Miksi aina sanotaan että se on oma syy, jos ei ole ystäviä?
Kyllä se voi myös olla että on sellainen ihminen jonka ystävä kukaan ei halua olla eli vastuu on niillä muilla. Syitä voi olla esim. rumuus ja köyhyys, ja että näiden myötä ei pääse elämässä eteenpäin. Niin silloin ei välttämättä kelpaa kaveriksi edes vertaisilleen.
Kommentit (455)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>>Miksi aavikko uskonnon entiteetti kysyisi tälläistä?<<
Mä vähän oletinkin että tämä normaalia lähimmäisyyttä vastustava porukka on juuri näitä Jumalan pilkkaajia ja ilmeisesti hänenkin kanssaan eri mieltä kaikesta 😃 taisin olla oikeassa... mutta Jumala on oikeassa eikä oleta että normaali lähimmäisyys on jotain Mikä ajaa meidät burnouttiin.
Vain todellinen typerys olettaa toisesta pahaa vain siksi että on eri mieltä asiasta. Jos sinuun tepsii kristillinen pelko, hyvät sinulle, muille ihmisille se kuulostaa argumentilta joka sanotaan kun ei ole muuta jäljellä.
Miksi tuomitset muita uskostasi riippumatta ja et elä uskontosi mukaan? Tekopyhää.
Häh??... 😃 Mitä pahaa olen olettanut kenestäkään?....
"Mä vähän oletinkin että tämä normaalia lähimmäisyyttä vastustava porukka on juuri näitä Jumalan pilkkaajia ... "
Ja jos yhtään peukkuja katsot niin enemmistö on minun kanssani samaa mieltä.
"Mä vähän oletinkin että tämä normaalia lähimmäisyyttä vastustava porukka on juuri näitä Jumalan pilkkaajia ... "
Joo no jos huomasit niin se oli vastaus tuolle tyypille joka haukkui Jumalaa joksikin aavikkoentiteetiksi. Oletko sinä siis kristitty?..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Menetkö itse juttelemaan muille niinkuin mqmut?"
Kyllä menen. Ei se mitään hirveän henkilökohtaista avautumista tarkoita, ihan sellaista paria hauskaa käytännön elämää koskevaa sanaa. Yleensä ystävällistä.
Mikä on siis ongelmasi?
Mikä sinun?
Ei mikään. En myöskään ruikuta vauvalla olemattomasta muiden vastuusta yksinäisyyteen.
Mutta ruikutat sitten varmaan aika monesta muusta asiasta kylläkin, kun nyt tätä foorumia vähän katsoo. Kyllä täällä aika paljon turhemmistakin asioista ruikutetaan kuin yksinäisyys ja sen tuomat ongelmat kansallista itsetuhoisuutta myöten.
Taas teit oletuksia. Jos oma tyylisi on täällä vain valittaa älä oleta että muutkin niin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Joo no jos huomasit niin se oli vastaus tuolle tyypille joka haukkui Jumalaa joksikin aavikkoentiteetiksi. Oletko sinä siis kristitty?..
Taidat olla harvinaisen yksinkertainen tapaus
>>Taas teit oletuksia. Jos oma tyylisi on täällä vain valittaa älä oleta että muutkin niin tekevät.<<
Kyllä sinä ainakin minulle valitat enemmän kuin minä sinulle, tein johtopäätökseni siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄 TÄMÄ on se merkki että omat argumentit on loppu, ei se että lainaa jotain Raamatun lähimmäisenrakkaus kohtaa.
Täällä on usein tämä epätasapaino viestien ja aloituksen saamien peukkujen välillä 🤔 Mistähän se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄 TÄMÄ on se merkki että omat argumentit on loppu, ei se että lainaa jotain Raamatun lähimmäisenrakkaus kohtaa.
Olet valehtelija. Ensin väität toista, sitten kun valhe paljastuu vetoat vastanneesi uskonnottomalle? Miten tämä kumosi että teit oletuksia? Se ei päde kun kyseessä ei ole kristitty? Onko sulla mitään argumentteja keksityn uskonnon ulkopuolelta? T. Ex kristitty, agnostikko
Vierailija kirjoitti:
>>Taas teit oletuksia. Jos oma tyylisi on täällä vain valittaa älä oleta että muutkin niin tekevät.<<
Kyllä sinä ainakin minulle valitat enemmän kuin minä sinulle, tein johtopäätökseni siitä.
Se on debatointia aiheesta. En tullut keskustelemaan tästä aiheesta peesatakseni sinua.
Keskustelun aiheena on (oli) ystävyys ja sen puute eli yksinäisyys, ei tuntemattomien ystävällisten muutaman minuutin sananvaihtojen puute, joka ei suinkaan korvaa ystävän puutetta tai poista yksinäisyyttä eli ei auta asiaa tai edes liity siihen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on debatointia aiheesta. En tullut keskustelemaan tästä aiheesta peesatakseni sinua.
?
Eli valitat enemmän kuin minä ja valitat minua valittajaksi? ..🤔
"Olet valehtelija. Ensin väität toista, sitten kun valhe paljastuu vetoat vastanneesi uskonnottomalle? Miten tämä kumosi että teit oletuksia? Se ei päde kun kyseessä ei ole kristitty? Onko sulla mitään argumentteja keksityn uskonnon ulkopuolelta? T. Ex kristitty, agnostikko"
😃 Mitä ihmettä olen valehdellut???... No mutta sinustakin huomataan, että ne jotka vastustavat lähimmäisyyttä vastustavat myös Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Luepa koko keskustelu niin ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
"Olet valehtelija. Ensin väität toista, sitten kun valhe paljastuu vetoat vastanneesi uskonnottomalle? Miten tämä kumosi että teit oletuksia? Se ei päde kun kyseessä ei ole kristitty? Onko sulla mitään argumentteja keksityn uskonnon ulkopuolelta? T. Ex kristitty, agnostikko"
😃 Mitä ihmettä olen valehdellut???... No mutta sinustakin huomataan, että ne jotka vastustavat lähimmäisyyttä vastustavat myös Jumalaa.
Jaa oletkin trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Luepa koko keskustelu niin ymmärrät.
Ei näitä kukaan jälkikäteen enää alusta loppuun lue, vähiten sinä.
Opin jo nuorena, että jos ystävät puukottaa selkään, millaisia onkaan viholliset? En kaipaa nk. ystäviä, pärjään vallan mainiosti ilman että kukaan lyö kapuloita rattaisiin tai jauhaa paskaa selän takana. Puoliso on ainoa luotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa oletkin trolli.
😄 Okei itse olet sitten trulli.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun aiheena on (oli) ystävyys ja sen puute eli yksinäisyys, ei tuntemattomien ystävällisten muutaman minuutin sananvaihtojen puute, joka ei suinkaan korvaa ystävän puutetta tai poista yksinäisyyttä eli ei auta asiaa tai edes liity siihen.
Sivusta
No on siinä kuitenkin suunta oikea, toisin kuin siinä että joku jätetään aivan ypöyksin. Tulee jo edes lähemmäs ystävyyttä ja on sitten ehkä helpommin siedettävissä kuin se todellinen ystävyys, joka tuntui olevan monelle täällä äärettömän vastenmielinen asia.
Mutta ruikutat sitten varmaan aika monesta muusta asiasta kylläkin, kun nyt tätä foorumia vähän katsoo. Kyllä täällä aika paljon turhemmistakin asioista ruikutetaan kuin yksinäisyys ja sen tuomat ongelmat kansallista itsetuhoisuutta myöten.