Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miten kestän näitä katseita? (Mies 58v, minä 23v)

Vierailija
07.06.2025 |

Tapasin noin vuosi sitten aivan ihanan, karismaattisen ja menestyneen miehen. Hän on 58-vuotias, itse olen 23. Hänellä on oma menestyvä firma, ja hän sanoo, että minä olen tuonut hänen elämäänsä uutta virtaa ja iloa, "elämän toisen kevään", kuten hän itse asian ilmaisee.

Ongelma ei ole meidän suhteemme, se on täydellinen. Hän hemmottelee minua, matkustelemme (ensi kuussa Santorinille!), ja minun ei koskaan tarvitse murehtia raha-asioista. Hän pitää minusta huolta.

ONGELMA ovat muut naiset. Erityisesti ne keski-ikäiset, sanotaanko 45-60-vuotiaat.

Eilenkin olimme kivassa bistrossa syömässä ostereita ja juomassa samppanjaa, kun tarjoilija (joku ehkä 45v nainen) katsoi meitä koko ajan niin nyrpeästi ja tuomitsevasti. Kun mieheni tilasi meille toisen pullon samppanjaa ja sanoi vitsillä, että "prinsessalle vain parasta", sen naisen ilme oli ihan kauhea. Se oli niin selkeetä kateutta.

Tämä toistuu kaikkialla. Kaupassa, terassilla, kadulla. Saan jatkuvasti vihaisia ja sääliviä katseita naisilta, jotka selvästi ovat katkeroituneita omasta elämästään. Mieheni sanoo, että he ovat vain kateellisia, koska heidän oma elämänsä on jotain rivitalon pätkän maksamista ja sähkön hintojen vertailua, kun me elämme täysillä hetkessä.

Miten te muut, joilla on vanhempi menestynyt mies, kestätte tällaista? Onko kaikki keski-ikäiset naiset vaan näin katkeria, kun oma ukko istuu kotona kalsareissa ja juo kaljaa? 

Ihan uskomatonta. En jaksaisi tätä jatkuvaa tuomitsemista.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän ihan vapaasti näin 28v "vanhana kurppana", että kyllä minullekin kelpaisi komea ja menestynyt vanhempi toimari joka mua hemmottelisi.

Mikset sitten hanki sellaista? Vai oletko ruma?

Vierailija
42/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele, että olette Jenni ja Sauli.  Jos äijällä pätäkkää riittää, niin anna mennä vaan.  Voithan skipata hänet myöhemminkin, kun rahat tai voimat loppuu.  Oma mieheni on saman ikäinen ja itse olen 57.  Tällä kokemuksella voin sanoa, että jäät paljosta paitsi, kun hyppäät suoraan noin vanhaan,  Oma mieeni oli 16 kun hänet otin, eikä varallisuutta ollut tietenkään silloin, mutta paljon muuta on ollut ja sitä varallisuuttakin on myöhemmin kertynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi, että katseet, joita kenties saattekin osaksenne, eivät ole kateutta. Tää sugardaddy-ilmiö on nykyään yleisesti tiedossa, ja kaikki pitävät sitä käytännössä vain yhtenä h..raamisen muotona.

Vierailija
44/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset kateellisia ole, ap. Niitä naurattaa. Ehkä he myös säälivät.

Vierailija
45/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuista kolmikymppisistä sinkkuäideistä puheen ollen, niin itsellä ainakin ne oman ikäluokan miehet joiden kanssa olen tekemisissä, on myös sinkkuisejä. Toinen saman ikäinen kahden lapsen isä, ja toinen viisi vuotta nuorempi yhden lapsen isä. 

Kun nyt asiaa mietin, että olisi jostain syystä pakko hankkia vuoden sisällä oman ikäinen mies parisuhteeseen, niin en minä tiedä miksi lapsettomia katselisin? Kyllä minä kiinnittäisin katseeni vastaavissa elämäntilanteissa oleviin, saman ikäisiin sinkkuiseihin enkä lapsettomiin miehiin.

Vierailija
46/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
47/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanki omanikäinen mies :D t. Veera22

Miksi, kun tää on paljon parempi?

Koska se on ihana herätä omanikäisen miehen vierestä.

