulkopuolella.

Vierailija
72/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan luulevat sinun olevan isoisäsi kanssa syömässä. 

Vierailija
73/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, katsoisin nyrpeästi vain inhosta, en ollenkaan kateudesta. Säälisin kovasti 23 v naista joka rahan takia on itseään niin paljon vanhemman miehen kanssa. Ne teidän ihmiset ympärillä inhoaa- eivät kadehtii, teidän suurta ikäeroa!

Sen ymmärrän että 58 v miehellesi kelpaa, mutta miksi sinä haluavat tuleville lapsillesi vaarisi- ikäistä isää? Sääliä se on, mitä tunnetaan teitä kohti. Ei mulla muuta. 

Vierailija
74/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vaan keimolan nesteelle te jotka luulette ettei nuoret ole enää tuollaisia.

Vain todella pieni osa nuorista on tuollaisia

Vierailija
75/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tokihan näitä varakas vanha mies-nuori nainen kombinaatioita on ollut maailman sivu, itse mietin tuon nuoren naisen kannalta, että olet kuitenkin aikuinen ihminen, miksi tarvitset jonkun " pitämään itsestäsi huolta". Oletko jäänyt lapsena huolenpitoa vaille vai miksi et pyri siihen, että kehität ihmisenä itseäsi.

Itse tuon ikäisenä olin jo hankkinut yhden ammatin, myöhemmin kouluttauduin lisää, ja onneksi jo kotona opetettiin että kun itse hankkii toimentulonsa, ei tarvitse olla kenestäkään taloudellisesti riippuvainen. Jos ei pysty itse hankkimaan toimeentuloansa, joutuu helposti hyväksikäytetyksi. 

Eivät ne vanhemmat naiset katso sinua kadehtien vaan he ovat surullisia puolestasi, koska käytännössä myyt nuoruuttasi taloudellista vastinetta hankkiaksesi. Tiedät itsekin miten sellaista ammmattia kutsutaan.

Vierailija
76/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja loput on jotain sekakäyttäjä hörhöjä. Aika pieni osa on mitään pukumies yliopisto opiskelijoita. Varsinkin kun joku sellainen ei edes takaa hyvää tulevaisuutta.

Vierailija
77/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelkaapa sitä Maria Veitolan elekieltä kun oli yökylässä sen ikäeropariskunnan luona. Pitääköhän itseään suvaitsevaisena ?

Olen katsonut joskus jonkun sellaisen ohjelman, jossa Maria Veitola oli yökylässä Dannyn ja Erika Vikmanin luona.

Ainakin siinä hän oli mukavan oloinen, ja tunnelma yökylässä hyvä. Kaikki kolme vaikuttivat mukavilta ja ihan tasapainoisilta tyypeiltä, joilla ei vaikuttanut olevan ongelmaa kenenkään "suvaitsemisessa".

Vierailija
78/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja loput on jotain sekakäyttäjä hörhöjä. Aika pieni osa on mitään pukumies yliopisto opiskelijoita. Varsinkin kun joku sellainen ei edes takaa hyvää tulevaisuutta.

Jätit kokonaan sen kaikista suurimman osan nuorista pois kummallisista kuvailuistasi :D Eli sen valtavan joukon, joiden elämä ei ole mitään pillurallia, sekakäyttöä tai PUKU PÄÄLLÄ opiskelua.. eli kaikenlaiset ihan tavalliset nuoret.

Huomaa, ettei sinulla ole mitään todellista kosketuspintaa nykyajan nuoriin. 

Vierailija
79/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain ihmisillä vain on resting bitch face. Hänkin varmaan funtsi lähinnä omia juttujaan, niin kuin ihmiset yleensä tekevät, mutta sinulla on joku ihme pakko tulkita muiden ilmeitä itsestäsi johtuvaksi.

Voi olla restin bitch face, mutta jos on vertailuna miten katsoo toista samoihin aikoihin, silloin ei voi syyttää rbf:iä.

Meinaat että jos jollain sattuu olemaan rbf, pitää hänen kulkea lopun elämäänsä silmät kiinni? Ettei vain tulisi katsottua mitään tai ketään, joka voisi tulkita siitä katseesta jotain? Bodyshaming 101 menossa siellä.

Vierailija
80/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettimiehet on kyllä niin huvittavia kaikessa kökköydessään xD Niin pihalla elämästä, niin ääripäiden kyllästämiä noliksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän