Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miten kestän näitä katseita? (Mies 58v, minä 23v)

Vierailija
07.06.2025 |

Tapasin noin vuosi sitten aivan ihanan, karismaattisen ja menestyneen miehen. Hän on 58-vuotias, itse olen 23. Hänellä on oma menestyvä firma, ja hän sanoo, että minä olen tuonut hänen elämäänsä uutta virtaa ja iloa, "elämän toisen kevään", kuten hän itse asian ilmaisee.

Ongelma ei ole meidän suhteemme, se on täydellinen. Hän hemmottelee minua, matkustelemme (ensi kuussa Santorinille!), ja minun ei koskaan tarvitse murehtia raha-asioista. Hän pitää minusta huolta.

ONGELMA ovat muut naiset. Erityisesti ne keski-ikäiset, sanotaanko 45-60-vuotiaat.

Eilenkin olimme kivassa bistrossa syömässä ostereita ja juomassa samppanjaa, kun tarjoilija (joku ehkä 45v nainen) katsoi meitä koko ajan niin nyrpeästi ja tuomitsevasti. Kun mieheni tilasi meille toisen pullon samppanjaa ja sanoi vitsillä, että "prinsessalle vain parasta", sen naisen ilme oli ihan kauhea. Se oli niin selkeetä kateutta.

Tämä toistuu kaikkialla. Kaupassa, terassilla, kadulla. Saan jatkuvasti vihaisia ja sääliviä katseita naisilta, jotka selvästi ovat katkeroituneita omasta elämästään. Mieheni sanoo, että he ovat vain kateellisia, koska heidän oma elämänsä on jotain rivitalon pätkän maksamista ja sähkön hintojen vertailua, kun me elämme täysillä hetkessä.

Miten te muut, joilla on vanhempi menestynyt mies, kestätte tällaista? Onko kaikki keski-ikäiset naiset vaan näin katkeria, kun oma ukko istuu kotona kalsareissa ja juo kaljaa? 

Ihan uskomatonta. En jaksaisi tätä jatkuvaa tuomitsemista.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ikäeropariskunta ja ei, ei ole olleet naiset kateellisia. Mistä he siis olisivat kateellisia? Naiset yleisesti ymmärtää, ettei sitä voi oikein valita, keneen rakastuu. Miehiltä on tullut sitten oudompia juttuja: luulevat ilmeisesti, että koska olen mielelläni mieheni kanssa, niin paremmalla tarjouksella vaihtaisin myös heihin. Joo ei, yäk.

Vierailija
22/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk, olen 55- vuotias nainen ja 58v miehet ovat setämiehiä, joihin en koskisi vaikka maksettaisiin.

Ehkä ymmärrät myöhemmin, että se "hemmottelu, suojelu ja yms." ovat hallintaa ja omistushalua. Maksan siis mielummin itse omat Santorinin- matkani.

Älä huolehdi, tuskiin kukaan mies sun perässä on. Nuoremmat on heillä kiikarissa. Samat syyt kun sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo 23v tätä alotusta kirjottanut!! :D

N21Tku

Vierailija
24/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisikin vaan kotona, mutta taitaa juosta  parikymppisten perässä.

Vierailija
25/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo 23v tätä alotusta kirjottanut!! :D

N21Tku

Kuppikokosi ja milloin sait viimeksi 🙂

Vierailija
26/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono trolli, 0/5

Vierailija
27/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan 50.vee eronnut nainen kertoi aikanaan, että iloitsee miesseurasta vielä kun on otollinen aika: hän tiesi jo silloin, että 60 vee mies on toivon luovuttanut nariseva kurppa kun taas samanikäinen nainen tekee parhaansa esim. oman terveytensä eteen.

Nyt muutaman vuoden ympärilleni katselleena olen todennut naisen olleen oikeassa: 60 vee ukkeleista ei ole enää iloa naiselle.

Vierailija
28/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk, olen 55- vuotias nainen ja 58v miehet ovat setämiehiä, joihin en koskisi vaikka maksettaisiin.

