Miksi naiset alkaa eron jälkeen sekoilla ja hyppiä sängystä sänkyyn?
Tässä on lähipiirissä ollut useampi ero lähiaikoina. Pitkiä suhteita, pieniä lapsia ja sitten erotaan. No, ei siinä mitään. Eron jälkeen alkaa se älytön sekoilu. Lapsivapaat käytetään laukkamalla baarista toiseen ja joka viikonloppu mennään sänkyyn uuden tyypin kanssa. Ei siinäkään mitään.
MUTTA minkä takia pitää alkaa dissata sitä perhe-elämää ja avioliittoa? Nyt ollaan niin villiä ja vapaata ja ei paljon kahleet pitele ja tavallinen perhe-elämä on ihan hirveetä ja tylsää. Mukava näin onnellisessa liitossa kuunnella sitä, miten he "ennemmin vaikka tappais itsensä ku enää koskaan suostuisi tuollaiseen elämään". Ja siis pokkana mulle näin. En tiennytkään elämäni jossain helvetissä, kun olen oikein tyytyväinen ja onnellinen liitossani ja perheeni kanssa. En kaipaa yhtään sitä sinkkuaikaa ja väkisin tämä on vaikuttanut ystävyyssuhteisiin, kun yhteiset mielenkiinnon kohteet on vaihtuneet nyt niin paljon. Itsekin kyllä mielellään lähtisin välillä keikoille tai baariin muuten vaan, mutta enää minua ei pyydetä, koska he tietää että en vedä perseitä, enkä jaa persettä. Onhan se varmaan heistä tylsää.
Surullista, että ystävyys valuu eron myötä myös hukkaan.
Kommentit (128)
Eläkää ja antakaa muidenkin elää. Mitä vit***tua se ketään liikuttaa kuka kukin harrastaa seksiä ja kenen kanssa kunhan on molempien suostumus ja elävät sinkkuna eivätkä petä ketään tai sekaannu toisten parisuhteisiin. Ukkomiestä en ole ikinä pannut enkä pane, enkä ole yhtäkään kotia rikkonut vaikka seksistä tykkäänkin ja sitä usein harrastan. Suvussani on myös bi ihmisiä ja ihan tavallisia janttereita ovat olleet. Nyt sieltä keskiajalta nykyaikaan ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
YH:n kullisirkus ei ole mikään uusi juttu.
t.YH:n lapsi
No minä ihmettelinkin mistä nämä nuoret tytöt näille tavoille oppii.
"Itsekin kyllä mielellään lähtisin välillä keikoille tai baariin muuten vaan, mutta enää minua ei pyydetä, koska he tietää että en vedä perseitä, enkä jaa persettä. Onhan se varmaan heistä tylsää. "
Onkohan todellisuudessa kuitenkaan noin?
Aikoinaan yksi tuttu jutteli vähän samaan tyyliin, kun kaverinsa eivät enää pyytäneet mukaan iltarientoihin. Olin itse ollut kylläkin mukana samalla kun hänkin, ja ilta oli ollut täynnä pomottamista, valitusta miten musiikki on ihan liian kovalla ja ihan väärää musiikkia, miten kallis näin huono juoma voi olla jne jne. Jatkuvaa negatiivisuutta ja oman itsensä korostamista siihen pisteeseen, ettei muillakaan enää ollut tunnelma kovinkaan korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sikoja. Hienoa miten nykyaika on paljastanut miten rappiollisia naiset oikeasti ovat.
Jaa nainen on rappiollinen harrastaessaan seksiä, mutta ei se mies, jonka kanssa sitä harrastaa? Miksi?
Onhan se kiva saada vaihteeksi hyvää ja kiihottavaa seksiä vanhan pakkopullan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Eläkää ja antakaa muidenkin elää. Mitä vit***tua se ketään liikuttaa kuka kukin harrastaa seksiä ja kenen kanssa kunhan on molempien suostumus ja elävät sinkkuna eivätkä petä ketään tai sekaannu toisten parisuhteisiin. Ukkomiestä en ole ikinä pannut enkä pane, enkä ole yhtäkään kotia rikkonut vaikka seksistä tykkäänkin ja sitä usein harrastan. Suvussani on myös bi ihmisiä ja ihan tavallisia janttereita ovat olleet. Nyt sieltä keskiajalta nykyaikaan ihmiset!
Suostumus kulttuuri on liian yksinkertaistettu ja väärä ratkaisu ihmisten väliseen kanssakäyntiin.
Pakko äkkiä kiriä menetetyt vuodet ja saada mättääseensä eri kulperoita. Hyi! siinä sitten haistaan kalalle pimpsan kans ku ph järkkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaan kiitos miehet eivät tee tuollaista!
Ero onkin siinä, että naiset haukkuvat ja halveeraavat tällaista elämää ja tällaisia naisia kun ovat itse vielä siinä suhteessa, mutta sitten kun suhde loppuu, he rupeavat itse tekemään juuri sitä samaa, mitä ovat vuosikausia haukkuneet alhaiseksi.
Tiedän monta tällaista tapausta, toki yleensä suhteen jälkeen tuo ralli jatkuu vain hetken, eli 6kk - vuoden ehkä, siis normaaleilla tapauksilla, nämä yh-nymfot on sitten erikseen.
Sinunkin moraalinen kuohuntasi on aika hauskaa.
No he kokeilivat sitä perhe-elämää ja totesivat ettei ole heidän juttunsa. Ei siitä tarvitse ottaa itseensä, jos on sujut omien valintojensa kanssa. Mua on pilkattu pitkästä parisuhteesta jo silloin kun olin parikymppinen, mutta koska itse viihdyn tässä, en välitä niistä haukuista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva saada vaihteeksi hyvää ja kiihottavaa seksiä vanhan pakkopullan sijaan.
Niinpä. Ei kai siihen sen kummempaa syytä tarvitse. Itse kyllästyn seksiin saman ihmisen kanssa tosi nopeasti. Vaihtelu virkistää. Lapset jo tehty ja omillaan, joten miksipä tästä ei nauttisi?
Vierailija kirjoitti:
AP tässä taas. Kyseessä ei ole se, etteikö mielestäni nainen voi harrastaa seksiä satunnaisten kumppanien kanssa. Mutta se, että elämän sisältö on nyt vain tuota bailaamista ja panemista, on kieltämättä vähän tylsää kuunneltavaa pidemmän päälle kun mitään muuta kerrottavaa ei enää tunnu olevan. Kaikki entiset harrastukset on jääneet pois ja esim. meille ei voi tulla kokkaamaan ja saunomaan, koska "mä oon luvannut itselleni että en tee enää tylsiä asioita vaan nautin elämästä". Kiva kuulla, että mun elämä on hänestä tylsää.
Olen yrittänyt olla kiinnostunut hänen kuulumisistaan, mutta sen pitäis olla vastavuoroista. Minun kuulumiset ei kiinnosta, koska ne on ihan vaan tämmöisiä arkisia, usein perheeseen tai kotiin liittyviä juttuja, jotka ennen oli meitä yhdistäviä. Oon hieman surullinen siitä, että hän ei eronnut pelkästään puolisostaan, vaan myös ilmeisesti minusta. En ole enää itse ottanut yhteyttä, eikä
Kyllä, suru on inhimmillnen tunne tuossa kohtaa. Minäkin suren ystävän menetystä, vaikka minun kohdalla se oli oma päätös.
Vierailija kirjoitti:
No he kokeilivat sitä perhe-elämää ja totesivat ettei ole heidän juttunsa. Ei siitä tarvitse ottaa itseensä, jos on sujut omien valintojensa kanssa. Mua on pilkattu pitkästä parisuhteesta jo silloin kun olin parikymppinen, mutta koska itse viihdyn tässä, en välitä niistä haukuista.
Ehkä eri elämäntilanteissa voi myös harrastaa ja nauttia eri jutuista? Perhe-elämä oli ihanaa, nyt on ihana vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kommentti nyt ymmärrettävissä niin, että naiset ovat samalla tavalla alapäänsä vietävissä kuin miehetkin? (toki poikkeuksia varmasti molemmissa, mutta noin niin kuin suurimmaksi osaksi)
Yleensä tällä palstalla kyllä syytetään nimenomaan miehiä siitä, miten kulli ja järki seisoo samaan aikaan ja olen sen propagandan ymmärtänyt niin, että naisilla ei samankaltaista ongelmaa ole.
Oppia ikä kaikki.
No eihän se ole ongelma, jos se ei ketään loukkaa. Tuollaisella tarkoitetaan just niitä tilanteita, joissa se seksi vie ja sillä loukataan puolisoa.
Omituisen vanhanaikaisia käsityksiä naisista tässä ketjussa.
Koko ketju täynnä naisia selittämässä, että en minä tee sellaista. Tyypillistä käytöstä😂
Kyllä sä voit ap vetää perseet , vaikka perheellinen oletkin.
Ei tarvitse kalkkeutua siltikään.
Ja tuskin se sun kavereita haittaa , että lähdet sitten kotiin sieltä , etkä vieraan miehen luo.
Varmaan enempi kyse siitä miten rennosti sitä iltaa vietät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kommentti nyt ymmärrettävissä niin, että naiset ovat samalla tavalla alapäänsä vietävissä kuin miehetkin? (toki poikkeuksia varmasti molemmissa, mutta noin niin kuin suurimmaksi osaksi)
Yleensä tällä palstalla kyllä syytetään nimenomaan miehiä siitä, miten kulli ja järki seisoo samaan aikaan ja olen sen propagandan ymmärtänyt niin, että naisilla ei samankaltaista ongelmaa ole.
Oppia ikä kaikki.
Alapäänsä vietävissä? Jos tarkoitat tuolla sitä, että moni nainen haluaisi seksiä usean eri miehen kanssa niin joo, ollaan sen vietävissä. Mutta halut ja teot on eri asioita. Olen harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa, koska seksiin sisältyy varsinkin naiselle aina terveys- ja turvallisuusriskejä. Jos näitä ei olisi, niin todellakin olisin pomppinut kullilta kullille sinkkuvuosinani. -eri
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju täynnä naisia selittämässä, että en minä tee sellaista. Tyypillistä käytöstä😂
Itseäni mietityttää, että mikä tässä nyt edes on se suurin ongelma?
Ap kaipaa kavereitaan, joita kuitenkin toisaalta paheksuu. Haluaisitko itse olla kaverin kanssa, jonka rivien välistä tulee esiin ajatus, että hänen mielestään elät eläämäsi väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä eri elämäntilanteissa voi myös harrastaa ja nauttia eri jutuista? Perhe-elämä oli ihanaa, nyt on ihana vapaus.
En tiedä. Otin kantaa aloitukseen, jossa puhuttiin naisista jotka puhuvat perinteisestä perhe-elämästä ikävään sävyyn. Oletan etteivät tällöin olleet tyytyväisiä valintaansa, muutenhan he voisivat vain todeta tuon minkä sinäkin. Siis että aikansa kutakin.
Koko ketju on täynnä miehiä valehtelemassa, että en minä tee sellaista. Tyypillistä miesten käyttäytymistä. 🤣
Naiset valehtelevat niin, että pimpin viikset heiluvat. Kuka olisikaan uskonut?!?