Mut miehenä en halua enää ikinä herätä omanikäisen mummon vierestä. Pitää olla ainakin parikymmentä vuotta nuorempi nainen joka on kiinteäkroppainen, hoikka, sileäihoinen ja joka ei varsinkaan sairasta mummotautia.. Kyllä näin on, jos haluaa tosissaan nauttia elämästä. Mulla on parikytvuotta nuorempi hani ja upeesti sujuu..

Vierailija
48/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Olet lukenut liikaa Harlekiinisarjoja. 

Vierailija
49/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut miehenä en halua enää ikinä herätä omanikäisen mummon vierestä. Pitää olla ainakin parikymmentä vuotta nuorempi nainen joka on kiinteäkroppainen, hoikka, sileäihoinen ja joka ei varsinkaan sairasta mummotautia.. Kyllä näin on, jos haluaa tosissaan nauttia elämästä. Mulla on parikytvuotta nuorempi hani ja upeesti sujuu..

Ite olet mummomies. 

Vierailija
50/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaana miehenä ymmärrän hyvin tilanteesi. Täällä kateiden ihmisten maassa elämä on vaikeata menestyjänä.

Älä kuuntele tän ketjun katkeria naisia, ne on vaan kateellisia siitä että olet löytänyt hyvän miehen.

Vierailija
51/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeaa, että sinä olet kiinteäkroppainen, hoikka ja sileäihoinen, jonka vierestä hanisi saa herätä... 

Vierailija
52/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkaana miehenä ymmärrän hyvin tilanteesi. Täällä kateiden ihmisten maassa elämä on vaikeata menestyjänä.

Älä kuuntele tän ketjun katkeria naisia, ne on vaan kateellisia siitä että olet löytänyt hyvän miehen.

Aivan. Se varakkuus ja menestys vetää nuoria mimmejä puoleensa, ei itse papparainen. Tämän nyt ymmärtää jokainen. 

Vierailija
53/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi.

Vierailija
54/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin suomalaisilla on typerä tarve arvostella toisia ihmisiä. Ei se kuulu niille pätkääkään.

Älä välitä niistä, älä huomaa niitä. Älä anna niiden pilata päivääsi.

Ihan sama mikä asia, aina on ihmisiä jotka arvostelevat.

Vierailija
55/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä vain on resting bitch face. Hänkin varmaan funtsi lähinnä omia juttujaan, niin kuin ihmiset yleensä tekevät, mutta sinulla on joku ihme pakko tulkita muiden ilmeitä itsestäsi johtuvaksi.

Vierailija
56/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Se varakkuus ja menestys vetää nuoria mimmejä puoleensa, ei itse papparainen. Tämän nyt ymmärtää jokainen. 

Se "papparainen" ja hänen menestys ovat erottamaton yksi ja sama juttu.

Mutta joo, miksette mammat samalla koskaan mieti että teillä oli ne jännät miesystävät silloin aikoinaan vain koska olitte nuoria ja (semi)kauniita. Eivät he oikeasti teistä olleet kiinnostuneita, pussien tyhjennys se vaan heitä kiinnosti.

Vierailija
57/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostapa kaupasta vain pari alennustuotetta tai halvempaa yhdellä kerralla niin myyjä katsoo nyrpeästi. Vaikka muina päivinä ostaisit enemmän ja kaliitakin. Miten suomalaisista on tullut tämmöisiä toisia arvosteleviä "bitchejä"? Miehistäkin?

Vierailija
58/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain ihmisillä vain on resting bitch face. Hänkin varmaan funtsi lähinnä omia juttujaan, niin kuin ihmiset yleensä tekevät, mutta sinulla on joku ihme pakko tulkita muiden ilmeitä itsestäsi johtuvaksi.

Voi olla restin bitch face, mutta jos on vertailuna miten katsoo toista samoihin aikoihin, silloin ei voi syyttää rbf:iä.

Vierailija
59/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö-pieni. Emme me keski-ikäiset naiset kadehdi sinua, ei sitten ollenkaan. Ajatuskin yli 30v vanhemmasta miehestä "pitämässä minusta huolta" on suorastaan koominen. Oma menestyvä firma ja Santorinin matka, osterit ja shamppanjat....mitä typykkä sinulla on muuta kuin ukon rahat? Vanha mies. 

Vierailija
60/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelkaapa sitä Maria Veitolan elekieltä kun oli yökylässä sen ikäeropariskunnan luona. Pitääköhän itseään suvaitsevaisena ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi