Apua, miten kestän näitä katseita? (Mies 58v, minä 23v)
Tapasin noin vuosi sitten aivan ihanan, karismaattisen ja menestyneen miehen. Hän on 58-vuotias, itse olen 23. Hänellä on oma menestyvä firma, ja hän sanoo, että minä olen tuonut hänen elämäänsä uutta virtaa ja iloa, "elämän toisen kevään", kuten hän itse asian ilmaisee.
Ongelma ei ole meidän suhteemme, se on täydellinen. Hän hemmottelee minua, matkustelemme (ensi kuussa Santorinille!), ja minun ei koskaan tarvitse murehtia raha-asioista. Hän pitää minusta huolta.
ONGELMA ovat muut naiset. Erityisesti ne keski-ikäiset, sanotaanko 45-60-vuotiaat.
Eilenkin olimme kivassa bistrossa syömässä ostereita ja juomassa samppanjaa, kun tarjoilija (joku ehkä 45v nainen) katsoi meitä koko ajan niin nyrpeästi ja tuomitsevasti. Kun mieheni tilasi meille toisen pullon samppanjaa ja sanoi vitsillä, että "prinsessalle vain parasta", sen naisen ilme oli ihan kauhea. Se oli niin selkeetä kateutta.
Tämä toistuu kaikkialla. Kaupassa, terassilla, kadulla. Saan jatkuvasti vihaisia ja sääliviä katseita naisilta, jotka selvästi ovat katkeroituneita omasta elämästään. Mieheni sanoo, että he ovat vain kateellisia, koska heidän oma elämänsä on jotain rivitalon pätkän maksamista ja sähkön hintojen vertailua, kun me elämme täysillä hetkessä.
Miten te muut, joilla on vanhempi menestynyt mies, kestätte tällaista? Onko kaikki keski-ikäiset naiset vaan näin katkeria, kun oma ukko istuu kotona kalsareissa ja juo kaljaa?
Ihan uskomatonta. En jaksaisi tätä jatkuvaa tuomitsemista.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Ihana tarina aidosta rakkaudesta jota näkee niin harvoin enään nykyisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelkaapa sitä Maria Veitolan elekieltä kun oli yökylässä sen ikäeropariskunnan luona. Pitääköhän itseään suvaitsevaisena ?
Olen katsonut joskus jonkun sellaisen ohjelman, jossa Maria Veitola oli yökylässä Dannyn ja Erika Vikmanin luona.
Ainakin siinä hän oli mukavan oloinen, ja tunnelma yökylässä hyvä. Kaikki kolme vaikuttivat mukavilta ja ihan tasapainoisilta tyypeiltä, joilla ei vaikuttanut olevan ongelmaa kenenkään "suvaitsemisessa".
Joo, tuo jakso oli ok. Tarkoitin sitä toista pariskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, katsoisin nyrpeästi vain inhosta, en ollenkaan kateudesta. Säälisin kovasti 23 v naista joka rahan takia on itseään niin paljon vanhemman miehen kanssa. Ne teidän ihmiset ympärillä inhoaa- eivät kadehtii, teidän suurta ikäeroa!
Sen ymmärrän että 58 v miehellesi kelpaa, mutta miksi sinä haluavat tuleville lapsillesi vaarisi- ikäistä isää? Sääliä se on, mitä tunnetaan teitä kohti. Ei mulla muuta.
Mulle tulee ekana mieleen että aapee ei ole kovinkaan tasokas misu, on vanhan käävän kanssa kun ei nuorempaa saa... 🤔, ja selittelee parhain päin.
Enpä todella ole kateellinen. Kun mies kyllästyy, potkaisee pihalle, siellä sitten olet tyhjin käsin. No voi olla että jos suhde kestää, päädyt omaishoitajaksi ajan myötä..
Ja minulla on oma kämppä, ei tarvitse kenenkään siivellä elää, sekä nuorempi mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttö-pieni. Emme me keski-ikäiset naiset kadehdi sinua, ei sitten ollenkaan. Ajatuskin yli 30v vanhemmasta miehestä "pitämässä minusta huolta" on suorastaan koominen. Oma menestyvä firma ja Santorinin matka, osterit ja shamppanjat....mitä typykkä sinulla on muuta kuin ukon rahat? Vanha mies.
Ainakin mun miehellä on jotain tarjottavaa. Nuorilla miehillä ei mitään. Viina ja pilluralli karvanoppa hondalla on ne heidän jutut. Ei kiinnosta.
Ap
Okei, eli ukkosi on puhunut omasta nuoruudestaan pilluralleineen ja nyt väittää, että tämän päivän nuoret miehet harrastaisivat sitä edelleen. Ehei, karvanopat ja hondat ovat osa ukkosi historiaa, ei tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttö-pieni. Emme me keski-ikäiset naiset kadehdi sinua, ei sitten ollenkaan. Ajatuskin yli 30v vanhemmasta miehestä "pitämässä minusta huolta" on suorastaan koominen. Oma menestyvä firma ja Santorinin matka, osterit ja shamppanjat....mitä typykkä sinulla on muuta kuin ukon rahat? Vanha mies.
Lisäksi me keski-ikäiset tiedämme, että tässä iässä ei olla mitään prinsessoja, vaan kuningattaria. Ja se on kova juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanki omanikäinen mies :D t. Veera22
Miksi, kun tää on paljon parempi?
Voi tyttöparka, tulet huomaamaan vielä mitä on 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun miehellä on jotain tarjottavaa. Nuorilla miehillä ei mitään. Viina ja pilluralli karvanoppa hondalla on ne heidän jutut. Ei kiinnosta.
Ap
Okei, eli ukkosi on puhunut omasta nuoruudestaan pilluralleineen ja nyt väittää, että tämän päivän nuoret miehet harrastaisivat sitä edelleen. Ehei, karvanopat ja hondat ovat osa ukkosi historiaa, ei tätä päivää.
Onko tää aloutus Harlekiini-romaanista? Uuh, ikäeroa, uuh kielletty rakkaus, uuh ympäristö paheksuu. Höpö höpö taas.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vaan keimolan nesteelle te jotka luulette ettei nuoret ole enää tuollaisia.
Tai varmaan mihin tahansa kylään kehä kolmosen ulkopuolella.
Jossakin tuppukylässä ehkä, mutta ei suuremmissa kaupungeissa.
Kertokaa mitä ne teinit ja nuoret teidän mielestä nykyisin puuhailevat.