Ehkä ymmärrät myöhemmin, että se "hemmottelu, suojelu ja yms." ovat hallintaa ja omistushalua. Maksan siis mielummin itse omat Santorinin- matkani.

Vähän kuin kolmekymppiset sinkkuäidit ovat jo rummoja.

Mitä sitten? :D Ei kolmikymppinen tietenkään ole enää mikään teini tai parikymppinen. Luonnollista. 

Vierailija
29/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? :D Ei kolmikymppinen tietenkään ole enää mikään teini tai parikymppinen. Luonnollista. 

Niimpä :D Mitä iloa sinkkuäidistä edes olisikaan omanikäiselle miehelle?

Vierailija
30/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.  Olet sairastunut mielisairauteen jota kutsutaan "mitä ne minusta ajattelevat?".  Tämä kaikki on pääsi sisällä, oikeasti ketään ei kiinnosta mitätön elämäsi.

Vierailija
31/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tarina aidosta rakkaudesta jota näkee niin harvoin enään nykyisin

🤣

Vierailija
32/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no kyllä mun miestä ja tytärtäkin tuijotetaan ikä ero heillä 20 vuotta. Minä lyllerrän harmaa varpusena jäljessä niin huomaan ihmisten katsovan heitä. Liekö miettivät ovatko pari vai  isä ja lapsi. Mitään nyrpeyttä en ole huomannut.

Mieheni ja tyttäreni olivat ravintolassa syömässä ja tarjoilija luuli heidän olevan pariskunta. Minä kun käyn täysi-ikäisen poikani kanssa jossakin, pidetään itsestään selvänä, että olemme äiti ja poika. :) 

Vierailija
33/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kuullut että vanhoista munista voi saada salmonellan?

Vierailija
34/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä :D Mitä iloa sinkkuäidistä edes olisikaan omanikäiselle miehelle?

En minä tiedä eikä kiinnosta, ei kai täällä minkään miehen iloksi eletä :D Jokainen keskittyy siihen mikä itseä kiinnostaa, ja kun sinua ei selvästi kolmikymppiset sinkkuäidit kiinnosta, niin miksi edes mietit niitä? Keskity siihen mikä kiinnostaa. 

Vierailija
35/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika luonnotonta, että mies kiinnostuu tuolla tavalla naisesta, joka voisi ikänsä puolesta olla hänen lapsensa, jopa lapsenlapsensa.

Vierailija
36/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika luonnotonta, että mies kiinnostuu tuolla tavalla naisesta, joka voisi ikänsä puolesta olla hänen lapsensa, jopa lapsenlapsensa.

Ei kai siinä mitään luonnotonta ole, että nuoruus kiinnostaa. Erikoisempaa se on, että nuorta kiinnostaa vanha, mutta kaikenlaisia ihmisiä preferensseineen ja vaiheineen tänne maailmaan mahtuu.

Vierailija
37/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään.  Olet sairastunut mielisairauteen jota kutsutaan "mitä ne minusta ajattelevat?".  Tämä kaikki on pääsi sisällä, oikeasti ketään ei kiinnosta mitätön elämäsi.

Vaihtoehtona on kaivaa silmät päästään niin ei näe enää koskaan tuomitsevia katseita.

Vierailija
38/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ihan vapaasti näin 28v "vanhana kurppana", että kyllä minullekin kelpaisi komea ja menestynyt vanhempi toimari joka mua hemmottelisi.

Vierailija
39/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan 23v. ei kyllä kirjoita noin. Muuten kyllä uskon että tämä tarina on tosi ehkä jossain Suomen ulkopuolella.

Vierailija
40/93 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun mieheni tilasi meille toisen pullon samppanjaa ja sanoi vitsillä, että "prinsessalle vain parasta", sen naisen ilme oli ihan kauhea. Se oli niin selkeetä kateutta."

Normaali reaktio lapselliseen "prinsessalle vain parasta" lässytykseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi