Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku ihmissuhde on sinulle tosi erityinen, tärkeä ja merkityksellinen, niin

Vierailija
19.02.2023 |

tekisitkö kaikkesi ettet menetä sitä? Vai antaisitko mennä, välittämättä ja ajatellen että menköön jos niin on tarkoitettu, aina tulee uusia tilalle?

En oikein usko ettei joku ole itse yhtään aktiivinen jos oikeasti joku ihmissuhde on tärkeä. Tuttavan tilannetta vaan vierestä seurailen hämmästyneenä.

Mielipiteitä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään erityistä, olisin vain aras mahdollinen versio omasta itsestäni. Jos suhde on kehittyäkseen niin se kehittyy mutta kaikki ylimääräinen yrittäminen on mielestäni vain yritys manipuloida toista.

Vierailija
2/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tekisi mitään erityistä, olisin vain aras mahdollinen versio omasta itsestäni. Jos suhde on kehittyäkseen niin se kehittyy mutta kaikki ylimääräinen yrittäminen on mielestäni vain yritys manipuloida toista.

Kumpikaan ei tee mitään? Ei ota yhteyttä? Miten se voi kehittyä sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut loukatuksi ihmissuhteissa. Olen ystävällinen niolle, jotka ovat minulle ystävällisiä. Olen luotettava, mutten aina luota itse johtuen kokemastani. En halua olla taakka kenellekään, joten yritän etten ole liikaa yhteydessä. Jos huomaan kaverilla olevan muita kiireitä, annan tilaa. En luule olevani tärkeä heille. Mutta koitan olla hyvä ystävä silloin kun nähdään. Harvoin viestittelen pitkästi.

Välitän ihmisistä ja autan aina kun voin.

Jos vaistoan outoutta, vetäydyn ja annan tilaa. En usko lupauksiin tapaamisesta joidenkin kohdalla, koska ovat tehneet niin usein ohareita.

Vierailija
4/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin kaikkeni niin kauan kuin on olemassa mitään toivoa suhteen pelastamisesta.

Jos se tärkeä ihminen rikkoisi luottamukseni esimerkiksi käyttämällä väkivaltaa, silloin mitään ei olisi enää tehtävissä.

Miksi tuttavasi on menettämässä merkityksellisen ihmissuhteen?

Kuulostaa tunnekylmältä ajatella että aina tulee uusia tilalle.

Vierailija
5/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vedän halolla päähän kaikkia jotka tulee ruikuttaa eron jälkeen tuli se ero sitten kumman tahansa aloitteesta.

Vierailija
6/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin vedän halolla päähän kaikkia jotka tulee ruikuttaa eron jälkeen tuli se ero sitten kumman tahansa aloitteesta.

Selvä.

Vierailija
7/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on suhteessa kaiken a ja o.

Jos toiseen ei voi luottaa, silloin päästää irti. Muuten ei.

Luottamuksen merkitystä ei ymmärretä.

Vierailija
8/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että pyrit olemaan paras mahdollinen versio omasta itsestäsi sisältää paljonkin ylimääräistä yrittämistä. Ilman ylimääräistä yrittämistä kukaan ei pysty olemaan koko ajan paras versio itsestään.

Vierailija
9/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannata tehdä kaikkeaan suhteen eteen. Se ei ole järkevää. Riittää, että tekee sen verran kuin sopivalta tuntuu. 

Vierailija
10/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän parisuhteen onnistumisen eteen tarvitaan aktiivisuutta molemmilta, mutta vaikka kuinka paljon rakastaa, joskus on vain parempi päästää irti ja antaa suhteen mennä. Ei pidä olla läheisriippuvainen ja jäädä esim. väkivaltaiseen suhteeseen yrittämään kaikkeaan. 

Vierailija
11/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihmissuhde on ollut merkityksellinen menneisyydessä, voi tapahtua rikkovia asioita, joiden perusteella tulevaisuus ei näytä taistelemisen arvoiselta.

Vierailija
12/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro lisää millainen tuo tilanne on. Oliko kyseessä ystävyyssuhde, parisuhde, sukulaisuussuhde vai joku muu? Mistä syystä välirikko tuli?

Vierailija
13/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus irti päästäminen ja etäisyys on parasta mitä voi suhteen eteen tehdä. Ehkä välit korjaantuvat tulevaisuudessa tai sitten ei.

Vierailija
14/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa juuta tai jaata, kun ei tiedä, millainen tilanne on kokonaisuudessaan. Ihmissuhteissa mikään ei koskaan ole mustavalkoista. 

Vierailija
15/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi. Se minun merkityksellinen ei välttämättä ole sen toisen merkityksellinen. Jokainen tehköön niin kuin haluaa, ei ketään pysty pitämään väkisin.

Vierailija
16/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nyt todella itsekkäältä mutta annan mennä jos tiedän, etten saisi koskaan siitä ihmissuhteesta sitä mitä haluaisin. Esim. erittäin merkityksellisen ihmissuhteen annoin mennä kun toinen sanoi selkeästi, että ystävänä voi jatkaa. En itse pystynyt kaiken jälkeen näkemään suhdettamme muuten kuin romanttisena. Mieluummin pidän ne muistot ja muistan suhteemme sellaisena kuin se oli.

Vierailija
17/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on just näin. Ja tämä ihminen tulee aina uudestaan.. Vuosikausiin ei olla missään tekemisissä ja siinä se taas tulee.. Oletettavasti tämän suhteen on tarkoitettu olemaan aina näin, jatkumaan ikuisesti tällaisena.

Vierailija
18/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on just näin. Ja tämä ihminen tulee aina uudestaan.. Vuosikausiin ei olla missään tekemisissä ja siinä se taas tulee.. Oletettavasti tämän suhteen on tarkoitettu olemaan aina näin, jatkumaan ikuisesti tällaisena.

Miten voi tulla tekemättä mitään? 

Vierailija
19/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen saman kuin työpaikallakin, minimin, jotta työpaikka säilyy. Jos näyttää kariutuvan, silloin en ole tehnyt minimiä, vaan vähemmän.

Vierailija
20/33 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tulla tekemättä mitään? 

Mitä tarkoitat? Henkilö tulee vastaan työ- tai harrastusasioissa. On kiinnostunut, tykkäämistä on molemmin puolin, mutta silti ei jotenkin uskalla. Ja minäkään en uskalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä